bu fiyatlara 10 tane bile satamaz. 3 aya enflasyona rağmen aynı fiyatta kalırsa 3-4 tane satar belki
bu fiyatlara 10 tane bile satamaz. 3 aya enflasyona rağmen aynı fiyatta kalırsa 3-4 tane satar belki
Arkadaslar fiyatlar pahalı değil cebimizdekinin alım gücü yok. Biz 1 alırken amerikalı avrupalı 15 alıyo
Orada tek satacak motor 650cc olan çantalı tur motoru.cantalar ile 145 bin tl ise harbiden iyi rakam.naked modelini anlamsiz pahali tutmuşlar 3 bin tl farkla zaten sadece çantalar tutar.benzerlerinin 200bin tl fiyata satildigini varsayarsak cidden güzel rakam.japon naked fiyatina çin turing hatta daha ucuz.ama diğer modellerde neden bu oran korunmamış anlamak güç işleri imkansıza yakın.kaldıki şu saatten sonra böyle paralara motor alacak olan yatırımlık almayada zorlanacağı için japondan bmw ducati den vazgeçemez vazgeçmez.adam 700lük motoruna ducatinin 800cc scramble dan daha fazla para istiyor
CF' yi yeteri kadar haşladıysak. Yeni gelen diğer makinelere geçelim. Jawa' nın lisanlı üretimi Hintlilerdeymiş. Ama Çekya' da bulunan merkez Jawa' da üretime devam etmek için Filipinler' den Bristol ile anlaşmışlar. Bu aralar atılım yapmak isteyen her uzak doğulu firma gibi onlarda CB500F/R/X ' in 471 cc' lik bloğu kullanarak 2 yeni model yapmışlar. Biri benim gibi klasikcilere diğeri Memleketin %90' ına hitap ediyor. ( ADV faşistlerine :D )
https://www.bristol-motorcycles.com/veloce500
https://www.bristol-motorcycles.com/venturi500
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...05855591/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...89591142/detay
Motorlar TR' de 160k' dan satılıyor. Bu arada Honda' yı tebrik etmek lazım. Adamlar öyle bir blok yaptı ki zamanında. Her meydana atılan bloğu araklıyor
Yeni palazlanan Çin' li Huan Cian Sok Sihk firması Ceo : Evet beyler avrupa' ya açılıyoruz. Yeni orta sınıf klasik ve adv hazır mı ?
Yeni palazlanan Çin' li Huan Cian Sok Sihk firması Üretim Müdürü : Hazır abi ama blok yok. Honda' dan koyalım mı ?
Yeni palazlanan Çin' li Huan Cian Sok Sihk firması Ceo : Koyun amk
Scrambler olanına bayıldım bu arada
amaç honda suzuki değil euro 5 değerlerini karşılayan en güçlü a2 bloğunu avrupada pazarlamak,kendileri euro 5 motoru 0 dan yapamicaklarına göre almak en mantıklısı.ya duke 390 yada cbr 500 bloğu zaten a2 ehliyeti kucaklıyor.bu arada ölseler bu paradan neydüüü belirsiz motorları satamazlar merdiven altı toplama pc kasası gibi.ah cf moto milleti hangi markalara itiyorsun yattığın yerden kalkta gör
KTM' nin 390 bloğunu Husqvarna dışında Bajaj kullandı. Ama Honda bu bloğu bir çok firmaya pazarlamış oldu.
Burada ön görüsünü tebrik etmek gerek diye düşünüyorum. Benim aklıma gelenler;
Voge ( Loncin )
- Voge 500DS
- Voge 500R
- Voge 500AC
Brixton ( KSR Group )
- Crossfire 500
- Crossfire 500X
- Crossfire 500XC
JAWA ( RMV / Bristol )
- Veloce 500 ( RMV Scrambler )
- Venturi 500 ( RMV Adventure )
Honda bu şekilde hem 500 serisini hem de bloğu on binlerce satmış oldu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------
Belki de 500 serisini bu yüzden Türkiye' ye getirmiyorlardır Çocuklar siz önemli bir pazar değilsiniz. Diğer Asyalı dan alın. Beni uğraştırmayın.
