çook yararlı oldu saolL
çook yararlı oldu saolL
çok güzel bilgiler..teşekkürler..
çok güzel ve yararlı bir yazı paylaşım için teşekkürler
Daha önce alıntı yaptığınız sayfada okumuştum bir daha okudum çok teşekkürler.
Şu mazot konusunda diyelim geç farkettik ve mazotlu alana girdik . Nelere dikkat etmeliyiz. Frenleri kullanabilirmiyiz? Olurda güvenli bir şekilde geçtiysek sağa çekip yapmamız geren bir şey varmıdır?
gectiysen devam et o saatten sonra yapacak bir sey kalmamistir zaten
Zevk ve merakla okuduğum bir konu oldu her geçen gün bir yeni bilgi daha öğreniyorum bu forumda gerçekten
Kaza Anında Seni Korur !
Merhaba ,
Yazıyı bugün gördüm,ama bence tekrar bugünlerde öne çıkartmakta fayda var diye düşünüyorum,çok güzel hazırlanmış,bence her motorcunun masasında ,duvarında,cüzdanında ,kısaca gözünün önünde olması gereken bir yazı.
Teşekkürler.
Oha ya süper paylaşım elinize sağlık
Bu yazıda tek katılmadığım nokta parmakların devamlı frende tutulması. Kavşaklarda tetikte olmak için yapılabilir ama sadece durup kalkarken. Normal seyir halinde iken eller gidonda olmalı. Çünkü zamanla o parmaklarda mesleki hastalık oluşabiliyor.
mükemmel bir paylaşım olmuş,yazıcıdan çıktı aldım,tam 11 sayfa a4 kağıdına...artık canım sıkıldıkça okurum ben bunu.
her kelimesi emek kokuyor. herkes adına teşekkür ederim.
Motor tecrubesi daha 3000 km birisi olarak okurken evet bunu yapıyorum bunuda yapıyorum demenin haklı gururunu yaşıyorum İşin espirisi özellikle istanbul gibi bir yerde kalabalık trafikte gerçekten çok dikkat edilmesi gereken kurallar. Birde özellikle istanbulda e5 için şunu söyleyebilirimki gündüz saatlerinde kesinlike en sol en kötü orta şeritten ilerleyin. orda ve sağ şeridi genelde dolmuş taksi otobüsler giriş çıkış olarak kullanıyor. Gece ise kesinlikle sağ şeridi kullanın. Gece dolmuş ve otobüsler az oluyor ve yol boş olduğundan araçlar en sol ve orta şeritten basmış gidiyolar. sağımızdan solumuzdan vızır vızır geçiyolar.
çok teşekkürler. herkesin yavaş yavaş, sindire sindire okuması lazım.
Süper bir yazı emeğinize sağlık paylaşım için teşekkürler. .
Emeğine sağlık.
Iki parmağın sürekli ön frende kalması ve sürekli zaten kapali olan sinyalin kapatma tusuna basılması harici guzel bir paylaşım olmus.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)