Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

İzmir MT Trafiğe Kapalı Alan Eğitim

    REKLAM ALANI
  1. #21
    İzmir İl Temsilcisi CEM. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Fazer 600 Ve Wr 125 R
    Alıntı Uykusuzcorap adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar herşey güzel olmuş. şuan canakkaledeym burada trafiğe kapalı alan var ara ara gidip egzersiz yapıyorum fakat izmirde trafiğe kapalı alan nerede var? Bilgilendırırsenız sevınırm.
    Karsiyakada florya var mavisehirde.

    Inciraltinda turkuaz alani var sahilde.

    Cesme otobaninda go kart pistinin yanindada var.

    Siz çalışmak isteyin yeterki bos alan bulunur
    Sadık1453 ve Uykusuzcorap bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    kemboo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova-Muğla/Dalaman
    Motosikleti
    ybr>wolf>mt-07>xmax>inazuma>tenere660
    güzel çalışmalar güzel eleştiriler çok takılmaya gerek yok. Yinede bizim görevimiz uyarmak yapar yapmaz o kendine motorsiklet özgürlük aracıysa karşıyı tehlikeye atmadan istediği gibi giyinir istediği gibi sürer düşüncesindeyim. Ama pamir bidaha görmiyeyim öle bidahakne geliriz artık bunu kaçırdık

  3. #23
    jemalizm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir - Göztepe
    Motosikleti
    Bajaj Discover 125 ST
    Kemalim bir ara ciddi sıcaktı, Mont Deri, yapacak bir şey yok
    Pamir, Whatsapp da iyi geyik döndürdü der çekilirim
    sevgiyle kalın.
    mkaptan bunu beğendi.

  4. #24
    mkaptan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Honda Transalp PD10
    Valla bu kapalı alanda çalışma yapan arkadaşların hepsini yakinen tanırım.
    Hiçbiri korumasız kasksız yola çıkmazlar.Burada mont giymemişler ise çok sıcak olduğundan yaptıklarına 100 de 100 inanırım.
    Hepsi canının kıymetini bilen ,kaybedecekleri olan arkadaşlarımdır. Apaçi tayfasından değillerdir yani.
    O yüzden herkes rahat olsun
    abeciMotoru bunu beğendi.

  5. #25
    flame - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    35,izmir
    Motosikleti
    Yamaha Mt-09,Derbi Gpr 125 Nude
    Alıntı Sadık1453 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tebrik ederim umarım hiç bir zaman asfalt yanığı nedir bilmezsin. Çünkü iyileşmiyor.





    Diğer yazdıklarını sayfayı kalabalıklaştırmamak için almıyorum.

    Söylediklerine katılsam da anlattığın grubun içinde olduğumu düşünen biri olarak cevap verme gereği hissediyorum.

    Dışarın söylediğini gibi görünür bu adamlar, aslında aralarında teknik anlamda yada motosiklet konusunda hiç bir şey bilmeden direk 1200 gs alıp bir iki eğitimden sonra Yunanistan yollarına düşen ağababalar olsa da. Aslına bakarsan aranızda/aramızda bir fark yok. Sadece tercihler ve zevkler farklı. Bunun gereği olarak ta kullanılan motosiklet tarzları farklı.

    Bir konuyu açıklığa kavuşturalım koruma ekipmanlarının en kalitelisini dahi alsanız normal yol koşullarında giyebileceğiniz en iyi ekipmanlar bile 70 km. hızın üzerindeki kazalarda işe yaraması çok zor. Bu nedenle koruma ekipmanları olmazsa olmaz olsa da asıl önemlisi güvenli sürüştür.

    Yazın motora binmek kışın binmekten daha çok hasta eder insanı. Neden? Sıcakta trafikte terlersin su akar sırtından aşağıya, sonra boşluk bulup bir gazlarsın rüzgar mis gibi rahatlatır seni ama aynı zamanda teri hızla soğutur ve anlamadan ciğerine kadar işler. Sonra hastalanırsın 35 derece sıcakta.

    Ben eminim ki buradaki herkes koruma ekipmanının önemini sayfalarca yazan benim kadar ve hatta belki daha fazla biliyor. Yakın zamanda CBR 250 ile kaza yapan bir genç konu açmıştı ekipmanların önemi ile ilgili kazada onu kurtaranın tulumu ve kaskı olduğunu uzun uzun yazmıştı.

    Şimdi ulan bir kendi aramızda toplanıp eğitim yaptık apaçilik mi yaptık nereden çıktı bu adam bilmiş bilmiş yazıyor diye düşünerek kızıyorsunuz bana... İstediğiniz kadar kızabilir yada söylenebilirsiniz, sizin bana yada benin gibi düşünen, yazan herkese karşı yazdıklarınızı okur güler geçerim ama aranızdan birinin kaza yaptığını okursam o zaman günlerce siteye girmek bile istemiyorum.

    Motosiklet sevdanız varsa kardeşim usulüne göre yapacaksınız, terleyeceksiniz, yorulacaksınız, abuk sabuk ışıldaklar yada egsoz yerine ekipmanınızı alacaksınız, kaskınızı kolunuza değil kafanıza takacaksınız. Kendinizi koruyacaksınız. Her ne kadar sizlerle yüzyüze tanışmasakta başınıza gelen bir şey nedeni ile bizleri üzmeye hakkınız yok.

    Bu arada gs' li eğitmenler dedinya, o gs' li eğitmenler cart diye oraya gelemiyorlar, yıllarca çok ciddi ve en ufak hata affetmeyen eğitim ve sınavlardan geçerek oraya geliyorlar. Üstelik sadece kendi motorları değil tüm motorlar ile ilgili sürüş teknik detaya hakimler. Sınavda yada eğitimde biri çıkıp hocam benim motorumla bu hareket olmuyor dediğinde hoca çıkıp o motorun aslında hareketi yapabildiğini göstermesi gerekiyor çünkü. Bu arada bizlerin daha düzgün ve güvenli motora binebilmemiz için koşturan bu adamlar kapalı alan eğitimleri için ücret alıyorlar sadece o da tuttukları alanın kira bedeli için. Road Craft (yol eğitimi) leri ücretsizdir.

    Hangimiz bütün sezon boyunca tüm hafta sonlarından böyle bir fedakarlık edebiliriz.

    Tekrar söylüyorum, sözlerinde doğruluk payı var ama aralarındaki bir kaç tabiri caizse artis yüzünden tamamını böyle görüp yaftalamak ve ukalalık yakıştırmak hoş değil. Umarım bir gün dağda bayır da bir yerde yolda kalmazsın. Eğer kalırsan söylediklerimin yanlış olmadığını endurocu bir abin durup seninle ilgilenince anlarsın.

    (Bu arada body armor cadde kullanımı için uygun değildir. Sert plastik sert beton yada asfaltta daha fazla sürüklenmeye neden olur.)

    "KAZASIZ SÜRÜŞLER"
    Kim olduğunuzu bilmiyorum,bir tek yelek uyuşuyor yazdıklarımda Onda da alınıvermeyin canım

    Yasaklar kurallar kesinlikle çözüm değildir.Tek geçerli kural eğitim ve bilinçli olmaktır.Tecrübe zamanla oluşur.O konuda hem fikiriz.Haricinde sanırım sizin toplam kilometrenin 3 katının 15000 fazlasını ben 2011 yılında devirmiştim sonra saymayı bıraktım (latife yapıyorum vallahi) Viraj zorlamadığım zamanlarda kesinlikle dizlik kullanmıyorum(bu tulum+slider da olabiliyor)Uzun km'li +2 gün yolculuklar ve kış harici korumalı pantalon kullanmıyorum...Sebep basit;dikkatim dağılıyor. Body armor orada gayette işe yarar hızları çok düşük ve sürtünme ile en çok zarar görecekli kısımları koruyor.Yoksa o cayır cayır sıcakta 1500 liralık yazlık mont olmadan yalan olur dikkat.Çalışma sıkar eğitim değil artislik gösterisi olur.Ki Pamir kardeşim cidden bir şeyler öğrenmek kendini geliştirmek için çabalıyor...Moto gp değil ki bu tulumla çalışasın...

    Son 2 yıla kadar Supersportlu apaçiydim.Şimdi Nakedlı apaçiyim.Yolda da çok kaldım,3 5 kazamda mevcut gören motorcular hep yardım etti sağolsunlar Endurocularıda severim bu arada Misal Erdoğan abimiz ve Kaptan endurocu,ikisinide seviyorum Fakat bu bahsettiğim çok bilen Kurallaaar kurallaaaar ve kurallaaaar diye tayfayı ukala bulmama engel değil.

    Neyse tekeriniz düz bassın.Daha aklı başında apaçi olacağız umarı yavaş yavaş
    jemalizm, Sadık1453, kemboo ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)

  6. #26
    Sadık1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı mkaptan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla bu kapalı alanda çalışma yapan arkadaşların hepsini yakinen tanırım.
    Hiçbiri korumasız kasksız yola çıkmazlar.Burada mont giymemişler ise çok sıcak olduğundan yaptıklarına 100 de 100 inanırım.
    Hepsi canının kıymetini bilen ,kaybedecekleri olan arkadaşlarımdır. Apaçi tayfasından değillerdir yani.
    O yüzden herkes rahat olsun
    Cevap verme gereği hissettim kusura bakmayın.

    Buradaki arkadaşların böyle bir organizasyon yapmasından, ne kadar bilinçli oldukları aşikar. Üstelik sarkma hareketini başarı ile yapabildiklerine göre de oldukça tecrübeli olanlar da var aralarında.

    Sıkıntım şu. Dediğiniz gibi bu arkadaşlar korumaya ve ekipmanlara mutlaka değer veriyorlardır da. Ancak bu tip paylaşımlar da koruma ekipmanı olan resimlerin paylaşılması bu işi biraz daha güzelleştirir. Sebebi ise burada koruma ekipmanı olmayan resimler örnek teşkil edebilir korkum var. Yoksa yapılan konusunda hep destek tam destek

    Bir gün İzmir' e gelirsem mutlaka onları görüp bir çaylarını içmek ve fazerdaki arkadaşın sarkma hareketini bana öğretmesini isterim


    "KAZASIZ SÜRÜŞLER"
    kemboo, mkaptan ve abeciMotoru bunu beğendiler.
    GÖZÜ PEK MOTORCULAR VARDIR, BİRDE YAŞLI MOTORCULAR...
    HEM GÖZÜ PEK HEMDE YAŞLI MOTORCU YOKTUR...

  7. #27
    İzmir İl Temsilcisi CEM. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Fazer 600 Ve Wr 125 R
    Hang off da calisiriZ cayda iceriz buyrun gelin hocam kapimiz herkese açık
    Sadık1453 bunu beğendi.

  8. #28
    İzmir İl Temsilcisi CEM. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Fazer 600 Ve Wr 125 R
    İlkel kosullarda slow motıon cekımı Daha iyilerini pistte cekecegız ınsallah.


  9. #29

    Üyelik
    05 Aralık 2011
    Şehir
    antalya/muratpaşa
    tebrik ederim...


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)