Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Bajaj Pulsar 200NS ile 5.300 km test sürüşü tamamlandı...

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli Arkadaşlar;

    30 Mayıs-11 Haziran tarihleri arasında iki arkadaşımız Pulsar 200NS modelimizi test etti. (Haberler bölümünde test sürüşümüzü daha önce duyurmuştuk) 30 Mayıs saat 09:00 da Kuralkan Motorlu Araçların Tuzla'daki merkezinden hareketle 13 günde arkadaşlarımızın her biri 5.300 km yol kat etti. İç Anadolu'dan Güneydoğu Anadolu'ya, Doğu Anadolu'dan Karadeniz'e kadar farklı demografik yapılarda sürüş gerçekleştirdiler. Ayrıca bol yağmur ve dolu yağışı vardı. En az 4-5 gün yağışlı idi diyebilirim. Bu süre zarfında planlandığı şekilde rota üzerindeki bayileri ziyaret ederek, takipçilerle buluşup kullandıkları motosikletleri test ettirdiler. Son gün Karabük bayisine Sefa ŞENOL’un gözünde oluşan bir rahatsızlık sebebi ile uğrayamadık. Iğdır bayimize de uygun olmayan bir saate giriş yaptık. Buradaki etkinlikler yapılamadı. Bekleyen arkadaşlarımız oldu ise özür dileriz.
    Gezimizi takip eden değerli takipçilerimize teşekkürü borç biliriz. Şunu fark ettik. Pulsar çok dikkatli izleniyor. Birçok noktadan niçin buraya uğramadınız mesajlarını aldık. Tabi mümkün değildi. Bunu gerçekleştirebilmek için en az 45 günlük bir süreç gerekirdi. Fazla lafı uzatmadan sürücülerimizin anlatımı ve çok özel fotoğrafları ile sizi baş başa bırakıyorum.

    Keyifli okumalar...

    PULSAR 200 NS Test Sürüş Raporu;

    Pulsar modelimizi Bağcılar bayimiz Oktay motor satış müdürü Selçuk Bey ile birlikte 13 günlük zaman diliminde her birimiz 5300 km yol kat ederek test ettik. Ayrıca rotamız üzerindeki bayilerde test sürüş günleri planlayarak yaklaşık toplamda 1000 kişiye motosikleti tanıtma ve test etme imkânı sunduk. Değişik coğrafik bölgelerde ciddi yol ve rakım değişiklikleriyle motosikletlerimizi yakından tanıma fırsatı yakaladık. Ayrıca dolasıya gezip, gördüklerimiz fotoğraf ve video çekimleriyle kayıt altına aldık. Yakıt tüketiminden sürüş konforuna, lastikten aydınlatmaya, göstergesinden selesine merak ettiğimiz tüm soruların cevaplarını almaya çalıştık.
    Test sürüşümüzde gördüklerimizi sizlerle paylaşmadan önce, rota ve gezi günlüğümüzü kısaca sizlerle paylaşmak istiyorum.



    1. Gün: 30 Mayıs Cuma sabahı bütün hazırlıklarımız tamamlamış yola çıkmak için hazırdık. Hareket noktamız olan Kuralkan Holding binasında helalliklerimizi aldıktan sonra 09:30’da yola koyulduk. İlk durağımız Düzce’ydi ve hiç mola vermeden 1 saat 20 dakikada Düzce’ye ulaştık. Düzce’deki takipçilerimizle buluşup, onlarla tanışma, sohbet etme ve test sürüşü yapma şansı yakaladık. Düzce bayimiz Bayrak Tic.e ilgisinden dolayı teşekkür ederiz.
    Düzce’nin ardından otoban üzerinden Ankara’ya doğru yöneldik. Bolu tüneli sonrası bizi küçük bir sürpriz bekliyordu. Şiddetli bir şekilde yağmaya başlayan yağmurla karşılaştık. Ankara’ya kadar yağmur bizi bırakmadı ve hatta yanına bir de dolu eklendi. Yoğun yağmur ve dolu altında Düzce’de olduğu gibi test sürüşümüzü gerçekleştirdik. Ankara’da bize eşlik eden bayimiz 4.44’e ve motosiklet tutkunlarına teşekkür ederiz.
    Planlarımızda geceyi Ankara’da geçirmek vardı aslında fakat zaman kazanmak adına geceden Konya’ya geçtik.








    2. Gün: Turumuzun 2. gününde Konya’yı gezdik ve Mevlana türbesini ziyaret ettik. Ziyaretimizin ardından 11:00 – 13:30 saatleri arasında Konya servisimiz Güzel İş Motor’da test sürüşü etkinliğimizi gerçekleştirdik. Test sürüşünden sonra yolumuzu Karaman Mut üzerinden Silifke’ye çevirdik. Rakım seviyesi 1650 olan Sertavul geçidinden Silifke’ye indik. Silifke’de de Er Klas bayimize ziyaret ettik ve test sürüşlerimiz yapıldı. Bayilerimize ve takipçilerimize teşekkür ederiz.









    3. Gün: Dün konakladığımız Selçuk beyin kardeşinin evinden sabah yola çıktık. Bugünün ilk durağı Mersin’e gittik. 40 – 45 Kişilik bir grupla Motor Türkiye bayimizde test sürüşümüzü gerçekleştirdik. Bir sonraki durağımızda Adana vardı. 13:00 gibi Akın Motosiklet (Cumalı Akın) 60 – 65 kişilik bir grupla test sürüşlerimize başladık. Adana’ya gelmişken kebap yemeden gitmek olmazdı tabi. Kebaplarımızı yedikten sonra tekrar yola koyulduk. İskenderun Arsuz’a geldiğimizde şimdiye kadar gördüğümüz en büyük kalabalık bizi bekliyordu. Yaklaşık 100 motosiklet sever Pulsar’la tanışma ve test etme imkânı yakalamış oldu. İlgili, alaka ve organizasyon çok iyiydi. Planda akşam Arsuz’da kalıp sabahına yola çıkmak vardı. Planda küçük bir değişiklik yapıp, sabah yol yapmayalım diye akşamdan yola çıktık. Fakat Samandağ’a geçeceğimiz yol çok bozuk ve tehlikeliydi. Kimseye o yolu kullanmalarını tavsiye etmiyoruz. Yaklaşık 30 km’lik yolu 70 dakika'da gidip, Samandağ’a varabildik.










    4. Gün: Sabah Samandağ’da yağmurla uyandık. Kahvaltımızın ardından bayimiz Uslu Otomotiv’e geçerek günün ilk test sürüşünü gerçekleştirdik. Ardından ikinci adresimiz olan Antakya’ya geçip, Uslu Ticaret’te günün ikinci test sürüşünü yaptık ve buradaki takipçilerimizle de tanışma fırsatı da yakalamış olduk.
    St. Peter kilisesini ziyarete gittik fakat gittiğimizde fark ettik ki kilise uzun bir süredir tadilat halindeymiş. Maalesef oraya giremeden rotamızı Gaziantep’e çevirdik. Çok rüzgarlı bir havada ve 740 rakım seviyesinde bulunan Belen Geçidinden geçerek otoban üzerinden Gaziantep’e ulaştık. Küçük bir Gaziantep turunun ardından Tahmis Kahvesi’ne uğrayarak muhteşem bir Menengiç kahvesi içtik. Ardından otelimize yerleştik.










    5. Gün: Gaziantep’te yöresel nohut dürümü ve ayranla kahvaltımızı yaptık.Ardından Antep bayimiz Selçuk Motor’a geçerek test sürüşümüzü gerçekleştirdik. Gaziantep’ten çıkıp Şanlıurfa’ya otoban üzerinden hiç durmadan gittik. Küçük bir Urfa gezisi ve Balıklı Göl ziyaretinin ardından ikinci test sürüşü için Sedat Motor’a uğradık. Bu test sürüşümüzün ardından sırada Midyat vardı. Suriye sınırdan geçip, Nusaybin’e vardık ve orada bizi Midyat bayimiz Zeki bey ve ekibi karşıladı. Birlikte Midyat’a geçip, akşam da test sürüşümüz gerçekleştirdik. Zeki bey ve ekibine gösterdikleri ilgiden dolayı teşekkür ederiz. Test sürüşünün ardından Midyat gezimizi de yapmayı ihmal etmedik.










    6. Gün: Sabah 08:30’da Midyat’tan Zeki beyle Batman’a hareket ettik. Yol üzerinde bulunan Hasankeyf’e uğramadan olmazdı. Tarihi Hasankeyf'i gezdikten sonra Batman bayimiz Osman Bulut’a uğradık. Bir sonraki durağımız Tatvan’dı. Bitlis üzerinden Tatvan’a doğru yola çıktı ve Baykan’da bulunan Hz. Veysel Karanı türbesini ziyaret ettik. Yolculuk süresince karnımızda acıkmıştı tabi. Tatvan’a gelir gelmez Büryan kebabımızı yedik. Normalde Tatvan’da kalmayı planlıyorduk fakat tahmin ettiğimizden erken vardığımız için Ardahan’a devam etmeye karar verdik. Bugün de bulutlar peşimizi bırakmıyordu. Muradiye Iğdır arasındaki yaklaşık 150 km'lik yolu yoğun bir yağmur ve fırtınayla geçtik. Toplamda 750 km'lik yol yaparak günü tamamlamış olduk.









    7. Gün: Ardahan’dan 11:00 gibi tekerleri döndürmeye başladık. 2400 rakım seviyesinde bulunan Çam geçidinden geçip, Artvin’in ilçesi olan Şavşat’a vardık. Şavşat’ta Karagöl’e uğrayıp, Şavşat Kalesini de gezdik. Şavşat’tan sonra Artvin’in bir diğer ilçesi olan Borçka’ya geçtik. Borçka’da Kahyaoğlu Ticaret’te test sürüşlerimizi gerçekleştirdik ve günü tamamlamış olduk. Kahyaoğlu ticaret’e sıcak karşılamaları ve misafirperverliğinden dolayı teşekkür ederiz.
















    8. Gün: Sabah bayimizle birlikte Borçka’dan yola çıkıp, bölgede sektöre hakim olan ve bu özeliğiyle tanınan Yalçın ustanın yanına gittik. Yalçın usta da Bajaj Pulsar 200 NS’in test sürüşünü gerçekleştirdi. Ardından Hopa sınırına geçip fotoğraf çektikten sonra Ayder yaylasına doğru yola çıktık. Havasından olsa gerek baya bir acıkmıştık ve doğru tercihi yapıp, tereyağlı pilav ve kuru fasulyemizi afiyetle yedik. 2500 Rakım seviyesinde bulunan Avusor yaylasına kadar motorlarımıza çıktık.Yolun bitmesi sebebiyle yolumuza yaya olarak devam etmek zorunda kaldık ve yaylanın zirvesi sayılabilecek bir noktaya 2 saatlik bir yürüyüşle ulaştık. Doğa harikası, muhteşem bir ortama şahit olduk. Kelimeler ve fotoğraflar bu güzellikleri tarif etmeye yetmeyecektir. Mutlaka herkesin ziyaret etmesi gerekir.















    9. Gün: Bir sonraki ziyaret edeceğimiz şehir olan Trabzon’a doğru yola sabah erkenden çıktık. Yol üzerindeki ilk durağımız Sümela Manastırı oldu. Hayranlıkla gezdiğimiz Sümela Manastırı’nın ardından Kaçkar dağlarının zirvesinden 40 km’lik yolu 3 saatte kat ederek Hamsi köye vardık. 2400 rakım seviyesine kadar çıkmıştık ve daha sonra 0 rakıma inip Sözbir Kardeşler bayimize gidip Murat beyle buluştuk. Bayimizde test sürüş etkinliğimiz gerçekleştirildi. Facebook’ta bizi dikkatli takip eden gruplarımızdan “Bajaj Pulsar 200 NS Türkiye”nin yöneticilerinden Semih Karaağaç’la tanıştık ve Semih bey de Pulsar’ı test etme imkânı elde etti. Test sürüşünün ardından Tirebolu’yu giderek karnımız doyurduk ve çay seven herkese özellikle tavsiye edeceğimiz 42 numara çayımızı aldık. Gece 01.00 gibi Bafra’ya varmıştık ve sürücülerimizden Selçuk beyin bir akrabasında misafir olduk.












    10. Gün: Bafra’da İhsan abimizin evinden yola tekrar koyulduk. Kendisine sıcak karşılaması için teşekkür ederiz. Saat 10:30 sularından bayimiz Güveniş Motor’da test sürüşü etkinliğimizi gerçekleştirdik. Yaklaşık 60 kişi bu etkinliğe katıldı ve etkinlikte 4 saat boyunca motorlarımızı takipçilerimiz test etme imkânı elde ettiler. Harika bir Bafra pidesi yedikten sonra Sinop Cezaevini ziyaret ettik. Akşam 7 gibi Karadeniz’in incisi Abana’ya geldik. Tarihi Kentler Birliğine üye olan bu ilçe denizi, doğası ve otelleriyle tam bir cennet köşesi diyebiliriz. Yolunuz Abana’ya düşerse Günbatımı Tatil Köyünde konaklayabilir ve muhteşem mutfağının tadına bakabilirsiniz.









