Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Hyosung GT250 ile; muhteşem tatil, sorunlar, globalin yaklaşımı ve sonuçlar.

    REKLAM ALANI
  1. #1
    ceko35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2004
    Şehir
    KSK but live in İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio X-EVO & Ducati Monster
    Tüm motorcu camiası, sevgili arkadaslar, öncelikle herkese keyifli sürüşler diliyorum.

    Temmuz ordası civarında izmire yaptıgım yıllık izin tatilim ve karşılastıgım sorunlar, sonrasında Global Motorun yaklaşımı ve son durumları kısa gezi yazısı öykü tadında sizlerle paylasmak istedim. Herşeyi açıkça bu platformda yazmak istedimki bazı arkadasların kafalarında yanlış seyler oluşmasın ve neyin ne olduğunu yaşayan birinden görün, bilin, karar verin.

    Haziran ayında Hyosung GT250 sıfır motosikletimi aldım ve istanbul içinde kısa orta mesafelerde trafige girmeden motorumu gercekten buyuk bi keyifle kullandım. yaklasık 2500 km. boyunca ne bir sorun nede kötü bi olayla karşılaştım, motor saat gibi çalışıyor gercekten ve İstanbul trafiginde kullanımı buyuk zevk veriyor. 1000 km bakımımı serviste yaptırdıktan sonra yıllık izin zamanı gelmişti.. Ne yapayım yapayım derken İzmire motosikletimle gitme kararı verdim. Bu ailem icinde surpriz olucaktı cunku yakın cevremdeki bi kac kişiden baska kimse motosiklet aldığımı bilmiyorlardı daha :]

    Motoru uzun mesafede ve tatil zamanı icinde surekli kullanmayı planladım, tatil zaman çizelgemi cıkardım, valizimi ve yolda ihtiyac arac ve gereclerini yavas yavas hazırladım. Tabi bu arada motosikletim 1-2 gun İstanbul motorda kalmıştı ve 2800 km. de olmasına ragmen uzun yol yapıcagım için komple tekrar bakıma soktum, zira ilk 1000 km. bakımından sonra 4000 km. de bakıma girmesi gerekli. Ama uzun yol ve tatil zamanı diye 2800 de girip tüm ayarlarını tekrar yaptı ustamız.. cidden motor farketti toparlandı kendine geldi, tatile hazırım abi hadi gidelim modunda benide gaza getiriyodu

    artık zaman geldi, cumayı cumartesiye baglayan gecenin sabahın 6 sında tüm valizim ve alet edevatlarım hazır vaziyette yola hazırdım... valiz olayı kafamda buyuk bi sorun olsada kolay bi sekilde hallettim ve sorun cıkarmadı...

    saat sabahın 6 sı ve valiz yerleşti, kontoller yapıldı ve sabahın ilk ışıklarıyla hafif nemli şekilde feribota dogru yola koyuldu sabahın ilk ışıklarında sakin şekilde motor surmeninde keyfi başkaymışşş, superdi gercekten
    evet evet o bit kadar boşluga ben sığdım ve çok rahat bi yolculuk yaptım hem arkadaki valize yaslandım ohh.. harika.



    ----------------------

    feribottayım ve motor harika durumda km mizide çekelimm



    ----------------------

    feribottan indikten sonra maskemi taktım ama kulak tıkaclarını takmayı unuttum.. bu sekilde balıkesire kadar gittim ama beynim patladı gercekten, en elzem şeylerden birisi kulak tıkacı
    Balıkesirde bir benzinlikte mola verdim ve yarım saat kadar dinlendim, hem ben hemde reddragon um
    Feribottan indigimde saat sabahın 7 siydi, balıkesirdeki benzinliğede 9 civarında girdim... Yol trafikli olmasına ragmen 100 un altına inmedim, 150 yide pek gecmedim harika ve keyifli bi yol aldım ne yoruldum nede motorum yoruldu, sadece benzinim bittigi icin benzinlikte durma geregi hissettim...





