şu çiftalan parkuru bende çok merak ediyorum ama uzak diye gitmiyorum açıkçası...
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
Sen karar ver :D
http://www.motosiklet.net/forum/etki...e-antalya.html
http://www.motosiklet.net/forum/etki...n-da-kamp.html
Kolay erişimde bunlar vardı :D
En son lastik takviyem
Ön lastik alt korumada oldumu deymeyin keyfime :D
Buda Kros kafalılara gelsin :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Abi sen endurtoist'in bu seneki çiftalan buluşmasına gitmedin galiba. Gitseydin çiftalanda zaten her yerin parkur olduğunu görürdün İsoff parkuru bence çok güzel çok eğlenceli bir yer değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:20 ----------
Tamam abi anladım bu koruma sana da lazım Yalnız senin motorda söyle birşey var. Senin motorun egzoz borusu şasi demirlerinin daha altında. Buna göre bişey yapmak lazım. Senin aklına gelen bir şekil var mı?
Yok işte düz degil ona göre yapsalar cok kolay olcak F650GS lerin alt koruması gibi birsey lazım bana oda motorun yere yaklaşmasına sebep olur birde yağ değişimini zorlar, çok aciliyeti yok ama olsa yolda benim endişe etmemi baya azaltır. Bu arada Transalplerin bile egzozu o şekilde altta bilen bilir ne sacma birsey hic anlamam :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Yıl başı kutlama huyum yoktur ama :D bu güzel :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:53 ----------
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
"zenon" senin gönlünde cross yatıyor belliki.en kısa zamanda cross sahibi olmanı temenni ederim
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
Onunda zamanı gelcek ama adam akılı motor yok TR de crosslar gerekli ilgiliyi görmüyorlar ne yazık ki!... STR 250 yi videodaki gibi kulanabilmek mümkün müdür? Motoru elimize alirmiyiz :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Valla sadece arazi sürüşüyse benim motorda yapıyor onu :D dün bir karış balcık içinde kullandım sorun yok dağ bayır düz sakin sakin gitmeye cross almazdım herhalde :D Gecen başıma gelen bir olayı anlattım ne demek istedigim beli olur belki Gectiğimiz Sene Prohell marka yagmurluk aldım kullanmak nasip olmadı taki en sonra Antalyada Yagmur doluya yakalanana kadar ondan sonra sürek li yagmurda kullandım desem yeridir ve bacak arasından dişiten su aliyor bende garantiliya yağmurlugu götürdüm bu su aliyor diye ordaki diyalog ;
B:Ban ,S:Satıcı
B: İyi Günler,
S: İyi GÜnler
B: Burdan yağmuruk aldım ama su aliyor 1-2 kere ancak kullandım
S: Markası neydi
Brohel
S: Prohell se alir abi
B: :S nasil yani
S: Prohel ler su aliyor garanti vermiyoruz Abi
B: Yagmurluk neden alinir? Yağmurdan korusun diye degil mi?
S: Evette Prohel yagmurluklar yagmur alir abi REvit olsa hertürlü garantisi varda Prohelle vermiyoruz.
B: (sinirlendim ) MAdem oyle ne diye yağmurluk diye satıyorsunuz bunları rüzgarlık deyin o zaman
S: Abi haklısında herkez Revit alamıyor...
B: Yagmur geciren yamurluğu niye bana satıyorsun o zmaan
S: Biz demişizdir abi satarken ....
Velhasıl yagmurlugun altıgını değiştiler.
Şimdi konumuza gelirsek cross kullanıma uygun olmayan bir cross motordan mi bahsediyoruz :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Ben normal arazi sürüşünden bahsetmedim adamlar o kadar hoplayip zipliyor. Bu hareketleri abartirsan elinde kalabilir dedim. Str250 cross ama tabiki bir ktm kadar da dayanikli degil bunu biliyoruz. Benim anlatmak istedigim motorun limitlerini bilmekti sadece.
Senin dedigin arazi sürüşünü ben de cbf150 ile yapabilirim ama ben buna arazi sürüsü demem
(Telefon ile yazdim kusura bakmayin.)
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
str yi hafife almayın bence,sonuçta cross için tasarlanmış bir motosiklet ve arazide her türlü cbf vs... üstün,şahsen benim girdiğim arazi sürüşlerini gt250 veya cbf150 ile yapsanız asıl onları alırsınız sırtınıza
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
CBF tamamda GT alinacak gibi degil cok ağır gt250 nin arazide 3 dez avantajı var;
1.Ağır
2.Ön süspansiyon yetersiz ve sert
3.Lastikleri ( LAstik olayını çözdüm.
Üç demiştim ama bu göreceli dl dede aynı sorun var 4.Jantlar döküm jant yamulur catlarsa yandın demektir.
ama şunu söyleye bilirim bircok Endorodan daha yüksek olması ve daha hafif olmasından dolayı arazide daha başarılı bir motor tabi ki onun yeri dag bayır degil sonucta asfalt icin dogmuş bir alet str250 bölümündede sordum ama burda da yazım
Bu motorların ( Cross ) düz yoldaki kullanımı nasil?
O alstiklerle asfalt performansı nasil ivmelenmesi yol tutuşu son hızı şehir içi kullanımı nasil?
Stabil gide bildiği en yüksek hızı nedir? Anlık yüksek hızlardan bahsetmiyorum hani 110 km hızla 300 km tık demeden calışır gibi birdeğerdeki son hızını soruyorum?
Ecnebi filmlerinde hep görüyuoruz şehir ici motor mullanımları hep kross arazi lastiği yaldır yaldır gidiyorlar.
ÖRnek:
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Tmm onun kadar olmasada yakın boyuttaki full yüklü full toprak taslı zeminde 10 km gittiğim var benimde gt250 ile :D keske kamera olsaydı birde gece 22:00 de tırmandık millet oraya 4x4 ATV yada kroslarla geliyordu.
http://www.facebook.com/media/set/?s...4837577&type=3
Lastiklerdeki tozdan durumun ciddiyetini anlarsın sanırım :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)