Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Pireneler İspanya,Dolomitler İtalya,Yunanistan ve Fransa.

    REKLAM ALANI
  1. #1
    cengiz yılmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2006
    Pireneler İspanya,Dolomitler İtalya,Yunanistan ve Fransa.




    Yola çıkmadan önce çok belirgin bir rota çizmedim,ilk hedefim Barselona'ya kadar gidip duruma göre
    ya güneye Cebelitarık boğazına ulaşıp Fas’a geçmek yada
    batıya doğru Pirene’leri geçerek Atlantik okyanusuna ulaşıp Atlantik’de botlarımı yıkamaktı,
    20 ile 30 gün süre ve yaklaşık 10.000 km yol alacağımı varsaymıştım ama kesin bir sınır da
    koymamıştım.
    Bu yolculuğa yalnız ve yeni bir R1200RT ile çıktım,bu geziye çıkmadan bu motorsikletle
    Türkiye'de 9500 km yol yaptım.

    Yanıma aldıklarım ve bunların fayda durumları.
    1-
    Garmin 2820 Avrupa ve Türkiye haritalı gps-navigasyon
    yurtdışında gezi yapılacaksa bence navigasyon olmalı,gezi problemlerinin çoğunu ortadan
    kaldırmaktadır.
    bu aletten
    a)her şehirin giriş çıkışlarındaki kavşaklarda,
    b)şehir merkezine ulaşmada,
    c)otel bulmada,
    d)benzinci bulmada,
    e)şehirde gezilmek istenen yerin bulunması ve hatta bu şehirde nereler gezilir diyede
    araştırmada,
    f)şehir içinde tekrar dönülmesi gereken bir nokta varsa orayı tekrar bulmada,
    çok faydalandım,
    ayrıca şehirler arası yollarda yine çok faydalı olmakla birlikte navigasyonsuz da gidilebiliniyor yani yol numarasını okuyarak hata yapmadan yol alabiliyorsunuz ama sanırım en zor olanıda şehirlerarası yolda yanlış gitmek saatlerce gidip geri dönmek mesela gezinin keyfini kaçırabilir.Yani açıkcası navigasyon olmasa idi ben çok daha az yol alıp erken bitirirdim bu geziyi.yanınızda sanki her yeri bilen bir rehberiniz var gibi rahat oluyorsunuz.
    ayrıca rota planlamada ve iki nokta arasındaki mesafeyide hep önceden en hassas olarak biliyorsunuz,ayrıca kendi programı ile de en hızlı veya en kısa yolla istediğiniz yere sizi götürüyor ve mesafesinide önceden bakıp kararlar verebiliyorsunuz.
    ayrıca notebook'a bağlayıp önceden gittiğiniz güzergahları neredeyse birkaç metre hassasiyetle kayıt yapabiliyorsunuz ve saat kaçta nereden hangi hızla geçtiğinizi yani tüm yol hikayesini dijital olarak kayıt edebiliyorsunuz ayrıca not almaya haritalara işaret düşmeye gerek kalmıyor
    ayrıca mp3 çalmasıda çok faydalı idi.
    benim gezinin en önemli unsuru bu aletti.
    fakat gezinin en önemli hatasınıda yani risk oluşturan durumunuda bu alet yarattı pireneler bölümünde bunu anlatacağım.
    Türkiye ve Yunanistan’da birçok anayolla harita kordinatları örtüşmüyor anayollarada neredeyse hiç işe yaramıyor siz yol üzerinde seyir ederken yoldan dışarı çıktığınızı varsayıp devamlı yeni güzergah hesapları yapmaya çalıştığı için alet sapıtıyor.
    Google earth deki yollar fotoğrafla örtüşmüyorsa garmin’de de orası sorunlu olduğunu fark ettim. Bence bu alet Türkiye içinde pek işe yaramıyor.Fakat diğer ülkelerde en küçük sokak ve en karmaşık kavşakta bile şaşırmıyor sıfır hatalı çalışıyor.
    Garmin bu durumu bu şekilde olmasada kapsamı alanlarının nerelerde kısıtlı olduğunu internet sayfasında da kullanma kılavuzunda da izah ediyor.
    2-
    Notebook 12 inç