    ----------------------------------------

    sonunda kutsal topraklarım a İzmirime Karşıyakama vardım.. saat 12 yi gosteriyordu İzmire girdigimde, hemen eve gittim ve ailemle bi iki saat gecirdim.. aşagıdan balkondaki bizimkilere seslendigimde kim ula bu zibidi motorla gelmiş hareket falan yapıyo olayları vardı ama kaskı maskeyi cıkarınca alttan ben çıkınca -aferim aferim sen yukarı cık bi gelll, sana gostericezzz gibi sevgi sozcukleriyle beni guzelce karsıladılar, ehehhee
    Dokunmayın artık bana, hayatımı yasıycam tek kötü kelime istemiyorum, ya beni destekleyin yada siz bilirsiniz gibi kelimeler dokuldukten sonra agzımdan ortam yumuşadı ve ailemin motoru kabullenmesinde sorun yaşanmadı.. eee gazabımdan kimse kurtulamaz, tüm ailenin kafasına kask gecirilir, motor sesi dinletilir, motor maceraları anlatılır..




    -------------------------

    Bi iki saat ailemle sohbet ettikten sonra hemen ustumu degistirdim ve yakın arkadasım kardeşim can dostum Alperimin evine gectim.. onlada sohbet devam etti ve dısarı cıkıp Karsıyakamın hasretini giderdik.
    O kadar yol geldikten sonra ne yoruldum ne mahvoldum nede bunun gibi seyler oldu, eve gelirgelmez ustumu degistirip ortama aktım, ne dinlenicem vakit darrr gezmek lazım.. heheee




    --------------------------

    akşamına evde dinlendikten sonra sanırım gece 2-3 gibi hadi yatalım yoruldum lan ben sozlerinden sonra uyku moduna geçtim
    ertesi sabah çeşme seaside ve ondan sonraki gunlerde full çeşme bodrum didim çeşme rotalarında her günü 48 saat gibi yaşıyarak gecirdim.. allahım kimseyin altındaki motora zarar gelmesin motorsuz kalmasın. ne buyuk bi zevktir ki motorla gezmek tatil yapmak

    sırada tatil resimleriii ... :

    Benim arkamdaa 3 R1 var.. ahhh ah



    ----------------------------------------

    Sea side da capoera şov vardı ve plaj mukemmel gecti.. ozel resimler oldugu için rtük izin vermiyor sadece iki kare



    ----------------------------------------

    Akşamında geri dündük izmire ve kuzenim eşiyle evdeydi.. hemen taktım kaskları kadalara ve motorcu yapmaya calıstım, yemedi ama olsun zevkliydi.. hehe, kaskı takınca güçlümü sandın kendini?




    -----------------------------------------

    Saat 1 falan olmuştu sabaha kadar açmı oturcaz yau? biraz yemek yiyeyim dedim... Kardeşim dostum alperimle birlikte gittik 2 saat içinde yediklerim :
    beyin-kelle çorba, üstüne kokoreç-turşu suyu ve midye üçlemesi, sonra koca bi top dondurma (tatlı krizim gelmiştide) sonra ustune bi şişe su ve iki şişe kola ve bir tane redbull, eve gecelim devam edelim dedik sonra evdede bi bira patlattıktan sonra soguk buz gibi kavunu goturdum.. e yatayım artık dedim saat 3 civarlarında.. yattım ama sabaha kendi kendime kalkıp mide fesatı geçiriyomuşum ev ahalisi yerlerde anlatıyolar.. tabi bi .ok hatırlamıyom uykuluyum valla zıbarmışım



    --------------------------------------

    sabahında arkadasımı ziyarete didime gitmeye karar verdim ve dostum Alperin sırt çantasını zaptederek arkamda kask sabah yola cıktım... otobandan yardırıp didime girdim.. e tabi harabelerin onunde ekşın yapılmassa olmaz.. bi iki kare foto cekelim harika yerdi didim, altınkum...





