3.Pulsar la İlk Defa 4816km Türkiye turu
Reklamlar
-
Metehan07-70 adlı üyeden alıntı
Bizi oralara götürdüğün için sağol.
Minik bir tavsiye, gidon yükseltme takıp, o kötü yollarda biraz ayağa kalkarsan çoğu bozuk rampalarda daha rahat edersin.
rampa çıkıyorsun yol bozuk bir çukurdan kaçsan diğer çukura düşüyorsun e biraz da hızlı olman lazım ki çukura takılıp kalmayacın e hızlı olunca ön ter çukurdan çıkıncı biraz havalanıyor arka ağırlık fazla doğal olarak motor tekere kalkıyor gibi oluyor buda sıkıntı yapıyor neyse ki iki düşme 1 yana yatırma ile turu bitirdik neyse ki yolda kalacak bir durum olmadı olumlu tarafı bu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:41 ----------
mavzer-i adlı üyeden alıntı
birgün bende gezicem böyle
inşallah her zamanı değerlendirmek lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------
ChuckBerry adlı üyeden alıntı
Çok güzel bir gezi olmuş, keşke zamanım olsa da dağ bayır demeden uzun soluklu bir tura çıksam diyorum böyle paylaşımlara baktıkça. Ek olarak şunu sormak istiyorum. Kamp ve benzeri turlara çıktığım zaman eşyalarımı yaslanma demirine bir dünya bagaj lastiğiyle tutturuyorum ve haliyle zahmetli oluyor. Sizin kullandığınız file acaba kask filesi olarak geçen filelerden mi yoksa farklı bir boyutta satılan ayrı bir file mi? Çok pratik geldi gözüme o sebeple ben de almak için sormak istedim.
4 adet bundan vardı, 1 çiftini çadır sandalye masa için kullandım, diğer 1 çiftini ise taşıma çantasını bağlamak için kullandım diğer 2 adet kask filesini ise matı ve arka çanta üzerine ufak tefek malzemeleri bağlamak için kullandım.
https://www.hepsiburada.com/bagaj-la...-HBV00000800JB
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:45 ----------
Neyse kaldığımız yerden devam edelim artık yavaş yavaş D915 yoluna doğru Bayburt Of yoluna doğru ilerliyorum.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Reklamlar
-
güzel gezi. 500 yıl hükmetmiş imparatorluk bir tane iz bırakamamış bu coğrafyaya tekrar onu hatırlattı
-
-
Kemal her foto da ayrı bir tat , her cümlede farklı bir güzellik var. En son 1989 da Fatsa ya kadar gitmiştim. Bir daha
Karadeniz hiç nasip olmamıştı. Sayende oralarını tekrar gezdik. Hem de ta doğu sınırına kadar . Yüreğine sağlık.
-
-
-
Çok güzel bir o kadar da zorlu bir rota olmuş. Tebrik ederim.
-
çok güzel gezi olmuş, paylaşım için teşekkürler
-
BloodyBaron adlı üyeden alıntı
Helal olsun diyorum.
tşk ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:09 ----------
balıkcı adlı üyeden alıntı
Çok güzel bir o kadar da zorlu bir rota olmuş. Tebrik ederim.
güzel olduğu kadar baya da zorluğu oldu.
-
kdiner adlı üyeden alıntı
2014 yılında ilk pulsarımı aldığım zaman uzun yolculuk yapmıştım ama tur nasip olmamıştı sonra 2016 model aldım onunla da tura çıkamadım ve ilk turumu 2020 model pulsar ile yapmak nasip oldu.
05.09.2020 Cumartesi günü sabah yola çıkmak için yola 7 gibi çıkarım diye düşünmüştüm ama havanın biraz yağışlı olması 40 dakika geç çıkmama ve ilk kamp yerinde gece karanlığında kamp yeri aramama neden oldu.
Çok güzel bir gezi olmuş, keyifle okudum paylaşımınız için teşekkür ederim
birgünolacak adlı üyeden alıntı
Güzel gezi olmuş motorlara gelen zamlar bir dursada yerinde bir tanede biz alıp gezssek şöyle 150 CC hunk ile gözüm yemiyor onca yolu en az 200 CC olması gerek diye düşünüyorum
Geçtiğimiz ocak ayında Ns 200 almayı düşünürken çalıştığım kurumda Ns 150 kullanan bir arkadaş uzak dur (kendi yaşadığı problemlerden ötürü) dediği için Ns 200 den vazgeçip Hunk 150 aldım.
Ns 200, Ns 150 gibi sorunlu bir makine değilmiş aslında ama geç oldu artık
Hunk 150 gerçekten sorunsuz. Tek sıkıntı titreşimmiş (miş diyorum çünkü ben rahatsız olmuyorum).
Emin olun siz yol yapmak istedikten sonra cc nin bir önemi kalmıyor ben geçtiğimiz temmuz ayında eşimle İstanbul - Ankara yaptım oradan Niğde yapacaktım ama İstanbul'a dönmem gerekti.
Yani size tavsiyem ön dişliyi 15 yapın 5. vites 7000 devir 90km hızla gayet tatlı tatlı seyahat ediliyor, sollamanız gerektiğinde öyle mıy mıy hızlanmıyor saniyeler içinde 115km hıza çıkarsınız yaklaşık 16Hp makine
Ben iki kişi bir problem yaşamadım ki, bir arkadaş hunk ile İtalya'ya gitti youtube'ta videosu var. Kendi hatasından (Ön dişli 17) ötürü motorun arıza vermesine sebep oldu (krank'a çok yük bindirdi) ve motoru italya'da bırakıp dönmek zorunda kaldı.
Biraz uzattım ama siz keyif aldıktan sonra cc önemsiz bunu İsmet (yaşlı ve acemi) abi kanıtladı.
-
-
Güzel gezi olmuş,demek pokut yaylası ,yolu çok kötü değilmi,bende çıktım bu yaz hayatımda o kadar boktan bir yol görmedim, birde d 915 dere başı virajları da zor diyorlar, pokut ve huser yaylası yolu gerçetn çok zor yollar, tekrar söylüyorum güzel olmuş eline emeğine yüreğine sağlık, ESKİŞEHİR den selamlar
-
mesut hoca adlı üyeden alıntı
Güzel gezi olmuş,demek pokut yaylası ,yolu çok kötü değilmi,bende çıktım bu yaz hayatımda o kadar boktan bir yol görmedim, birde d 915 dere başı virajları da zor diyorlar, pokut ve huser yaylası yolu gerçetn çok zor yollar, tekrar söylüyorum güzel olmuş eline emeğine yüreğine sağlık, ESKİŞEHİR den selamlar
As, Kemaliye Taş yolu d915 yolundan daha ürkütücü duruyor ama ikisi de görülmeye değer ama pokut yaylasına giderken ilk iki kısa viraj yeri ve sonra baya gittikten sonra biri çakıllı çok sıkıntı olmaz ama diğeri bildiğin su yolu yılan gibi s çizdirmiş buda insana sağından veya solundan götürmeye müsait değil hadi indin çıkışı insanı baya uğraştırıyor onu geçtim gitmeye değmez onu net biliyorum. Normalde tura çıkmadan önce güzergahı çizip telefona rotayı atmıştım salaklığım dan rotayı silince kara düzen belli yaylaları gezdim yoksa o kısımdaki tüm yaylaları gezecektim ama olmadı belki başka sefere.
-
kdiner adlı üyeden alıntı
As, Kemaliye Taş yolu d915 yolundan daha ürkütücü duruyor ama ikisi de görülmeye değer ama pokut yaylasına giderken ilk iki kısa viraj yeri ve sonra baya gittikten sonra biri çakıllı çok sıkıntı olmaz ama diğeri bildiğin su yolu yılan gibi s çizdirmiş buda insana sağından veya solundan götürmeye müsait değil hadi indin çıkışı insanı baya uğraştırıyor onu geçtim gitmeye değmez onu net biliyorum. Normalde tura çıkmadan önce güzergahı çizip telefona rotayı atmıştım salaklığım dan rotayı silince kara düzen belli yaylaları gezdim yoksa o kısımdaki tüm yaylaları gezecektim ama olmadı belki başka sefere.
Benim için inmede sıkıntı olmadı ama çıkma işi bizi çok yordu,hani zor yollar varya ,işte orası zor yollar pokut ve huser yaylası yolu,bir gün Kemaliye taş yoluda görmek isterim nasip tabi
-
tekerine sağlık güzel gezi olmuş
-
mesut hoca adlı üyeden alıntı
Benim için inmede sıkıntı olmadı ama çıkma işi bizi çok yordu,hani zor yollar varya ,işte orası zor yollar pokut ve huser yaylası yolu,bir gün Kemaliye taş yoluda görmek isterim nasip tabi
İnşallah bir gün.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:52 ----------
F54 adlı üyeden alıntı
tekerine sağlık güzel gezi olmuş
İnsan kendini geziye adapte edince günleri bile unutuyor sadece yaşıyorsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:53 ----------
yılmaz7 adlı üyeden alıntı
Süper bi gezi olmuş 🧿
Tşk ederim ara da bir yıllık izinde tur yapmaya çalışıyorum.
-
16 gün 4816km yol, bu yol boyunca 123 litre yakıt 830tl ücret ödemesi yapmışım benim hesaplamam 750tl civarı idi, bunu tetikleyen rüzgar yük ve gazı fazla çevirmek normal o kadar olacak.
https://i.imgyukle.com/2020/10/06/5GLYtq.jpg
-
[IMG][/IMG]
-
imrendim
-
stubborn adlı üyeden alıntı
imrendim
Vakit ve zamanınız varken gezin hani derler ya bu günün işini yarına bırakma diye.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)