Honda CBF 150 ile Şile_Ağva_Polonezköy_Riva_İzmit gezilerim(Toplamda 485 Km)...
-
CBF 150 ile Şile_Ağva_Polonezköy_Riva_İzmit gezilerim(Toplamda 485 Km)...
arkadaşlar motoru aldığımdan bu yana ne hikmetse hafta içi güneşli hafta sonu hep yağmurlu yada çok soğuk geçti(murat ve oğuzhan iyi bilirler )
Yine de arada yol yapmadım değil.ilk gezim izmite gideli bayağı bir zaman oluyor ama onunda resimlerini buraya koymak istedim.
İlk Gezim izmit(184 KM)
İzmit gezisi için çok fazla söylenecek bir şey yok aslında.Motorun nispeten ilk uzun yoluydu ve problemsiz bir şekilde eşimle beraber izmite gittik, baldızımı ziyaret ettik ve geldik.Artçıyla beraber bu yolda çıktığım en yüksek sürat 110 km.tabii ki sadece bazı sollamalarda mecburen bu sürate çıkmak zorunda kaldım.Bu gezide de toplam 184 km yol yapmışım...
Geçtiğimiz haftasonu yaptığım geziler...
ancak geçtiğimiz haftasonu nihayet kısmetim açıldı da 2 gün boyunca hava gayet güzeldi ve bende boş durmadım tabii hemen değerlendirdim.
Şile_Ağva Gezim(201 KM)
ilk olarak cumartesi günü saat 11:30 da çok eski ve yakın arkadaşım trattataa ile göztepe bp de buluştuk, depolarımızı fulledik.nereye gidelim diye kısa bir düşündükten sonra, benim zaten uzun süredir aklımda olan şile taraflarına uzanmaya karar verdik.ve şileye doğru yola çıktık.
yola ilk çıktığımızda yol gayet güzelken şileye yaklaştıkça iyiden iyiye kötüleşmeye başladı.bu benim şileye ilk gidişim olduğu için(hayatım boyunca hep ordaydı ama ben nedense hiç merak edip gitmemiştim ) yolları çıkarmakta biraz zorlandık ama şile şehir merkezi sandığım yere kadar dertsiz bir şekilde geldik...
bu kısımda yol fena değildi ancak tekrar yola çıktığımızda ki amacımız şile sahile gitmekti, gene iyice bozulmaya başladı yollar.yollar iyice orman içi ve virajlı hale geldikten bir süre sonra sahil yoluna çıktık ve küçük bir yerleşim yerine
geldik ve şile sahile nasıl gidebileceğimizi sorduk.oradaki 3-5 kız bize bir yol gösterdi ama gösterdikleri yolda "ağva sahil yolu" yazıyordu.bizde aslında fazla üstünde durmadık, gelmişken ağvaya da gidelim dedik ve sonucunda şilenin o hep resimlerden bildiğim sahili ile yakından uzaktan alakası olmayan bir yere geldik.
burası şile-ağva arasında çok çok ufak bir yerleşim yeri ama kumsal ve deniz bir harika.arkadaşım ile mutlaka tekrar oraya oraya gitmeye karar verdik en kısa zamanda, ama bu sefer yüzmek için.
Burada Harun yerdeki papatyaları ezmemek için büyük çaba sarf etti.
burada biraz konakladıktan sonra tekrar ağvaya doğru yola koyulduk(ağvaya da ilk gidişim ).bu yerleşim yerinden sonrasında yollar inanılmaz derecede bozuktu uzun bir süre.şöyle ki yol hem bozuk hem de yer yer yol yapım çalışmaları ver.neredeyse yarım saatimizi bu yapım çalışmalarında yoldaki kamyon yolu açsın da geçelim giye bekledik.altında motosiklet var niye
bekledin demeyin, görmeniz lazım.tabii ki bu arada iyice toz toprak yuttuk bu şahane yollarda.ağvaya orman yolundan geldik ve bu yol feci virajlıydı.evet virajlara girmek motosiklet ile her zaman zevklidir ama eğer motorun daha yeniyse, henüz karakterini tam tanımadıysan ve üstünde ahım şahım bir lastik yoksa o kadar da zevkli olmuyor ki keza 2 kere bayaa bir viraj dışına kaydım.
en sonunda kazasız belasız ağvaya geldik.ağva girişteki ağva deresi olduğunu sandığım bir köprü üzerinde turuncu keeway matrix i olan arkadaşla tanıştık.cbf çok hoşuna gitmişti, geldi baktı inceledi ve tahmin ettiğimden çok daha büyük duruyor diyerek makinanın büyüklüğünü o da tescil etmiş oldu.ismini şu an hatırlayamadığım arkadaş ile ayaküstü bayaa bir sohbet ettik.o sırada yanımızda biten ve bize selpak mendil satmaya çalışan nineyi de kibarca betaraf ettik .
ağvanın içine girdiğimizde zaten yol bizi dosdoğru en uçtaki, kumsalın oradaki deniz fenerine çıkardı.motorları park ettik ve orada biraz resim çekip, adı hatırladığım kadarı ile rıhtım cafe olan bir yerde küçük bir mola verdik.ağvaya gitmek isteyenlere küçük bir öneri, yanınıza bol para alın çünkü bence gayet pahalı bir yer.2 kişi azıcık atıştırma için eşşek yüküyle hesap ödedik biz çünkü.
ağvadan ayrıldıktan sonra geri dönüşte tekrar o muhteşem!!! yoldan gitmek istemedik ve bu sefer normal otoban yoluna bağlanan yoldan geri döndük.bu seferki yol öncekine nazaran çok daha güzel ve gene önceki gibi virajlıydı.orman yolundan çıktıktan sonra yol gayet güzel bir hal aldı ve F.S.M köprüsü yoluna bir çırpıda çıktık.
oradan sonra zaten bağdata kadar gene şehir içi keşmekeşi ile boğuşup evlerimize dağıldık.bu gezi hem benim hem de trattataa nın çok hoşuna gitti ve bu işi sık sık tekrarlama kararı verdik
bu arada toplam 201 km yol yapmışım...
Polonezköy_Riva Gezim(100 KM)
ertesi gün yani pazar günü de hava gayet güzeldi.ben de bu havayı da değerlendirmek lazım, km yapmak lazım, rodaj tamamlamak lazım diyip gene çıktım yola.bu seferki güzergah polonezköydü.ama bu sefer 2 motor değil, sadece ben yola çıktım ama arkamda eşimin erkek kardeşini de artçı olarak aldım.polonezköye de daha önce hiç gitmemiştim.neyse F.S.M yolundan polonezköy-riva istikametine döndük ki ne görelim.yol tamamen trafikten dolayı kapalı.ama ben motorun kıvraklığı sayesinde gayet rahat bir şekilde km lerce kitlenmiş yolu bir çırpıda geride bıraktım ve bir süre sonra polonezköydeydik.bu yolu eğer arabayla gitmek isteseydim eminim en az 4 saat sürerdi sadece polonezköye varmam.yolda dikkatimi çeken bir başka konu da yolların artık iyice
motosikletler ile dolmasıydı.abartısız her ışıkta en önce bir sürü motor oluyordu ve bu motorlar genelde hep büyük hacimli motorlardı.sanırım içlerindeki en düşük cc lerden biri benim cbf di.ama sağolsun motorum hiç de geri kalmadan abileriyle güzel bir şekilde bütün o km leri yuttu gitti.
polonezköye vardığımda ise malesef hayal kırıklığına uğradım.aşırı kalabalıktı ve şöyle rahat rahat oturup çayımı içeceğim nerdeyse hiç bir yer yoktu.ben genelde hep pansiyonvari yerler gördüm ve içerisi de zaten oldukça kalabalıktı gene.nerdeyse motosikleti bile park edecek adam akıllı bir yer bulamayınca polonezköyü de görmüş olduk diyip gerisin geriye tam ters istikamet olan riva ya gitme kararı aldım.polonezköyde tek kare bile fotoğraf çekmeden yola koyuldum.riva yoluna gelince ormanın içine girdik ve cbf tam bir enduroya yakışır biçimde bütün o bozuk yollarda gayet rahat ve nerdeyse sıfır titreşimde
bizi mahmut şevket paşa köyüne ulaştırdı.bu yollarda özellikle motorun vibrasyonunun neredeyse sıfır olması ve arka monoshock süspansiyonun faydasını görmüş oldum çünkü yollar gayet bozuktu ama bizi pek etkiledi diyemeyeceğim.