    -----------------------------------------

    sonrasında şirketten yakın arkadaşım ve ailesi ile goruşup tatlı fransız bıcırık sarı prensesle fotolar cekildikk... Allahım bende istiyorum artık bu bıcırıklardannn dayanamıcamm bıcırığı motorcu yapma çabaları.. ama heveslide haaa




    -----------------------------------------

    sonrasında ertesi gun ceko bizi çeşmeye gotur iki gun kalalım dürtüklemeleriyle birlikte çeşmeye gittik ben motorla dostlarım arabalarıyla.. tabiki ilk durak kumrucu biraz dinlenme ve mideleri doldurma olayı.. sonrasında plaja gittik ve kendimizi ılık sulara bıraktık akşamındada çeşmede rakı balık yaptık.. sabaha karşı 2 sularında masadan ayrılıp abi ben bi karşıyaka yapıp geleyim dememle, lan olm zurna ne karşıyakası ben seni göremiyom sen nasıl gidicen sesleri arkamdan yankılanarak yola cıktım... yolda donmanın dışında hiçbi sorun olmadı sabah 3-4 civarında karsıyakaya girdim.. tabi eve girmemle cıkmam bi oldu cunku hafif bi aileyle tartısma sonucunda solugu motorun tepesinde ve karsıyaka evlenme dairesinin parkında buldum.. yaydım montu altıma.. donarak uyudum
    neyse sorun yok.. arada sırada olucak boyle.. sabahın korunde kimseyi rahatsız etmek istemedim ama kendimde parkta yatarak rahatsız olmadım yani.. saat 4 den 8 e kadar park serserisi olduktan sonra sabah 10 da arkadasımı alıp arkama tekrar çeşmeye gectim...


    -----------------------------------------

    bu şekilde izmir çeşme arasında 3-4 gun gecirdim.. hafta sonu ise diger arkadas grubumla cesmeye gitme planları yaptık... cumartesi sabaha kadar eglence sonrasında pazar gunu 1 araba ve ben motorumla çeşmeye dogru yola koyulduk.. sabah 11 civarlarında otobana girmeden once benzinlikten depoyu fullettim.. otobana girdik ve onde ben normal 120 km hızla seyrederken birden hafif gaz kesmesi hareketi yaptı, sonrasında tekrar 5 saniye sonra yine benzin tıkanması gibi bi hareketten sonra yavasladım ve 100 le giderken motor sustu ve arkayı kitledi.. noluyo yaa? yanlıs benzinmi koydu bu benzinci derken kendi kendime saga cektim ve motoru çalıştırmaya ugrastım.. bi iki marş sonrasında motosiklet çalıştı ama motordan çok hafif ses geldigini farkettim.. ayarsız calısmıyodu, egsozdan cuman atmıyodu, bi yerinden bisey sızdırmıyodu.. ama neydi bu ses..??? biraz dinlendireyim dedim ve onumuzdeki otobantaki tek benzinlie girdim.. orda 5 dakika bekledikten sonra calıstırdım ama o ses yine vardı.. aklıma benzin pisliginden dolayı bi yerlerin tıkandıgı biraz calısınca gecicegi geliyodu hep... ama ne kadar gaz versem yada rölantide bekletsem o ses gitmiyo biraz daha artıyodu... korktum ve motorumu benzinlikte guvenli bi yere kitledim... pazar oldugu icin kapalıydı heryer, pazartesi ustayla araba tuttuk ve gittik motoru yanına.. usta motoru calıstırınca igrenc bi vurma sesleriyle tak taktak içerden sesler geliyo.. hemen kapattık ve yukledik arabaya.
    Kahramanlarda yetkili serviste Gold Motorda motor tıpasını acarak yagı bosalttı usta... yag tıpasında un ufak olmuş ve bi kac tanede biraz iri sarı metal parcaları gördüm. bunların ne oldugunu sorunca ustaya detaylı acılıp bakılması gerektigini soyledi. sonrasında yag filtresini cıkardık ve tamamen metal parcalarıyla kaplandıgını gordum.. kötü bi manzaraydı ve ustada içerden biseyin dagıldıgını ve motorun detaylı acılıp bakılması sonrada yapılması gerektigini soyledi.. nasıl yani? iki aylık motor neyi dagıttı? yoksa benmi dagıttım? gerekli bakımları yaptırdım servislerde ve çok fazla hırpalamadan kullandım.. eee? iki aylık motor 4000 km de kırıyosa nedir olay? nedir? diye içimden kötü seyler gecirmeye basladım...
    Kapat ustam motoru kapat.. izmirde kalmıycak motor. Hemen kamyon tutuldu ve motoru İstanbul Motora postaladım.. keyfim bozulmuştu tatilimin 1 haftasında motor kendini kırdı olucak iş degil.. hemen telefon gorusmeleri yapıldı nedir sorun? ne yaptıkta boyle oldu.. Global Motora, İstanbul Motora ve yakın cevremdeki dostlarımla surekli telefonlarda konusuldu..
    havada kaldı bi kac gun bütün hersey.. dahada keyfim kactı.. sonrasında istanbul motorda motosikletim garajda yattı.. ben 1 hafta sonra gelicem lütfen ben gelene kadar anahtar dokundurmayın dedim.. istanbul motorda sorun yok sen gel detaylı oturalım konusalım anlaşılır derdin ne oldugu dendi.. bu sekilde 1 hafta gecti ve sonrasında istanbula döndüm.





