Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

5 yıl 40 bin km ve Modifiyeli Cg

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı rebirth adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik tabanında birim yüzeye düşen ağırlık azalacağı için mi viraj performansı düşer diyorsunuz ?
    Ben ybr 125'de ön lastik olarak Irc NF-28 kullanıyorum, 2.75 olmasına rağmen yanakları da tabanı da diğer 2,75'lere oranla biraz kalın. 34.000 km'dir falan kullanıyorum, yağmurda da kuruda da çok iyi, tavsiye ederim. Hatta öne bunun 90-90 olanından takmayı düşünüyorum bi ara, onun virajda yere temas açısı daha fazla gözüküyor. Bi bakın derim.
    Normalde 1.6 janta 2.75-18, 1.85 janta 90/90-18 takılır. Jantın ölçüsünden büyük lastik takılınca lastik yüzeyi fazla yuvarlanır, bunun da viraj performansını bozacağı hep söylenir. Benim yakın zamanda deneyeceğim arka lastiğimden çıkma, diş derinliği daha yeterli ancak biraz düzleşen Anlaş NR50'yi ön janta takmak olacak. Lastik janta büyük geleceğinden yuvarlanacak ancak lastikte düzleşme olduğundan ideal ölçüye geleceğini tahmin ediyorum. Çamurluğa sürtmezse bu kış işimi görür.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    01 Ağustos 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    150-100-49cc
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elimde eski motordan kalma, aydınlatması da baya iyi bir yuvarlak far var. Ancak bağlantı aparatı uyduramadığım için henüz takamadım.

    Anladım,umarım en yakın zamanda halledersiniz. Arka taraf öne göre alçak mı acaba? Birde göstergeniz bozulursa tasarımı daha hoş bir göstergeye geçerseniz motorun kaderi değişir kesin

  3. #23
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı unoturbo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anladım,umarım en yakın zamanda halledersiniz. Arka taraf öne göre alçak mı acaba? Birde göstergeniz bozulursa tasarımı daha hoş bir göstergeye geçerseniz motorun kaderi değişir kesin
    Motorun arkasının alçak olduğunu sanmıyorum, ön amortisör kapanınca ön taraf baya basıyo yere Hız göstergesi pek düzgün çalışmıyor zaten 80km hızdan sonra ibre inip inip çıkıyo sürekli devir göstergesi ile idare ediyorum. Gösterge bozulmadan önce hızları hesaplamıştım.

  4. #24

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    tebrikler Mengü Allah daha uzun yollar nasip eder inşallah sıkıntısız bir şekilde
    Mengu16 bunu beğendi.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)