350 KM'lik Yola çıkıyoruz başlığını atmıştık fakat yaşadığımız olumsuzluklar yüzünden rotamız değişti ve 270 km'yi zor bela bitirip çanakkale'ye ayak bastık...
Biga'dan 09.15'de başlayan yolculuğumuzda ilk durak ÇAN ilçesi oldu. Burada kahvaltı yaptığımız parkın bahçesinde bir kermes düzenlendiğini gördük ve çok miktarda yiyecek aldık.
Çan çıkışında dayanamayıp pastaları yutarken forumdan arkadaşların enerji içeceği alın önerisini de geri çevirmedik tabi :D
Yenice girişinde direksiyonu volkan'a kaptırıp arkada 3.5 lar atsam da kazasız belasız yolculuk yaşadık
Yenice - Kalkım - Edremit 'in dar yollarında tırlar ile yarışıp traktörler ile kapışarak sincap ve keçiler ile selamlaşıp gülsüm ana'nın yerinde sıcak bir çaya kavuştuk
daha önce de uğradığım gülsüm ana'nın sıcak misafirperverliği ile keyiflenen sohbetimizin tadını damağımızda bırakıp oradan ayrılırken aşmamız gereken sarp dağları gözümüze kestiriyoduk
edremitten sonda ayvacık'a kadar duble olan yolun hayalini kurarak katettiğimz yollarda her renkten insanla karşılaştık.
...
Edremit'te hay.alper.est arkadaşımız ile buluşup çayını içerken, patlayan ampülümüzü değiştirdik ve arkasından saygıyla andığımız motorcu abimize bir ampül için 15 TL bırakmanın verdiği acı ile yolumuza devam ettik......
...
Altınoluk shell istasyonunda çalışan Erhan arkadaşımızın da yarım saat kadar başını şişirip üzerine motorumuzu yıkattırarak eski günleri anmış olduk
bu arada erhan zeynel ünverir arkadaşımızın Ümmet Perkitan abimize çok çok selamları var
))
bu arada yine forum üyesi bir arkadaşımızın rıhtım cafe'ye uğrama önerisini yerine getirdik ve gerçekten hayran kaldık mekana.. o güzergahı kullanacak motorcu arkadaşlara biz de bu yeri öneriyoruz..
...
Assos yakınlarında,VARADERO kullanıcılarını toplantısına denk geldik.
22 ülkeden 180 kadar motorcunun bi arya geldiği otelde kısa bir mola verip motorcu abilerimize hayranlıkla bakıyoduk.. goldwing motoru olan abimizin bizim cheeta 150cc'lik motorumuzla takasa girme teklifini nazikçe red edip yolumuza devam ettik
abimzin ahı tutmuş olacak ki, 1-2 km ilerledikten sonra gazda bir rahatlama,hızımız da ise bi yavaşlama gördük. evt gaz teli kopmuştu :D
basın kartımın uçkurunu gaz telinin ucuna dolayıp 10 km kadar yol alarak ayvacık sanayi sitesine vardık.. arasına 25 tl sıkışan gaz telimiz tamir edildi ve ordan çanakkale'ye doğru yol aldık.. behramkale ve assos güzergahından fedakarlık etmek zorunda kaldık tabi..
bu arada reflektör yelek bulamadığımız için gayet amatör ve pişkin bir vaziyette basın yeleğini ters giyerek bu duruma çare bulmaya çalıştık
..
Ezine'ye 15 km kala ciddi anlamda çok büyük tehlike yaşadık... arka tekerimizi tutan sağ vida yerinden çıkmıştı.. ayrıca egzozumuz ortadan ikiye bölünmüş ve egzozu gövdeye sabitleyen vida da ortalarda yoktu..... arta tekerleğin sekiz çizdiği 15 km lik yolu max 30 km/h ile katetmek adama hayli koyuyor...
ezine sanayi sitesinde geç vakit bulabildiğimiz tamirci arkadaş sağolsun halimize acıyıp 10 tl karşılığı bu arızaları giderdi, tabi bu arada saat da epey geç olmuştu..
20.30 sularında çanakkale de olmayı hayal ederken 23.00'de burada olmak planlarımızı alt üst etti tabi.. ama sağ salim kazasız belasız vardığımız için de halimize şükrettik açıkçası..
TEŞEKKÜRLER
-edremitten yabancı plaka görüp bir ampülü 15 TL'ye değiştiren motorcu abimize (!)
-edremit ayvacık arası duble yolu mıcırlı çöle benzeten karayolları'na..
-ezine de benzinimiz bitmek üzereyken kendimizi son canla attığımız sunpet'te "petrol yok iflas ettik" diyerek bizi karşılayan pek saygıdeğer ağabeyimize..
-yol ortasında aniden duran bordo şahin'den son anda sıyrılmamızın ardından biz altına almayan 35 plakalı tır sürücüsüne.. bu arada yine teşekkürler; şahin'in sürücüne ehliyet veren kurs eğitmenine. ve bu sistemi kuran büyüklerimize.!!!
-insan canına çok kıymet veren CHEETA motor üreticilerine!!!!
ve cidden teşekkürler;
bu yazıyı bıkmadan okuyan siz forum üyelerine
)
...