Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Şimdiye Kadar Kullandığımız Motosikletler Hakkında Mini Test Yazıları Yazalım !

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    07 Temmuz 2014
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Kawasaki ER-5, Bajaj Discover 125 st
    Kanuni Hussar 2005 model: ben böyle saçma sapan sürekli arıza yapan bir motosiklet görmedim. ama iyi kötü 5-6 ay geçirdik

    Kanuni windy 125: 2014 model sıfır aldım almaz olaydım. aldığım günden beri 3 ay boyunca sorunlarla ve servisin ilgisizliği ile uğraştım.

    Bajaj discover 125 st: Tek kelimeyle ekonumik sorunsuz. başka söze gerek yok.Hala kullanmaktayım

    Kawasaki ER-5 : 2005 model 9500 liraya aldım. commuter sınıfında bence üzerine yok gerçekten. çok fena gidiyor ve çok fena yakıyor sakin kullanım 4.5 litre agresif kullanılınca orasını ölçemedim gayette baya yakıyor. 10 litreleri buluyor. tam bir canavar. istemsiz tekere gelmeler falan fena :D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Hyosung Gv 250
    Ilk motorumdu.O zamanlarda aldigim zevki hic unutamam.Fiyatina gore cok kaliteli ve yakisikli bir motordu.2 kisi 150 km cok rahat hiz yapilabiliyordu.Yakit tuketimi ekonomikti.

    2.Hyosung Rx 125
    Hafif seri bir supermoto idi.Gv 250 den sonra yaramazlik yapmak cok zevkli gelmisti.

    3.Ktm Duke 200

    Ilk sifir aldigim motor.Sinifinin en kalitelisi.Gercek motora bindigimi hissetmistim.

    4.Ktm Duke 690

    Tasarimina asik olup almistim.Ilk buyuk cc motorumdu.Korkunc guclu geliyordu o zamanlar.Korkunc guclu tek silindirin ivmelenmesi aklimi aliyordu.

    5Ktm lc4 640

    Enduro artik cezbetmisti.Denemek istedim.Cok kaba titresimli ama pata kute gaz actin mi cildiran bir aletti.

    6.Ktm 690 Enduro

    Bence piyasadaki en iyi orta sinif enduro.Muthis hafif ve guclu.Hem arazide eglendik hem uzun yollara dustuk.Halen kafamda var bir tane alabilmek.

    7.Kawasaki Kle 650 Versys

    Bu motoru tamamen Kawasaki sevgimden tercih etmistim.Tamamen uzun yol odakli almistim.Ancak seri kivrak ve guclu ozelliklerini begenmistim.

    8.Ktm 1190 Adventure

    Muhtesem.Ne varsa anlatilabilecek hepsi kendisine asik ediyor.Bu kadar hafif ve guclu.Hem heyecan hem guvenlik.

    Su an satiyorum.250 cc bir enduro alacagim sanirim.Seneye 1290 Adv gelir ise onu alacagim.
    E-TEKİN, fazil ve bkaraca bunu beğendiler.

  3. #23

    Üyelik
    04 Şubat 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    dealim daystar 250
    2011 model sym symphony sr 125; ilk scooterımdı kendileri, bana göre çok seri olan, masrafsız bir motosiklet. ara sıra kırmızı ışıkta stop etme özelliğinin yanında ve yağ eksiltme sorununun dışında hiç problemi yoktu. 12000 km kullandım ve çok zevk aldığım motorumu, yan yatmasından dolayı kırılan grenajının açtığı masraf ve birden hızlanmasından kaynaklanan korku problemimden dolayı sattım.
    2013 model ybr 125 ; herkesin bildiği bir motor anlatmaya gerek yok 20000 km kullandım, 0 masraf ile ( bakım masrafları hariç ) en sevdiğim özelliği motor ısındıkça açılıyordu, bu motoru ısınmadan dolayı çekişten düşürebilen , bu işi nasıl yapıyordu ben anlamıyordum 115 kg olmama rağmen. tek sıkıntım önden rüzgar aldığında acaip şekilde yavaşlıyordu. ( yokuş yukarı olduğunda )
    2014 model Lifan 200 m x plore ; henüz çok yeniyiz 3800 km dir kullanıyorum. ybr ye göre çok dengeli, yan rüzgarlarda özellikle memnunum bu dengesinden. 200 lük olduğu için beni daha rahat taşıyor, 160 km lik seyahatimde ön fren kaliperinin bağlantı noktası kırıldı. ( titreşimden vida yerinden çıkmış ) Arkadaşım elektrik çi bantı ile vidanın yivini sararak yerine taktı, sorun yok. titreşim derken sakın yanlış anlamayın ybr ye göre titreşim fazla değil hemen hemen aynı. tek sıkıntısı enduronun doğasından kaynaklanan sele problemi yani çinli bir motor kullanıcısı olarak ben memnunum kendilerinden.
    cenkito bunu beğendi.

