Motosiklet Kiralamak (NC750X DCT) & Darlık - Teke - Bozhane
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Allah'ın sopası yok o kadar laf ettin Nc'ye, gidip Nc kiralamışsın
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Allah'ın sopası yok o kadar laf ettin Nc'ye, gidip Nc kiralamışsın
Kimi ne kadar sevdiysek o.kadar gitti be Tommy, kaldık yine "olmasa da olur ama olursa yine daha iyi olur" ihtimallerine ..
Manuel mode iyiymiş ama gerçekten, DCT ise 2000 model 4 vites Bora şanzımanı benim gözümde, az yaktırmak için bu kadar da motorun içinden geçilmez, halbuki güçsüz bir motosiklet de değil aslında ..
İlginç bir deneyimdi ..
-
Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı
Kimi ne kadar sevdiysek o.kadar gitti be Tommy, kaldık yine "olmasa da olur ama olursa yine daha iyi olur" ihtimallerine ..
Manuel mode iyiymiş ama gerçekten, DCT ise 2000 model 4 vites Bora şanzımanı benim gözümde, az yaktırmak için bu kadar da motorun içinden geçilmez, halbuki güçsüz bir motosiklet de değil aslında ..
İlginç bir deneyimdi ..
Videonda izlediğim kadarıyla sanırım 181-182 son sürat. Bu hıza hemen çıkıyor mu?
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Videonda izlediğim kadarıyla sanırım 181-182 son sürat. Bu hıza hemen çıkıyor mu?
Göstergede 182 yazıyor ama fotoya dikkatli bakınca telefondaki gps 168 göstermiş. O da yeter.
-
espresso adlı üyeden alıntı
Göstergede 182 yazıyor ama fotoya dikkatli bakınca telefondaki gps 168 göstermiş. O da yeter.
Tabi ki şehir içi kullanımları için ideal değerler ama hani "sabahın körü otobana çıkayım, yaramazlık yapayım, haftasonu rotalarında yolu boş buldum mu yapıştırayım" diyenler için keşke psikolojik sınır 200'ü görebilseymiş. Elbet farklı arayışları olan arkadaşlar farklı tip motor seçiyorlar ama en ekonomi sebebiyle Nc tercih eden arkadaşlar bile arada top speed denemesi yapar diye düşünüyorum, 200'ü görse yüzler daha fazla gülerdi kanımca.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Tabi ki şehir içi kullanımları için ideal değerler ama hani "sabahın körü otobana çıkayım, yaramazlık yapayım, haftasonu rotalarında yolu boş buldum mu yapıştırayım" diyenler için keşke psikolojik sınır 200'ü görebilseymiş. Elbet farklı arayışları olan arkadaşlar farklı tip motor seçiyorlar ama en ekonomik amaçlı kullanan bile arada top speed denemesi yapar diye düşünüyorum, 200'ü görse yüzler daha fazla gülerdi kanımca.
Commuter bir motosikletten 200 beklemek ayip olmaz mi hocam? Sonucta insanlar isine gidip gelsin diye yapilmis bir aractan bahsediyoruz touring degil.
-
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
Commuter bir motosikletten 200 beklemek ayip olmaz mi hocam? Sonucta insanlar isine gidip gelsin diye yapilmis bir aractan bahsediyoruz touring degil.
Gürcan Hocam her zamanki gibi haklısın ama motor 750 cc ve hakikaten iri, bu nedenle insanı bir beklentiye sokuyor. 150 cc commuter bile kullansak "acaba kaç yapıyor" diye merak etmişizdir. Forumda envai çeşit dişli değişim konuları var, ben bile eski 250 cc motorumda öne spor cam takarak aerodinami bilimiyle hızı 3-5 km arttırabilir miyim sorusunun cevabını aramıştım pratikte.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Videonda izlediğim kadarıyla sanırım 181-182 son sürat. Bu hıza hemen çıkıyor mu?
"Hemen çıkıyor" diyen çarpılır .. 150 km/h - 160 km/h sonrası rüzgar, yokuş falan gerekli .. ama 140 km/h - 150 km/h arası çıkışı gayet iyi, NC'den beklemezsin yani o kadar iyi .. tabii ben genelde koldan vites şeklinde kullandım, SPORT mode bile bir yerden sonra vites düşürmeyi gerektiriyor .. yorumumu buna göre yapıyorum ..
Ha benim gibi kullanınca da 4.4 civarı yakıyor bu arada ..
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
-
Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı
"Hemen çıkıyor" diyen çarpılır .. 150 km/h - 160 km/h sonrası rüzgar, yokuş falan gerekli .. ama 140 km/h - 150 km/h arası çıkışı gayet iyi, NC'den beklemezsin yani o kadar iyi .. tabii ben genelde koldan vites şeklinde kullandım, SPORT mode bile bir yerden sonra vites düşürmeyi gerektiriyor .. yorumumu buna göre yapıyorum ..
Ha benim gibi kullanınca da 4.4 civarı yakıyor bu arada ..
Allah Allah, rakamlar çok kötü hatta berbat, belki kiraladığın motorun henüz 800 km.de olmasıyla ilgilidir. Hem gitmiyor hem fazla yakıyor. Henüz rodajda, rodaj bitiminde belki olumlu anlamda daha iyi olur.
-
Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı
"Hemen çıkıyor" diyen çarpılır .. 150 km/h - 160 km/h sonrası rüzgar, yokuş falan gerekli .. ama 140 km/h - 150 km/h arası çıkışı gayet iyi, NC'den beklemezsin yani o kadar iyi .. tabii ben genelde koldan vites şeklinde kullandım, SPORT mode bile bir yerden sonra vites düşürmeyi gerektiriyor .. yorumumu buna göre yapıyorum ..
Ha benim gibi kullanınca da 4.4 civarı yakıyor bu arada ..
Bu değerler eski kasadaki ile aynı,bi esprisi yok demekki yeni kasanın performans anlamında
-
Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı
"Hemen çıkıyor" diyen çarpılır .. 150 km/h - 160 km/h sonrası rüzgar, yokuş falan gerekli .. ama 140 km/h - 150 km/h arası çıkışı gayet iyi, NC'den beklemezsin yani o kadar iyi .. tabii ben genelde koldan vites şeklinde kullandım, SPORT mode bile bir yerden sonra vites düşürmeyi gerektiriyor .. yorumumu buna göre yapıyorum ..
Ha benim gibi kullanınca da 4.4 civarı yakıyor bu arada ..
4,4 senin kullanımına göre, rodajda olan bir alet için iyi ya sanki? Şile yapınca ben 4,5 yaktırıyorum 250'lik motora. Ama budget'e yakıştıramadım rodajda olan makineyi kiralamalarını. Rodajdaki motorun lastiği mumlu olur, freni güzel tutmaz, performansı iyi olmaz. Keşke öncesinde 1000km kendileri binip öyle verselermiş. Ya da güzel bir indirim falan vermeleri lazım rodajı yapacak olana. Cık, eksi.
Yakıt tüketimi dışında şu heybete rağmen harbiden gitmiyor. 150'den sonra kesilmek nedir ya hu? Cbf 250 ile aynı değerler bunlar. Honda 20 senedir koymamış mı üstüne bir şeyler?
-
Kerem34_ adlı üyeden alıntı
4,4 senin kullanımına göre, rodajda olan bir alet için iyi ya sanki? Şile yapınca ben 4,5 yaktırıyorum 250'lik motora. Ama budget'e yakıştıramadım rodajda olan makineyi kiralamalarını. Rodajdaki motorun lastiği mumlu olur, freni güzel tutmaz, performansı iyi olmaz. Keşke öncesinde 1000km kendileri binip öyle verselermiş. Ya da güzel bir indirim falan vermeleri lazım rodajı yapacak olana. Cık, eksi.
Yakıt tüketimi dışında şu heybete rağmen harbiden gitmiyor. 150'den sonra kesilmek nedir ya hu? Cbf 250 ile aynı değerler bunlar. Honda 20 senedir koymamış mı üstüne bir şeyler?
Önceki kasa heybetide kalmadı,motorun alçalmasıyla motor ufaldı artık hemde heybetsiz
-
espresso adlı üyeden alıntı
Göstergede 182 yazıyor ama fotoya dikkatli bakınca telefondaki gps 168 göstermiş. O da yeter.
Yolun eğimi mühim, benim kullandığım NC ve CB500F için yaklaşık %6 fazla gösteriyordu. Yani 182 ÷ 1,06 ~= 172 km/s gibi olması beklenir. Videodaki yol hafif meyilli olabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------
blueway2 adlı üyeden alıntı
Önceki kasa heybetide kalmadı,motorun alçalmasıyla motor ufaldı artık hemde heybetsiz
Motor alçalmadı selesi alçaldı yalnız... Yeni kasanın ön tarafı daha şişkin ve heybetli duruyor.
-
Kocaeli İl Temsilcisi
blueway2 adlı üyeden alıntı
Önceki kasa heybetide kalmadı,motorun alçalmasıyla motor ufaldı artık hemde heybetsiz
2021 NC 750 X DCT gayet de heybetli bir motor ve ağır. Benim motorla aynı ağırlıkta aşağı yukarı. 750 cc olmasına rağmen 57.8 hp çıkartabilmişler ve DOCH değil SOHC bloğa sahip. Sonuçta Honda Jazz'dan kırpılma bir motor. A noktasından B noktasına en ekonomik şekilde ulaşımdan başka bir hüneri yok.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Ezio41 adlı üyeden alıntı
2021 NC 750 X DCT gayet de heybetli bir motor ve ağır. Benim motorla aynı ağırlıkta aşağı yukarı. 750 cc olmasına rağmen 57.8 hp çıkartabilmişler ve DOCH değil SOHC bloğa sahip. Sonuçta Honda Jazz'dan kırpılma bir motor. A noktasından B noktasına en ekonomik şekilde ulaşımdan başka bir hüneri yok.
Ben gördüğümü söyledim 2020 kasa ile Yanyana gördüğünüZde bariz şekilde belli zaten,evet doğru alanların dikkat ettiği önemli kriterlerden biride en ekonomik yakıta sahip olması
-
Ezio41 adlı üyeden alıntı
2021 NC 750 X DCT gayet de heybetli bir motor ve ağır. Benim motorla aynı ağırlıkta aşağı yukarı. 750 cc olmasına rağmen 57.8 hp çıkartabilmişler ve DOCH değil SOHC bloğa sahip. Sonuçta Honda Jazz'dan kırpılma bir motor. A noktasından B noktasına en ekonomik şekilde ulaşımdan başka bir hüneri yok.
ohooo boyle yorum yapacaksan..olmuyor olmuyorrr.
750 cc olmasına rağmen 57.8 hp cıkartabilmişler demişin.Nc bloğu zaten yuksek hp için dizayn edilmemiş ki ? Bu mantıkla yaklaşacaksak Bmr R18 un 1800 cc lik motoru da 90 hp uretiyor diye eleştirecek miyiz ? Dusuk devirlerde sunulan hayvan gibi tork var sonucta.
Nc 750 4750 devirde 69 nm tork veriyorken senin makinan 8500 devirde ancak 59 nm tork verebiliyor.Ben nc nin motorunu mukemmel falan demiyorum ama iki motorun sadece hp sine bakıp nc yi de eleştirmek biraz komik oluyor bence.
Ayrica ve DOCH değil SOHC bloğa sahip demişin,yani ? Burdan şimdi ne anlamalıyız ? SOHC ama silindir başına 4 valve var.Honda bunu VFR1200 de de kullandı Africa Twin de de.
Yani DOCH > SOCH gibi bir varsayım yanlış.Honda ya göre bu hibrit dizayn, SOCH ve DOCH un en iyi yanlarını alıyormuş.Varsa itirazın şundan sundan dolayı diye nedenlerini söylemen gerekir.
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
ohooo boyle yorum yapacaksan..olmuyor olmuyorrr.
750 cc olmasına rağmen 57.8 hp cıkartabilmişler demişin.Nc bloğu zaten yuksek hp için dizayn edilmemiş ki ? Bu mantıkla yaklaşacaksak Bmr R18 un 1800 cc lik motoru da 90 hp uretiyor diye eleştirecek miyiz ? Dusuk devirlerde sunulan hayvan gibi tork var sonucta.
Nc 750 4750 devirde 69 nm tork veriyorken senin makinan 8500 devirde ancak 59 nm tork verebiliyor.Ben nc nin motorunu mukemmel falan demiyorum ama iki motorun sadece hp sine bakıp nc yi de eleştirmek biraz komik oluyor bence.
Ayrica ve DOCH değil SOHC bloğa sahip demişin,yani ? Burdan şimdi ne anlamalıyız ? SOHC ama silindir başına 4 valve var.Honda bunu VFR1200 de de kullandı Africa Twin de de.
Yani DOCH > SOCH gibi bir varsayım yanlış.Honda ya göre bu hibrit dizayn, SOCH ve DOCH un en iyi yanlarını alıyormuş.Varsa itirazın şundan sundan dolayı diye nedenlerini söylemen gerekir.
Yolda kalan arkadaşımı çekeceksem düşük beygir yüksek tork bir makine tercih edebilirim. Cruiser mi bu, Caddebostan sahilde mi geziyoruz bununla? Ya da off-road bir makine de araziden mi çıkmıyor? Bunun sınıfında başka bir makine daha yok ki karşılaştıralım. Honda değişik bir şeyler yapmış.
Torkun iyisi yüksek beygire eşlik edendir hırbo. Bak abisi Africa Twin ne güzel gidiyor.
-
Kerem34_ adlı üyeden alıntı
Yolda kalan arkadaşımı çekeceksem düşük beygir yüksek tork bir makine tercih edebilirim. Cruiser mi bu, Caddebostan sahilde mi geziyoruz bununla? Ya da off-road bir makine de araziden mi çıkmıyor? Bunun sınıfında başka bir makine daha yok ki karşılaştıralım. Honda değişik bir şeyler yapmış.
Torkun iyisi yüksek beygire eşlik edendir hırbo. Bak abisi Africa Twin ne güzel gidiyor.
Vay arkadas yav,bu motoru adamlar forza 750 de x adv de kullaniliyor kimse de bu motor gitmiyor demiyor..
Yani tum dunyada başarısı kanitlanmis bir motordan bahsediyoruz ama motosiklet.net in ustadlari bu motoru n gitmedigini soyluyor.
Torku ne yapim diyosun da o tork sayesinde bu motor 3 lt yakiyor.
Hic anlamiyosunuz bu motor islerinden arkadaslar..uzuluyorum valla.
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Vay arkadas yav,bu motoru adamlar forza 750 de x adv de kullaniliyor kimse de bu motor gitmiyor demiyor..
Yani tum dunyada başarısı kanitlanmis bir motordan bahsediyoruz ama motosiklet.net in ustadlari bu motoru n gitmedigini soyluyor.
Torku ne yapim diyosun da o tork sayesinde bu motor 3 lt yakiyor.
Hic anlamiyosunuz bu motor islerinden arkadaslar..uzuluyorum valla.
Motor gitmiyor diyen yok hırbo, benim motoru parçalıyor. Mevzu motorun bir mühendislik harikası olarak anlatılmasında. Africa twin'den çok övülüyor la alet. Sen africa ile 3lt yapan adamsın, yedirme motorunu piyasası düşecek bak.
Deseler ki biz bu alete bu parayı hak etmese de verdik, bu paralara iyi Avrupalılar vardı ama almadık. Japon dedik baş ağrıtmaz diye aldık çok gitmiyor, çok durmuyor ama işimizi fazlasıyla görüyor, sanki piste mi gireceğiz dense sıkıntı yok. Dünyanın tüm incelemecileri bu motoru motosiklet.net'ten incelese V4 multistrada rakibi sanacak.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)