    bence çok faydalı,yani maillerinize bakabilme,resimleri kayıt edebilmenin yanısıra neredeyse bedavaya skype ile telefon görüşmesi imkanınız var,bu gerçi artık pda'larda da mümkün.Ben çok faydasını gördüm.Fakat otellerde wifi için 5 ila 12 euro arsası bedel ödemek zorunda kalıyorsunuz.Turkcell gprs mi ucuz yoksa bu wifi’lermi bilemediğim için (bu bilgininde sağlıklı verilmeyeceğine inandığım için) dönüşümlü kullandım.
    3-
    cep-telefonu pda
    yani ispanya'da televizyonda Türkiye’yi görüp ne anlatığını anlamadığınız bir haber programı ile karşılaşırsanız pda'dan gprs'le haberlere bakıp merakınızı ucuz bir yolla giderebiliyorsunuz.
    4-
    Yedek cep telefonu
    gezide ihtiyaç olmadı.
    5-
    sim kartları gprs-kullanımı için.
    gprs için turkcell haricindeki diğer iki operatörün kartları hiçbir yerde çalışmadı.şöyle hızlıdır böyle roming anlaşmalarımız var hepsi yanlış.
    6-
    gprs pcmcı kart
    notebook varsa şart.
    7-
    sony cybershot fotoğraf makinası,
    resim şart.
    8-
    bluetooth kulaklık,mikrofon,kulaklık,
    gezide hiç kullanmadım.
    9-
    tüm bunların şarj aparatları,bağlantı kabloları ve priz adaptörleri,
    çok yer işgal etti.
    10-
    2 takım termal içgiysi
    kesinlikle çok faydalı hem soğukta hem sıcakta beklediğimden daha iyi netice aldım.birkaç saat içinde yirmi dercelik hava sıcaklığı değişikliği yaşıyabiliyorsunuz,gezi boyunca yıkayıp yıkayıp giydim.
    11-
    2 adet çorap
    yanıma aldığım diğer çorap ve iç çamaşırları bir defa giyip attım 2 adet kaldı ve her akşam duşta çamaşır yıkadım,bence en pratik çözüm bu.Ben motorun çantaları dışına eşyamın taşmasını istemedim yani her şey kilit altında idi ayrıca süratli seyirlerde sağlıklı olmadığını düşünüyorum.
    12-
    Soğuk havaya karşı ceket iç giyimi.(ben yazlık ve sentetik bir ceketle yola çıktım)
    çok defa aynı gün içinde giyip çıkardım mutlaka olmalı.
    13-
    yağmurluk.
    mecburi olmalı ayrıca hava sıcaklığı on derecenin altına düştüğünde çoğu zaman rüzgarı kesmek için giydim.
    14-
    diş macunu-fırçası-traş-bıçağı-sabun
    düzenli kullanıldı.
    15-
    spor ayakkabı,kot pantolon,t-shirt,kemer
    Çok fazla lazım olmadı yinede bir iki defa giyim.
    16-
    evrak çantası,pasaport,ehliyet,triptik,cüzdan,motorsikle t yedek anahtarı
    bu grup birinci öncelikli ve kaybolmaması gereken eşya grubudur.tek parça haline getirdim ve her motordan iniş kalkış vs gibi hareketlerde bu çantaya iştima yaptırdım.Para ve kredi kartlarını ikiye ayırdım yarısı bu grupta idi yarısıda zulada bu çantanın başına bir iş gelmesi halinde yaban ellerde artı problemler yaşamamak için.
    17-
    Lastik tamir spreyi,
    İki defa lastik patladı bu sprey olmasa çok zahmetli işlerle uğraşmak zorunda kalacaktım.
    18-
    Bel çantası
    evrak çantasını yani birinci öncelikli ve kaybolmaması gereken grubu taşıdım.
    19-
    Tank-bag ve haritalık
    bu da çok faydalı bir çanta motor üstünde cebiniz,üçüncü eliniz gibi.uzun ve haritalı yolculuklarda olmazsa olmaz gibi.
    20-
    Muhtelif mantar ilaçlar.
    (Oceral-sprey,temetex,nibulen).
    Sanırım faydası oldu.
    21-
    Künye kolye.Acil durumda aranması gereken telefon numaraları,kan grubu ve adres ihtiva etmekte idi.
    Çok şükür ihtiyaç olmadı.