  4. #24

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    yamaha xt 125r

    ilk motorumdu, boyuma uygun bir motosikletti kendisi. 185 boy olunca her motor uymuyor. 86cm sele yüksekliği, konforlu selesi, tüm malzemeleri şasi vs son derece sağlam ve kaliteli bir motordu. xt deyince benim aklımda kalan tek şey süspansiyonlaridir. harika amortisörlere sahip olan xt nin her türlü çukur dan geçişlerinizde beşik gibi olması güzeldi.
    son zamanlarda ki racing sevdası uğruna sattım.

    Yzf r125
    2. motorum oldu. nispeten xt den daha güçlü.
    son derece memnunum. alıp getirdiğimde ilk kullanımlarda bilek ağrısı oluştu. bu şikayeti duymuştum ama uzun zamanıni fitness çalışarak geçiren ve hala da çalışan biri olarak bilek ağrısı olmaz diye düşünmüştüm ama doğru oturma pozisyonunu bulunca artık o ağrı da oluşmuyor ya da ben alıştım bilmiyorum. tam bir gösteris motoru. gücü yerinde,malzeme kalitesi, şasi on numara. yeni enjeksiyon sistemi sayesinde 1LITRE BENZIN ILE 47 KM Yapıyor olması, harika digital göstergesi, yeni tasarımi ile gayet başarılı ve Allah kısmet ederse uzun yıllar kullanmayı düşündüğüm bir motosiklet..
    polislik sınavına girdim sonucun açıklanmasını bekliyorum. polislik nasip olursa ilerde yzf nin yanına kardeş olarak wr 125 alıp koymayı istiyorum..

  5. #25
    kobra16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2013
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Daelim Daystar 250
    Honda Cbr125 2011 model (ara kasa diye geçiyo)
    İlk motorumdur kendisi. Kesinlikle pişman değilim yine olsa yine alırdım. Fabrika lastikleri hoş değil. Seri bi motor 50ye kadar tabi

  6. #26
    Çorum İl Temsilcisi Furkan Tarık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2014
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Ducati Monster 937
    '98 bianchi Xcity
    Kendisi çok güzel bisiklettir. Motor olarak insandaki bacak gücünü kullanıyor.ölüm tehlikesine birebir uygun.
    Saatte 50km/h üzerine çıkabiliyor. 50km'ye bir tavuk dürüm yakıyor.yokuş aşagı güneşli havada gunes gozluklerini takınca ondan daha kralı yok valla
    Trafikte araçlara rahat yetişiyor . 21 vites. Arabaların yanında durup kalkarken teker yapmak gibi bir huyu var. Otomatik pilot seçeneği var. Whellie stoppie hepsi ondan sorulur. Kisacasi mahallenin yaramazı
    Islak zemin kuru zemin her türlü zeminde tam performansı var. Buzlu yolda drift yapmak gibi bir huyu var

    Nasip olursa r125 inşallah

  7. #27

    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    Beylikdüzü
    Motosikleti
    Xmax 250 ABS
    [QUOTE=ahmetkorkmaz;3519960]Bir sonraki motor olarak bende 390 duke alacağım, motosiklet süper ona diyeceğim yok. Fakat orijinal lastiklerini değiştirme gereği duydunuz mu?[COLOR="Silver"]

    Çok Çok idare edici ben bilerek değiştirmedim daha büyük motorlara geçince zorluk yaşamayım diye virajda sürekli gaz açmaya çalışıyorum.Amacım duke'a SM havası vermek Siz bunları yapmıycaksanız Çok Çok idare eder. Ama ktm den başka bir motora binmezsiniz.Böyle bir hayran ediciliğide var hafifliğinden gelen bir bg/ağr. Araçlarla ilgilenirmisiniz bilmem ama bu motor tam bir 2013 POLO GTI.
    ahmetkorkmaz bunu beğendi.

