"Bor power" yeni yağ katkı maddesi
Reklamlar
-
25 Ağustos 2010, 01:18
#261
arkadaşlar yazılanları okuyorum bazıları çok boş konuşuyor bor power ı ğörmeden kullanmadan yorum yapıyorlar bir arkadaş diyorki yağlamayı zorlaştırır diyor halbuki bor pawer su kadar akıcı bir madde onların söylediği önceleri otomobil motorları yağ yakmaya başlayınca içine katılan koyu bir yağ vardı adıda ekonomizer di onları kesinlikle koymayın fakat bu bor power rı bilhassa sıfır motorlarınıza koyun aşıntıyı önleyin gerçekten akıllı düşünen kullanır..faydalarını göreceksiniz...
Reklamlar
-
25 Ağustos 2010, 01:30
#262
Bir arkadaşımın aracında eksantrik milleri kilitlendiği için servise gitti. Ve Toyota firması aracı incelemeye aldı. Yeni ve garantili bir araçtı. Ve Bu bor denilen ürünün eksantrik milleri içindeki kılcal yağlama kanallarını tıkayarak yağlamayı engellediği sonucuna varıp aracı garanti dışı bıraktılar. Bu arada arkadaşım araçta katkı kullandığını bile söylemediği halde...
Bu gibi ürünleri aracın üretici firması önermediği sürece bırakın motora bagaja dahi koymayı düşünmüyorum. Geçici çözümler kalıcı hasarlara neden olabiliyor bu tip ürünlerde...
-
27 Ağustos 2010, 16:35
#263
yazıların tamamını okuyamadım ama bende bu katkı yada yağları kullanmayı düşünmüştüm ve araştırdım kesinlikle motorsikletlerde kulalnılamaz dediler.. balatalar yağn içinde olduğu için kaymaya tutmamaya başlarmış ve bunu temzilemek nerdeyse imkansız balata ve balata saclarını değiştirmeniz gerekir...
-
27 Ağustos 2010, 16:40
#264
tcdd teknisyen müdürünün söylediği bir laf
aracınızın motorunda asla ve asla yag takvıye maddesı guc takvıyes sıvı altında hıc bır sey kullanmayın demıs olmasıdır. artık karar sızın
-
27 Ağustos 2010, 16:50
#265
tcdd teknisyen müdürü,ben bu adamı çok merak etmeye başladım
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
27 Ağustos 2010, 16:59
#266
m.şanveren adlı üyeden alıntı
tcdd teknisyen müdürü,ben bu adamı çok merak etmeye başladım
THY teknisyen müdürü olsa dediğini dikkate alacağım ama TCDD tek. md. imiş yahu, salla gitsin
-
27 Ağustos 2010, 17:07
#267
m.şanveren adlı üyeden alıntı
tcdd teknisyen müdürü,ben bu adamı çok merak etmeye başladım
ankarada olsan tanıstırmak ısterdım kendısı bu tarz seylerde cıdden cok bılgılı bırısı
-
27 Ağustos 2010, 17:25
#268
_pLay_06 adlı üyeden alıntı
ankarada olsan tanıstırmak ısterdım kendısı bu tarz seylerde cıdden cok bılgılı bırısı
İnş. tanışırız tabiki,memnun olurum...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:23 ----------
Levsy adlı üyeden alıntı
THY teknisyen müdürü olsa dediğini dikkate alacağım ama TCDD tek. md. imiş yahu, salla gitsin
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
çok komik halen kullanmamış olanlar zararlıymış vırt mış zırtmış yazıyorlar birde kullananlar var. Bu arada ben bor power koyduğum motoru sattım 600f ti halen motorda bir sorun yok yag degısımının uzerıne bır 5000 falan yaptı motor. şimdide yag degısımıdne yenı aldıgım 1100xx e koyacagım onda da ne olacak buradan yazarım yakın zamanda.