    11., 12. ve 13. Gün: 11. Gün süresince Abana’nın doğasıyla bütünleşip bir yandan da motosiklet tanıtımımıza devam ettirdik. Ertesi gün 06:30’da Abana’dan yola çıkıp Kastamonu’ya doğru hareket ettik. 1450 Rakım seviyesindeki Yaralıgöz geçidini aşıp, saat 08:00’de Kastamonu’ya vardık. Hemen saat kulesini, kalesini ve Hz. Pir Şeyh Şabanı Veli türbesini ziyaretimizi gerçekleştirdik. Meşhur Nasrullah meydanında yöresel Kel Simitle kahvaltımızı yaptık. Test sürüşü vaktimiz gelmişti ve bayimiz Delihasanoğlu Ticaret’te günün ilk test sürüşünü gerçekleştirdik. Test sürüşünün ardından Kastamonu Motosiklet Kulübünü ziyaret ettik. Zafer beye sıcak karşılamalarından dolayı teşekkür ederiz. Bir sonraki durağımız Tosya’ydı. Tosya bayimiz olan Ermişler Ticaret’te günün ikinci test sürüşünü de gerçekleştirdikten sonra 17:30 sularında İstanbul’a doğru hareket ettik. Yolculuk esnasında sürücülerimizden Sefa beyin gözünde yaşadığı bir sorundan dolayı Çankırı Kurşunlu’da zorunlu bir mola verdik. Sürüş güvenliğini tehlikeye atmamak adına hastaneye gidip kontrollerimiz gerçekleştirdik ve doktorun bir gece istirahat tavsiyesi üzerine bir gece burada konakladık. Ertesi gün yola kaldığımız yerden devam ettik ve 13. günün sonunda 5300 km’yi tamamlayarak, başladığımız nokta olan İstanbul’a geri döndük.















    Biraz uzun oldu kusura bakmayın ancak daha anlatacak o kadar çok şey var ki
    Rota ve gezi günlüğümüzün ardından Pulsar 200NS hakkında edindiğimiz tecrübeleri maddeler halinde açıklamaya çalışalım;



    1. YAKIT TÜKETİMİ;

    Sürücü yorumu: Model ortalama 80-90 km aralığında rakiplerine göre tork-güç ve yakıtta kazandığı artılarla başarılı. 3 buji teknolojisi yakıt tüketimine ortalama 5-7 bin devir aralığında belirgin şekilde yansıyor. Ayrıntılı test sonuçları aşağıda belirtilmiştir. 50 km, 90 km, 110 km sabit hızlarla test sürüşü yapıldı. Ancak rüzgâr, düz yol koşullarını tam sağlayamadık. Ayrıca sürücü hariç 45-50 kg. motor üzerinde yük vardı. 5.300 km. yolun karma ortalaması ise (bayilerde yapılan test sürüşleri de dahil) 100 km de 3,9 lt. gibi görünüyor. Yani 1 km de 19,65 kuruş gibi. Ancak yol müsait olduğu müddetçe hep 120 km/h süratinden daha aşağı inmedik. Diğer ölçüm değerleri aşağıdadır.



    2. VİBRASYON;

    Ürün tek silindir ve torklu bir makine olmasına rağmen vibrasyon oldukça düşük. Kullanan takipçilerimiz ve ürünü satın alan arkadaşlarımızda vibrasyonun yok denecek kadar az olduğunu, makul seviyelerde olduğunu söylemekteler.

    3.HIZ;

    Ürünün torku gayet güzel. İlk hızlanmasıyla kendine hayran bırakacak derecede ivmelenmesi başarılı. Son hızı 145 km/h .Düz yolda stabil sürücü dahil ortalama 120 kg ile 125-130 km/h da seyredebiliyorsunuz. Hafif eğimli bir kaç yerde yaptığımız testlerde 153-156 km/h ları yakaladık hatta videoya çektik. Kısa film biter bitmez sizlerle paylaşacağız.

    4. SÜRÜŞ KONFORU;

    Oturuş pozisyonu sürücünün öne eğilmesini engelleyip rahat etmesini sağlamakta. Ancak 120-130 km/h da herhangi bir siperlik olmaması sebebiyle rüzgâra mukavemet etmek durumunda kalıyorsunuz. Tur camı, modele opsiyonel olarak imal edilip uzun yola çıkanlar için güzel bir aksesuar olabilir. Selesi ve süspansiyonlarının test eden takipçiler için sert olduğu söylendi hep. Sürücüler olarak yorumumuz ise gerektiği şekilde sert. Ürünü virajlarda kullandıkça süspansiyonlarının sert olması gerektiğini anlıyorsunuz. Motor Merkez ağırlığı oldukça başarılı. Gizli egzoz bunda önemli bir etken olmakta. Selesi biraz daha konforlu bir malzemeyle kaplatılabilir.

    5.YÜK TAŞIMA;

    Arka çanta bağlama demiri modelde maalesef bulunmamakta. İstanbul'da arka çanta imal eden bir bayimizden ürünü bulduk ancak bu demiri fabrikanın opsiyonel olarak üretip aksesuar olarak tüketiciye sunması kullanıcıların işini kolaylaştıracak kanaatindeyiz. Ayrıca depo üstü plastik kaplama olduğu için mıknatıslı tank bags ler tutunmuyor. Çantayı halatla motora bağlamak zorunda kaldık.

    6. LASTİK;

    Lastiklerin yol tutuşunu beğendik. Kuru- Islak zemin geçişlerinde herhangi bir sorun yaşamadık. Hamur yapısı ve dizaynı ile başarılı diyebiliriz.

    7.FREN;
    Üründe Brembonun 600 cc altı motosikletlerde kullandığı BYBRE markası kullanılıyor. Frenlerde fark ettiğimiz bir hususu sizlerle paylaşmak istiyoruz. Oturuş pozisyonuna göre fren pedalı yukarıda kaldığından dolayı ve ani kullanımlarda bastığınız anda kısa bir aralıkta devreye girmesi, ilk başta alışmamızı zorlaştırdı. Sürücü yorumumuz; vites ve fren pedalının bir miktar sürüş kalitesini arttırmak için aşağıya indirilmesini önerebiliriz.

    8.AYNA;
    Oturuş pozisyonu gereği dirsekler aynanın görüş açısını kapatmakta. 183 boyunda 86 kg da bir sürücü olarak aynaları beğenmediğimi söyleyebilirim.

    9.KORUMA DEMİRİ;
    Üründe standart olarak motor koruma demiri mevcut. Bu daha önce alışık olmadığımız güzel bir nokta.

    10.ARKA ÇAMURLUK;
    13 gün boyunca yolun yaklaşık 3 te birini yağmur ve çamurda gittik. Arka çamurluğun işini başarılı bir şekilde yaptığını gördük. Yalnız burada şu tecrübemizi hemen paylaşalım. Ürünler Hindistan'dan kasalı bir şekilde geliyor. Kasa alanını küçültmek adına plakalık bir miktar geriye çekilmiş. Plakalığın bir vidası ise uzun kaldığından 2 sürücü ve yük ile vida çamurluğa deyip çizmekte. Vidanın kısa ve plakalığın küçük bir miktar dışarıda olması gerekiyor.

    11. BOSCH MARKA BEYİN , ENJEKSİYON SİSTEMİ ve BUJİLER;
    Üründe Alman menşeli Bosch marka beyin, enjeksiyon sistemi ve bujiler kullanılıyor.

    12.SKF RULMAN;
    Üründe İsveç malı dünyanın en kaliteli rulmanları kullanılmakta.

    13.YAĞ FİLTRESİ;
    Gaziantep bayimizde yaptığımız yağ ve filtre değişimi esnasında filtrenin üzerinde KTM yazdığını gördük.
    (Go-Pro çekimleri de yaptık. Onların montajı henüz bitmedi. Biter bitmez kısa bir seyahat videosunu sizlerle paylaşmış olacağız.)

    Biraz uzun oldu ama bu kadar kırpa bildik. Aslında bizim için fotoğrafları ayıklamak oldukça zor oldu. Güzel Türkiye'mizin fotoğraflarını birbirinden seçmek gerçekten güç. En kısa zamanda videoları da paylaşacağız.

    Saygılarımızı sunuyoruz.
    tornacı43, hector15, acayüp ve 27 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Çamur atanlar az sonra gelir motoru övmeye başlar...

    Güzel bir inceleme, test yazisi olmuş. Ellerinize sağlik.

    İyisiyle, kötüsüyle gayet ayrintili. Alişik olmadiğimiz şeyler bunlar bu piyasada
    wampaa ve Pashapache bunu beğendiler.

  3. #3
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Bajaj görebildiğim kadarıyla Kanuni için dolandırıcı marka olmaktan iyi bir çıkış fırsatı. Hem markanın kendisi, hem de servisleri için.

    Ben yine de iyimser değilim. İş sonunda dönüp dolaşıp kafa yapısına geliyor çünkü. Akrep-kurbağa hikayesi gibi; "bu, benim doğamda var".

  4. #4
    enxdesign - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Ducati 1198SP - "biradam binRR"
    Müthiş bir performans sergilemişsiniz. Hem motorları hem de sürücüleri kutlarım.

  5. #5
    aynux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2006
    Midyat tan ardahana neyle gitiniz.. Kamyona mi koydunuz motorlari. Van da veya van golunde neden fotoraf yok.. Vanda niye kalmadiniz?? Guzergahta vanda konaklama gosteriyor. Yaptiniz guzergahin arkasinda durmamşiniz.. Onun icin ben 5300 km yapmadiniza inanmiyorum.

  6. #6

    Üyelik
    12 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul/Pendik
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus RS
    5300 km de en ufak bir sıkıntı bile yasatmadimiyasatmadiysa ggerçekten alınır bu motor..

  7. #7
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Hiç de az yakmıyormuş.
    madlive, ergunerbaş, ellaksakir ve 5 diğerleri bunu beğendiler..

  8. #8
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Motorlar ile ilgili hiç sorun yaşandı mı ?

  9. #9
    dogrusukru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2011
    Şehir
    istanbul, yozgat, Isparta
    Motosikleti
    Sym Wolf 250cc +toyota yaris
    Güzel gezi olmuş tebrikler.

  10. #10
    ucanteneke5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2007
    Şehir
    avcılar istanbul
    Motosikleti
    Super Tenere xt1200z. Actros 1841 megaspais.
    yakıt baya iyimiş
    benim duke 200 ben 110kg.eşim 55kg. ve biraz eşayla sabit hız 120km.hiç altna düşmeden 30km.boyunca yakıt 3.4
    nede olsa fazladan iki bujisi yok ondandır heralde
    tek başımayken şehir içi 60 ile 80 km arası gidişlerde 2.2 yakıyo
    bajaj ın üç büjisi demekki beslenmesi gerekiyo
    wampaa, ergunerbaş, aynux ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  11. #11
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Yakıt konusunu dürüstçe yazdıkları için tebrik etmek lazım..2.8litre de diyebilirlerdi 3.6 yerine..

  12. #12

    Üyelik
    29 Nisan 2012
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    sym gts 250
    Alıntı aynux adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Midyat tan ardahana neyle gitiniz.. Kamyona mi koydunuz motorlari. Van da veya van golunde neden fotoraf yok.. Vanda niye kalmadiniz?? Guzergahta vanda konaklama gosteriyor. Yaptiniz guzergahin arkasinda durmamşiniz.. Onun icin ben 5300 km yapmadiniza inanmiyorum.
    Merhaba, midyattan ardahana adilcevaz baykan tatvan kars üzerinden gittik. Toplamda 1400 e yakın fotoğraf çekildi. Haliyle arasından seçme yaptık. Özelden geçtiğim hatta ait detaylı fotoğrafları paylaşabilirim. Burada 500 fotoğraf paylaşıp takipçilerimi sıkmamak gerekirdi.
    ellaksakir bunu beğendi.

  13. #13
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Adamlar Abana dan yaralıgözden geçmişler duygulandım şimdi bak

  14. #14

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial cup, Pulsar 200 NS, Dominar, Honda NC750 S
    Gezi bi harika fotolardaki Pulsarlardan birini Midyatta kullandım, kendi Pulsarımda var gerçekten güzel. Ayrıca Pulsar sahibi olarak bu detaylı ve hilesiz rapor için teşekkür ederim, özellikle yakıt kısmı için. Sosyal medyada başka kullanıcılarlada fikir ve bilgi alışverişi yapıyoruz. KTM dukeçü arkadaş umarım yakıttan fiyat farkını kapatır, Duke n fiyatı Pulsarın iki katı. Pulsar, tartışmasız tam bir fiyat-performans ürünü . Herkese sevgiler.
    bozkurt eren bunu beğendi.
    Sonuçta hepimiz ölecez...!

  15. #15

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli aynux; inşallah bajaj motorları ile yapılan test sürüşleri bir album haline getirilecek. Orada bütün güzergah zaten görülecektir. Sizlere de inşallah sunacağız. Ama ne olursa olsun bir motorcu olarak arkadaşların emeğine saygı duymak daha doğru olmaz mı? Kamyona mı koydunuz motorları cümlesi gerçekten şaka gibi. Hadi işin vebal, aldatma tarafı bir yana konulsun, bir marka şu anda yok sattığı bir ürün için böyle bir sahtekarlığa nasıl başvurabilir, hiç mümkün olabilir mi? Kendi kafasına kurşun sıkmak gibi bir şey bu...

    Evet, bu ürünler bize yolda hiç bir arıza yaşatmadılar. Ben de bu konuyu merakla takip ettim. Olabilirdi de, ama iki üründe de maşallah en ufak bir sorun yaşanmadı. Kaldı ki test sürüşlerinde oldukça zorlamalar yapıldı.

    Yakıt konusunda özellikle bayilerde yapılan test sürüşlerinin ortalamayı ne kadar etkileyeceğini kestirebilmek güç. Bazı noktalarda saatlerce testler yapıldı. Kullanıcı yorumlarından İstanbul içi trafikte karışık kullanımda 1 km de 13 kuruş bilgileri geliyor. Oldukça uygun görünüyor. Benim gördüğüm 90-100 km/h kullanımlarda 1 km de 15 kuruşluk gibi bir sarfiyat rahat yakalanır görünüyor.

    Özellikle kullanıcılar daha iyi yorum getiriler. Bu üründe 3 buji 4 valfin motora getirdiği serilik yanma hızının yüksek ve verimli olması sebebi ile kendini açıkça hissettiriyor.

    Selam ve saygılarımı sunuyorum...

  16. #16

    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    cg 200 + chopper cg 150
    buraya takılanların, bu sayfalarda dolaşanların istedikleri zaten yapmadığınız... lütfen fotoları paylaşınız motosikletlerle ilgili farklı bakış açıları insanlara fikir verebilir. Bekliyoruz.....

  17. #17
    aynux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2006
    Soruma cevap degil... Vanda konaklama gosteriyo cizdiginiz rota neden uymadiniz di. Bir insan bir iş yaparken onceden belirledigi işi tam yapiyormu ona bakarim... Sonra o insana guvenirim... (Kamyon işi icin ozur)

  18. #18
    LASTROMANTIC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2006
    Motosikleti
    SUZUKİ İNAZUMA
    Arkadaşlar bu motorlari sadece 5000 km yapti gözüyle bakmayin her gittiği ilde test sürüsündede bu motorları kullandılar ve en azindan burada adanada kendi gözümle gördüğüm binen hemen hemen herkes motorun adeta canini aldi limitler de kullandılar.bu yöndende baktiginizda yüzlerce kişi bu motorlarla test sürüsü yapmasına rağmen motorlar sağ salim güzergahi bitirdi . ben kocaman bir maşallah diyorum benden geçer notu aldi pulsar .
    soycan ve Pashapache bunu beğendiler.

  19. #19

    Üyelik
    08 Mart 2009
    Şehir
    BOLU
    Motosikleti
    Cbf150
    Bu motoru peynir ekmek gibi satmak istiyorsanız fiyatı 6 binlere çekmeniz gerekli...

    Ha güzel bir paylaşım ve gezi olmuş yüreğinize sağlık,

    Motoramı, kendinize mi güvenemediniz? tüm ülkeyi gezmek için ( 45 gün sürer demişinizde )
    Shrieker bunu beğendi.

  20. #20
    okan218 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2007
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    Henüz yok
    Bedava versen bu seferde boş depoyla verdin derler. Yüce Allah maddi ve manevi emeğinizin karşılığını alabilmeyi nasip etsin. Cesaretiniz için tebrikler.
    xterkan, boil, Pashapache ve 3 diğerleri bunu beğendiler..


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)