Çok güzel tekerine sağlık
Göğün yere indiği fotograf ürkütücü gerçekten. Elinize motorunuza sağlık keyifle okudum
Gezi süper olmuş, Denizli-Afyon arası solladın beni bak olmadı, ama egzoz'un sesi güzelmiş hocam, chopper misali
Hafızaya aldım fotoları ve uyumaya gidiyorum
Yorumlar da ayrı bir tat katmış. Deniz feneri manzarazı fenaydı ama. Tekerinize daş değmesin. PAylaşım için teşekkürler
Çok hoş olmuş baştan sona kadar okudum nerdeyse
Harika bir gezi olmuş. Yemek ve otel fiyatları hakkında bilgilendirdiğin için iyi olmuş.
Tekerin düz bassın. Teşekkürler.....
Belgesel tadında çok güzel bir paylaşım olmuş. Gittiğim ve gördüğüm yerlerdi ama sonuna kadar inceledim.Ellerinize sağlık kazasız sürüşler.
Super canim cekti
Birkac sorum olacak, marmaris datca gizergahinda daglik virajli yollarda kullanim nasil sizi rahatsiz eden oldumu yada ufak tefek tehlikeler atlattinizmi?
en azından kız arkadaş falan olsaydı yanınızda sıkılmıyomusunuz tek başınıza gezmekten
Müthiş güzel bir gezi ve anlatım. Elinize emeğinize ve motorunuza sağlık. Bu kadar resim çekilen bir gezinin 5 günde yapıldığına inanamadım. Sanki bir ay gezmişsiniz gibi detaylandırmışsınız. Çok güzeldi. Tekrar teşekkürler.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Nefis bir gezi olmuş. Ağır ağır okudum ve fotoları inceledim.
Cumartesi sabahı iyi geldi bu gezi..
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
Herkese teşekkür ederim. İnşallah siz daha iyilerini gezersiniz.
Güzel rotalarda foto çekerken tabi yol biraz uzun sürüyor ama sorun değil. Erken kalkan yol alır hesabı erken yatıp erken kalkıyorum daha çok gün ışığından faydalanmak için
Hehe, eyvallah abi.
Şöyle bir sıkıntı oldu, yolları iz yapmışlar bayağı bazı yerlerde. Yani gittiğim şeritin araba tekerleri hizasındaki kısımları çizikli alçak asfalt, yolun ortası ise çizlmemiş yüksek asfalt olarak yapılmış yerler var. Sanırım kışın karda buzda arabalar daha rahat çıksın diye yapılıyor bu yolu atılan çizikler. Motorla bu çiziklerden geçince arka oynuyor biraz ve viraj için konumlanırken ortadan yanlara veya yanlardan ortaya geçerken hafif denge bozuluyor. Biraz tırstırıyor yani
Geri kalan da bir sıkıntı olmadı yollar gayet kaliteli. Datça Knidos arası biraz kötü yollardı orda da ıslak zemin olduğu için temkinli gittim.
Vakit kalmıyor ki sıkılmaktan dolu dolu geçirmeye çalıştığım için elimdeki kısıtlı zamanı. Biraz yemek yerken sıkılıyorum sadece
Mükemmel bir gezi olmuş, tebrikler...
çok güzel olmuş cidden ayağınıza sağlık :D
güzel gezi olmuş geçmiş gezilerinizede bir göz attım birazda motordan bahsetseniz yakıt,sürüş,konfor v.s. yeni bir model tanıtılmasında fayda var diye düşünüyorum (panaromikler güzel bu arada)
Tekerinize taş değmesin. Çok çok güzel fotoğraflar. Ellerinize sağlık. Paylaşım için teşekkürler.
+rep
Tebrik ederim çok güzel bir gezi olmuş kazasız belasız inşallah.
Teşekkür ederim.
Şöyle biraz bahsedeyim.
Yakıt olarak karışık 5lt/100 km yakıyor diyebilirim. Şehirler arası yasal hızlarda gidilirse 4'e yaklaşır bu değer. 18 litre deposu var 300 km rahat gidiyor yani.
Sürüş olarak motorun 3 modu var gerçi ben 2 sini kullanıyorum. Eco mod - Standart Mod ve Racing Mode diyebiliriz. Eco mod yağmurlu havalarda, artçı ile giderken (artçı daha rahat etsin diye) veya sıkışık trafikte işe yarıyor. Alet dizginleniyor biraz daha yumuşak hızlanıyor ve gaz kesince yavaş yavaş yavaşlıyor kompresör azalıyor. Racing modu ben kullanmıyorum 115bg alet racing mode da çok acayip birşey oluyor. Gaz kolu çok hassaslaşıyor. Tırstıyor beni o yüzden standart modda takılıyorum genelde. Zaten uygun viteste olunca şimdiye kadar yetmediği, biraz daha güç olsun dediğim durum olmadı motorun, artçılı, çantalı farketmeksizin.
Standart gelen ön camı berbattı rüzgar direk kaskın çenesinde, vizörde falan patlıyordu o yüzden ön camı değiştirdim. Şehirlerarası yollarda gayet konforlu her hızda. Şöyle bir dezavantajı var ama; dolu/ıslak ağırlığı 210 kg olması lazım muadillerine göre 30-40 kilo daha hafif o yüzden çok yüksek hızlara çıkılırsa (180+) ön taraf boşalıyor ve öne doğru hafif eğilmek gerekiyor dengeyi daha iyi sağlamak için. Bu problem için amartisörleri biraz sertleştirdim ve biraz daha iyi oldu.
Selesi çok kötü tahta direk Bir 3-4 saat yolculuktan sonra acımaya başlıyor kase. Neden bu kadar sert sele koymuşlar bilmiyorum ama gerçekten sert yav.
Ha birde motor bayağı ısınıyor eğer dur kalk trafiğe girersen direk 105 derecelere falan çıkıyor motorun sıcaklığı ve fan açıyor. Motor pantolonu ve botları yok ise bacakları pişirir hemen Akıp gitmesi için yapılmış motor
Sonuç olarak bence her ortama uyum sağlayabilen motor bu, istersen gazla, istersen toz toprak yola gir, istersen sakin sakin takıl hepsini yerine getiriyor. O yüzden çok severek kullanıyorum ben.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)