-
07 Aralık 2010, 00:56
#270
aitho adlı üyeden alıntı
Güzel bir katkı maddesi hatta bir buluş diyebiliriz. Ama bizi asıl ilgilendiren kısmı motosikletlerdeki kullanılabilirliği? Malum debriyaj, şanzıman ve motor aynı yağı kullandığı için kavramada oluşacak sorunlar yüzünden motosikletlerde katkı maddeleri kullanılamıyor. Peki BOR POWER kullanıllabilirmi ???
selam beyler arastırma ve bor power musterı temsılcısı ıle gorusme yaparak aldıgım bılgılerı soyleyeyim. bor power urunu tüm dört zamanlı motorlarda tavsıye edıyorlar fakatıslak debrıyaj motorsıkletlerde tavsıye etmedıklerını soylemıslerdır.bilginize.
-
27 Aralık 2010, 01:20
#271
Çoğu supersport motor ıslak debriyaj kullanır, yani motora koyduğunuz yağ baskı balatayıda yağlar, bor madenini bor power firması çok ciddi tekniklerle küçültüyor. bu da bor'un kristallerinin çok ciddi bilya görevi görmesini sağlıyor, sonuçta debriyaj kaçırıyor. bu konuyla alakalı, müşterimiz olan bir firmada 6 ay kadar arge çalışmaları götürdük, borla alakalı burda söylenen birçok şeyin yanlış olduğunu gönül rahatlığı ile söyleyebilirim.
Bor katkısı sıfır bir motora konmamalı, neden? çünkü sürtünmeyi çok düşürdüğü için rodajın tamamlanmasınada engel oluyor, aksine rodaj döneminde kalın yağ kullanmak rodajın daha hızlı ve düzgün oluşmasını sağlar bu da aklınızda bulunsun arkadaşlar.
bor katkısı ile ciddi bir aşınma sorununu çözersiniz, fakat uygularken dikkat etmelisiniz yoksa o toyota corolla nın başına gelenler sizede gelir
Ben tüm araçlarımda kullanıyorum ve farkını rakamsal olarak görüyorum.
Teknik olarak soracağınız sorulara seve seve cevap veririm arkadaşlar
-
27 Aralık 2010, 02:07
#272
Boş yere kullanmayın.
-
27 Aralık 2010, 05:52
#273
BBRR nasil bir konu actiysan dostum yani???
4 senedir tartisiliyor ve hala bir sonuca varilamamis..
Hayatin icin bir saniyeni harca.
Hayatini bir saniye icin harcama.
-
27 Aralık 2010, 09:38
#274
Süper Moderatör
Yıllardır katkı ların yağları bozduğunu yarar aksine zarar verdiğini söyler ve bu tezi savunurum.
Bütün büyük yağ üreticileride bunu söyler zaten.
Katkı üreticileri de yağ değişim sürelerinin uzadığı için yağ üreticilerinin karlarının azalacağından dolayı böyle olduğunu söylerler.
Şimdi bir fikir geldi aklıma;
Kardeşim madem çok kral katkı yapıyorsunuz, şöyle iyi böyle iyi, şöyle kaliteli böyle teknolojik.
Peki neden katkı üretiyorsunuz, yağ üretsenize bizde alıp kullansak!!!
Efendim? Şu anki teknolojik araçların devir ve güçlerine uygun yağ üretmek çok mu zor?
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
27 Aralık 2010, 10:56
#275
daha önce burada gt650 motosikletimde ve vw transporter aracımda bu ürünü kullandığımı belirtmiştim memnun kaldığımı söylemiştim. ancak şimdi kullandığıma çok pişmanım çünki aracımın turbosu kitledi ve sebebide bu bor power denilen ürün motosikletimi sattığım için akibetini bilmiyorum ama aracım baya bir masraf açtı bana. bir zamanlar bu ürünü hararetle savunan ben şimdi aman ha sakın alıp da kullanmayın diyorum. aracım içinde artık motul marka yağ kullanıyorum 5-40 ve çokda memnunum ama bu katkı işi bana çok pahalaya mal oldu.
-
27 Aralık 2010, 11:05
#276
amaç para kazanmak.
eyong,
siz motosikletinize bugüne kadar hangi marka yagları koydunuz motor yagı olarak.
yag katkısı üretenlerin yag katkısı yerine yag ürettigini ve yapacakları reklamı düşünün.
mevcut bir sektörden kendilerine pay almak mı daha cazip yoksa yeni bir sektör kurmak mı daha cazip... elbette bunun fizibilite çalışmalarını yapmışlardır.
ha bu arada castrol'un yurt dışında olan bir çok malzemesi ve türkiyede bulunan yaglarına nazaran daha kaliteli olan yagları niye turkiyede yok... amaç para kazanmak, daha çok para kazanmak.
-
31 Aralık 2010, 01:21
#277
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
-
31 Aralık 2010, 02:11
#278
bor sertlik olarak elmasdan sonra en sert madendir..ısıya karşı çok dayanıklıdır 2000c üzerinde erimeye 4000c civarında kaynamaya başlar.ısındıkça yalıtkanlığı artar.asidik özelliğinden dolayı ıslandığında çok kaygan bir yapıya bürünmekte buda sürtünmeyi minimuma indirir.bu özellikerinden dolayı araçlarda kullanılmaya başlandı.aracı yüksek ısıdan korur sürtünmeyi yok eder.kristalleşme özelliği vardır aşınan çizilen yerleri doldurur motoru tamir eder.
-
31 Aralık 2010, 09:47
#279
Adana İl Temsilcisi
yıllardır bu konuyu gerek burada,gerek başka sohbetlerde okur-dinlerim.konuyla ilgili uzman bilgilere sahip olmadığım için sadece dinlemek ve okumak ile avunuyorum.ancak burada,bir motosiklet ustası arkadaşım,kendi fazer'ine koydu ve sesinin azaldığını,menzilininde 1 depoda 50 km.arttığını,debriyajın da kaçırmadığını söylüyor.diğer bir arkadaşım,cbr 600 f'ine ve 1100 xx'ine koydu,bir diğer arkadaşımda kawa vn 800'üne koydu.bu 2 si de,motorun sesinin azaldığını,ancak yeni koydukları için,menzil ve/veya debriyaj kaydırma konusunda henüz bir fikirleri yok.bir başka abimiz bmw 1200 gs'ine koydu ama 1200 gs.lerde motor yağı ile şanzuman yağı farklıymış,o da bir sıkıntı yaşamadı.bakalım bekleyip göreceğiz.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
31 Aralık 2010, 09:53
#280
adanalı adlı üyeden alıntı
yıllardır bu konuyu gerek burada,gerek başka sohbetlerde okur-dinlerim.konuyla ilgili uzman bilgilere sahip olmadığım için sadece dinlemek ve okumak ile avunuyorum.ancak burada,bir motosiklet ustası arkadaşım,kendi fazer'ine koydu ve sesinin azaldığını,menzilininde 1 depoda 50 km.arttığını,debriyajın da kaçırmadığını söylüyor.diğer bir arkadaşım,cbr 600 f'ine ve 1100 xx'ine koydu,bir diğer arkadaşımda kawa vn 800'üne koydu.bu 2 si de,motorun sesinin azaldığını,ancak yeni koydukları için,menzil ve/veya debriyaj kaydırma konusunda henüz bir fikirleri yok.bir başka abimiz bmw 1200 gs'ine koydu ama 1200 gs.lerde motor yağı ile şanzuman istemi farklıymış,o da bir sıkıntı yaşamadı.bakalım bekleyip göreceğiz.
Ben de kullandım, dediğin gibi ses azaldı ama yağ değişiminden sonra yine aynı sesine kavuştu motorum. Bizim motorda kronik yağ yakma sorunu var, ona ilaç olamadı.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler