TEST SUZUKİ V-STROM DL 1000 2004
Reklamlar
-
1. Yakıt tüketimi 5.5-6.0 lt/100km ortalama 120 km/saat %80 şehir dışı
2. 105 beygir oldukça iyi 2 kişi de bile performansı güzel.
3. Ağırlık merkezi aşağıda virajları iyi.
4. 2004 cam iyi dizayn edilmiş. 1200 R GS e göre çok çok az rüzgar alıyor. İsterseniz camı indirebilirsiniz 3 kademe
5. iki kişi ve arka çanta non fango 850 kapalı yolda 220 km/saat
6. tek kişi arka çanta ile kapalı yolda 150-160 tan sonra çırpma yapıyor. Çantasız bir harika.
7. debriyaj kullanmadan vites yükseltmek çok kolay.
8. frenleme GS1200 r a göre kötü. Yüksek süratte çekinmeden frenlere bas. şehir içinde ve düşük süratte panik frenden kaçın ( bütün motorlar için)
9. Bakımlarında radyötör ve hava bağlantı kelepçelerini gözden geçir.
10. Antalya yollarına göre (off-road'tan farksız) fabrika süspansiyon ayarları çok sert. yumuşatmak çok basit. (arka ve ön ayarlanabilir)
11. 2700-3000 devirde rezonans en yüksek. 4000-5000 devirden sonra süratli iken sadece rüzgar sesi.
12. Fabrika lastikleri iyi (Brigstone)
13.3000 devirde 3. vites gibi bazen tekler gibi oluyor. sanırım bujilerden EK1: 18-1-2005 ( serdar=oturanboga, bu gibi sorunların enjeksiyonlu motorlarda karşılaşıldığını yazdı. 13000 km bakımından sonra gevşeyen havafiltre kelepçesi ve eskiyen bujilerin değişmesiyle motorun neşesine neşe geldi. 200 km dir herşey yolunda)
14. yüklendiğinizde 2. hatta 3. viteste bile patinaja kalkabiliyor (yolun çekişine göre) ama dengeli korkulacak bir durum değil.
15. afrika twin (ilk sevgilim) km teli takmaktan bıkmıştım. Bunda öyle bir sorun yok. debriyaj da hidrolik ayrıca.
16. AT ye göre 1-2 cm daha alcak ve At ye göre daha bi cadde için. Ama Antalyanın yoğun yağmurlarında da iyi gidiyor. Sorun çıkarmadı.
17. çok sıcak havalarda ve 7000 devir max. kullandım. yağ eksiltmesi yok. AT ye göre yazın daha sık fan açıyor.
18. Full enjeksiyon otomatik cikle O2 sensörlü. Eksozun birisinden daha az çıkışı normal. dijital yakıt ve hararet gösrergesi var tripmetre mevcut. göstergeler güneş ışınından etkilenip görünürlüğü etkilenmiyor. dörtlü flaşör ve park yakıp anahtarı çekebilmek mümkün.
19. hava filtresine ulaşım bujilere ulaşım At ye göre dezavantajı ama At kullananlar bilir, 2 saat sonra mangala oturmuş gibi olursun . motoru yan kullanırsın. V-stromun ki pammuk gibi.
20. yolcu konforu sınıfına göre iyi. At ye göre çok rahat. Stadyum koltuk frenlemelerde rahatlık veriyor.
21. Farlar karşıdan geleni rahatsız ediyor. sürekli selektörle taciz var.
Yerden yüksekliği 84 cm. heybetli bir duruş sergiler.
22. Aklıma geldikçe yazarım soruları yanıtlarım. 13000 km de hiç bir sorunla karşılaşmadım ( şeytan kulağına kurşun).
23. V-strom dl 1000 ile ilgili bilgileri paylaşmak isterim. saygıyla... (benzin seçiyo kırmızı ışık yakabilir)
Reklamlar
-
Selam Oktay ben Serdar,
V-Strom hakikaten cok güzel dizayn edilmis bir Motorsiklet, ben Honda-Varaderoyu almadan ikisi arasinda cok düsündüm,ancak benim kararimi Hondanin Fren sistemi(CBS-Combinated Break System-ABS) ve Rüzgardinamigi cok etkiledi.
Senin 3000 Devirdeki tekliyor zannetigin,Enjektion-Atesleme ünitesinde bir Software hatasi, bu benim Varaderodada vardi ama Honda bu üniteleri yenisi ile degistirdi, simdi yüksek viteste ve düsük süratte , yani ne yokus yukari ne asagi, düz yolda ve ayni sürati takip ederken yag gibi gidiyor.
Ama Motorlar, yani V- Motorlar artik zamanimizda son yeniliklere ulasmis vaziyetteler, Suzuki bu Motoru Kawasaki KLR de ve yanilmiyorsam Cagivada da
Kullaniyor.
Cok güzel bir Makina almissin tebrikler ve güle güle Kullan.
Insallah görüsmek üzere
Serdar
-
Antalayadan üyelerimizde varmış
neyse yaza buluşmak üzere ben Manavgatdayım
Antalya bu sene çoşacak herhalde
-
Serdar Kardeşim Teşekkürler,
Hakikaten 13000 bakımı için servise gittiğimde, oradakiler de samimi bir şekilde itiraf ettiler. Garantisi bitmeden neler yapabilirim. Aslında çok ta kafama takmıyorum.
Oturanboga adlı üyeden alıntı
Selam Oktay ben Serdar,
V-Strom hakikaten cok güzel dizayn edilmis bir Motorsiklet, ben Honda-Varaderoyu almadan ikisi arasinda cok düsündüm,ancak benim kararimi Hondanin Fren sistemi(CBS-Combinated Break System-ABS) ve Rüzgardinamigi cok etkiledi.
Senin 3000 Devirdeki tekliyor zannetigin,Enjektion-Atesleme ünitesinde bir Software hatasi, bu benim Varaderodada vardi ama Honda bu üniteleri yenisi ile degistirdi, simdi yüksek viteste ve düsük süratte , yani ne yokus yukari ne asagi, düz yolda ve ayni sürati takip ederken yag gibi gidiyor.
Ama Motorlar, yani V- Motorlar artik zamanimizda son yeniliklere ulasmis vaziyetteler, Suzuki bu Motoru Kawasaki KLR de ve yanilmiyorsam Cagivada da
Kullaniyor.
Cok güzel bir Makina almissin tebrikler ve güle güle Kullan.
Insallah görüsmek üzere
Serdar
-
Antalya'ya geldiğinde görüşelim.
sezaioktem@hotmail.com
oktayoktem adlı üyeden alıntı
Serdar Kardeşim Teşekkürler,
Hakikaten 13000 bakımı için servise gittiğimde, oradakiler de samimi bir şekilde itiraf ettiler. Garantisi bitmeden neler yapabilirim. Aslında çok ta kafama takmıyorum.
Oturanboga adlı üyeden alıntı
Selam Oktay ben Serdar,
V-Strom hakikaten cok güzel dizayn edilmis bir Motorsiklet, ben Honda-Varaderoyu almadan ikisi arasinda cok düsündüm,ancak benim kararimi Hondanin Fren sistemi(CBS-Combinated Break System-ABS) ve Rüzgardinamigi cok etkiledi.
Senin 3000 Devirdeki tekliyor zannetigin,Enjektion-Atesleme ünitesinde bir Software hatasi, bu benim Varaderodada vardi ama Honda bu üniteleri yenisi ile degistirdi, simdi yüksek viteste ve düsük süratte , yani ne yokus yukari ne asagi, düz yolda ve ayni sürati takip ederken yag gibi gidiyor.
Ama Motorlar, yani V- Motorlar artik zamanimizda son yeniliklere ulasmis vaziyetteler, Suzuki bu Motoru Kawasaki KLR de ve yanilmiyorsam Cagivada da
Kullaniyor.
Cok güzel bir Makina almissin tebrikler ve güle güle Kullan.
Insallah görüsmek üzere
Serdar
-
Oktay selamlar,
Senin yapabilecegin birsey yok, biz burada bizim Motorlar bu sekilde bizlerin kafasini kizdirdigi zamanlarda bir POWER-COMMANDER diye alet kesfetmistik.
Bu, Motorsiklet yarislarinda kullanilan Bilgisayar ile Atesleme-Zamanlarini o andaki sartlara ayarlamaya calisan amerikan yapimi bir Ünite , Programlama seriyel Bilgisayar Portu ile yapiliyor ama 450 yuro fiyatinda idi.
Bu masrafi tabi kimse üstlenmek istemedi,sonunda bizler Honda-Germany yi okadar topa tuttukki adamlar üniteleri degistirme aksiyonuna girdiler.
Bu olay cok gicik bisey düz yolda 2.vites 2000-3000 devir giderken sanki tekleme yapiyormus gibi bir ileri bir geri , neyse kafayi takma , arada sirada vites degistir yada devriyaj i cek.
Ama Suzuki V2 Motoru süper bizim bir arkadas 85.000 Km de tik bile demiyor.
Oktaycim görüsmek üzere , ben Mayis ayinda Motorsikletle Yunanistan Türkiye turu Yapacagim , yani Almanya-Italya-Yuanaistanin Kuzeyinden(Daglar,Daglar)-Ipsala-Istanbul-Yalova-Iznik-Inegöl-Domanic-Tavsanli-Emet-Demirci-Borlu-Nazilli-Pamukkale-Mugla-Selcuk-Karaburun-Ayvalik-Canakkale-Ipsala vede aynen geriye.
Seyahat asagi yukari Komple 4 Hafta yoldayim .
Insallah Motorcu arkadaslarla yollarda görüsecegiz
Hepinize Alm dan Kucakdolusu selamlar
Serdar
-
Oktay selamlar,
Senin yapabilecegin birsey yok, biz burada bizim Motorlar bu sekilde bizlerin kafasini kizdirdigi zamanlarda bir POWER-COMMANDER diye alet kesfetmistik.
Bu, Motorsiklet yarislarinda kullanilan Bilgisayar ile Atesleme-Zamanlarini o andaki sartlara ayarlamaya calisan amerikan yapimi bir Ünite , Programlama seriyel Bilgisayar Portu ile yapiliyor ama 450 yuro fiyatinda idi.
Bu masrafi tabi kimse üstlenmek istemedi,sonunda bizler Honda-Germany yi okadar topa tuttukki adamlar üniteleri degistirme aksiyonuna girdiler.
Bu olay cok gicik bisey düz yolda 2.vites 2000-3000 devir giderken sanki tekleme yapiyormus gibi bir ileri bir geri , neyse kafayi takma , arada sirada vites degistir yada devriyaj i cek.
Ama Suzuki V2 Motoru süper bizim bir arkadas 85.000 Km de tik bile demiyor.
Oktaycim görüsmek üzere , ben Mayis ayinda Motorsikletle Yunanistan Türkiye turu Yapacagim , yani Almanya-Italya-Yuanaistanin Kuzeyinden(Daglar,Daglar)-Ipsala-Istanbul-Yalova-Iznik-Inegöl-Domanic-Tavsanli-Emet-Demirci-Borlu-Nazilli-Pamukkale-Mugla-Selcuk-Karaburun-Ayvalik-Canakkale-Ipsala vede aynen geriye.
Seyahat asagi yukari Komple 4 Hafta yoldayim .
Insallah Motorcu arkadaslarla yollarda görüsecegiz
Hepinize Alm dan Kucakdolusu selamlar
Serdar
-
Oktay selamlar,
Senin yapabilecegin birsey yok, biz burada bizim Motorlar bu sekilde bizlerin kafasini kizdirdigi zamanlarda bir POWER-COMMANDER diye alet kesfetmistik.
Bu, Motorsiklet yarislarinda kullanilan Bilgisayar ile Atesleme-Zamanlarini o andaki sartlara ayarlamaya calisan amerikan yapimi bir Ünite , Programlama seriyel Bilgisayar Portu ile yapiliyor ama 450 yuro fiyatinda idi.
Bu masrafi tabi kimse üstlenmek istemedi,sonunda bizler Honda-Germany yi okadar topa tuttukki adamlar üniteleri degistirme aksiyonuna girdiler.
Bu olay cok gicik bisey düz yolda 2.vites 2000-3000 devir giderken sanki tekleme yapiyormus gibi bir ileri bir geri , neyse kafayi takma , arada sirada vites degistir yada devriyaj i cek.
Ama Suzuki V2 Motoru süper bizim bir arkadas 85.000 Km de tik bile demiyor.
Oktaycim görüsmek üzere , ben Mayis ayinda Motorsikletle Yunanistan Türkiye turu Yapacagim , yani Almanya-Italya-Yuanaistanin Kuzeyinden(Daglar,Daglar)-Ipsala-Istanbul-Yalova-Iznik-Inegöl-Domanic-Tavsanli-Emet-Demirci-Borlu-Nazilli-Pamukkale-Mugla-Selcuk-Karaburun-Ayvalik-Canakkale-Ipsala vede aynen geriye.
Seyahat asagi yukari Komple 4 Hafta yoldayim .
Insallah Motorcu arkadaslarla yollarda görüsecegiz
Hepinize Alm dan Kucakdolusu selamlar
Serdar
-
Serdar Kardeşim,
13000 km bakımından sonra hava filtresinden çıkan kelepçelerin gevşediği ve bujilerin yıprandığı tespit edildi.
Yaklaşık 150-200 km test ettim, şimdilik bir sorun yok. (Şeytan kulağına kurşun).
teşekkürler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler