Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

XL 700 transalp mi ? yoksa dl 650 ( model 2010 ) v-storm mu ????

    REKLAM ALANI
  1. #1
    okkesh79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Honda NC 700 X , CB 125 E ve YAMAHA XJ6 N
    ARKADAŞLAR BU İKİ MOTOR ARASINDA KALDIM ... XL 700 KULLANANLAR ÇOK YAKIYOR DİYORLAR (KM'DE 20-22 KURUŞ) V-STORM KULLANANLARA SORUYORUM (KM'DE 16-20 KURUŞ) DİYORLAR ... MALUM DÜNYANIN EN PAHALI BENZİNİNİ KULLANIYORUZ . SİZ OLSAYDINIZ HANGİSİNİ TAVSİYE EDERDİNİZ . BİDE ARTILARINI VE EKSİLERİNİ YAZARSANIZ SEVİNİRİM


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    22 Eylül 2011
    Şehir
    bursa
    bence dll 650 daha güzel ama senin görünüş olarak hangisini sevdiğin önemli ikiside neredeyse aynı güçlere ve yapıya sahip kim ne dese boş sen ne seviyosan nasıl seviosan öle al ama dediğim gibi benzin problem olursa sen dll 650 al derim

  3. #3
    okkesh79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Honda NC 700 X , CB 125 E ve YAMAHA XJ6 N
    benim içimden geçen makine v-storm ama dezavantajı motor kısmı çok açık ve ortada durması yoksa başka bir sorunum yok :(

  4. #4
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    okkesh bey ben dl650 derim.abs li bir modelini alıp keyifle binebilirsiniz.araziye çok çıkmazsanız,konforlu ve ekstradan bir üst verdi dilimine girmeden yarı yarıya vergi ödersiniz,motor kısmı açık diyorsunuz ama karter koruma ve motor koruma demiri işinizi görür..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  5. #5
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Temmuz 2006
    Şehir
    İst/Kozyatağı
    Motosikleti
    Salcano 150-T4
    Her iki motorun fiyatlarınıda yazarmısın.Aradaki 4 kuruş mu seni korkutuyor.Yaptığın hıza göre bu rakam değişir.Fiyatları aynı veya çok yakınsa bende DL650 derim.

  6. #6
    okkesh79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Honda NC 700 X , CB 125 E ve YAMAHA XJ6 N
    Alıntı _OLD_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her iki motorun fiyatlarınıda yazarmısın.Aradaki 4 kuruş mu seni korkutuyor.Yaptığın hıza göre bu rakam değişir.Fiyatları aynı veya çok yakınsa bende DL650 derim.
    Transalp 2011 19000 tl 2.el vstorm 2010 model 22000 tl

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------

    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    okkesh bey ben dl650 derim.abs li bir modelini alıp keyifle binebilirsiniz.araziye çok çıkmazsanız,konforlu ve ekstradan bir üst verdi dilimine girmeden yarı yarıya vergi ödersiniz,motor kısmı açık diyorsunuz ama karter koruma ve motor koruma demiri işinizi görür..
    Transalp Abs li . Karter koruma pahali birşey mi ben bazilarinda gordum plastige benziyor onun demirlisi iyi olur bence

  7. #7
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Temmuz 2006
    Şehir
    İst/Kozyatağı
    Motosikleti
    Salcano 150-T4
    Transalp sıfır,Vstrom 1 yıllık,fiyat farkı 3.000 lira.Yakıt farkı km.de 4 kuruş,3000/0.04=75.000 görüldüğü gibi Transalp'le 75 bin km yaparsan aradaki yakıt farkı ortadan kalkıyor.Vstrom alırken verdiğin 3.000 lira fazlalık ile bukadar km. sonrasında vereceğin farkı peşin vermiş oluyorsun.Ayrıca Vstrom nasıl kullanılmış,kaç km.de?1 yıllık olmasına rağmen neden satılıyor?Araştırmak gerekir.

  8. #8
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Benim V-strom'um bir depo ile şehir içi ortalama 350km şehir dışı 410km gidiyor. Yakıt tüketim değerleri aynı gibi. Bir de günlük işe gidip gelme yapmayacaksan yakıtı bu kadar az farklar için umursama derim. Seçim olarak ise Şubat-2009'da aynı ikilemde kalıp V-Strom tercih etmiş biri olarak pişman olmadığımı söyleyebilirim. XL700 ünü satıp V-Strom almak isteyen birinide okumuştum forumlarda. Şu an motorumu satıyorum. İlanlarda görebilirsin. Ama sattığım için değil gerçek düşüncelerim bunlar olduğu için aynen paylaştım.

  9. #9
    borabuhara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul-yeşilköy
    Motosikleti
    transalp 700
    Slm yaklaşık 3000km dir yeni transalp kullanıyorum, bugün daha 250km lik bi geziden geldim yağmur altında her türlü hava koşulunda sizi her yere getirip götürecek motor. 60HP 60 Tork güc yerinde 160-170 lere sorunsuz çıkarsınız artçı için çok çok rahat , motorun kullanımı
    aynen bi bisiklet kadar kolay daha yumuşak bi gaz kolu hassasiyeti olamazdı sanırım.Aydınlatma gayet iyi gece,farlar sürekli açık çalışırken.Yuvarlak ayna lar görüş için ideal,tel jant olması da toprak da dağda bayırda avantaj bildiğiniz gibi.

    Yakıt konusu nu bilmiyorum ama herhalde 5lt civarı yakıyo ama bi bmw f800 le karşılaştırırsanız daha fazla yaktığını söylemeliyim ama motora bu kadar para verdikten sonra bence yakıtı çok fazla dert etmeyin, motor 688cc deavülle motorundan geliştirilmiş biraz daha
    güçlü olabilirdi 140-150 ile giderken peşinizdeki araçtan kurtulmanız yavaş oluyo 6 vites yok çünki olsa çok daha iyi olurdu.

    Motor sorunsuz arıza olayı yok gibi abs ve dual brake var arka fren her iki tarafıda kontrol ediyo ama varedora da çift dual brake ver yani her iki frende konbine transalp de tek ama bence gayet yeterli frenleri kullandığınızda alet ip gibi sağa sola kaçmadan istikamtinde duruyo
    bu çok önemli bence bunların haricinde biraz rüzgar alıyo tur camıyla halledilir, yaklaşık 300km falan gidiyo bi depoyla çok ayrıntılı
    denemedim açıkcası onun harıcınde 210 kg civarında motor çok geniş değil eski kasaya göre daha dar trafikte aralardan sıyrılmak kolay
    oluyo, kumda biraz zapetmek zor gibi denedim ama çamurda, toprak da,stablize yolda çok konforlu sanki düz bi zeminde gidiyosunuz ,

    Aklıma gelenler bunlar kesinlikle tavsiye ederim diğer motorla karşılaştırma yapamıycam kullanmadım daha cüsseli sanırım vstrom her ikiside enjeksiyonlu vstrom biraz daha güçlü yanlış hatırlmıyorsam o da kendini kanıtlmış bi motor benim tercihim transalp den yana oldu
    oğlumun ismide alp belkide ondandır iyi günler hayırlısı olsun şimdiden.

  10. #10
    HELLAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2008
    Şehir
    izmir (gümülcine. komıtını greece)
    Motosikleti
    VSTROM BEYAZ
    transalp km 200 bin 250 bin

    strom 70 bin 80 bin

    biçilen km ler bu sonuç ta honda BENCE TRANSALP
    TRANSALP.GR.COM

  11. #11
    kanmix_x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2012
    Şehir
    Gonya- Mevlana Selçuklu
    Motosikleti
    Cbf150,Ybr,Tvs üçlüsü :)]
    Benimde varadero hoşuma gidiyor
    İmza yok
    Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
    Oğlum Bak Git

  12. #12
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    bahsettiğin transalpler pek tutulmadı...bence suzukiyi tercih etmelisin..görünüş olarak da çok iyi...

