Ben aksi kanaatteyim
Issız rotalar sadece bana kalmamalı.Endurocu kolay pes etmez.
dalışla motosiklet kullanmayı birbirine karıştırman doğru değil.
(bu arada ilk dalış brövem motosiklet ehliyetimden en az 15 yıl öncesinde alınmıştır).
doğru planlanmış rotalarda,doğru yöntemlerle ilerlemek tek başına da olsa daima sorunsuzca mümkün kılınabilir.
Önemli olan başımıza gelenin analizini doğru yapabilmektir.
Endurocu dediğimiz macera adamı bazen bir sezonda beş on kez düşer.Bu düşmelerin çoğu yol dışı rotalarda olur.,Yoldışı rotalardaki düşmelerin neredeyse tamamı mola verileceğine yakın gerçekleşir ve bir endurocu aynı yerde,aynı hatalarla,aynı şekilde asla 2.kez düşmez.
Motor kullanırken konsantrasyonun bitmesine yakın anlarda.konsantrasyon azaldığında yolu değerlendirebilme yetisi azalır.
yol dışı rotalar çoğu kez asfalt rotalardan kat be kat zorludur.
Bazen 20 km lik bir yoldışı rota 500 km lik bir asfalt rotadan daha yorucudur.ve bizi yanıltan yoldışı rotanın kısalığıdır.
Seni düşüren hem konsantrasyon eksikliği ve köpeklerle karşılaşma endişesinin birleşimi olmuş.
Geri dönüp hata analizlerini buna göre yaparsan aynı rotayı düşmeden yüzlerce kez aşabilirsin.