  8. #28
    KmlTkn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja300 ABS
    Yamaha Bws 100
    Hizlanmasi gayet yeterli yedek parça sikintisi yok
    Benzinini 100km 4litre yakiyor manifold 2-3 kere yirtildi...
    Bws tavsiye ederim keçidir kendisi
    Kontrol edemediğin güç , güç değildir.

  9. #29
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    2010 yılında çok uzun aradan sonra mondial cub aldım 1 yılda 15000 km yol yaptım gezmediğim yer kalmadı eşimle birlikte günde 200 km yol yapıyordum titreşim dışında bi sıkıntısı yoktu
    3.5 lt benzin ile 175 km yol yapıyordu kaportalar patlamaya başlayınca sattım




    2011 de 2008 mod ybr aldım cub tan sonra çok stabil gidiyordu yakıtlar hemen hemen aynı
    bunun la ise bütün egeyi gezdim 10 günde 3000 km yol yaptım tık demedi katır gibi kullandım sobalı evde oturuyordum odun taşıdığım bile oldu
    bu motoru da 20000 km kullandım gerçekten aramızda bi gönül bağı oluşmuştu ona bindiğimde sanki dünyalar benim oluyordu
    böyle temizdi namuzsuz...






    ondan sonra cbf 150 aldım en çok çamur attığım motor hatta bazı arkadaşlar bana gönül koyuyordu ben onları kızdırırken ama aldım düşeşe geldi sıfır aldım 15 ay bindim gerçekten sıkıntısız bi motordu sadece 1 far ampülü patladı bahseildiği gibi dandik bi motor değil yakıtı güzel parçası bol pazarı geniş satarken de hiç zarar etmedim sattığımda sıfır gibi temizdi diğer motorlarım gibi alan hayrını görsün





    ondan sonra da nc 700 aldım daha 350 km yapsamda ona içim ısındı yaza bol bol gezeceğim festivallere gideceğim deniz kenarlarında sıcak kumlarda uzanıp yatacağım oda yanımda olacak dağlara yaylalara çıkacağız birlikte çadır kurup rakı içeceğim
    yanlız en sevdiğim renk gri






    tabi bu motorun yanına da bi küçük cc lazım dediler işe gider geliken ona da bi salcano cub aldık bu günlerde çok işe yarıyor yakıtı az vergi yok sıkıntı yok
    kar yağmur çamur gitmem demiyor yakıt çok çok az


    Sepetçioğlu bunu beğendi.

  10. #30
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    96 senesinde 86 model peugeot 103 sahibi oldum. Tabi o zamanlar çok küçüktüm ve ilk motorumdu. Bisikletten hallice, ön arka kampana bildigin moped işte.
    Daha sonra 2001 yılında sıfır km ramzey 49 cc lik moped aldım. Çok çok temiz bakmama rağmen yan kapakların iç kısmı ve arka çamurluğun iç kısmı paslanıverdi. Muadili olan peugeot 103 lere göre biraz daha yavaştı ama beni pek üzmedi.
    2004 senesinde sıfır km 115 cc lik yamaha nouvo scooter aldım. 2 sene kullandım en ufak bir sıkıntı yaşamadım. Son hız olarak; hava ve yol şartlarına göre 100 ile 115 km arası yapabilen büyük tekerlekli çok hoş bir scooterdi.
    2006 senesinde yine sıfır km ybr 125 aldım 22000 km kullandım sert kullanmaktan dolayı debriyaj balatası hariç hiç bir sorun yaşamadım.
    2010 un son aylarında sıfır km 2011 model ybr 125 aldım, yakit olarak 2.5 lt yi geçiremedim. 8 ay kadar kullanıp sattım. Elektrik tesisatında ufak bir sorun yaşadım ama tam hatirlamiyorum.
    2011 de sifir km cbr 125r aldim. Ybr ye göre gücü hissedilir derece iyi gelmişti. Yüksek hızlardaki dengesi ve virajdaki kararliligi ybr den sonra cok iyiydi. Yakiti 2.8 lt civarıydı. 20000 km boyunca bakim disinda anahtar degmedi.
    Bir süre motorsuz kaldım arkadaşların 600 cc motorlarını ara ara kullandim.
    2014 te kardeşimle ortak 1000 rr aldiık ve hala duruyor. Bizimki 2008 model, kullanima göre 5.5 ile 9 litre arası yakiyor, müthiş bir güç ama bütün iş sag bilkte bitiyor. Motor tepkisi aşırı hızlı olmasına ramen sürpriz hiçbir davranışı yok. Orta devir torku çok iyi 0-100 ü becerebilen için 3 sn ve biraz daha altı. Not: litrelik ss ler icinde ivmelenmesi en iyi makinelerdendir. Son hizi yamaha r1 ile birlikte en düşük olan litreliktir. Ama hızlanması akıllara zarar.
    Son olarak ekim ayinda sifir km bws 125 aldim ve sehir içi için çok rahat ettim. Yakıtı 3 lt civarlarında, performansı spacy 110 dan iyi kymco agility 125 ten kıl payı daha iyi. Ama frenleri bugüne kadar sahip oldugum motorların içinde en iyilerinden. Kombine freni çok iyi çalışıyor, üzerindeki lastiklerle dahi sorun çıkarmıyor. Gecen gün pcx 125 test ettim, ben ne bileyim bws ye alışmışım pcx ide öyle sandım ön tekerlek çok çabuk kilitledi. Belkide lastklerin inceligindendir. Fakat bulursanız bir bws 125 deneyin; scooterdan beklenmeyecek bir yol tutuş, fren ve güven hissi var.

