Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

f650 GS ve V-Storm DL 650 arasında kaldım

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    27 Nisan 2010
    Merhaba arkadaşlar,
    Geçen sene almış olduğum Kawasaki Ninja 250R'ımı sattım. Hem asvaltta il dışı gezilere çıkabileceğim hemde arazide normal koşullarda kullanabileceğim çok amaçlı bir makina bakıyorum.

    Bir tanıdıkta 2007 model BMW 650GS (24 binde) var ve 13.000'e bırakıyor.
    12.000'e yine bir tanıdık 2004 model (51.000)'de v-stormunu bırakıyor.
    İki alet de full dolu ve motorlar tanıdık. (Temiz)

    Araştırmalarım sonucunda: v-storm'a karar vermiştim ama endurocu başka bir arkadaş bmw'yi tekrar düşünmemi istedi..


    Siz olsanız hangisini tercih edersiniz? Neden? Cevap veren arkadaşlara şimdiden

    çok teşekkürler, saygılar.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Raphae1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2011
    Şehir
    FENERBAHÇE, Çanakkale ve İstanbul
    Motosikleti
    Er6-F-Cbf 1000+YBR 125, gts250-cbf150-600rr-mt07
    Bence V-storm hem çift silindir hem daha güçlü hemde daha yakışıklı.Temiz ise kaçırma derim.

    Bmw f650 li tek silindir ve servisi olan borusan adı gibi pahalı gecen sene bende düşünüyordum bir kaç motor ustasına sordum F800 den asası iş yapmaz demişlerdi. yinede tercih senin tabi.
    ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...

  3. #3
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    yedek parça ve servise para kaptırmak istemiyorsan ,
    titreşimden kaçınmak istiyorsan ,
    daha fazla yükle rahat etmek istiyorsan ,
    satarken zorlanmak istemiyorsan ,
    sollamalarda , asfaltta ve toprakta mahçup olmak istemiyorsan ,

    DL 650 derim....
    "Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
    "Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet

  4. #4
    Raphae1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2011
    Şehir
    FENERBAHÇE, Çanakkale ve İstanbul
    Motosikleti
    Er6-F-Cbf 1000+YBR 125, gts250-cbf150-600rr-mt07
    Alıntı takendy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yedek parça ve servise para kaptırmak istemiyorsan ,
    titreşimden kaçınmak istiyorsan ,
    daha fazla yükle rahat etmek istiyorsan ,
    satarken zorlanmak istemiyorsan ,
    sollamalarda , asfaltta ve toprakta mahçup olmak istemiyorsan ,

    DL 650 derim....
    ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...

  5. #5
    Atahualpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    RR 250E-9
    Ben de DL diyorum. BMW nin yakıt ekonomisi güzel ancak; diğer yönden amortisman konusu çift silindir olunca DL öne çıkıyor.
    YOU WILL NEVER WALK ALONE

  6. #6
    mehmet tufan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2010
    Şehir
    BEŞİKTAŞ / istanbul
    Motosikleti
    BURGMAN
    DL 650 içine sinmiyorsa transalp
    What goes around, Comes back arround...

  7. #7
    merkezkale - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2009
    Şehir
    istanbul-turkiye
    Motosikleti
    Honda VFR1200X Crosstourer
    tercih yapmak ise mesele, DL diyorum ben de

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:26 ----------

    Bu arada DL titreşimli bir motordur. Kıçı nasırlı motorcu 2 silindirlinin titreşiminden rahatsız olmaz, bilakis keyif alır.

    Bayanların tercihi ise cbf gibi 4 silindirli titreşimsiz motorlardır.

    Titreşimi bol yeni motosikletin hayırlı olsun inşallah
    Ride it like you stole it!

  8. #8
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Alıntı takendy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yedek parça ve servise para kaptırmak istemiyorsan ,
    titreşimden kaçınmak istiyorsan ,
    daha fazla yükle rahat etmek istiyorsan ,
    satarken zorlanmak istemiyorsan ,
    sollamalarda , asfaltta ve toprakta mahçup olmak istemiyorsan ,

    DL 650 derim....
    Suzuki'nin yeni fiyat listesine göre Vstrom 650'lerin fiyatı 26-27 000TL civarı.(japon yenine yatay geçi yapmışlar.600cc ve üstü tüm modeller 5000-6000 TL civarı zamlandı). Bu fiyat artışı yedek parçayada yansırsa Bmw'den pek farkı kalmaz. Al Suzuki'yi vur Bmw'ye

  9. #9
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    Afrika..
    Bu kıyaslama F650GS ile Transalp arasında yapılmış olsaydı F650GS derdim.
    Fakat şu durumda bende DL 650 diyorum.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  10. #10
    sereye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2005
    Şehir
    DÜZCE - 1959
    Motosikleti
    '08 Burgman 400 Siyah
    GS alırsan aklında hep DL olacak. Tercihim suzukiden yana.
    Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen

  11. #11
    Von_Pasther - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Süper Ténéré 750
    -Yakıt tüketiminde f650gs daha ekonomik.
    -Titreşim öyle aşırı düzeyde değil.
    -Parçaları pahalı olmasına pahalı ancak 10.000kmde bir periyodik bakım ve muadillerine göre daha uzun süre dayanan yedek parça.Daha pahalı olması normal.
    -Asfaltta normal olarak kullanabilirsin ama toprak yolda dl den daha performanslıdır.Motoru hangi amaçla alacağına bağlı.
    -Ve en sonuncuda adı üstünde BMW kalite güvenilirlik konfor ve birde BMW kullanmanın verdiği güzel hissi hiçbir şeye değişmem.
    -GS alırsan aklında DL falan kalmaz tabi özel bir sevgin yokta sadece bakıyorsan.

    Dediğim gibi kullanım amacı önemli çokta eşit motorlar değiller sonuçta.

    Konuyla fazla alakalı değil ama 99 model bmw r1100gs kullandım kullanımı müthiş rahat.Boxer tavsiye ederim uzun yolada araziyede girer çok zor koşullar olmadıkça

  12. #12
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    çok uzun seferler araştıran birisi olarak dl650 derim.

    yakıt olara f650gs daha az yakar ama titreşim gerçekten sıkıntı.yunuslara bile defalarca sordum.memurlar azer bülbül gibi titriyor alma sakın diyorlar.

    f650gs bir üst vergi diliminden değerlendiriliyor ama beygir gücü dl650 ye göre oldukça az denebilir.

    bakım masrafı 10 bin km de bir yapılsada oldukça masraflıdır.

    bunun yanında bmw de abs ve elcik ısıtma standart.

    daha bir çok farklılıklar var ama ben dl650 yi tercih ederdim..

    hayırlısı olsun..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  13. #13
    iSSo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MTS 1200S
    birbirine yakın makinalar ama ikiside farklı tarz.
    Bende ilk DL 650 alacaktım ama vazgeçtim, sonra F650GS ve XT 660R arasında uzun bir süre gittim geldim.
    sonra F650 GS sorunlarını araştırdım, kesin bir dolu şey var. sonra XT 660R için aynısın yaptım ama bişey bulamadım gittim aldım =)
    [B]Efendi olun, adam gibi araç kullanın!

  14. #14

    Üyelik
    01 Aralık 2009
    tabiki v-storm, soru mu bu da
    optimistic people live better !

  15. #15
    srknbdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2009
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    kawasaki kle 500
    deli deli olma, DL al
    bi gaza bassam googlede arasan bulamazsın


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)