5 yıl 40 bin km ve Modifiyeli Cg
Reklamlar
-
rebirth adlı üyeden alıntı
Lastik tabanında birim yüzeye düşen ağırlık azalacağı için mi viraj performansı düşer diyorsunuz ?
Ben ybr 125'de ön lastik olarak Irc NF-28 kullanıyorum, 2.75 olmasına rağmen yanakları da tabanı da diğer 2,75'lere oranla biraz kalın. 34.000 km'dir falan kullanıyorum, yağmurda da kuruda da çok iyi, tavsiye ederim. Hatta öne bunun 90-90 olanından takmayı düşünüyorum bi ara, onun virajda yere temas açısı daha fazla gözüküyor. Bi bakın derim.
Normalde 1.6 janta 2.75-18, 1.85 janta 90/90-18 takılır. Jantın ölçüsünden büyük lastik takılınca lastik yüzeyi fazla yuvarlanır, bunun da viraj performansını bozacağı hep söylenir. Benim yakın zamanda deneyeceğim arka lastiğimden çıkma, diş derinliği daha yeterli ancak biraz düzleşen Anlaş NR50'yi ön janta takmak olacak. Lastik janta büyük geleceğinden yuvarlanacak ancak lastikte düzleşme olduğundan ideal ölçüye geleceğini tahmin ediyorum. Çamurluğa sürtmezse bu kış işimi görür.
Reklamlar
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Elimde eski motordan kalma, aydınlatması da baya iyi bir yuvarlak far var. Ancak bağlantı aparatı uyduramadığım için henüz takamadım.
Anladım,umarım en yakın zamanda halledersiniz. Arka taraf öne göre alçak mı acaba? Birde göstergeniz bozulursa tasarımı daha hoş bir göstergeye geçerseniz motorun kaderi değişir kesin
-
-
tebrikler Mengü Allah daha uzun yollar nasip eder inşallah sıkıntısız bir şekilde
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)