  11. #31
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Konuya katkıda bulunan herkese çok teşekkürler.

    Gerçekten özet niteliğinde güzel değerlendirmeler olmuş.

    Konu gidişatı,arşivlik bir konu olacağına işaret gibi.

    Tekrar emeğinize,ellerinize sağlık...

  12. #32
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker

    ilk motorum cbr125r ninjayı kullandıktan sonra onunla ilgili herşeyi unuttum
    Yavru ninja'ya gelecek olursam kolay kullanabileceğiniz spor bir motosiklettir paralal çift silindir motoru var oturuş poziyonu rahat azda olsa öne eğimli oturuşu var benim boyum 1,72 yada 73 gaz kolu kolay dozaşlaniyor göstergeleri genelde begenilmesede ben beğeniyorum yakıt göstergesi olsa iyi olurdu ışık yandiktan sonra 70km gidiyor vites geçişleri şıkır şıkır gidon hakimiyeti kolay istanbul trafiğinde aralara girmeler kolay viraj performansı gayet başarılı 8000devirin altında kullanımı sorunsuz 8000devirin üzerine çıktığımda ivmelenmesi güzel titreşim yok ön fren performansı güzel arka firene fazla baskı yapıldığında çabuk kitleniyor iyi ayarlamak lazım ön amortisör iyi arka çok sert cukurlada totoyu kaldirmazsaniz ne dediğimi anlarsınız ne yaptığını hiç hesaplamadım zaten ben hep elli liralık koyuyorum servis parça sıkıntı'sı hiç çekmedim 15000km bakımı yeni yapıldı sıfır 2013model aldığım ninjam beni hiç uzmedi bende onu uzmedim orası burası arıza çıkamadı gayet sağlıklı bir geçiş motoru buda benden olsun güzel konu takipteyim...

  13. #33

    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Süper konu, üstte kalsın hep.

  14. #34
    mitmuallim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İzmit /Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial RX3i EVO
    1-1985 Mobilet 50 cc ) : seyyar dondurma satarken kullandım bir kaç yıl.. yazları 15.000 km falan yapıyordum.. ne olduğunu anlayamadan hurdaya ayırdık..

    1988 Puch :(( mobiletten sonra rahat edecem diye aldım meğer pek nazikmiş hanım hanımcık 2 yıl kullandıktan sonra attık ardiyeye bu yaz paramparça yaptım ve hurdaya sattım.. hiç mutlu olmadım onu sürerken..

    1998 Yamaha rx 115 2 zamanlı tam bir şehir içi motoru ..ciğerli süratli sağlam bir motordu 65.000 km kullandım .. 2004 de sattım..

    2004 kanuni seyhan 150 :- titreşim samazsak yakıt ekonomisi ve sağlamlık açısından sorun çıkarmadan 6 yıl kullanıp sattım.
    2009 gv 250 ulaştığım en kaliteli motordu.. elektrik ,ve akü sorunu dışında güçlü keyifli ve yol motoru sarp sınır kapısına kadar gittim geldim izmitten .. şehir içinde ban uymadığı için sattım...


    2011 şu and kullandığım kanuni bora 125 tam bir şehir içi motoru 30.000 km yi aştım çalışmasından ve çekişinden hiç bir sorun yaşamadım. hiçi bir motorumda ön lastik değiştirmedim hatta patlamadıalr bile 20.000 i geçen motorlarımda arka lastik değişti...

    sırada 250 cc lik bir enduro gözüküyor gelsinde bi görelim..

  15. #35
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Şöyle bir derleme yapmıştım, üzerlerine tıklayıp detaylı incelemelerime ulaşabilirsiniz.





  16. #36
    vader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda NC 750D Integra
    Honda Rebel Cmx 250

    İlk motosikletim. 250 cc, hava soğutmalı 18 beygirlik çok tatlı bir alet.

    Bir kaç yerde Mini - Cruiser dendiğini de okumuştum.

    145 kg. ağırlığında, oldukça alçak ve ufak bir motor olması dolayısı ile, yeni başlayanlar ve kadın sürücüler için de ideal bir motordur.

    Maximum hızı 140 km. olmakla birlikte 100 km'yi geçmenizi pek önermiyorum.

    10 litrelik deposu ve doğal olarak pek de konforlu olmaması yüzünden uzun yol için pek uygun değildir. Yakın rotalarda (İzmir için; Foça, Dikili, Mordoğan, Urla vs.) sizi üzmez.

    Ayrıca lastik bulma sorunu da yaşamıştım, Scooterlar için olan Michelin City Grip'lerden takıp halletmiştik.

    Saygılarımla.
    Tecrübe, limitlerini bilmektir.

  17. #37
    oyunon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Küba c1 kullanıyorum - 10.000 km'yi biraz açtım. Hiç bir sıkıntısını görmedim.
    Ama aklımda her zaman bir honda 600cc yatıyor Allah nasip ederse paramı tamamlayıp alacağım.
    <a href="http://www.oyun10.com">oyun</a> - <a href="http://www.bademon.com">Hırdavat</a> - <a href="http://korkuoyunu.net/kategori/zombi-oyunlari.html">zombi oyunu</a>

  18. #38
    Phoenixs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2012
    Şehir
    Ankara :)
    Motosikleti
    S1000RR

    Satın Alıp, çok memnun olduklarınız veya Pişman olduklarınız nelerdir?

    Evet arkadaşlar buraya almış olduğunuz motor ve motor ekipmanlarını yazalım
    Bajaj pulsar as150 aldım aşırı memnunum ama seleleri çok sert
    Motoran cbs 150 balancer çok memnunum fakat +20 kuruş yakıyor

    Alıp da pişman olduğum motor yok peki ya sizlerin ?

  19. #39

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Suzuki GSXR600 K8 Tattoo serisi.
    Çok memnumdum ama satmak zorunda kaldım. :(

  20. #40
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    CBR 250 aldım ilk motor olarak. Henüz 1500 km oldu. Onun dışında ehliyet sınavında 30 u geçmeyeceksin dedikleri motoru saymazsak bir de MT 07 sürdüm birkaç km. O yüzden çok kıyas yapamıyorum ama motorumdan memnunum.

    120-130 gibi hızlarda rüzgarın bu kadar etkileyeceğini düşünmüyordum. Sırf o yüzden naked almamıştım. O yönden pişmanlık değil de bir garip his var.

    Yakıtı ne çok düşük ne de çok yüksek. Tam olması gerektiği gibi bence.

    ABS olaydı yapışmazdım yere :/

    Ekipmanlar:

    MT KRE Momentum Kask
    Umarım hiçbir zaman sağlamlığını test etmek zorunda kalmam. Malzemesi güven veriyor ve kask gerçekten rahat. O fiyata en iyi birkaç kasktan biri bence.

    Prohel Alaska Yazlık Mont
    240₺ gibi bir fiyata indirimden almıştım. Fiyat performans ürünü. Ama ilk fırsatta daha iyi bir monta geçmeyi düşünüyorum. Yaz performansı bence iyi (Adana bura)

    Tech 90 Pirate Black Pantolon
    Gerçekten çok memnunum. Aşırı sıcaklar hariç rahatsız da etmiyor.

    Venom D2 Uzun Eldiven
    O fiyata bilek korumalı sadece onu bulabildim. Özellikle eldeki his çok iyi. Acemi olmama rağmen çok rahat ayar yapabiliyorum.

    Henüz botum yok.


2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)