    -----------------------------------------


    Ağustosun başı... bi istanbul motorla bi global motorla telefon gorusmeleri, bir kac gun bu sekilde gecti. motor kısmının tamamen yenilenmesi garanti kapsamında karsılanması kararına varıldı.. bu sekilde motorum sıfırlanmış olucaktı... ortada sorun yoktu. ben en fazla 1 hafta icinde motorun acılıp gerekli parcaların yollanıcagını ikinci haftada ise motoruma kavusacagımı hesap ederken, İstanbul motorun çok yogun olmasından dolayı motosiklete bi turlu anahtar dokunmamıştı, öylece kuzu kuzu garajda yatmaktaydı... Motosikletimin bi an once yapılmasını istiyordum, Global motorda parcaları bekliyordu. Global motorun elinde fazlasıyla yedek parca stogu oldugu ve bu motor aksamının ellerinde oldugunu soylediler, sadece istanbul motordan parca bekliyorlardı.. artık ikinci haftanın sonunda hala motor acılamadıgı icin cıldırmış vaziyetteki ben son kez global motoru arayıp Özcan Bey ve Cengiz Bey ile görüştüm.. kendileri çok fazla üzülmemen gerektigini biraz bu işlerin zaman aldıgını ama gerekli tüm herseyin hallolucagını soylediler ve motorun yapılması aşamasında test motorlarını bana tahsis edeceklerini soylediler... şu ana kadar her konusmamızda olumlu yaklasan global motor bu olayıda yaptı..

    Yakın cevremden dostlarım bu motorla ilgili surekli bilgi istedikleri icin bende Özcan Bey e bu motoru alıp tanıtım amaclı arkadaslarıma yakın cevreme gostericegimi, test amaclı kullanacaklarını, bi nevi kendi cevreme reklamını yapıcagımı soyledim...tabiki onayı alındı, ve herkes memnun sekilde maslak sanayiden motoru alıp vedalastık
    Çok yakın ilgilerinden dolayı Özcan Bey e Globalmotor a tesekkur ediyorum. Boyle bi olayı baska yerde gorebilecegimi sanmam acıkcası.. insan, musteri memnuniyeti uzerine çalısan bi firma.. genel merkezlerini gordum, insanlarla konustum tanıştım, yaklasımlarını gordum.. ve burdan da acıklıyorum.

    havaalanındaki dostlarım ve yakın cevremden kişiler motor hakkında meraklarını giderdiler, motorun ustune binip fotograflar cekildi. ehliyetli kişilere bi kac tur yavas kullanımda surmek icin verildi, gezildi.. motor test edildi.. su ana kadar memnun olunmayacak hiçbir konu yok..
    iki seyi acıklıga kavusturmak gerekli.. birincisi bu motosiklet rahat bir motosiklet ve hiçbi sekilde 600 cc kategorisinde degil ve tam anlamıylada racing degil.. gezi motorunun race hale getirilmişi desek cok daha yerinde olur.. performans ve serilik var tamam ama tam anlamıyla safkan yarıs motoru degil.