M.Ş.Paşa köyünden sonrasında ise yollar gayet güzelleşiyordu ve rivaya kadar nerdeyse otoban kalitesinde çok güzel ve geniş bir yoldan gittik.10 km dakar sonra riva girişine gelmiştik.hava çok güzel ve güneşli demiştim hatırlarsanız ama oda nesi!!!
rivada çok ilginç bir olayla karşılaştım.tam riva sınırına yaklaşmıştım ki bir de ne göreyim.sanki yol bir bıçakla kesilmiş ve bir adım sonrası kış gibi.riva beni tam bir sis ile karşıladı ama nasıl bir sis.50 mt görme mesafesi ya var ya yok ve hava o noktadan itibaren aşırı soğudu.en az 7-8 derece birden düştü ve güneş tamamen yokoldu.
Eşimin kardeşi, benim kayınço Orkun.O da yakın bir zamanda kendine motosiklet almak istiyor...
riva sahile geldiğimizde köprüyü geçer geçmez ilk yere girdik ve hızlı hızlı bir çay içip rivadan da kaçarcasına uzaklaştık açıkçası çünkü ne bir manzara vardı nede hava dolanacak kadar sıcaktı.riva sınırından ön tekerleğim çıktığı anda ise gene o garip olay oldu ve o sisli soğuk havadan bir anda sıcak güneşli havaya çıkmış olduk ki biraz olsun ısınabildik.yolun bundan sonrası ise beykoz üzerinden gene F.S.M yoluna bağlanmak ve eve dönmek oldu.ne varki rivada öyle bir soğuk yemişiz ki benim karın bölgem bayağı bir ağrıdı sonrasındaki 2 gün.ilk olarak böbreklerimi üşüttüm sanmıştım ama araştırınca aslında böbrek üşütmesi diye bir olayın olmadığını öğrenmiş oldum.meğer yanlış biliyormuşuz.Polonezköy_Riva gezisinde toplam 100 km yol yapmışım...
işte arkadaşlar 2 günüm böyle geçti ve toplamda 301 km yol yapmış oldum ve rodajı tamamlamaya bir adım daha yaklaştım.
motor hakkındaki izlenimlerimi de kısaca söylemem gerekirse:
-bozuk yollar sizi çok az etkiliyor.özellikle artçının o kadar zaman hiç bir rahatsızlığı olmadı o bozuk yollarda...
-bütün o virajlı yollarda genelde 3. viteste gittim.bazen çok fazla yavaşlayınca 2 ye aldım yada uzun bir düzlük gördüğümde 4 e attım.sonuç olarak motorun torku gayet yeterli.ne tıkanıyor ne gitmem diye tutturuyor.yokuşlarda dahi 3. vites hayret etmeme rağmen hiç tıkanmadı ve süratini korudu.
-tek kişi hemen 90 görüyor.bir anda çıkıyor o hıza anlamıyorsunuz bile.rodajdan dolayı zorlamadığım için henüz son hız hakkında bir şey diyemeyeceğim ama 2. gün 2 kişi köprü yolunda kısa bir süre max 105 km gördüm rahatça.motoru zorlamıyorum diyorum ama aslında düşük viteslerde devirli kullanıyor sayılırım ama hızı yüksek tutmadan.vites oranlarını iyice aklıma yerleştirmeye çalışıyorum da diyebiliriz.çünkü gerçekten vites göstergesi tembellik yapıyor, ben ona olan bağımlılığımı azaltmaya çalışıyorum.
Tüm resimler cep telefonu ile çekildi.Kötü kalite için özür...
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
Reklamlar
-
cok guseller gercektende..
nacızane 1 tavsıyem var
dızlıgı olabıldıgınce pantolonun ıcınden gıy
cunku kaza sırasında donup ıse yaramaz hale gelebılıyormus..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
Güzel gezi-resimler paylaşım için tşk. Bir dahaki sefere haber verirsen birlikte gidelim; benim hafta sonu kalsik yolum Riva-Polonezköy-Şile.