    Gezi:
    28-08-2006 Yola çıkıyorum gümrük,Dedeağaç(aleksandropolis) lastik değişimi,yağmur ve Selanik,şehirden görüntüler,Osmanlıdan kalan yapılar perişan halde,Selanik’in sembolü sayılabilecek kulesi,Atatürk’ün evini gezmeye vakit bulamıyorum daha sonraki sefere bırakıyorum.













    Selanik’e kadar yol gayet iyi.selanik İgoumenista kısmen otoban ve yorucu bir yol.
    İgoumenista liman,şehir,ferrybot’a biniş. Ferrybot’da fazla zaman geçirmenin sıkıcı olacağını düşünerek bileti Brindisi’ye aldım, kalkış gece saat 23:30 Brindisi varış sabah 7:00 gibi.












    Brindisi Roma yolu gayet keyifli problem yok.yağmur biraz çiseliyor.






    Roma beklediğimden daha etkileyici,üst üste yığılmış tarihi eserler.Roma’ya daha fazla vakit ayrılmalı.






























    Roma Milano yolu ilk yarısı Floransa’ya kadar iyi sonrası düz,kalabalık ve çok sıkıcı bir otoban.






    Milano çok düz,düzenli temiz ve güzel bir şehir.










    Paris’te görevli olan kuzen İsmail artçı olarak geziye iştirak ediyor.




    Milano’da da lastik patlıyor lastik değişimi ve Venedik’e yolculuk,çok kalabalık bir otoban.






    Venedik turistik beklediğim gibi.














    Kuzen Paris’e yolcu ediliyor hedefte Pireneler var Alplere çok yakınım ama yolculuğun asıl hedefi İspanya vakit kalırsa dönüşte Alplerdeyim.
    La Spezia‘ya ulaşmak istiyorum otobandan sıkıldım çıkıyorum Mantova ,Parma ve La Spezia,hala kalabalık bir trafik var ama hızım düşük köyler ve kasabalardan geçiyorum gayet keyifli manzaralar var.













    La Spezia sahil kenti çok etkileyici eski bir şehir rustik havası var şehrin.bu yolculukta en sevdiğim yerlerden birisi.












    Genova yolundayım yol otoban trafik yoğun ama coğrafya çok güzel yamaçlar dağlar ve çok temiz virajlı bir yol.
    Genova çok güzel bir şehir.kalabalık her taraftan scooterler sinek gibi vızıldıyorlar.Genova’da geceyi geçiriyorum.
    Bundan sonra yüzlerce tünel viyadükle otobanda ilerliyorum.çok etkileyici manzaralara rast gelmek mümkün fakat bu trafikte fotoğraf çekmek pek mümkün olmuyor.






    San Remo ,sahil kenti turistik mekanlar çok.








    Monaco, gösterişi bol şehir.Her şey ve herkes havalı burada.








    Nice ve Cannes Avrupa’nın tatilcilerinin istilasında çok sıradan.














    Sahilden ayrılıp otobandan(A8) Marsilya’ya ulaşıyorum.Çok güzel bir yat limanı ve bu yat limanının etrafı şehir merkezi gibi gözüküyor,iki sokak yukarısında manzara çok farklı sanki Avrupa değil burası varoş ve güvenli bir şehir havası vermiyor.Şehrin hemen hemen tamamı pek iç açıcı değil.Çok zor otel buluyorum.
    Genllikle Accor otellerinde kaldım yani sofitel,novotel,mercure vs gibi.Belki daha uygun fiyatlarla konaklamak mümkündü ama yalnız olmam ve güvenlik sebepleri ile pek fiyata bakmadım.Otellere ulaşımım ise garmin yardımı ile oldu tabi.
    Bu ara IBA’dan mail geliyor SaddelSore1000 sertifikan onaylandı üye numaran 25990 diyor (evrakları 1,5 ay önce göndermiştim) bu da benim için iyi bir haber oluyor.