    -----------------------------------------

    Motosikletimle ilgil ibasımdan gecen olaylar zinciri bunlardır.. motorum halen su anda yapılma asamasında ve gecici bi sure yaklasık iki hafta diyelim bu sarı civciv bana tahsis edilmiş durumda dostlar.. buluşmalara katılmaya calısıcam, motoru test amaclı bi kac tur kullanabilirsiniz



    KSK FOREVER ... 35½


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Resimler çok güzel ellerine sağlık.İzmire geldiğini haber verseydin ziyaret ederdik seni.Umarımmotoruna hemen kavuşursun,Yanlız bu 100 120 km civarı motorun stop edip yolda kalması durumu iki haftada 3 oldu bildiğim 3 Comet sorunun ne olduğunu hangi parçanın arızaya neden olduğunu paylaşırsan sevinirim açıkçası bu benim canımı sıkmaya başladı...
    İşte yine bir global klasiği tebrikler...

  3. #3
    vipseyahat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF150
    Vay be oku oku gözlerim ağırdı ne macera ama valla Hyosung alma kararıyla iyi etmişim Geçmiş Olsun, Hayırlı olsun ne mutlu sana.

  4. #4
    HAXO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    Şehir
    Etiler
    Motosikleti
    KEEWAY 150 SL
    Geçmiş olsun Ceko kardeşim
    MOTORCU, HER HAVADA GİDENDİR!!!!

  5. #5
    gupilya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Truva 250 TR
    nazar değmiş nazar. takacan bir nazar boncuğu artık.

  6. #6
    PrOleTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    CBR 1000RR
    Hakkaten yazını okurken bir an keyif aldım,bir an belki senden cok üzüldüm. ama en azından işlerinin rayına oturmasından dolayıda sevindim.Yalnız sunu merak ettim o sarı dediğin parcalar nelermiş motorda bulunan?

  7. #7
    Moderatör (forrap) Tuncer Sezen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2005
    Şehir
    İzmir
    Öncelikle güzel tatilini yarıda kesmene sebep olan,tadını kaçıran olaydan dolayı geçmiş olsun.Global motor yine kendine yakışanı yapmış,fakat bu kmdeki bir motorda böyle bir arızanın çıkmaması sanırım daha güzel olurdu.Arızalar aslında her zaman olabilir,ama yazından tam olarak o parçaların nerden çıkıp çıkmadığını anlayamadım,motor tamamen değişecek yazmışsın tamam ama o küçük metal parçalarının tam olarak nerden kırıldığını sana söylemediler mi?Neyse umarım bir daha benzer bir olay yaşamazsın,bu arada keşke İzmir e gelmişken bir toplantı veya geziye katılsaydın MT İzmir in...Canın sağolsun,umarım motosikletine bir an önce kavuşursun

  8. #8
    ceko35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2004
    Şehir
    KSK but live in İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio X-EVO & Ducati Monster
    Arkadaslarım, dostlarım saolun dikkate alıdıgınız icin yazdıklarımı ve bana destek verdiginiz için...
    motorumdan gercekten keyif alıyorum, sorunsuz bir makinaydı.. ama işte dedigim gibi uzun km yaptıgında yada biraz zorladıgında boyle bisey geldi basıma.. motor kırıldı motorcu tabiriyle.. bu km deki bir motorun kırılma sebebi ustam tarafından soylenen sey kranktaki etraf pullarının dagılması ve içerde sıkışmalara metal talaşlarına sebep olmasıymış.. motorun silindir yada üst kısımlarında hiçbir sekilde bu metaller yurumezmiş ve alt kısımda dolaştıgı için motor komple acılıyor ve tespitler yapılıyor.. tüm parcalar sıfır olarak tekrar toplanıyor.. yani sıfır motor aldık tekrar sıfırladık iyi oldu ama...

    boyle sorunlarla daha once bi kac kez karsılastıklarını soyledi Global yetkilileri ve yüzde olarak bazı motorlarda bu şekilde arızaların olabilecegi fabrikasyon uretimdeki hatalardan meydana gelebilecegi soylendi... tabi olmaması cok daha iyi olurdu ama nazar mı diyelim sanssızlıkmı diyelim yani bilemiyorum kusura bakmayın ama çok fazla zorlayıp hunharca öküz gibi kullansam bile 2 aylık motor kırılmaz... fabrikasyon hatasından kaynaklanan bir parcanın dagılması ve diger ilişikteki motor aksamına dolaşması hadisesi kısaca...
    motor ilk gunkunku gibi sıfır halde olacak

    gelişmelerden haberdar edicem arkadaslar herkesi... gonlunuz rahat olsun sorun olur ama arkan saglamsa rahat olursun.. işte olay bu aslında..

    keyifli sürüşler herkese
    KSK FOREVER ... 35½

  9. #9
    camadan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha XTZ 1200 Süper Tenere
    ceko35, kardeş geçmiş olsun. İnşallah bir an evvel Red Dragon'a kavuşursun. Global motor benden bi artı daha kaptı. hadi bakalım.
    KocaAdam(Süper Teneke) & Camadan & ChomChok & G.ECE

  10. #10

    Üyelik
    16 Ocak 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilla Pegaso,Hyosung 250comet(satılık)
    ceko;
    Öncelikle başına gelenlere,hele ki tatil sırasında olmasına çok üzüldüm.
    Benim de bikaç kez gaz yememe,silkeleme şeklinde sıkıntılarım oldu 2-3 gün önce 4500 km civarındayım ve eylülde İzmir'e gitcem.
    Umarım yaşadığın kronik bir sorun değildir.
    Global'in yaklaşımı ise gerçekten takdire değer.
    Tekrar geçmiş olsun,sonucu merakla bekliyoruz.

  11. #11
    kenya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2006
    Şehir
    Küçükçekmece
    Motosikleti
    Silverwing 400
    Abi en azından sorun şimdilik çözülecek gibi duruyo umarım çözülür sende sıpsıfır ( ) motoruna kavuşursun
    İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...

  12. #12
    Luxor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    2007 Honda CBF150
    ceko öncelikle çok geçmiş olsun diyorum sana
    ve global motoru da bu profesyonel ve müşteri odaklı yaklaşımından dolayı tebrik ediyorum
    benim bu sene motor alma olayım geçti ama önümüzdeki yaz sanırım imkanlar dahilinde bende hyosunglanıcam, çünkü global motorun bu gibi durumlarda sergilediği davranış çok hoşuma gidiyor
    düşünüyorum ki hyosung alırsam motosiklet almış olucam, sorun değil
    sana bir de şunu sormak istiyorum
    kendi motorun ve sonrasında aldığın gt250r'ı karşılaştırabilirmisin
    sanırım giydirme harici 2 motor da aynı motor ama yinede aradaki farklılıkları merak ediyor insan
    yani 2 motoru da performans, kullanım rahatlığı, kıvraklık gibi kriterleri göz önünde tutarak değerlendirebilirmisin?
    Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...

  13. #13
    ceko35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2004
    Şehir
    KSK but live in İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio X-EVO & Ducati Monster
    arkadaslar motorum yapılıyor gercekten. ve dedigimiz gibi sıpsıfır oluyo tekrardan.. kalbinde ufak bi spazm oluştu motorumun ama hala reddragon oooo, ona bişi olmazzz

    motorun yag ve yag filtre olaylarını sıksık kontrol edin ve yag degişmese bile yag filtresini degiştirin arkadaslar.. çok da fazla zorlamayın redline a girmememe ragmen zaman zaman zorladım evet... klazik bir problem olabilir, olmayabilirde ama duyumlar bu sorunun sadece bende degil bi kac olayda daha yasandıgıdır...

    en yakın toplantıda aranızda olucam ya sarı civcivle yada red dragonla dostlarım...
    eger sarı civciv i getirirsem bu motoru test etmek isteyen dostlarım bi iki tur atabilirler inceleyebilirler... bu konuda hiçbi sorun yok motor bana zimmetli ve global motorda test amaclı ufak kullanımlarda yakın cevreme vermeme itiraz etmedi...
    ama şunu bilinki altımdaki sarı civciv test motoru oldugu için ayarları ve bazı yerleri farklı geldi bana.. çok sesli traktor gibi.. ama gercekte kullandıgımız motorlar bu sekilde ses cıkarmıyo ve ayarlarıda kaçık degil...
    normal kullanıyorum sonucta emanet motor bi zarar gelmesini istemiyorum ama ibrede kac gorurum diye bizim havaalanında gaz açtıgımda 175 i çok seri şekilde gordu .. sonrada bıraktım gazı 100 u pek gecmiyorum...

    bu şekilde dostlar.. umarım yakın zamanda test etme gorme imkanınız olur.. gelismeleride ayrıntılı sekilde anlatırım toplantılarımızda...

    keyifli suruşler herkese...

    Alıntı Luxor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ceko öncelikle çok geçmiş olsun diyorum sana
    ve global motoru da bu profesyonel ve müşteri odaklı yaklaşımından dolayı tebrik ediyorum
    benim bu sene motor alma olayım geçti ama önümüzdeki yaz sanırım imkanlar dahilinde bende hyosunglanıcam, çünkü global motorun bu gibi durumlarda sergilediği davranış çok hoşuma gidiyor
    düşünüyorum ki hyosung alırsam motosiklet almış olucam, sorun değil
    sana bir de şunu sormak istiyorum
    kendi motorun ve sonrasında aldığın gt250r'ı karşılaştırabilirmisin
    sanırım giydirme harici 2 motor da aynı motor ama yinede aradaki farklılıkları merak ediyor insan
    yani 2 motoru da performans, kullanım rahatlığı, kıvraklık gibi kriterleri göz önünde tutarak değerlendirebilirmisin?
    ilk SARI GTR ı alınca oturuş pozisyonu gercekten korkuttu beni.. cunku COMET de cok rahat dik oturuyosun.. kafan saga sola raha donuyo çok rahatsın yani.. ama RACE alette farklı geldi tabi.. bide emanet olunca dahada tırsak kullandım..
    ama en fazla 10 dakika oldu bu korku.. gaz acınca fren basınca ve çok dusuk hızlarda yani 10 km altında bile çok stabil dengesiyle çok rahat kullandım...
    tabi bu altımdaki test motoru oldugu için ön arka fren falan hak getire.. sonra sarsıntı var sanırım balans ayarı kacık ve traktor gibi ses cıkarıyo... gercek GTR ları kullanan arkadaslarımda boyle sorunlar yok eminim bundan...
    performansına gelicek olursak bu RACE alet safkan bir race degil arkadaslar.. bunu acıkca soyliyeyim... gazı açınca uçuyo kaçıyo degil..
    en kısa şekilde race görünümünde olan seri bir gezi motoru...
    comet in giydirilmiş hali işte daha ne bekliyosunki? ben comette 160 yaparken bu race de 175 yada 180 yapıyorum.. oda aktarma organlarının biraz farklı olmasından ve aerodinamikten kaynaklanıyor...

    kullanım stili ve rahatlıgı bakımından iki alette farklı... ikiside sıkışık trafikte super rahat ve seri aletler...
    makasları race de daha rahat atıyosunuz ve virajlarda daha çok yatabiliyorum... ama comette virajlarda arkayı bırakma huyu var.. bilemiyorum neden.. bide comette ön tek disk oldugu için daha bi zorlanıyo insan durmakta. sonucta hızlı alet ama durmak daha onemli...

    ben iki motoruda oneririm arkadaşlar.. sonucta tarz meselesi.. bu sarı aleti gorenler aaaa sarı çok daha buyukmuş guzelmiş ne bu diyolar.. aynı motor sadece giydirilmişi diyorum.. yok yok bu cok daha guzelmiş diyolar... dikkat cekiyo iki motorda ama benim tarzım naked ve daha street fighter oldugu icin ben naked i tercih ederim

    bu sekilde dostlarrr..
    KSK FOREVER ... 35½

  14. #14
    jakobien - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2005
    Şehir
    İst/Acıbadem
    Motosikleti
    DL 650 ''MAVİ GRİ ŞASE GÜZELİNDEN''
    ahhh kırmızı gt 250 den inip kırmızı comete binen biri olarak dünya varmış demiştim ama herkes race motor sever ben setreet figther
    To know me is to love me....

