Alıntı fazil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Merak ettim, acaba karburatorluyu de kullandınız mı?
Hangisi daha zevklidir?
Konfor olarak enjeksiyon kesin daha iyidir ama zevk olarak karburator daha iyi olabilir bence.
Bu tamamen motosikletten beklentiniz ile alakalı. Evet arkadaşların motorlarını da kullandım fakat biraz daha yorgun ve konfor olarak enjeksiyona göre zamanını tamamlamış modeller.

Işıklardan kaldığımızda karbüratör model daha atak hızlı ve yırtarak uzuyor. Benim motor (enjeksiyon) daha çok konfor, hafiflik ve seyahat odaklı. Yüksek süratlerde sıkıştırılmayacak keyif alınacak bir motosiklet. Egzoz'un da orijinal olması sessiz bir yolculuk yapmaya yardımcı oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------

Alıntı CRF adlı üyeden alıntı Mesajı göster
gerçek motorculuk bence birazda bu, Model yılı yaşı demeden 3 kafa dengi arkadaş sürüş zevki anılar eglenceli anlar yaşıyor.

Devriniz daim olsun
Aslında birbirimizin ortak noktası cbf600. Yavaş yavaş sırayla aldık birbirimizi tamamladık. Motosikletler denk olunca yol planı ve beraberlikte hoş bir hal alıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------

Alıntı sodurlu88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Vali Çeşmesinden sonra Yenişarbadem'liye kadar olan kısmın alfatını atmışlar mı ?
Eğirdir > Aksu > Kızıldağ Milli Parkına kadar güzek siyah asfalt atılmış. Kızıldağ milli parkından yenişarbademliye kadar olan ara eski yol ve tabi dar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:36 ----------

Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Güzel gezi olmuş, nicelerine kazasız belasız. 2007 karbüratörlü 600 4 sene kullanıp emekli oldum. Evet EYT'liyim Emeklilik ödülü olarak 2012 CBF 1000 ile devam ediyorum. CBF serisi farklı bir bağımlılık, maddi imkan el verse dahi sıfır motorun yanında evladiyelik motor olarak her zaman yeri ayrı olur.
Niyetimiz yeni kasa Cbf100 hocam bakalım kısmet.