Olası bir arıza durumunda yurt dışında ne yapılıyor? Nereyi arıyoruz? Konuyla alakasız oldu ama sorayim dedim
Bence hız sıkıntısı yoksa cbf150 titreşimsiz siz de tek kişisiniz çok zorlanmaz da hem de ucuz
Olası bir arıza durumunda yurt dışında ne yapılıyor? Nereyi arıyoruz? Konuyla alakasız oldu ama sorayim dedim
Bence hız sıkıntısı yoksa cbf150 titreşimsiz siz de tek kişisiniz çok zorlanmaz da hem de ucuz
drz 400 ikinci el temizi ile bu yol yapılır mı...
bu arada kısa süreli çıkışlardan(yunanistan, sırbistan...v.s) sonra hayalim aynı ispanya
özellikle motorla asturias ı görmek istiyorum
Tüm bu motor, dil, evrak problemlerini unutup bence öncelikle gözünüzü doğuya dikin. Geçen sene Inazuma yeniydi, benimde pek cesaretim yoktu. Eşim araba ile gidersen bende gelirim deyince şu turu
https://www.google.com.tr/maps/dir/%...d38.423734!3e0
yaptık. 10 yıl ve 20 yıl öncesinde Karadeniz'i gezmiştim. Artık çok bozulmuş. Artvin'de yaşanan olayları da biliyorsunuz. Bence yurtdışı yerine hala fırsatınız varken, yok olmadan önce, ülkemizin bu güzel kesimini görün ve Kafkasör Yaylası'nda neyi korumaya çalışıyoruz anlayın. Burada ki rotada detaylı yardımcı olurum.
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
Erasmus'la Oviedo/Asturias'ta 10 ay kadar kaldım. Gerçekten çok güzel bir coğrafya. Karadeniz'e benzer bir havası var, çok yeşillik ve yağışlı. Kafalardaki İspanya imajına ters bir iklimi var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:48 ----------
Machair haklısın yurtdışı illa yurtdışı diyerek kendi memleketimizdeki güzellikleri göz ardı etmemeliyiz. Bir de yakınlık uzaklık meselesi. Mesela Edirne'deki bir vatandaş için Yunanistan'a gitmek yurdun doğusuna gitmekten daha kolay. Mesela ben Gaziantep'liyim, eğer Suriye'de savaş olmasaydı, Mısır ve Libya'da karışık olmasaydı, İspanya'ya Kuzey Afrika üzerinden gitmek isterdim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------
İstedikten sonra yürüyerek bile dünyayı gezersin ama uzun mesafelerde büyük hacimli motosikletle daha rahat olur. Çok sevdiğim ve bana ilham veren Osman Gürsoy 150cc'lik Vespa ile tüm Avrupa'yı ve ABD'yi gezmiş ki cbf 150'den baya baya güçsüzdür o zamanın motoru.
http://www.hurriyet.com.tr/sehir-mot...urladi-3597890
gürkan genç i bilen biliyordur belki... bisiklet ile dünya turu yapıyor.. suan afrika da bir yerlerde olması lazım...
bence nasıl birisiniz önce ona karar verin... totonuz acırsa küser misiniz aglar mısınız yoksa ulen nolacak ölümlü dünya popo agrısa nolacak etraftaki güzellige bak mı dersiniz?
istedikten sonra ybr ile de crf 250L ilede her türlü yol yapılır... bütcenize uygun ve nispeten kaliteli bir tercih yapıp yola cıkın... karsılastıgınız sorunlarla da elbet başa cıkılır hatta zevki de belki orada... yoksaa ucaga atlayın gidin ispanyaya istediginiz gibi gezin =)
rota icin de cok sey sölenmiş zaten tekrarlamaya gerek yok...
https://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
Müthiş bir rota ve yolculuk.
Azrail'in ilgi alanı motosikletinizin kaç cc olduğu değildir. Think good, drive Safe!..
Foruma üye olmak için tıklayın!..
Facebook sayfamızı takip etmek için tıklayın!..
Instagram hesabımızı takip etmek için tıklayın!..
Forum kurallarını buradan okuyabilirsiniz!..
Kusura bakmayın ama kendi sorunuza,kendiniz cevap yazmışsınız
((!!!Ben motosiklet konusunda çok tecrübeli değilim, eğitim almadım, uzun yol çok yapmadım ama yola bir çıksam gerisi gelirmiş gibi geliyor!!!))
1-Motosiklet kullanımında tecrübeniz var mı?
2-Tek başına gezinin en güzel yanı,istediğin yerde durursun,canın ne zaman isterse kalkar gidersin,istediğin yerlerin fotoğraflarını çeker farklı lezzetlerin tadına bakarsın,kötü yanı ise başına bir şey gelirse yardım edecek birinin olmaması (kalbini ferah tut
3-Schengen vizesi çok uğraştırıyor,yada ben beceremedim
4-Hırsızlık her yerde var
5-Zaman kısıtlı,günde ortalama en az 600 km yapman gerekir,ekonomik durumun,fiziki ölüçülerin ve motosiklet tecrübene göre 400 cc altına düşmemen gerekir
6-Elin azda olsa takım tutabilmeli,bakımın hakından gelebilmelisin ufak tefek pürüzleri halledebilmek gerekir
Önemli olan yolda sıkılmaman gerekir,sabır ederek kendini hazırlamalısın,sinilerini aldır çık yol
Tecrüben yoksa yurt içinde kısa bir tura çık ondan sonra karar ver,hem kendini denemiş olursun.
Tavsiyem tecrüben olmadan böyle uzun bir tura çıkma,125 lik ybr ile 8060 km Rusya'ya tur yapıp eve geri döndüm zamanım bolca vardı
YAMAHA
Evet, motosiklet kullanmayı biliyorum ancak çok uzun süreli deneyimim yok. Geçen sene mt 07 almıştım herhangi bir zorluk yaşamadım ancak bu kadar güçlü bir makinenin benim için tehlikeli olacağını düşünüp 1500 km sonra sattım. 400 cc'nin altına düşme demişsin ama 8000 km yolu ybr ile yapmışsın ?
Ben o kadar uzun yola Goldwing olmadan çıkmazdım herhalde. Gerçi Multistrada da fena değil. İkisi de malesef çok pahalı, ama belli sebeplerden dolayı.
En fazla günde 7 saat motorsiklet kullandım. Hiç olmadık abuk subuk şeyler sorun olabiliyor. Önceden ön görmek mümkün değil.
Mesela ön cam: bu kadar uzun yol için lazım. Boyunuz uzunsa, kaska da bağlı olarak ucundan türbülans yapabilir. Hiç zevk alamazsınız.
Titreşim: bir sürü faktöre bağlı olarak en çok kullandığınız devirde elcikler ya da pegler titreşiyorsa eliniz ya da ayağınız uyuşur, yine zevk alamazsınız. Ve malesef hiç olmaz diye tahmin edeceğiniz 1 litre ve üstü motorlarda bile olabiliyor.
Sele: 1 saat oturmakla 7 saat oturmak çoook farklı.
Kolay değil. Hayaldeki zevk, çok gerçek bir eziyete dönüşebilir. Türkiye içi uzun yol yapıp tecrübe edinmeden bu kadar uzun bir maceraya hazırlıksız atlamak bence hiç mantıklı değil.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)