[FONT="Times New Roman"][SIZE="2"][COLOR="Red"][B][I][U]Birol HALICI[/U][/I][/B][/COLOR][/SIZE][/FONT]
-
resimler ve yorumlar harika akrabamda cbf 150 aldı kullandım çok beğendim maşallah diyorum kazasızsürüşler
SADAKAT NEDİR BİLMEM KİMSENİN GÖLGESİNDEN GEÇİNMEM HİÇ KİMSEYEDE EYVALLAHIM YOKTUR BU CANI ALLAH VERDİ ANCAK ALLAH ALIR EMİR OLUNDUĞUNDA VAKTİ GELDİĞİNDE KOŞA KOŞA GİTMEK NASİP OLUR İNŞAALLAH
-
Sizin ve artçınızın güvenliğe verdiği önemi görünce şaşırmadım desem yalan olur. Tebrik ederim.
Kazasız belasız yolculuklar dilerim.
-
Elegant adlı üyeden alıntı
Sizin ve artçınızın güvenliğe verdiği önemi görünce şaşırmadım desem yalan olur. Tebrik ederim.
Kazasız belasız yolculuklar dilerim.
neden şaşırmadığınızı sorabilir miyim?
gerçekten merak ettim şimdi
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
-
güzel bir gezi olmuş.Bende gitmeyi düşünüyorum bakalım oralara
lezzet gider,mesuliyet kalır...
-
güzel bir gezi olmuş paylaşıma teşekkür
-
Savaş güzel geziler yapmışsın darısı başımıza diyelim. Motorlarımız aynı. Senin geziler beni de heveslendirdi iyiden iyiye. Bu arada artçı ile yaptığın gezi ne tarafa oldu, nasıldı sıkıntı çekmedin sanırım?
-
Luxor adlı üyeden alıntı
neden şaşırmadığınızı sorabilir miyim?
gerçekten merak ettim şimdi
şaşırmadım desem yalan olur = şaşırdım
-
güzeldi ...zevkle okudum...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
Cloud adlı üyeden alıntı
Savaş güzel geziler yapmışsın darısı başımıza diyelim. Motorlarımız aynı. Senin geziler beni de heveslendirdi iyiden iyiye. Bu arada artçı ile yaptığın gezi ne tarafa oldu, nasıldı sıkıntı çekmedin sanırım?
sağol cloud, 2 tane artçılı gezim oldu
ilki eşimle izmit, ikincisi kayınço ile polonezköy_riva
eşimle aşırı rahatım, bana hiç zorluk çıkarmıyor çünkü nasıl davranması gerektiğini çok iyi biliyor
ama kayınço ile başlarda biraz sorun yaşadım.sorun dediğim de şu aslında, ağır geldi vs. gibi şey değil kesinlikle, arkada artçı da olsa motorun dengesi o kadar iyi ki giderken sanki tek kullanıyor gibi rahatsınız.
dönüşlerde bazen o da yatmaya yeltendi ki çok tehlikelidir, o esnada işte 2 defa sanırım az da olsa dengemi bozdu.sonrasında Allahtan bir daha yapmadı da yolun geri kalanı daha rahat geçti...
Elegant adlı üyeden alıntı
şaşırmadım desem yalan olur = şaşırdım
ben yanlış anlamışım, pardon
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
-
Hiç yakıt tüketimini ölçtünüz mü? 100 km de kaç lt seviyelerinde?
-
Elegant adlı üyeden alıntı
Hiç yakıt tüketimini ölçtünüz mü? 100 km de kaç lt seviyelerinde?
cep telefonumdaki bir programla datalarımı tutup raporluyorum
belli bir sayıda benzin aldıktan sonra sonuçlar oturuyor tam olarak
çok fazla gezemediğim için daha tam hesaplanmadı, yarın çıkarsam ki düşünüyorum benzin alınca aşağı yukarı bir değer elde ederim
zaten tam oturunca değerleri buraya yazmayı düşünüyordum
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
-
Savaş, bu ne yahu ? Bu motor 3 günde rodajı tamamlayacak diye bir mecburiyet mi var ?
Harun kardeşimi resimden de olsa gördüğüme çok sevindim. Kerpe gezisinde önümde düşmüştü ve hep aklım onda kalmıştı...
