1lt yağ 25 tl, bor power ise 50 tl. Çok çok 2 lt. yağ parası .
Ama ya tutarsa ....
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
Arkadaşlar yağ markaları aptal mı? demişsiniz o zaman;
Bor power ı bilmem de motosilk i bulan Prof.Ali ERDEMİR niye şuan NASA bünyesinde çalışıyor ve patenti NASA'ya ait?NASA aptal mı?
facebook.com/kaskafa
ShowDown sana katılıyorum Motorsilkin yapısında da bor var.Deneyenler hiç kötü bir şey söylemedi.Benim ustam araba için motorsilk tavsiye etti.Bor power i duymadım dedi.Arabaya kullancam kafaya koydum
Accık fizik kimya bilen bu hikayelerin hikaye olduğunu bilir;
girenler=çıkanlar+kayıplar
Bir motorun verimi derken çıkanların girenlere oranı göz önünde bulundurulur.
Ki yeni motorlarda verim oldukça yüksektir, yani kayıplar hanesinde ortalama %10-20 gibi değerler görürsünüz, bu ürünün iddasıda %10-20 olduğuna göre baya iddalı diyebiliriz, neyse denemedim bu iddaya itirazım yok...
Ancak kayıpları çıkanlara dahil ettiğinizde güç artar derseniz yakıt sarfiyatı aynı olacağı için yakıt niye düşsün, yakıt düşerse güç niye artsın.
Hem yakıt düşer hem güç artar derseniz iki inglisce teknik kelime salla, yurdum kerizi alsın motoruna kosun durumudur derim ki satıcıyı zengin eder dolayısıyla benim aklıma daha önce gelmediği için kıskandığımdan bile mok atabilirim.
Sürekli şirket değiştirmelerini de açılan davalardan kaçış diye yorumlarım, 10 yılda 10 şirket değiştirdik kaçıyoruz, neyden kaçıyosunuz? ajanlardan, matrix de bizi görecekmiiiii.
ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::
Arkadaşlar
Ben de evde kendi çapımda Ufalanmış gerçek ceviz taneleri katkılı Zeytinyağı yaptım, şahane. Merak edenlere 1000 Tl karşılığı tattırabilirim kiii Lezzet Garantisi vardır Beğenmeyene, zevkine uymayana parasını mahkemede hemen iade ederim
Promosyon olarak Badem Eklenmişi var ki 100.000 km garantisi benden (yani 100000 km boyunca yerseniz). AYE arkadaş, istersen ilk sana yollayayım da resmi garanti nasıl olurmuş gör
Not. Cırcır olanların şikayetlerini muzaffer@zeytinyağıgücü.com a göndermeleri halinde gereken ne ise kurumumuzca hemen yapılacaktır
Poturdak
İçine bor katmazsanız satamazsınız söylemesi benden,işin karını düşünüyorsanız milli borumuzu da içine katalım,duygu sömürüsü olmadan zeytinyağlı bor motor yağı yapalım.Fındık ve mısır yağına da katalım.
Yaavv Motorhocası arkadaş
Teknolojik alt yapım yetse yapmazmıyım söylediklerini Zati el bilendırı ceviz çekmekten yalama oldu, traktörden fazla ses yapıyo. Bor' u, bu milli malı, elbette katacağım işin içine ama sermaye biriktirmeye çalışıyorum Yeni bir el bilendırı alınca, yaz tatilimde kütahyadan topladığım bor katkılı taş koleksiyonumu hizmete sunacağım İstediğiniz motora koyun %100 garanti (işin kalan tarafı şu, bana dokunmadan neye garanti verebilirim??? Bunu da buldummu gör bak satışş patlamasını)
Şeyi unuttum bu arada, para sayma makinesi (Olm bunu buraya yazmayacakmıydım yoksa Neyse, reklemın iyisi kötüsü olmaz)
Poturdak
Öncelikle yağ katkılarını defalarca kullanmış biri olarak deneyimlermi yazayım
Yıl 2000 araç 1976 model v 8 motora sahip ,yeni motor yapımından sonra 60000km yapmış Pontiac grand le mans mevsim kış yazın çok seri halde marş yapan araç 5 derecede bir şubat sabahı önce hızlı sonra yavaşlayarak marşı çeviriyor motor ısındıktan sonra problem yok marş normal, içindeki yağ ,en çok 2000 km yol yapmış ,meşhur silindirlere tutunan bir yağ markası! Uzun bir takipden sonra P.up marka bir katkı kullandım fark gözle görülür değil göze giren cinsten, soğuk havada nefesi kesilen marş hiç zorlanmadan tam güç çalışıyor
neden acaba?marşı zorlayan ne?krank miline neler bağlı?Pistonlar, soğuk havalarda yağınız görevini tam yapamıyorsa pistonlar ilk harekette nasıl bir silindirin içinde hareket etmek zorunda kalıyor acaba?
Yıl 2009 Araç Bmw R-26 1957 model 250 cc yazın marş koluna basış gayet normal hemen alıyor,havalar soğudu işler değişti ihtiyar delikanlı marş koluna basışta hissedilir şekilde farklı tepki veriyor daha sert!yine uzun bir süre takip ettiğim,Türkiyede çalmadık kapı bırakmayan,destek bulamayan ve sonunda Amerikanın ilgi gösterdiği desteklediği bir profesörümüzün ürünü olan moto silk (borlu ürün)orjinal olarak temin edip yağa ekledim,(çoğunda olduğu gibi buda özellikle yağ iyice ısındıkdan sonra ekleniyor)sonuç:yine aynı marş kolu gayet rahat çalışıyor+ilk 5 dakikadaki sibop sesi 1 dakikaya indi
Yıl 2010 araç 2000 model Dacia çift kabin pickup 80000de hava soğudu ya benim kulağım marşda yine, tekrar aynı şey ayrı araç, çözüm aynı orjinal motor silk. Yağı ısıt ama yolda, durduğu yerde değil hararet orta seviyeye geldiğinde katkıyı koy ben hep böyle yapıyorum,ayrıca reklam da yapmıyorum,çok değişik bir sektörde elektronik sektöründe çalışıyorum sadece gördüğümü söylüyorum.
Düşünün bakalım neden 5 ila 10000km arasında (yol şartlarına ve araca bağlı olarak değişebilir tabii)ön takım problemi yaşıyorsunuz,tamirciye gittiğinizde ne çıkıyor?rot başı,rotil gitmiş hep hareketli parçalar?
1980 senesine kadar Amerikanlar başta olmak üzere çoğu araçta rotbaşları,rotillerde gresörlük vardı her yağ değişiminde yağ basılırdı.şimdi kaldır at kapalı kutu,imalatta bas yağı presle tak gitsin,sat gitsin o yağ ısınmayacakmı?yağlayıcılık özelliğini ne kadar süre koruyacak?120 ile giderken rot kolunuzun çıkmasını hayal etmek bile ürkütücü
Neden ekstra bir önlem alıp biraz daha rahatlamayalım
Old hocamada selamlar
Bazıları da motorunu-arabasını satarken bu katıkları kullanır,sesi kesip yağ yakmasını mavi dumanı saklaması için. Ses kesmek için film tabakasının marifetine güvenir,hiçbir zararının olmadığını ve daha çok güven sağladığından bahsederler.
Şimdiye kadar kimsenin yakıt tüketimim şu kadar düştü,sessizliği bu kadar devam etti,motorun çekişi arttı dediğini duymadım.
Nerede kaldı tahahüt edilen yağ katıkçı sözleri.Hepsi boş bunlara inanmayın.
Değerli Forum Sakinleri,
Türkiye’nin ilk ve en güçlü tüketici örgütü olan Tüm Tüketicileri Koruma Derneği (TTKD), 15 Mart 2010 Dünya Tüketiciler Günü yıldönümü kutlamasında, tüketiciler için “beğenilen markayı ortaya çıkartan ve yücelten” İcra Kurulu Başkanımız Sn. CAFER AKIN’ı “Altın Adam Ödülü” ile onurlandırma ve tüm tüketicilere duyurma kararı almıştır.
Altın Adam ödülü, hiçbir şekilde ücrete tabi değildir. Tüketicilerin iradesiyle verilmiştir.
TTKD seçici kurulun bu konudaki gerekçeleri aşağıdaki gibidir:
1- Firmanın derneğe ulaşan 25.000 şikayet arasında en az veya hiç şikayet almaması.
2- Sektörde rakiplerine oranla özelliği olan performans ve güç sağlaması, bu açıdan da tüketiciler lehine hamle yapmış olması dır.
Bu ödül ile birlikte BORPOWER'a verilen sertifika ile TTKD “Tüm Tüketicilere Tavsiye Ediyoruz” logosunu da ürün ambalajlarımızda ve tüm görsel çalışmalarımızda kullanıma açmıştır.
Bu gurur verici olayı siz değerli forum sakinleri ile paylaşır, saygılarımızı sunarız.
Arkadaşlar pejo partnerimde km 1500 deyken nnt bor power kullandım....motoru önce normal sıcaklıgına getirip bor.u içine döküp 50 km yol yaptım motorun sesi yumuşadı daha önce bir depo ile 900 km yol yapan araba 1000km yi rahat yapmaya başladı bugün de mondial 150kn ye yarım çay bardağı bor koydum sonuç süper.... Tavsiye ederim
sayın AcarBey,
Bir sorum olacak size. Prof. Ali Erdemir'le ve onun buluşuyla sizin ürünlerin ilgisi var mı?
pejo partnerime nnt borpower koydum bir depo ile 900 km yol giden araç 1000 km yol yapmaya başladı dün de mondial 150 kn ye koydum vitesler şıkır şıkır geçiyor debriyajda kaçırma yok.....
Paylaşım için çok teşekkürler.Ülkemizdeki bor kaynaklarını iyi bir şekilde işleyip kullanım alanlarını yeteri kadar kullanabilsek keşke.O büyüklerimiz gözlerini dört açsada başkalarına ellettirmeseler.Kendi bor'umuzu 1 e verip işlenmişini 5'e almasak keşke.Keşke onlarca bor ile çalışan araba üreten insanlar ve projeleri birden yok olmasa.Saygılar.
üzerinden epeyce bir zaman geçmiş ama yazayım dedim. Yakıt olarak öyle aman aman bir farkı ben anlayamadım. zaten benim ruh halime göre motorun yakışı + - %10 civarında değişebiliyor. motorun çalışma sesi biraz değişti. ama kotu etkileri de anlatıldığı kadar öyle aman aman değil. mesela benim servis taş çatlasa 500 km veriyorum balataların haşat olacak telefonum hep açık yolda kalınca mutlaka ara diyordu. epeyce bir süre motoru üst sınırlarında kullandım zerre kadar kaçırma yok. hatta yokuşta falanda çok denedim daha rahat anlarım diye hiçbir zararı olmadığı kesin. şu anda 3500 civarı oldu 8000 km de değiştirirken yağı dişlilere felanda baktıracağım meraktan. yani bir sonraki yağ değişiminde de yine koyarım ben bu mereti açıkçası iyi bir etkisi oldu gibi hissediyorum ama adam akıllı testler yapmadan kendi adıma soylemem zor çünkü bunu sadece ben de böyle hisediyor olabilirim. ancak son kez söylüyorum ıslak debriyajda kaçırma maçırma kesinlikle yapmıyor. zaten bu meret kendinden yağın içinde biraz daha kaygan olsa nolur olmasa nolur demiştim ki dediğim gibi de oldu...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)