Teşekkürler.
Cesaret öncelikli unsur oluyor bu tür yolculuklarda.
Diğer önemli unsurlar:
Yola çıkmadan veya kısa süre öncesinde motosiklet mutlaka genel kontrol/bakımdan geçmiş olmalı.
Zincir yağı, lastik tamir köpüğü, yedek buji vs gibi gerekli olabilecek tüm malzemeler çantada bulunmalı.
İnternet üzerinden araştırma yapılarak güzergahtaki yetkili servislerin telefon numaraları not alınmalı.
Ne motorun limitlerini, ne de kendi limitlerimizi zorlamamalıyız.
Yorgunluk, zihin dağınıklığı hissedildiğinde mutlaka mola verilmeli. Ancak benim yaptığımı daha doğru buluyorum. Tüm molaları yorgunluk hissetmeye başlamadan verdim. Molalarımı "aslında daha devam edebilirim" düşüncesindeyken verdim.
Tam korumalı yola çıkılmalı, değişecek hava koşullarına göre ek giysiler mutlaka bulundurulmalı. Tüm bunlar motorun eşek gibi yüklenmesine neden oluyor ama gerekiyor. Nitekim bana gerekti.
Sorunsuz yolculuğun formülünü böyle özetleyebilirim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:50 ----------
Eyvellah gözüm sağolasın
O plaka tesadüf oldu. Plakam çıkarılırken ben de emniyetteydim. Motoru satan firmanın yetkilisi yanıma gelerek trafikten boşa çıkan plakalar olduğunu ve seçim yaptırdıklarını söyleyince ben de bunu buldum kendime