2020 Haziran'da ikinci el, 200 km de 650 nk aldım. Geçen hafta ilana koyup, 1 haftada sattım. Bu fiyata bence harika motor. Yüksek cc kullanmış biri olarak her tür ihtiyacımı karşıladı. Yerine 650 mt aldım 2021 Haziranda. Bir sene kadar hem 650 nk, hem de 650 mt sahibi idim anlayacağınız. 650 mt, aynı blok olmasına rağmen 650 nk dan çok farklı karakterde. Nk eğlence makinası iken mt gerçekten yol motoru. Yumuşak. Son hız 200 ler çok çok rahat görülüyor ikiside. Şu anki fiyatı ile mt bence kaçırılmayacak bir motor. Her güzelin bir kusuru varsa, o da bu güzelde yedek parça sorunu. Garantili ve ücretli yedek parça stokları farklı görünüyor bayilerde. Ücretli parça istiyorsun yok. Garantili parça stoğunda var ama vermiyorlar. Garip bir prosedürleri var. Motor 10 numara, distribütör sıkıntı.
Bayiide parça var ama sana verirlerse onlarda kalmayacak, kalmazsa da müşterinin işini yapamayacak ve para kazanamayacak(geçiremeyecek). Onun için parça var ama kendilerine kadar, başkasına yok.
Özet: Ya bayiiye sevileceksin ya da kendi başının çaresine bakacaksın. Yamaha'da Honda'da vs'de de bu durum benzer sanırım.
2014'ten beri bajaj marka motosiklet (ns200, dominar 400)kullanıyorum ve motorun parçalarını/sarf malzemelerini kuralkanın sitesinden toplu sipariş ettim hep pandemiden önce, 3gün ile 1 hafta içinde elimde oldular hep. Neredeyse tüm parçalar da stokta bulunuyordu, bulunmayanlar da 1-2 haftada tekrar stoğa giriyordu genelde. Pandemiden sonra ne oldu bilemiyorum ancak olması gereken sistem bu aslında. Ama yapmıyorlar, yapmak istemiyorlar.
Parçası olmayan motosikletleri ancak risk alan, kendi işini kendisi yapabilen, araştıran, kendi başının çaresine bakmayı bilenler (benim gibiler) alır. Onların da sayısı az. Parça olmaz ise onlar da parçası olmayan motoru almaz(zira almıyorum). Onun için satış sayıları düşük kalıyor piyasaya yeni giren motosiklet firmalarının. Onun için tutunamıyorlar. Servisler zaten berbat, onları düzeltmeleri uzun sürer (ya da düzeltemezler bile belki) ama bari yedek parça tedariği düzgün olsun, servisleri düzeltmekten daha kolay bu.
bunları bilmiyorum amam voge nin 525 dsx güzel gözüküyor üzerinde piyasa'da fanatiği olan bir marka yazsalar en az 100 k daha pahalıya satar
çinliler güzel işler yapmaya çalışıyorlar azcık ta yedek parça servis kalitesini arttırmaya çalışsalar çok daha iyi olur seçenekler çoğaldıkça piyasa japonlar istediği gibi at koşturamaz yok satamazlar
Hevesle açtım Mt 800'ün sayfasını, 680-700k diyor fiyatlara.
Alım gücümüz ile açıklanabilecek bir durum değil gibi, o fiyatlara Japonların 750-1000cc motorları, Triumph falan var.
Yurt dışı fiyatları:
https://midwestmoto.co.uk/products/cfmoto-800mt-touring
https://www.cfmoto.bg/en/motorcycles/cfmoto-800mt-explore-edition
Vergisi ne kadar olacak ki? 10.000 euro da devlete mi vereceğiz? Öyle olduğunu sanmıyorum, baya baya Oktay motorun yaptığı bir şey gibi duruyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)