    Barselona müthiş güzel bir şehir.Çok turist var.Şehir girişinde tüpe benzeyen ofis binası,mimar Gaudi’nin yapıları,müze ve dünya gözü ile görmek istediğim Sagrada Familya.

























    Pireneler’e yaklaştım bir an önce irtifamı yükseltmek istiyorum.
    İspanya’da ilk benzincide GS sahibi bir gençle tanıştım ,San Sebastian’ı ve Pireneler’i görmeye geldiğimi öğrendikten sonra bana harita üstünde İspanyolların pirene yolu olarak adlandırdıklarını söylediği bir güzergah çizdi bende genel olarak buna uydum.

    Barselona’dan

    Ripoll,
    (ben buradan sonra Burg Madame-Fransa ve Andora üzerinden tekrar ispanyaya giriş yaparak la Sue de Urgell ulaştım.)

    la Sue de Urgell,

    Sort,

    el Pont de Suert,

    Ainsa,

    Broto,

    Jaca,

    Pamplona,

    San Sebastian.

    Barcelona Ripoll arası yoğun ve kayda değer bir manzara yok fakat Ripoll’den sonra irtifa 2000 m’lerde ve çok keyifli bir yol başlıyor.Orman,dağlar,virajlar,manzara,çok az trafik ve temiz bir asfalt ne ararsan var.















    Pireneler’de Alplerle karşılaştırılmayacak kadar az motor var yollarda.Fakat Andora motorcuların yoğunlaştığı yer.Tabi bunun sebebi hemen anlaşılıyor , Andora’da yollar daha güzel.














    Birazda problemli anları bahis edeyim, ben Andora’ya çıkyorum tekrar La Sue de Urgell’den geçip Sort yoluna giriyorum özellikle Sort’tan sonra yol kalitesi çok düştü ve yağmurda başladı ve acaip az yol kattetmiştim akşam olmuştu bile ve Ainsa’ya ne zaman ulaşabileceğimi heaspayamıyordum.Çünkü Pireneler’de bazen 20 km’lik bir yol saatler sürmüştü.
    Önümdeki yolun ne olduğunu bilmiyordum ve irtifam yüksekti.Ortalıkta araba falan da kalmadı dağ başında kötü bir yolda yağmurun yağdığı ve zaman zaman çiselediği Ainsa’ya ulaşmaktan vazgeçme ve uygun bir yatacak yer bulma gereğinin zorunluluk olması yolunda bir durum arz etmesi gibi bir his geldi içime.Sanırım doğru da geldi.Aşağıya indiğimde ilk otel tabelası ile ilgileneceğimi düşündüm garminsiz bir girişim olacaktı.İlk tabelanın gösterdiği yolu takip edip bir köye girdim minnacık bir köy meydanı köy boş gözüküyor ileride birisi ahırın içinde saman vs ile uğraşıyor dönüp bana bakıyor oralı olmuyor ve işini yapmaya devam ediyor pek turistik bir yer değil anlaşılan.
    Yani hey frend otel falan filan gibi konuşma yapıp elimle uyku işareti yaptığım gözümün önünde canlanıyor pek de iç açıcı bir pozisyon olmayacağını var sayıp çıkıyorum.
    Açıyorum garmin’i diyorumki en yakın şehir ve otel nerede diyorki güneyde 160 km Lleida ve beş altı tane güvenli otel var.Şehir güneyde ve yağmurun olmadığı tarafta (bu ara bulutlardan ve sızan güneş ışığından yağmurn kuzeye hareket ettiğini fark etmiştim)buralarda ıslanıp güvenliğinden kuşku duyacağım bir yerlerde konaklamaktansa 160 km’yi göze alıyorum.İyi yapmışım hava açılıyor asfalt düzeliyor temiz bir otele yerleşiyorum.









    Ertesi gün tekrar Pireneler’deyim. Ainsa’ya ulaşıyorum,yine değişik güzellikte tabiat var.
    Viatormundi’nin bahis ettiği Torla’ya yakınım ve Garmin’e bu kez en hızlı değil en kestirme yoldan götür gibi bir komut giriyorum (bu bana göre bir kullanım hatası idi) o da beni şu genellikle ülkelerin koruma altına aldıkları ve ulusal park (Parque Nacional de Ordesa) dedikleri bir yerlerden geçiriyor.
    Yol dar 2 en fazla 2,5 metre sağda 20-30 m aşağıda dere solda yamaçlar iki araba karşılaşmaması lazım gelen bir fiziki durum.Bu yolda seyrim bayağı uzun sürünce (yaklaşık 10 km) herhalde diyorum buranın çıkışında girilmez tabelası vardır.Garmin sağa dön diyor ben de dönüyorum yukarılara çıkıyoruz bir köy ve yol devam ediyor ama asfalt yok artık patika bir yol oluyor fakat yol gitgide sönümleniyor,yani kullanılmamış gözüküyor lastik izi azalıyor,çakıl taşları irileşip keskinleşiyor.Bu işte bir terslik var diye düşünüyorum Geri dönsem Ainsa’ya yol tek araçlık,bulunduğum yoldan gitsem bu nasıl yol ama Garmin git diyor.
    Biraz daha gidiyorum ileride daha yüksekte bir yerde bir jeep görüyorum jeepe yaklaştığımda yanında bir kadın görüyorum yaklaştıkca o da beni fark edip bana doğru yöneliyor ve eli ile durmamı işaret ediyor.Nereye diyor Torla diyorum aaa olmadı diyor yanlış yoldasın burası özel izinle geçilebilen ve bozuk bir yol aşağı in ve alt yolu takip et diyor düzgün bir İngilizce ile.Evet aşağı iniyorum aynı yola giriyorum ileride yol düzeliyor ve Torla’dayım.Broto,Torla ve çevresinde fazlasıyla konaklayacak yer var manzara muhteşem.Fransa’ya yine çok yaklaştık.






























    Torla’dan Jaca’ya yol yine temiz virajlı ve az trafikli.Fransa yol bağlantısından sonra araç yoğunlaşıyor.








    Pamplona’da panayıra denk geliyorum.







    San Sebastiyan Çok hareketli turistik bir şehir.Ve botları atlantikte yıkama mutluluğuna ulaşıyorum.
    Artık bir de Alplere uğrayıp eve dönmenin iyi olacağı kanısındayım.













    Fransa’ya giriş ve Fransız tatilcilerle otobanda ilerliyoruz.Terrason adlı güzel bir kasabada konaklıyorum.
    Fransız otobanları denildiği kadar düzenli servis alanlarına sahip.Ayrıca otobanda sürat yapma ve uzun süre cruise’le gitme şansı buluyorum.
    Lyon,Torino yine Milan,Verona,Bolzano ve Dolomitlere ulaşıyorum.


    Binlerce motor inenler ve çıkanlar tam şenlik yeri gibi.






























    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    cengiz yılmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2006
    Pass’lara çıkıp iniyorum defalarca Sancopanco’nun rotalarınıda deniyorum.
    Arabba’da iki gece konaklıyorum.



































    Hava,yol,manzara her şey tarifsiz güzel.
    Biraz fazla kalabalık ama onunda çözümü var popüler olmayan pass yolları.


















    Passo Stelvio için yorgun hissediyorum.Eve dönmek istiyorum,yoruldummmmm.

    Belluno’dan otobana giriyorum ve Bologna,çok sıkıcı bir dönüş yolu.
    Ancona’ya ulaşıyorum,otellerde çok zor yer buluyorum.İgoumenista’ya ertesi gün saat 13:30 da ferrybota bilet alıyorum.




    Öğleden önce check-in için limana gidiyorum otoparkta Antalya plakalı iki motorun yanına park edip kafede Can ve Cihan’la tanışıyorum.Can ve Cihan Antalya’dan yola çıkıp Balkanları Avusturya Almanya ve İtalya’yı gezip dönüş yolculuğundalardı.Aynı ferrybotta idi biletlerimiz ,motorlar,gezdiğimiz yerler ve izlenimlerimizin sohbetini içeren bir sohbet ortamında seyahat ediyoruz.Ben İgoumenista’da inerken onlar Patros’a devam edeceklerdi ve yunan adaları üzerinde Çeşme’den Türkiyey’ye giriş yapacaklardı.









    Sabah saat 4:45 de İgoumenista’da iniyorum.Kavala’ya yakın bir yerlerde benzincide selamlaştığım motorcunun Türk olduğunu anlıyorum.Genç bir arkadaşla Yiğit ve babası ile tanışıyorum.Yiğit ve babası Edremit’ten yola çıkıp Atina’ya gidiyorlardı.Baba oğul çok güzel bir manzara oluşturuyorlardı.Biraz sohbet edip iyi yolculuklar diliyoruz.(Yiğit superevariders-İzmir’den ve bana güzel bir stiker hediye ediyor.)
    Yunan sınırında pasaportuma bile bakmıyorlar ve Türkiye’ye giriyorum.Akşam saat 19:00’da evdeyim.





    Teknik veriler:
    Toplam alınmış yol (gps’li) 8.226 km
    Toplam süre 19 gün
    Toplam Motor kullanım süresi (gps’li) 114 saat
    En yüksek hız 210 km/saat
    Ortalama hız 81,3 km/saat
    En yüksek irtifa 2277 m
    Ortalama benzin tüketimi 6.6 lt/100km


    Kapanış yazısı:
    İmla hatalarından dolayı özür diliyorum.
    Bu yolculuğa çıkmadan önce moto-park ve ikitekerdeki gezi raporlarından bilgilendim ve çok faydasını gördüm.Özellikle Viatormundi’nin Pirene’ler ve Sancopanco’nun Dolomitler’i faydalı oldu kendilerine teşekkür ederim.Ayrıca ilgisini ve bilgisini esirgemeyen İspanya gezisi gerçekleştirmiş olan Uzaklar’a teşekkür ederim.
    Ve tamamen tesadüfen tanıştığımız HeinzBrausewetter’de notebook’dan dolayı biraz zahmet çektirdim kendisine teşekkür ederim.
    Kapanış biraz şu teşekkürlü kitap girişlerine benzedi ama bu geziye doğrudan faydası olan bu arkadaşlarıma teşekkür etmeden geçemezdim.Çok detaylandıramama rağmen umarım bu yazınında benzer bir gezi yapacak olan arkadaşa faydası olur,gönül istiyorki bu güzergahlarda daha çok TR plakalı motorcular olsun.Sanırım bu forumlar bu sayıyı artıacaktır.
    Sevgilerle Cengiz Yılmaz.

    aşağıda birkaç film var yolculuktan.

    http://video.google.com/videoplay?do...46910499777647


    http://video.google.com/videoplay?do...86830639395393

    http://video.google.com/videoplay?do...35743894314102


    http://video.google.com/videoplay?do...58383981129957

  3. #3
    xxxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    honda cbf 500
    öncelikle hoşgeldin

    yazı içinde teşekkürler gerçekten çok güzel bir gezi ve gezi yazısı olmuş
    ben giderim adım kalır dostlar beni hatırlasın

  4. #4
    Jazzbass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Adrianapolis
    Motosikleti
    Ledow 250cc Chopper
    Ne denebilirki... Motosikletle böyle güzel yerler görmek gezmek insanlarla tanışmak başka yerlerin havasını için çekmek başka rüzgarlarla dans etmek. Size tebrikler bize de inşallah diyelim..
    [COLOR="Red"][B]"Korkularının üzerine gidebildiğin kadar yeni birşeyler öğrenirsin."[/B][/COLOR]

  5. #5

    Üyelik
    23 Mart 2006
    güzel rota, güzel gezi...
    bizede nasip olur insallah!
    bizimle paylaştığın için saol , eline sağlık...

  6. #6
    GeCe__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Şehir
    ıstanbul
    Motosikleti
    K3 GSX R 600 YELLOW/BLACK
    tek kelımeyle helal sana..belkıde hayatının gezısını yaptın

  7. #7
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Yapamadığım için çok üzülüyorum bu gezileri ama sizlerin yapıp fotoğraflamasıda bi nebze memnun ediyor beni.Hoşgeldin.
    Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
    Oğuz

  8. #8

    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İzmir\hatay
    Motosikleti
    Bombardier ds 650 baja ve Ramzey Scooter
    inşallah ilerde bende istiyorum ilerde böyle bi gezi
    cengiz abi ben bişey sorucam bende o kasktan kullanıyorum ama acaba daha farklı bişeymi alsaydım diye düşünüyordum sen neler düşünüyorsun j1 le ilgili

  9. #9
    richy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2006
    Tebrikler. Mükemmel, herkesin rüyalarında görmek istediği bir hayali gerçekleştiren birisi olmuşsunuz. Bu güzel yerleri bizlerle de paylaştığınız içim teşekkür ediyorum. Darısı hayalini kuran herkesin başına.
    ==============================
    ==============================

  10. #10
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Darısı başıma diyorum...kıskanmadım dersem yalan olur...
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  11. #11
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    mükemmel bir gezi olmuş . o gittiniz yerlerdeki tarihi eserler ve o doga manzaraları bir harikaaa. elinize saglık.

  12. #12
    G-Strider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 250 ABS
    Ruya gibi bir gezi olmus, tebrik ederim Daha nice gezilere
    Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
    Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228

  13. #13
    mostwanted_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2006
    Şehir
    İst./Bostancı
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 ABS
    gerçektende rüya gibi bir gezi. Motorda şahane BMW R1200 RT

  14. #14
    Moderatör (forrap) Tuncer Sezen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2005
    Şehir
    İzmir
    Aramıza hoşgeldiniz... Her motorcunun hayali olan bir geziyi gerçekleştirmişsiniz,bunun herhangi büyük bir badire atlatmadan gerçekleşmesi çok daha güzel.Gittiğiniz yerler gerçekten mükemmel,herkesin görmesi gereken yerler.Fotoğraflarınız sayesinde gezmiş kadar oldum,anlatım ve fotoğraflar için çok teşekkürler...
    Bir kaç sene içinde böyle bir geziyi bende düşünüyorum,yaşım daha genç olduğu için böyle bir gezi yapmadan bu dünyadan gitmeye hiç düşünmüyorum,yıllar sonra da olsa muhakkak yapacağım Allah'ın izniyle...
    Tekrar teşekkürler,umarım gezilerinizin devamı gelir...

  15. #15
    cengiz yılmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2006
    teşekkür ederim ve umarım her isteyen böyle bir geziyi gerçeklerştirir.


    kendi konu başlığımı bulmam biraz zor oldu nedenini pek anlayamadım forumda bir karışıklık var sanırım.
    sevgilerimle,
    cengiz yılmaz,

  16. #16
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Modern çağların gezginliği bu olsa gerek.
    Paylaşımlarınız için çoook teşekkür ederim.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  17. #17
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Bu fotolardan sonra edeceğim tek kelime...m u h t e ş e m...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  18. #18
    007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    Şehir
    Etiler
    Motosikleti
    Burgman AN 650 Executive
    Gördüğüm yerleri motorla gezdiğimi düşündüm bir an ... İnan şu an oralardayım... Eline sağlık arkadaşım... En güzelini yapmışsın... Yolun hep açık olsun...
    Cüneyt Eralp

  19. #19
    G-Strider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 250 ABS
    Hocam zahmet olmazsa, gezinin toplam guzergahini kabaca bir de harita uzerinde gosterebilir misin?

    GPS ekraninda goruldugu gibi, herhangi bir avrupa haritasi uzerine kirmizi cizgilerle cizebilirsiniz hani Indiana Jones filmindeki gibi

    Hem boylece konu basligi daha da zenginlesmis olur
    Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
    Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228

  20. #20
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    donniedarko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 600F
    büyük iş başarmışsın tebrik ederim darısı bizim başımıza diyelim paylaşımın teşekkür ederim ayrıca roma ve barselonayı yeniden gezmiş gibi oldum özellikle gaudi inanılmaz


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler