Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Eski Model Motor Almak,Bakmak,Kullanmak-Bilgi ve Tecrübe Paylaşımı Konusu-

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Ellerinize sağlık çoy faydalı bir konu olmuş , teşekkür ederim . Her ne kadar benim de aklımda eski motorlara ilgim olsada . 2. el fiyatlarını görünce vazgeçip sıfır yeni model almayı tercih ederim . Örnek olarak 2000 model hayabusa almak istesek 2. el fiyatları 25 bin tl civarında . Zaten motor 16 yaşına gelmiş birde o kadar para vermek insanın içinden gelmez . O fiyata sıfır yamaha xj6f diversion almak daha mantıklı olur . Tabi örnekler çoğaltılabilir .

    Bazı ilanları özellikle inceliyorum 1 seneden beri ilanda olup satılmayan motorlar mevcut piyasada . Bunun sebebi de yüksek fiyat istemeleri .
    initial-D bunu beğendi.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    yaş ve km takıntısı olanlar çok olduğundan gerçekten işi bilen senin gib adamlar çok komik rakamlara çok kral makinalara biner
    keşke bu bilgileri kimse ile paylaşmasaydın
    çok farketmez ama belki gözü kara yağız delikanlar çıkıp bu işlere kalkışbilir
    eline sağlık güzel bilgiler vermişsin
    yanlız dikkatimi çeken kullandığın motosikletler hep japon
    hiç alman ingiliz italyan yok neden acaba?
    initial-D bunu beğendi.

  3. #23
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ellerinize sağlık çoy faydalı bir konu olmuş , teşekkür ederim . Her ne kadar benim de aklımda eski motorlara ilgim olsada . 2. el fiyatlarını görünce vazgeçip sıfır yeni model almayı tercih ederim . Örnek olarak 2000 model hayabusa almak istesek 2. el fiyatları 25 bin tl civarında . Zaten motor 16 yaşına gelmiş birde o kadar para vermek insanın içinden gelmez . O fiyata sıfır yamaha xj6f diversion almak daha mantıklı olur . Tabi örnekler çoğaltılabilir .

    Bazı ilanları özellikle inceliyorum 1 seneden beri ilanda olup satılmayan motorlar mevcut piyasada . Bunun sebebi de yüksek fiyat istemeleri .
    konuyu açma sebebim de buydu.ne güzel yazmışsın ilgiliyim seviyorum ama almam diye.sonuna kadar saygı duyulacak bir seçim.

    Önceliği 4 silindir,spor ve yeni görünüm,grenaj,daha az yakıt,daha düşük masraf ve risk olan biri 2000 model bir hayabusayı çok beğenmesine rağmen gidip bir xj alabilir.

    2000 model bir hayabusa kullanıcısıyla aynı fikirde olmasına rağmen hayabusada bğeğendiği noktaları daha yeni modelde buluyor ve bunlar kendisine yetiyorsa tabiiki o kişinin yeni olanı alması çok daha mantıklı olacaktır

    Neden mi?

    çünkü 2000 model hayabusayı alınca olası masrafları,yakıtı,kısacası xj6 ya göre dezavantaj olan konular insana "keşke bunu almak yerine xj6 alsaydım" dedirtir.Ama insan xj6 yı alıp kendisini huzursuz eden problemler yaşadığında "keşke sıfır km xj6 yerine 2000 model hayabusa alsaydım,onda bu problemlerle karşılaşmazdım"demez

    Motosikletten ne istediğini bilmek ve aldığın motosikletin sana onları gerçekten verebilmesi asıl olan durum.

    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaş ve km takıntısı olanlar çok olduğundan gerçekten işi bilen senin gib adamlar çok komik rakamlara çok kral makinalara biner
    keşke bu bilgileri kimse ile paylaşmasaydın
    çok farketmez ama belki gözü kara yağız delikanlar çıkıp bu işlere kalkışbilir
    eline sağlık güzel bilgiler vermişsin
    yanlız dikkatimi çeken kullandığın motosikletler hep japon
    hiç alman ingiliz italyan yok neden acaba?
    yapmak isteyen kalkışsın bu işlere,bana veya bize bir zararı dokunmaz ki 10 yaşından büyük makinelerin caddelerde yollarda şıkır şıkır gezmesi

    Eski alman olarak BMW çok iyi bir seçenek.Parçalarını bulmak çok kolay 70 model olanının bile.Japonlar kadar egzantrik teknolojik mekanik denemeleri olmadığından yürütmesi de kolay.burada 2 yakın abilerimden birinde 78(yanlış biliyor olabilirim) bmw r60/7 var.komple restore edildi 4-5 sene önce ve hala problemsiz geziyor.birinde de 93 1100rs var o da herşeyiyle sıfır km ayarında bir motosiklet.Alıp toparlamak bakmak japondan daha kolay bile olabilir.

    Neyazıkki sıralı 4 silindir ve sporttouring seviyorum.4 silindir 1990ların K serisi bmw lerinin tasarımları japon motorlarına göre çok çok çirkin geliyor.kişisel görüşüm tabii,bmw yi çok daha güzel bulanda olabilir.

    ikiside 94 model aynı sınıf ve hacimdeler mesela




    İtalyanlar ve ingilizlerde de sıkıntı yine silindir düzeni Tabii bir bmw ducati,triumph gibi motosikletlerin hem alınabilecek durumda olanlarının çok çok pahalı olması hem de parçalarının fiyatları.Tabii bir de şu var,ben bugün bir çok şehirde sanayiye gittiğimde 90lı yıllarda zzr tamir etmiş,xx sahibi olmuş bir usta bulabilirim ama tr de büyük şehirler dışında kaç tane usta ducati 916 görmüştür japon motorlar hiç değilse daha fazla satıldığından ve hepsi teknolojik olarak benzediğinden anlayanı daha çok.
    Ezio41, F54, potasyum ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  4. #24
    Sti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2015
    Şehir
    Istanbul
    Km,yas bunlar sorun degil,motorun tipini seviyomusun? Gidisi sana keyif veriyomu? Virajlara girdiginde egleniyomusun? Ustunde oldugun her dakika seni heyecanlandiriyomu? Motorsikletle ugrasmayi seviyomusun? Egerki bu sorularin hepsine evet diyorsan,istersen 1980 model motor al. Keyiften baska bi duygu yasamazsin. Soker,yapar,takar gene keyif alirsin. Elinize emeginize saglik bu kiymetli bilgilerini paylastiginiz icin,forum ahalisi sıkılmıstı sacma sapan konulardan,ilac niteliginde oldu bence.
    initial-D ve yüksel66 bunu beğendiler.

  5. #25
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Çok güzel ve dolu bir başlık olmuş, elinize sağlık.

    Benim de kısmen daha dar olan deneyim ve gözlemime göre genel olarak Japon motorları, İtalyan ve Almanlardan daha sorunsuzlar. İstisnalar mutlaka vardır.

    Hele hele eski Ducatilerden uzak durmakta fayda var. Bazı güzel ve zevkli araçların uygun ikinci el alış satış fiyatları cezbedici olabiliyor. Ancak bakım giderleri ve olmadık problemleri, kısmen düşük alış fiyatını anlamsız kılıyor. Boşuna ucuz olmuyor yani.
    initial-D bunu beğendi.

  6. #26
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı initial-D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konuyu açma sebebim de buydu.ne güzel yazmışsın ilgiliyim seviyorum ama almam diye.sonuna kadar saygı duyulacak bir seçim.

    Önceliği 4 silindir,spor ve yeni görünüm,grenaj,daha az yakıt,daha düşük masraf ve risk olan biri 2000 model bir hayabusayı çok beğenmesine rağmen gidip bir xj alabilir.

    2000 model bir hayabusa kullanıcısıyla aynı fikirde olmasına rağmen hayabusada bğeğendiği noktaları daha yeni modelde buluyor ve bunlar kendisine yetiyorsa tabiiki o kişinin yeni olanı alması çok daha mantıklı olacaktır

    Neden mi?

    çünkü 2000 model hayabusayı alınca olası masrafları,yakıtı,kısacası xj6 ya göre dezavantaj olan konular insana "keşke bunu almak yerine xj6 alsaydım" dedirtir.Ama insan xj6 yı alıp kendisini huzursuz eden problemler yaşadığında "keşke sıfır km xj6 yerine 2000 model hayabusa alsaydım,onda bu problemlerle karşılaşmazdım"demez

    Motosikletten ne istediğini bilmek ve aldığın motosikletin sana onları gerçekten verebilmesi asıl olan durum.

    Olay tabiki sadece hayabusa için geçerli değil . Daha eski model olupta efsane çok güzel motosikletler var piyasada . Lakin , güzel ülkemizin güzel insanları her türlü hile ve yalan dolan yaparak mal satmaları konu olunca işler değişiyor . Kilometre ile oynayanlar , motorun kazası varsa onu saklayayıp keyfi olarak boya yapıldı diyenler , motor başında bir kusurunu bulup söylediğimizde işine geliyorsa al yoksa alma diyenler , motor o kadar orjinalki yağ filtresi bile hiç değişmedi diyenler , motorun rodajını akşam serinliğinde yaptım diyenler , debriyajı tek parmakla çektiği için manetin yamulduğunu söyleyenler vb.. gibi sattığı malın arkasında durmayan bir zihniyet olduğu sürece , mümkün olduğunca 2. elden uzak durulması lazım . 2. el motoru anca onu kullanan tanıdık birisinden almak daha faydalı diye düşünüyorum .

    Sizinde dediğiniz gibi kenara 5.000 tl yenimele masrafı falan koymayı da hesaba katarsak , motosiklet alacak olan kişi madem bu kadar masraf yapacağım biraz daha ekleyeyip daha yeni modellere veya sıfır motosiklere kayıyorlar . 2. el sahipleri de motorlarını bulunmaz hint kumaşı zannedip piyasaya yüksek fiyattan sattığı için , bunu gören diğer 2. el sahipleri de fiyatları artırarak 2. el piyasasının durmasını sağlayayıp insanların sıfır modellere kaymalarını oluşturuyorlar . Bu sefer de sıfır motosiklet satışları artınca firmalar zam koyuyor . Olan maddi durumu çok iyi olmayan bizlere oluyor .

    Bir örnek daha vermek gerekirse , bir kaç yıl önce Honda cbf 500'ler maksimum 8-10 bin tl civarında satılıyorken . Hondanın her ay zam yapıp fiyatları yükseltmesinden sonra , dikkat edin 15-17 bin tl'ye 13-16 yaşında cbf 500 satmaya başladılar . Tam tersi her geçen sene fiyatın daha da düşmesi gerekirken ne tuhaftır ki diğer markalar içinde geçerli , hepsinin fiyatı değerleniyor . Hal böyle olunca da mecburen sıfır veya en fazla 1 2 yaşında ki modellere bakmak durumunda kalıyoruz . Biraz fazla yazdım kusura bakmayın .
    initial-D, essegesse ve yüksel66 bunu beğendiler.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  7. #27
    nopy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2011
    Şehir
    Bursa İnegöl
    Motosikleti
    inazuma 13000km kardeşide geldi tvs neo x3 5000km
    Çok güzel bir paylaşım teşekkürler.Ocak ayında konuyu açmanız çok isabetli olmuş.1.si yaz gelince bakım yaparım diyen arkadaşların iştahı kabardı. 2.si yazın yoğunluktan servisler çok verimli değil.Kışın daha itinalı bakım yapabilirler. 3.sü eski motor diye birşey yoktur bakımsız motor vardır bilinci tekrar oluştu. Tekrar teşekkürler.
    initial-D bunu beğendi.

  8. #28
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    ben bu yaz eskişehirde bi tane dayı da f80 gs gördüm makina traktör traktör gürül gürül çalışıyor sapa sağlam yakıt bu günkü 800 cc sınıfında 1 litre fazla ama ge gelelim teknoloji yok yani mobilet gibi basit bi sistem de çalışıyor ustası anlayanı çok yolda kalmaz bence

    ben şimdi gidip 15000 300cc ve altı motor almayı düşünen arkadaşlar beğendikleri sınıfta 10 yaşında bi motor almalarını tavsiye ederim
    hem daha hacimli hem daha zevkli parçası her yerde vr
    ve hacimli motosikletler gerçekten daha güvenli (aklı ile kullananlar için geçerli)
    bmw gerçekten çok çirkin be
    initial-D bunu beğendi.

  9. #29

    Üyelik
    16 Ocak 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Drift L
    Şuan tamamnı okuma fırsatım ne yazık ki yok fakat bir kısmını okudum. En yakın zamanda okuyacağım. Ansiklopediden bir alıntı gibi yazmışsınız, tebrik ederim, ellerinize sağlık.
    initial-D bunu beğendi.

  10. #30

    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cıks
    konu süper, emeğinize sağlık
    initial-D bunu beğendi.

  11. #31

    Üyelik
    07 Ocak 2015
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    arayışta
    Hani böyle bir konuya yapılacak tek şey şapka çıkarmak. Saygılar sunuyorum.
    initial-D bunu beğendi.

  12. #32
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Eylül 2015
    Şehir
    GB
    Uzun zamandır zevkle bir konu okudum. Saygılar
    initial-D bunu beğendi.

  13. #33

    Üyelik
    28 Aralık 2014
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    600F
    dostum emeğine saglık. cok guzel noktalara temas etmissin. eski makina alacaklara adeta bir rehber olmus.
    initial-D bunu beğendi.

  14. #34
    tderida - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    '99 Blackbird; '03 Blackbird; 02 Gsx750F; '93ZZR60
    Alıntı initial-D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1990 FJ1200

    Ben almadan önceki 1-1,5 sene baya bir masrafı,bakımları,ayarları yapılmıştı.Son 4 sahibini bildiğimiz bir motordu.

    Yağ değişimi 3 kere yaptım.1 kere full sentetik 10-40 koydum yakmaya başladı ve debriyaj çok kaçırdı.20-50 mineral koydum 2 seferde(350TL),yağ filtresi(30tl),hava filtresi(90tl),zincir dişli(450tl),michelin pilot power 3 ön lastik(400tl),arka stop ampulü aldım.Toplamda sadece parçaya 1400-1500TL verdim.Akü aldım 150tl.
    Bir kere karbüratör benzin taşırdı,hemen ustaya gittim söküp temizleyip taktık.
    Sürekli kaçıran bir debriyajı vardı.Mineral yağ koyunca azaldı ama genede kaçırıyordu.Hidrolik alt merkezinin pistonunu ve yayını temizleyince o sorunu ortadan kalktı.
    Üst kapağın ön tarafında hafiften bir terlemesi vardı.Başkaa bir sorunu yoktu.Gerçi sorunda değildi o.
    İşçilikleriyle beraber 2000 TL yi geçmemiştir harcamalarım.5000 km den fazla yol yaptım.Sattığım kişide 5000 km den fazla yol yapıp sattı ilandayken gördüğüm.oMotorla bikaç sefer İstanbul-Tekirdağ-Çanakkale-Kırklareli yaptım.
    Üstündeki Devil egzosları satıp elimdeki hayabusa tüplerini takınca yaptığım masraf 1000tl ye düşmüş oldu kabaca.

    [
    Selamlar ;bu makine şu an bendeki olabilir. Siyah(koyulacivert) renkli mi? Şu an bendeki makinede suzuki egzozlar var ve aldığımda üst kapakta hafif terleme yapıyordu. Zinciri yeni ön lastik Michelin Tek fark dün söktüğüm debriyaj alt piston hiç temiz gözükmedi bana ..
    initial-D bunu beğendi.
    Bir mum diger bir mumu tutuşturmakla ışığından bir şey kaybetmez

  15. #35
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Alıntı initial-D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1990 FJ1200

    Ben almadan önceki 1-1,5 sene baya bir masrafı,bakımları,ayarları yapılmıştı.Son 4 sahibini bildiğimiz bir motordu.
    ....
    2500tl gibi bir masrafla herşeyi sorunsuz bir halde yaza gireceğim inşallah.
    Ellerinize sağlık çok güzel, çok bilgilendirici olmuş. Bu arada "büyük motor kullanımının maliyeti" hakkında da gayet güzel bilgi vermişsiniz. Yani millet boşuna "küçük motor al ekonomik olur" demiyormuş. Hakikaten öyleymiş

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:39 ----------

    Alıntı nopy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok güzel bir paylaşım teşekkürler.Ocak ayında konuyu açmanız çok isabetli olmuş.1.si yaz gelince bakım yaparım diyen arkadaşların iştahı kabardı. 2.si yazın yoğunluktan servisler çok verimli değil.Kışın daha itinalı bakım yapabilirler. 3.sü eski motor diye birşey yoktur bakımsız motor vardır bilinci tekrar oluştu. Tekrar teşekkürler.
    bu çok doğru değil, eski motor diye bir şey vardır. daha doğrusu ekonomik ömrünü doldurmuş motor vardır. Şimdi düşünelim, ön arka amortisörler, jantlar, diskler, balatalar, zincir, dişli hepsi değişecek. Bir de üstüne üstlük motorun yapılması gerekiyorsa... toplam masraf da başka motor almaktan daha fazlaya geliyorsa.

    O motoru almamak daha mantıklıdır. AEA'nın 900rr konusunda şanslı olduğunu unutmayın. Bu işi çok iyi yapacak bir ustası vardı, malzemeleri nereden bulabileceğini biliyordu ve malzemeleri bulabildi. Motor da zaten çok berbat kullanılmış hışı çıkmış bir motor değildi, ve çok çok büyük bir sorun açmadı. (subap lastikleri değişti, silindir kapak contası değişti, piston kol yatakları ve sekmanlar değişti. Şanzıman dişlileri ve alt kapak rektifiye edildi.Geri kalanı bakım kapsamında yapılan işler)

  16. #36
    Ulgio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2007
    Şehir
    İstanbul - Üsküdar (Anadolu Yakası)
    bu rehberin aynısını cruiser tarzdaki motosikletler için de yapsa ya biri

  17. #37
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    Alıntı tderida adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar ;bu makine şu an bendeki olabilir. Siyah(koyulacivert) renkli mi? Şu an bendeki makinede suzuki egzozlar var ve aldığımda üst kapakta hafif terleme yapıyordu. Zinciri yeni ön lastik Michelin Tek fark dün söktüğüm debriyaj alt piston hiç temiz gözükmedi bana ..
    muhtemelen odur,o renk başka yok tr de yürüyen şuan.Devil egzoslar alt devirlerini bayaa öldürüyordu o makinenin o yüzden daha orjinal olsun diye hayabusa susturucularını takmıştım.hız göstergesindeki mph yazısının h harfine kadar hızlanabiliyordu aşağı meyilli yolda.

    terleme bendeyken yok gibi bişeydi,şuan ne durumda bilmiyorum.ama başka hiçbiryerinde terleme,damlatma yoktu.egzantrik zinciri ses yapıyordu biraz.alt merkez bendeyken bayaa pisti açıp temizlemiştim.gene pislenmiş demekki

    çok güzel motor,keyifle binmenizi dilerim.bir tane 96 var manisada çok iyi,izmirde bir tane var 90 sanırım bayaa kötü,konyada 91 model abs li var almadığımıza pişmanım çok iyiydi,bir tane istanbulda 90 var revizyondan geçmiş durumunu bilmiyorum,izmirde bir tane var 90 o da iyi durumda değil gibi,bursada yada yalovada var bitane kötü durumda,bitanede hatayda yada antalyada sanırım naked gezen var.trabzonda fj1100 var bir de durumunu bilmediğim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------

    bildiklerim arasında manisadaki 96 ve konyadaki 91 den sonra kozmetik olarak en iyi fj sizdeki.manisadakine 13500 istediler 2 sene önce,kızdım bende gittim zzr 1100 aldım o zaman konyadakini aradım satmam dedi.hatta mavi xx i vardı onu satıcam buna binicem demişti.sizdekinin makinesi performansı çok çok iyi ama.yürüyeni düzgün,sağa sola çekmesi yok,amortisörleri düzgün çalışıyor.sağ virajda sağ susturucunun altını yere sürtmüştüm hatta,o kiloda o lastiklerle öyle viraj yapabiliyor hala.önde pilot power 3 lastiği ben takmıştım,ben almadan 1 ay önce arka metzeler lazertec takılmıştı.şuan michelinin chopper lastiği var sanırım,imkan varsa kurtulun o lastikten derim,hatta iyi bir ustanız varsa arka jantı patlak bir motordan alıp 17 inçe dönün,o zaman güzel bir takım lastikle çok acayip bir motor olur.yine fazer 1000 veya r1 den çıkma ön fren kaliperleride çok çok iyi olur.ön dişlisini orjinal yamaha ile değiştirmiştim içi lastikli daha sessiz diye.arkayı bulamadığım için yamahada esjot almıştım.zincir orjinal did.benden sonra alan tüm rulmanları değiştirdiğini yazıyordu ilanda.izmire antepe falan gitti galiba.zaten uzun gezilere çıkıcam demişti alırken çanta falan taktı.

    terlemesine rağmen bugün istanbul ankara otobanında tapagaz gitse ağustos sıcağında bile kırılabilecek bir makine değil.öyle güven veriyor.zaten hala yurtdışında track daylerde falan kullanılan bir motor.hala big bore piston kitleri egzos setleri olan bir model.amerika özellikle hastası o motorun





    [/COLOR]
    bkaraca ve iptaluyelik02 bunu beğendiler.

  18. #38
    hakan nkd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2014
    Şehir
    kocaeli gebze
    Motosikleti
    cb125e- pulsar 200
    Bu yazıdan sonra eski ve yüksek cc'lerde patlama bekleniyor.
    Bende 2005 gsx600f aldım 250 CC parasına ama mutluyuz
    initial-D bunu beğendi.

  19. #39
    kivancern - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2015
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR600RR, Yamaha XMAX 250 ABS
    Cok guzel bir konu olmus motora piyasa icin deilde sevdigin icin biniorsunuz.. Keske herkes bu yuzden binse
    initial-D bunu beğendi.

  20. #40
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    Alıntı kivancern adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cok guzel bir konu olmus motora piyasa icin deilde sevdigin icin biniorsunuz.. Keske herkes bu yuzden binse
    Aynen öyle,90lı yıllar 4 silindir japonları seviyorum.
    Eski gözükmesi,kızların bakmaması,şimdiki muadillerinden yavaş olması,yılların yorgunluğu hiç umrumda değil.bakımlı olunca hepsi zevk veriyor
    fazil ve gursus bunu beğendiler.


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)