  13. #13
    HELLAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2008
    Şehir
    izmir (gümülcine. komıtını greece)
    Motosikleti
    VSTROM BEYAZ
    TRANSALP tr de tutulmaz
    versy
    bandit.YAMAHA mt3 mt1 LİSTE boyle uzar gıder

    zaten tr de tutulmayan makına.... dunyada tutulur........
    TRANSALP.GR.COM

  14. #14
    phradrel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    F650GS
    tutmamalarının sebebi tamamen duygusal ama
    Güncel Motosiklet Haberleri ve Kültürü Blogu
    https://www.facebook.com/BoutiqueMoto

  15. #15
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı HELLAS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    transalp km 200 bin 250 bin

    strom 70 bin 80 bin

    biçilen km ler bu sonuç ta honda BENCE TRANSALP
    Temiz bakarsan, temiz kullanırsan dl nin 70-80 binde bitmesi imkansız, bu çıkarım kime aitse çok yanlış yorumlamış.
    ozgurakman bunu beğendi.

  16. #16
    HELLAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2008
    Şehir
    izmir (gümülcine. komıtını greece)
    Motosikleti
    VSTROM BEYAZ
    Alıntı phradrel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tutmamalarının sebebi tamamen duygusal ama

    YOO BAKABILIRSIN SAHİBİNDEN .COM

    cok saçma makına bence strom ve çok çırkın enduro desen enduro degıl ..asfalt ıçın desen zayıf makına....en ufak ruzgarda olursun YELKENLI.....ÇOK SAÇMA MOTOR
    TRANSALP.GR.COM

  17. #17
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Alıntı HELLAS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TRANSALP tr de tutulmaz
    versy
    bandit.YAMAHA mt3 mt1 LİSTE boyle uzar gıder

    zaten tr de tutulmayan makına.... dunyada tutulur........
    XL 650 tutulurken XL 700 niye tutulmadı...?
    mt3 ve mt1 in tutmama sebepleri ortada zaten...versys konusunda haklısın o da kawasakinin poh yemesinden dolayı olabilir...

  18. #18
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı HELLAS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    YOO BAKABILIRSIN SAHİBİNDEN .COM

    cok saçma makına bence strom ve çok çırkın enduro desen enduro degıl ..asfalt ıçın desen zayıf makına....en ufak ruzgarda olursun YELKENLI.....ÇOK SAÇMA MOTOR
    hiç dl650 sürdün mü? asfaltta çok rahat bir makine. yüklü ve artçılıyken şase yapısı sayesinde üst üste gitmiyorsun. v.s v.s, kısacası toprağa değil asfalta adapte edilmiş bir DP (dual-purpose) motosiklettir. ancak pek de dual purpose denilemez, zorlu araziyle arası pek iyi değil. daha çok hafif arazi ve asfalt içindir...
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  19. #19
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Bence devir ekonomi devri iken ve transalpin DL ye nazaran ne kadar falza yakıt tükettiği aşikar iken, telli jant devri çoktan kapanmış iken artık iki motor arasında kalındıysa ve bütçe iki motoruda almaya elverişli ise ben tartışmasız DL alırdım. Hep dediğim gibi beğeniler, sahip olunması arzu edilen motosiklet ile ilgili beklentiler kişiden kişiye değişir.

  20. #20
    HELLAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2008
    Şehir
    izmir (gümülcine. komıtını greece)
    Motosikleti
    VSTROM BEYAZ
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence devir ekonomi devri iken ve transalpin DL ye nazaran ne kadar falza yakıt tükettiği aşikar iken, telli jant devri çoktan kapanmış iken artık iki motor arasında kalındıysa ve bütçe iki motoruda almaya elverişli ise ben tartışmasız DL alırdım. Hep dediğim gibi beğeniler, sahip olunması arzu edilen motosiklet ile ilgili beklentiler kişiden kişiye değişir.

    TEL CANT devri nasıl kapanır ya.??..yenı modellerı ıncele.... TIGER 900 BMW..YENİ TENNERE 1200 660 HANGISINI SAYAYIM.....
    ARKADAŞLAR YANLIŞ anlamayın dl yı evmın önune koymam . .yerıne FAZER 600 yada 800 bas gıt.....aynı şey
    TRANSALP.GR.COM


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)