Bajaj Pulsar 200NS ile 5.300 km test sürüşü tamamlandı...
Reklamlar
-
13 Haziran 2014, 23:22
#21
Reklamlar
-
13 Haziran 2014, 23:25
#22
Yahu arkadaşlar adamlar bu motoru neden 6 bine versin cbf 150 nerdeyse 6 bin iken bu motoru kim cikarip onunla ayni kefeye koyar ayni fiyata verir biraz arastirin bakin ondan sonra yazin
-
13 Haziran 2014, 23:31
#23
Ben şirketi KURALKAN'ı kutluyorum. Çok güzel bir yaklaşım tarzı, müşteri böyle kazanılır.
Diğer şirketlere örnek olması dileğiyle.
-
13 Haziran 2014, 23:34
#24
Harika bir gezi olmuş, emeğinize sağlık. Oldukça yorucu olmalı, dile kolay 5000 km. Onca yol, üstüne bir de yüzlerce kişinin eziyetini çekmesi ve tüm bunlara rağmen motorun sapasağlam geri gelmiş olması sağlamlığı hakkında iyi bir fikir veriyor. Fiyatı da bence oldukça makul, aynı segmentteki diğer markaların 11-12 binlerde gezdiği ülkemizde. Bu yüzden olsa gerek ki gerçekten yok satıyor, bayiye gelmeden satılıyor, hala sıra var tüm bayilerde...
-
13 Haziran 2014, 23:52
#25
pulsar iyi yakıyor burdan onu anladık :D
-
13 Haziran 2014, 23:58
#26
-
14 Haziran 2014, 02:17
#27
Bu ise kalkisan herkesi tebrikederim. Objektif bir calisma olmus. Olumsuz yorum yapanlar biraz daha mantikli dusunmeliler.
-
14 Haziran 2014, 02:36
#28
Helal olsun selçuk abime 200 lük motorla şehir şehir dolaşıp aynı fatih sultan gibi fetih etmişsiniz ülkeyi
-
14 Haziran 2014, 02:51
#29
Super Moderator
tebrikler arkadaşlar kazasız belasız bu turu bitirip dürüstçe izlenimlerinizide yazmışsınız
umarım arkadaşlara fikir vermiştir emeğinize yüreğinize sağlık
-
14 Haziran 2014, 02:52
#30
Motor 5 bin km de belli olmaz verin kuryeye 150 bin devirsin 2 sene sonra ne mal olduğu çıkar ortaya ...
-
14 Haziran 2014, 04:28
#31
wampaa adlı üyeden alıntı
Motor 5 bin km de belli olmaz verin kuryeye 150 bin devirsin 2 sene sonra ne mal olduğu çıkar ortaya ...
Kuryeyi muryeyi geç kardeşim. Sen hangi motorunla 150.000 km yaptın onu söyle bana.
Motorcu ruh diye bir şey var. İlla anarşist olmaya gerek yok ammavelakin memurdanda motorcu olmuyor beh.
-
14 Haziran 2014, 09:37
#32
savannah adlı üyeden alıntı
Kuryeyi muryeyi geç kardeşim. Sen hangi motorunla 150.000 km yaptın onu söyle bana.
bizim millet kadar ayak üzeri kusur bulmakta usta bi millet olduğunu düşünmüyorum.adam daha ilk saniyeden olumsuz konuşmaya başlıyor.motor şöyle böyle demeye gerek yok marka fanatiği olmayan ,az buçuk motordan anlayan herkes şu zamana kadar anlamıştır bajaj kalitesini ki o resimlerdeki gibi test edip motoru alan da muhakkak olmuştur tahminime.ayrıca 5 bin kmnin üzerinde yolu almak ,test aktivitelerini ,ziyaretleri o kadar zamanda gerçekleştirmek kolay değil arkadaş.emeğe saygının sivri dilden önce gelmesi gerektiğinin hala farkında olmayan sözde motorcular mevcut maalesef.
-
14 Haziran 2014, 09:44
#33
buda şehir içi 6000km. testi kurye arkadaşın pulsarı.
https://www.facebook.com/siyahhayri/...03491900125490
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:40 ----------
savannah adlı üyeden alıntı
Kuryeyi muryeyi geç kardeşim. Sen hangi motorunla 150.000 km yaptın onu söyle bana.
ikibin yılı öncesi 1996 MZ 251 180000km. hiç anahtar değemeden sattım manisalı bi arkadaş aldı oda memnuk kalmıştı.
2005 te 1999 FUN 301 mi sattım 250000 de ikisininde tek sorunu amortisör patlaması motor kısmında buji hariç bişey değişmedi.
yani 150bin km. geçen motorlar varmış.
Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
-
14 Haziran 2014, 09:44
#34
piyasaya giriş yapmaya çalışan bir 200cc motor. Tasarımı geyet güzel(bence) kalitesinide kullanan arkadaşlar artı ve eksileriyle paylasiyor ve firmasıda bunun reklamını en iyi şekilde yapmaya çalışıyor her şey ortada servis yedek parça tanıtım. bu motoru almak için sadece motorumun pazarlığının bitmesini bekliyorum
-
14 Haziran 2014, 10:41
#35
Bence piyasaya gayet hızlı bir şekilde girdi, peynir ekmek gibi satılıyor zaten, eski teknoloji honda cbf 6000 lira genelde bu ayarda en büyük rakibi bence pulsarda 6000 olsa honda yı temelli siler, örneği ben bu iki motor arasında kalsam bu fiyatlarla cbf yi düşünebilirim en azından marka ve kalite faktörü açısından honda cazip geliyor.
-
14 Haziran 2014, 11:05
#36
ucanteneke5 adlı üyeden alıntı
buda şehir içi 6000km. testi kurye arkadaşın pulsarı.
https://www.facebook.com/siyahhayri/...03491900125490
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:40 ----------
ikibin yılı öncesi 1996 MZ 251 180000km. hiç anahtar değemeden sattım manisalı bi arkadaş aldı oda memnuk kalmıştı.
2005 te 1999 FUN 301 mi sattım 250000 de ikisininde tek sorunu amortisör patlaması motor kısmında buji hariç bişey değişmedi.
yani 150bin km. geçen motorlar varmış.
Ktm Duke kullandığın için kuryeci arkadaşın yazdığı olay işine geliyor bence okadar olumlu yorumu ve arada ki 7 bin tl farkı göz ardı etmek yanlış.
-
14 Haziran 2014, 11:33
#37
Çok güzel bir yazı ve de gezi olmuş, elinize sağlık. Motorun 110 km hızdaki yakıt tüketimini yorumlarken arkada yelken vazifesi gören çantaları gözardı etmeyim. Sanılanın aksine onların ağırlığından çok, rüzgarı engellemeleri yakıt tüketimini arttırıyor.
Merak ettim, fotoğrafları hangi makina ile çektiniz ? Renkler harika...
-
14 Haziran 2014, 11:51
#38
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değerli aynux; inşallah bajaj motorları ile yapılan test sürüşleri bir album haline getirilecek. Orada bütün güzergah zaten görülecektir. Sizlere de inşallah sunacağız. Ama ne olursa olsun bir motorcu olarak arkadaşların emeğine saygı duymak daha doğru olmaz mı? Kamyona mı koydunuz motorları cümlesi gerçekten şaka gibi. Hadi işin vebal, aldatma tarafı bir yana konulsun, bir marka şu anda yok sattığı bir ürün için böyle bir sahtekarlığa nasıl başvurabilir, hiç mümkün olabilir mi? Kendi kafasına kurşun sıkmak gibi bir şey bu...
Evet, bu ürünler bize yolda hiç bir arıza yaşatmadılar. Ben de bu konuyu merakla takip ettim. Olabilirdi de, ama iki üründe de maşallah en ufak bir sorun yaşanmadı. Kaldı ki test sürüşlerinde oldukça zorlamalar yapıldı.
Yakıt konusunda özellikle bayilerde yapılan test sürüşlerinin ortalamayı ne kadar etkileyeceğini kestirebilmek güç. Bazı noktalarda saatlerce testler yapıldı. Kullanıcı yorumlarından İstanbul içi trafikte karışık kullanımda 1 km de 13 kuruş bilgileri geliyor. Oldukça uygun görünüyor. Benim gördüğüm 90-100 km/h kullanımlarda 1 km de 15 kuruşluk gibi bir sarfiyat rahat yakalanır görünüyor.
Özellikle kullanıcılar daha iyi yorum getiriler. Bu üründe 3 buji 4 valfin motora getirdiği serilik yanma hızının yüksek ve verimli olması sebebi ile kendini açıkça hissettiriyor.
Selam ve saygılarımı sunuyorum...
Hani 1.8 yakıyordu?
önceden 100 km de 90 kmh hızla 1.8 yakıyor demiştiniz
şimdi 100 km de 2.94 e çıktı hayırdır ne değişti?
söylemlerinizdeki tutarsızlığa ne diyeceksiniz!
kimse eleştirmeyecek öyle mi
asıl vebale giren sizsiniz!
milletin faydasına olan hizmetlerinizde yanınızdayım (bkz. discover 100 incelemem ve discover 100 kullanıcıları forum başlıklarım, özellikle az yakıt tüketimi nedeniyle)
milleti asılsız iddialarla meşgul edenlerin de karşısındayım
bu kadar insanın karşısına geçip yazı yazarken daha dikkatli olmanız gerekir
gerçi çok sıkışırsanız bayi dedi dersiniz
motorlar gecikirse bajaj dan kaynaklandı
pulsar için olmadığı halde ayaktan marş yazılırsa taa ne zamanki broşürde yazmış olur (halbuki pulsar kullanıcıları forumunun 1. sayfasında geçiyor) nedense site yönetimi ile irtibata geçerek düzeltme ihtiyacı içinde de olmuyorsunuz hayret
pulsar fos çıktı
cbr bile tek bujisiyle 2.7 yakıyor iddiaları var
aynen yorumunuzu buraya yapıştırıyorum
linkini de ekliyorum
pulsar kullanıcıları başlığı 40. sayfa
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/127070-bajaj-pulsar-200ns-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-40.html
"20 Mayıs 2014, 15:06
ekrem ata
Değerli arkadaşlar;
Her ne kadar Pulsar 200 NS modelimizde yakıt perfomansının direk öne çıkarılmasını çok doğru görmemekle beraber yorumlardan görüldüğü kadarı ile merak ediliyor. Aslında yakıtın bu kadar pahalı olduğu ülkemizde merak edilmesinin son derece normal olduğunun farkındayız.
Adana Seyhan Bayimiz AKIN MOTOR tarafından yapılan testte 90 km sabit hız ile 6 nci viteste 98 km de 1,80 lt yakıt sarfiyatı gerçekleşmiştir. Elbette bu ürün ile 90 km/h testinin bir şey ifade etmediği söylenebilir. Ama bir fikir vermesi açısından önemli. 97 oktan benzin fiyatı bugün itibari ile 4,94 tl/lt olduğu varsayıldığında 1 km ile 9,08 kuruş gibi bu segmente göre çok iyi bir rakam var.Diğer bir ifade ile 1 lt. ile 54,4 km. yol kat etmek.
Bunlar takdir edersiniz ki noter huzurunda yapılan resmi testler değildir. Fakat emin olabilirsiniz ki bu işte ehil arkadaşlarımız tarafından yapılmaktadır. Ancak her halukarda 3 buji, 4 valf ve enjeksiyon farkı kendini gösteriyor. Özellikle daha önce arz ettiğim 23,52 ps ile 145 kg. ağırlık arasındaki 0,16 oran da yakıt tasarrufu sağlaması açısından iddialı bir rakam.Yorumlarda
Saygılarımla..."
-
14 Haziran 2014, 12:40
#39
kaan898 adlı üyeden alıntı
bizim millet kadar ayak üzeri kusur bulmakta usta bi millet olduğunu düşünmüyorum.adam daha ilk saniyeden olumsuz konuşmaya başlıyor.motor şöyle böyle demeye gerek yok marka fanatiği olmayan ,az buçuk motordan anlayan herkes şu zamana kadar anlamıştır bajaj kalitesini ki o resimlerdeki gibi test edip motoru alan da muhakkak olmuştur tahminime.ayrıca 5 bin kmnin üzerinde yolu almak ,test aktivitelerini ,ziyaretleri o kadar zamanda gerçekleştirmek kolay değil arkadaş.emeğe saygının sivri dilden önce gelmesi gerektiğinin hala farkında olmayan sözde motorcular mevcut maalesef.
Sozde motorcular dan bahseden arkadaşim. Siteye uye tarihlerine dikkatini cekerim.. 2006 yilindan beri 8 senedir bu işin icindeyim. Sen daha 3 senedesin. MAT motosiklet afet timinde yonetimde rol oynadim. şimdi TMP de Turkiye motosiklet Platformunda aktif uyeyim. Seni de 8 vaya 9 sene sonra buralarda gormek isterim. Bir cok arkadaşim evlenince bu bu ruhu birakti.. Bir cok motosiklet gurubunda uyeligim var. 9 senedir gitmedigim motosiklet festivali yok. Bizde bir soz cıktımı onun arkasinda ölene kadar dururuz. Bir rota yapildimi canimi feda eder gene o rotayi tam olarak uyariz. Trafik kurallarinada tam olarak uyariz. Bizde soz boyledir. Bizim sozumuzde ozumuzde bir dir.
-
14 Haziran 2014, 13:34
#40
Arkadaşlar,
Burada Pulsar savunuculuğu yapmaya çalışmıyorum yanlış anlaşılmasın sadece haksız olduğunu düşündüğüm şeylere yanıt veriyorum. Pulsar'ı da titreşimine ikna olamadığımdan artık almayı düşünmüyorum. Motosiklette yakıt tüketimini rekoru denemek isterseniz pratikte asla yakalanamayacak değerlere düşmeniz mümkündür. Misal benim motorum 6. viteste 100 km hızla gitmek isterseniz anlık tüketimde 2.5 litre gösteriyor. Şimdi diyebilir miyim ki MT-07 100 km'de 2.5 litre yakıyor ? Aksine normal kullanımda motor 5 litre civarı yakıyor. Bakın çeşitli başlıklar altında 100 kere yazdım belki ama insanlar pek inanmıyorlar, bir motosikletin yakıt tüketimini sadece ve sadece gaz kolunu ne kadar açtığınız etkiler. İnsanın içindeki hızlanma veya belirli bir hızda ilerleme dürtüsü gaz kolunu açtırır. Bu yolculuğu yapan arkadaşların yolculuk esnasında ne kadar dik yokuşlarda, karşıdan ne hızda esen rüzgarla ve hangi rakımda gezdiklerini bilmeden ne kadar yakıt tüketildiğini sağlıklı olarak değerlendiremeyiz. O yüzden sahtekarlık yapılıyormuş gibi yorumlara hiç gerek yok. Biraz ayıp kaçıyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)