Derebaşu virajları gerçekten muhteşem. Biz şanslıydık açık hava da geçtik doyumsuz olmuştu.
Derebaşu virajları gerçekten muhteşem. Biz şanslıydık açık hava da geçtik doyumsuz olmuştu.
Güzel insanlara daha güzel geziler ve daha güzel motorlar nasip olsun[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------
Ben maceracı bir kişiliğe sahibim Siste gitmenin verdiği hazzın tarifi edilemez Bungee jumping yapmak için kısıtlı bir vakitte antalyaya gittiğimi hatırlıyorum
https://yoldabirivar.wordpress.com/
Bende geçtim bugün. İki kere çoban köpeği kovaladı. Hani köpek yoktu. Neyse sağ salim geçtik şükür.
Vallahi aslinda bu yolda surmek isterim ya, nasip olur insallah seneye
Evet. Ben Bayburt'tan girdim Of'a indim. Çıkmazdı. Motorun anası ağlardı. Bende kan ter içinde kalırdım.
O girilmez banketi olan yer var ya oradan az önce. Sonra girilmez olan yeri kaçırdık. İlerden geri döndük. Dönerken başka köpek.
Hava güzeldi nasibimize.
Arada bir okuyorum gerçekten çok güzel kamp ve gezileriniz var birde size yoldaş bir eş Allah mutluluğunuzu daim etsin.gayet adrenalin dolu bir yolculuk olmuş sanıyorum
bizde haftaya bir kamp niyetindeyiz eşim ile ama hava durumlarından çekiniyorum istanbul/sinop arası acaba bunu istanbul/balıkesir/izmir mi yapsak
ilk deneyimleme için zor mu olur ?
İlk olarak hayat korkacak kadar uzun değil görüşündeyim en azından yıllık izinlerimiz ve haftalık tatillerimiz korkmaya yetmiyor
Daha sonra bilgi çok önemli yani ben deyim yerindeyse balta girmemiş ormanlarda dahi yalnız kamp yapıyorum Su kenarlarından uzak durulmasından yiyeceğin içeceğin nasıl muhafaza edileceğine küçük ama önemli bilgiler çoğu yerde paylaşılır
Bunun haricinde hangi uyku tulumu hangi mat hangi çadır gibi nette ufak bir araştırma yapsanız işiniz çok çok kolaylaşır
Duanı için çok çok teşekkür ederim Herkese daha güzelleri nasip olsun duasıyla..
https://yoldabirivar.wordpress.com/
İron Butt başvurdunuz mu acaba sizin o mesafeye o zamanda gidip gelmeniz İron butt un tüm havasını söndürmüş:d Belliki yüksek devirlerde uzun soluklu bir sürüştü sizinkisi bu serede ortalama yakıt ve yağ değişiminizde ne kadar yağ eksilttiğini söyleyebilir misiniz
Iron butt mevzusunu çok kişi açtı bana da lüzumsuz gördüm Ben 10 km koşucusuyum 20015,16 yıllarında derecelik zamanım vardı ama yarışa girmedim kötü bir kaza ayağı keseceklerdi şükür şimdi iyim tekrar ip atlamaya başladım tabi eskisi ile kıuaslayamam bile sağlık olsun...
Cbf in yağ yakımına gelince tüm cbf ler 6 bin devir sonrası yağ içmeye başlar ama bu turumda 20 saate yakın kullandığımdan 400 ml kadar eksiltmiştiAyrıca 100/km benzin tüketimide 3 litreyi geçmişti
https://yoldabirivar.wordpress.com/
Ortalama süratim 80 km diyebilirim Sollamalar hariç 100 km hıza neredeyse hiç çıkmıyorum Motorumu da yormuyorum 6 bin devirin üzerine iyiki çıkmıyormuşum Teşekkürler cevaplarınız için
Abi kusura bakma sayfana bir türlü yazamadım bişey danışmak istiyorum Cbf 150 2000 km yağ değişimi deniliyor burada Yamaha ybr ve Tvs Apache kullanan arkadaşlar 3000 değiştir yağ yakmaya başlayınca da yağ ekle diyorlar Şuan motor yağ yakmıyor 3000 de bir değişmemin zararı olur mu?
CBF'lerin bir kısmında yağ eksiltme sorunu olduğu için 2000 de değişiyorlar.
Yağ eksiltme yoksa yağın durumuna bakıp değişirsin.
2006 kılavuzunda 4000 de bir yazıyor.
YBR'de ben 3000 de değişim yapıyorum.
Bi ben gidemedim şu d 915 e
Konu Yolda biri var D 915 ten Cbf bakım onarıma gelmiş faydası olacaksa bende birkaç şey ekleyeyim Bu turumda günde 20 saate yakın Cbf sürdüm 2.5 günde 2300 km Cbf ile bu turu bitirdim ki Transalp xl 650 varken...sebebi basit arkadaşlar "Basit motorla dertsiz tasasız yol"Nepale,Saiful Maluk Lakeye gidecek olsam yine cbf yine cbf...Değim yerindeyse bakkalda markette bile uydurulacak bir parça bulunuyor...Bakın cbf her eve lazım bir sorun olduğunda hiçbir şey bilmiyorsanız dahi google cbf falanca sorun yazın istemediğiniz kadar kaynağa ulaşırsınız Buda biraz arıza yapması olabilir ewt cbf yumuşaktır biraz amma hep bir yolunu bulur bir şeyler uydurulur ve yolunda yürür...
Yüksek rakımda karbüratör ayarını nasıl tutturuyorsun? Yani
aşağıda kullandığın hava-yakıt ayarıyla kullanmıyorsun herhalde? Ben Bursa Merkez'den Uludağ'a CBF le çıktığımda motor yarı yoldan itibaren öksürmeye başlıyor yüksek rakımdan dolayı.
Yada aşağıdaki ayarlarla kullanıyorsan durum ne oluyor? Yani ne kadar etkiliyor sürüşü?
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)