  15. #15
    aiqa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    çok güzel bir yazı olmuş teşekkürler. Motorun için çok üzüldüm umarım başkalarının başına gelmez.
    Life, in itself is just a fraction of being, a game of time on the material.

  16. #16
    aidikurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki intruder C800
    baba yav en sonunda forumda buldum yazı ı okudum cok cok gecmıs olsun kardesım

  17. #17
    TheSuda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    HYOSUNG GT 250 R
    Dostum öncelikle geçmiş olsun. senin yaşadığın sorunun aynısını yaşadım sadece benim saltiğim kitlenmedi ama şaşırdım ya aynısı oldu banada. Ve Globalin yakşalımı aynı oldu. Fakat ben çok daha kötüsünü yaşadım :( burdaki servis motorun (m) sinden anlamıyodu ve inanırmıısn benim motorum tamı tamına 1 ay yattı motorucunun önünde. evt yanlış duymadın ben üstüne toz gelmedin diye soğukta kalmasn diye evimin içine soktuğum motorumu 1 ay boyunca yamur çamur dışarıda bıraktı deposuna koyacağına :( ve burası biraz ufakbiyer olduğu için insanlara çok reklam oldu kazaa mazaa diye. Neyse bi şekilde problem krankta çıktı. yeni krankım globalden yollandı. Gel Gelelim takıldı bitti. ana gaza veriyorum motor ıkına sıkına gidiyor. 80 i zor yapacak. Hemen çok güvendiğim bi servise gidip sordum nedir bu diye. Adam üstüne biner binmez senteleri kayık sakın kullanma böyle sibob yamultur cvbını verdi.Hemen globali aradım bunun üstüne cengizbeyle görüştüm. çok kısa bir sürede bana döndüler. Ve Çannakaleye globalin kendi kamyonetiyle o şuan senin bindiğin sarı gt250r ı yolladılar ben yaklaşık 1.5 hafta o motora bindim. ve sonrasında servis müdürü özcanbey yine ayağıma kadar motorumu getirip teslim etti. Ve bu olan olaylarla ilgili not tuttu. Yani şu anlaşılıyoki bu global motor sattığı malın sonuna kadar arkasında. Ondan içiniz rahatolsun
    BİNLERCE KİLOMETRE YÜZLERCE KADIN ....

  18. #18
    bbaday - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2006
    Şehir
    Eskişehir - Bodrum
    öncelikle geçmiş olsun allah beterini yaşatmasın

    seneye en kötü ihtimalle gt250r almayı planlıyorum bu yazılanlar referans oluyor olumsuz yazılarda var fakat karar tabikide son kullanıcı olan bende bitiyor

  19. #19
    Carcharoth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 Fazer
    Vay ve gezi çok güzel olmuş ama tatilin biraz sorunlu geçmiş sanırım. Bende comet almayı düşünüyorum. Ama Bursada tek bayisinin olması ve bayiye gittiğimdeki biraz ilgisizlik açıkcası beni üzdü ve cesaretimi kırdı. Global'in müşteri memnuniyetine önem vermesi sevindirici ama dediğin gibi senin de biraz çevren varmış. İnsanın kafasına birde şu soru takılıyor çevresi ve tanıdıkları olmayan birisine global bu sıcaklıkla yaklaşırmı ? Neyse paylaştığın için çok teşekkürler güzel bir gezi olmuş...
    Okan ACAR

  20. #20
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    ceko35 hemşerim gecmiş olsun bende bi hyosung alma aşamasında biri olarak yazayım tmm arkadaşlar global motor iyi ilgileniyoda sadece istte heralde bu firma servis agını geliştirmeli bence yoksa cok ugraşır gibime geliyor Düşünseniz her sorunu cıkan istanbula yollarsa motorunu OOOoooOO Nseyse zati alabilirsem seneye kadar alabilirim belki bu firma o zamana kadar yol kateder bu konuda kaygılarım azalır ve ceko35 beden naked e sıcak bakmaya başladım hem zati 1000 ytl daha ucuz Neyse herkese


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler