Gerçekten çok hoş bir gezi olmuş..
Raporda harika..
Teşekkürler...
Ellerine sağlık..
Gerçekten çok hoş bir gezi olmuş..
Raporda harika..
Teşekkürler...
Ellerine sağlık..
Vallahi o konuda sıkıntı var. vikipediden araklamışş, internetten çalmışş gibi ukelalıklarla karşılaşabiliyoruz. Fakat bunlar gözardı etmeliyiz, sonuçta bilgiyi binbirtürlü aktarabiliyoruz. Fotolu motolu ne güzel bilgiler geliyor işte karşına ne diye eleştiriyorsun deyip es geçmeliyiz. Ben bunları artistlik olsun diye yazmıyorum, benzer düşünceler beni de hep kaplar. Yegane düşünce biçimim budur. Güzel bir nokta velhasıl.
Gezilerinde beni çeken diğer bir nokta da başlığı. Kaçış kelimesi günümüz konjonktüründe cezbediyor insanı.
çok güzel geziler bunlar
emrello tebrikler yazılarını merakla ve zevkle okuyorum.gv250 den sonra enduro sınıfına transfer olmayı düşünüyorum.senden ricam transalpin eksisi ve artısı hakkında biraz bilgi verebilir misin?bir de tabiki yakıt olayı?
ilgin için şimdiden teşekkürler..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Aslında bu konuda bayağı bir yazıldı çizildi forumda ama ben yine TA hakkındaki görüşlerimi yazayım:
TA hiç yol seçmeyen, hemen her yolda rahatlıkla ilerleyebilen bir motor. Üstelik kötü zeminlerde bile belirli bir konfor sunmaya devam ediyor. Tabii ki arazi motoru değil ama asfalt aniden toprağa döndüğünde tedirginlik de yaratmıyor. Araziye uygun lastikler takıldığında hafif arazide de rahatça kullanıldığını biliyorum. Ama aksesuarlar ve yakıtla birlikte ağırlığının 230 kg'yi aştığını unutmamak lazım. Yani ciddi arazi şartları için ağır bir motor. Devrildiğinde kaldırmak hiç kolay değil, özellikle de zemin gevşekse.
Çok fazla motor tecrübem yok, o yüzden diğer enduro modelleriyle karşılaştırmam mümkün değil ama genel olarak herşeyinden memnunum diyebilirim. Yakıt tüketimi öyle abartıldığı gibi değil. Yukarıdaki rotalarda sakin bir tempoda kullanıldığında 5 lt civarı benzin yakıyor. Otoban veya şehir içinde 6 lt'yi bulabiliyor. 5 lt'nin altına düştüğüm de çok oldu. Ama illa ekonomik olsun diyorsan, TA az yakan bir motor değil.
Bence TA'nın en büyük eksikliği altıncı vitesin olmaması. Sürat biraz yükselince motor vites istiyor ama nafile.
Ayrıca ABS olsaydı dediğim zamanlar da olmuyor değil. Ama hepsi bir arada olmuyor işte.
Titreşimden hiçbir zaman çok şikayetçi olmadım, ama titreşim var.
Geçen gün 360 km yol yaptım, 8 saat boyunca motorun üzerindeydim. Akşam o kadar da yorulmadığımı fark ettim. Yani yorucu bir motor değil.
TA yüksek bir motor. Boyu 1,80'in altında olanlar zorlanabilir. Bu durumda alçak sele opsiyonu işe yarayabilir.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar.
Ağır metal insanı...
hiç sorma, daha iznik'e varmadan kafamda bitirdim ninja'yı o konuda. düzgün asfalt'tan başka bir yerde gidilmez bu motorla.
otobana cıkıncada motoru açmak istedim biraz. yaklaşık 2 saat boyunca 6bin devirin üzerine çıkmamıştı alet.
şu amortisörleri azda olsa yumuşatmanın bir yöntemi var mı onu araştırcam. bozuk yolda fena zıplatıyor.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Doğayı sevdiğim için araziye sık çıkarım,fakat yakın bölgelerde genelde göl+baraj çevrelerine,dolayısyla motorum ve ben araziye,bozuk yollara alışkınız.Gezi rotalarınız harika imrenerek izliyorum,bu konuda da sizi ayrıca tebrik etmem gerek.Uygun bir zamanda şayet uygun görürseniz yapacağınız bir gezide size eşlik etmek isterim.
Kazasız,sorunsuz ve keyifli geziler,
güzel anlatmışsın.
ayağına, tekerine sağlık.
nice gezi yazılarını okumak dileği ile.
artık kaçmasan da geziye çıksan daha iyi olur kanımca.
can't be worried about that shit. life goes on man.
Tabii beraber de gideriz, neden olmasın.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:43 ----------
Güzel dileklerin için sağol.
Fırsatını bulduğum zaman kaçar gibi uzaklaşıyorum İstanbul'dan, o yüzden "kaçış rotaları".
Ağır metal insanı...
Üstad; forumu evirim çevirip taradığımızda, rotalarınla sayfalar kesişiyor.
Bu kadar insanı imrendirip güzeldi demek olmaz, insanlar sizden organizasyon bekler...
Acaba 1 ihtimal var mıdır?
Güzel bi rota olmuş. O köyü ben de merak ettim yaa ne öyle uzaylılar mı kaçırmış
Tek başına geziler oldukça tehlikeli oluyo. Kazasız belasız gezilere tebrikler
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
Valla ne yalan söyleyeyim, organizasyon düzenlemek yerine organizasyonlara katılmak daha kolayıma geliyor...
Şaka bir yana olabilir tabii, neden olmasın...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:46 ----------
Büyük ihtimalle çalışıyorlardı tarlada falan. Herkes bizim gibi aylak aylak dolanmıyor ortalıkta tabii...
Ama bir taraftan da tuhaftı gerçekten. Köyler şaşırtıcı olabiliyor bazen.
Ağır metal insanı...
Abi sonunda f650 gs aldıracaksın bana da.
Aslında hala (çok istesemde) enduro'ların bana pek uygun olmadığını düşünüyorum.
Gözüme kestirebildiğim tek model 650 gs ağırlık/sele yüksekliği bakımından.
Hani gittiğin, gördüğün, yazdığın, çektiğin yerler bir yana müthiş bir uslübun var.
Defalarca okudum raporlarını.
Mahrum bırakma bizi, iyi bak kendine.
Sürekli Karamürsel civarlarındasınız birgün sizle birlikte sürmek isterim
Fikirlere Kurşun İşlemez .
Harika bir gezi, harika fotoğraflar, harika anlatım.
Bizimle bu güzellikleri paylaştığın için özellikle teşekkürler.
Bir sonraki rotayı merakla bekliyorum
Birde acaba o sessiz köyden hangi gün geçmiştin?
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
Yazıları sevmene sevindim. Aslında zaman olsa aklımda ne rotalar var da, zaman yok ki uzun uzun gezeyim. :(
Türkiye yollarına en uygun motor enduro gerçekten de, ama chopper'lar da bayağı bir yolun üstesinden geliyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:39 ----------
Bu aralar hakikaten çok girdim çıktım o taraflara. Harika bir doğası var o bölgenin. Şanslısın valla. İnşallah bir gün beraber de süreriz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:41 ----------
Teşekkürler. Beğenmene sevindim.
Az önce fotoğrafların çekildiği gün ve saate baktım. O geziyi yaptığım tarih 6 Kasım, fotoğraflara göre 14:45 - 15:00 gibi oradaymışım. (Dedektiflik gibi oldu sanki. )
Ağır metal insanı...
Güzel gezilere ilaveten esprili anlatımla süslenmiş açıklayıcı ve sürükleyici raporların mükemmel olmuş.
Aslında anladığım kadarıyla sende benim kafadansın doğayla başbaşa olmayı bol tabiat manzarasını ve fotoğrafını çekmeyi seviyorsun.
Aradaki fark motosikletinin her türlü arazide kullanıma uygun ve güçlü olması ayrıca daha uzun mesafeler katetmen.
Bir sonraki rotanı merakla beklerken paylaşım için teşekkür ediyorum...
Kazasız belasız yolculuklar.
sevgili emrello yine yapmışsın yapacağını. Başdeğirmen deki ortama ve evlerine bayıldım.ayrıca Keramet köyü ılıcaları da çok hoş.zevkle okudum,izledim.ADANA'dan sevgilerle.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)