Selamlarımı iletirsen sevinirim !
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
-
Gerçi küçük hacimli motorda yakıt tüketimini çok fazla etken değiştirebilir. Örneğin kullanım stili, yük durumu, uzun yol şehir içi. Size sormamdaki gaye gezi esnasında uzun yol sayılabilecek mesafeler katetmiş olmanız. Normal şehiriçi kullanımda 10 km git, stop et, 5km git ... Işıklar vs. Bunlar sarfiyatı yüksek gösterecek faktörler.
-
ledo adlı üyeden alıntı
Savaş, bu ne yahu ? Bu motor 3 günde rodajı tamamlayacak diye bir mecburiyet mi var ?
Harun kardeşimi resimden de olsa gördüğüme çok sevindim. Kerpe gezisinde önümde düşmüştü ve hep aklım onda kalmıştı...
Selamlarımı iletirsen sevinirim !
yok yahu levent abi, 3 günde rodaj tamamlamak gibi bir derdim yok.
sen bilmiyorsun tabii, bu motor alındıktan sonra o kadar uzun süre yattı ki haftalarca
hep hafta içi güneşli haftasonu yağmurluydu
ben sadece güneşli havayı görünce kaçırmayıp değerlendirmek istedim
yoksa motor ilk gün ağvaya yola çıkarken daha 587 km deydi
şimdi oldu 888
olay bu yani sadece
Elegant adlı üyeden alıntı
Gerçi küçük hacimli motorda yakıt tüketimini çok fazla etken değiştirebilir. Örneğin kullanım stili, yük durumu, uzun yol şehir içi. Size sormamdaki gaye gezi esnasında uzun yol sayılabilecek mesafeler katetmiş olmanız. Normal şehiriçi kullanımda 10 km git, stop et, 5km git ... Işıklar vs. Bunlar sarfiyatı yüksek gösterecek faktörler.
işte bendeki program bu gibi unsurları göz önüne alarak ortalamaları alan aslında bayağı kapsamlı bir program
şöyle 10 defo benzin bitireyim,muhtemelen en doğru sonuca ulaşmış olurum...
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
-
Luxor adlı üyeden alıntı
sağol cloud, 2 tane artçılı gezim oldu
ilki eşimle izmit, ikincisi kayınço ile polonezköy_riva
eşimle aşırı rahatım, bana hiç zorluk çıkarmıyor çünkü nasıl davranması gerektiğini çok iyi biliyor
ama kayınço ile başlarda biraz sorun yaşadım.sorun dediğim de şu aslında, ağır geldi vs. gibi şey değil kesinlikle, arkada artçı da olsa motorun dengesi o kadar iyi ki giderken sanki tek kullanıyor gibi rahatsınız.
dönüşlerde bazen o da yatmaya yeltendi ki çok tehlikelidir, o esnada işte 2 defa sanırım az da olsa dengemi bozdu.sonrasında Allahtan bir daha yapmadı da yolun geri kalanı daha rahat geçti...
İzmit'e E-5'ten mi yoksa otobandan mı gittiniz. Haftaya bir İzmit ve ardından Sakarya düşünüyorum, ilk uzun yollarım olacak. Otobana bir kez çıktım ve rüzgar çok sarsıyordu. O yüzden soruyorum.
-
Cloud adlı üyeden alıntı
İzmit'e E-5'ten mi yoksa otobandan mı gittiniz. Haftaya bir İzmit ve ardından Sakarya düşünüyorum, ilk uzun yollarım olacak. Otobana bir kez çıktım ve rüzgar çok sarsıyordu. O yüzden soruyorum.
e-5 e hiç yeltenme
e-5 deki kamyonların yanında rüzgar sana müzik gibi gelir inan
daha önceki 125cc scoteer imla da izmit yaptım bir kaç defa
hepsinde e-5 den gitmiştim,artık hayatta o yolu e-5 den gitmem
inan sadece rezillik
bu arada otoban diyorum ama içinde öküz dolu non-kaymak asfalt bir otobana da hazır ol tabii
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
-
Mükemmel yerler. Gezen motorcu gördükçe mutlu oluyorum Yolunuz hep açık olsun. Görüşmek üzere.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler