Ocagina incir diker ..ALAMAyin
V STROM AL BAK KEYFINE JAPOM IYIDIR..
Tresekkurler henjz cok yeniyiz arkadasla, cbr 125 in ardindan hic habancilik cekmedim dengesi gidisi durusi guven veriyor , dirdiugu uerde agir dikkat etmek lazim, benzin gostergesi yok ama rezerve gelince isigi yaniyor, titresim var ama rahatsizlik vermiyor sanirsam aklima takilmiyor enazindan, parcasi bol ama iciz degil elcik isitmasi su gunlerde muthis ise yariyor topcase in hakismadigini dusunuyorum belki soker daha kucuk takarim, servis bmw ler cok saglam bakimini yap yillarca bin diyor tamiri kolay parcasi bol
bmw f650 ler için servislere mahkum değilsiniz. orijinal, çıkma, aftermarket dedikleri ürünlerin tamamını internette kolayca bulabilirsiniz.
Ocağına incir ağacı dikmek isteyen v-strom alsın 10 yaşında motorum periyodik bakımlardan başka bakım istemiyor.
2004 model olup bir suru yuruyen binlerce km yapan cok v strom . Var
Ama f650 yuruyen yok yureyeni bulursan da bir suru masraf ....bmw parcalarida pahali almayin sakin ...
- saglam motordur. oyle kolay kolay orasi burasi dagilmaz, ses gelmez.
- ekonomiktir, 100km de ortalama 3.5-4lt benzin tuketir, bakimlari 10bin km'de bir yapilir.tek silindirlidir dolayisiyla iki ve daha fazla silindirli olanlara gore daha ucuz bakim ve onarim maliyetleri vardir.
- servisleri adam gibi servistir,bilgilidirler,insandirlar.musteriye musteri gibi davranirlar ve profesyoneldirler.
- yedek parca fiyatlari sanildigi kadar abarti rakamlar degildir. kiyasladiginiz diger markalar da onemli tabii. yamaha ya da hondadan cok pahali degil az bir fark olabilir. temin suresi de diger markalarda oldugu gibidir.bir cok parcayi internetten temin edip sizler de satin alabilirsiniz. sonucta yurtdisindan gelecek her parca ayni surede geliyor bmw ya da honda farketmez.(bu arada hem honda hem de bmw sahibiyim taraf tutmak gibi bir kaygim da yok, yasadigim tecrubelere dayanarak yaziyorum, baskalarinin farkli tecrubelerden kaynakli fikirlerine de saygiliyim).
- tek silindirli bir motosiklet olmasina ragmen titresim cok fazla degildir (transalple kiyaslamayin, ortada v2 gercegini gozardi edemeyiz) konfor yeterli olcudedir.turing cam ile gayet konforlu seyahat edilebilir. selesi artci ve surucu icin gayet rahattir.ayarli arka amortisor sayesinde yol ve yuk durumuna gore secim yapilabilir.konfor ve yol tutus hissedilir olcude degisir.oturus pozisyonu bel boyun agritmaz.sehir icinde cok rahat kullanilabilir.hakimiyet cok kolaydir.istenildiginde devre disi birakilabilen abs guven verir ve gayet guzel calisir.elcik isitma standarttir (2004 sonrasinda sanirim, bir de cift bujilidir 2004 sonrasi), cakmak cikisi vardir (orjinal),deposu koltugun altindadir dolayisiyla agirlik merkezi asagi cekilmistir ve bunun suruse etkisi iyidir.
kronik problemleri vardir. mars rublesi bir sure sonra dagilir, on tekerlege sertce alinan darbelerde bilya bozulur.
aklima geldikce yazarim yine. simdilik bu kadar.
649 değil de 651cc'dir dolayısı ile 1cc ile bir üst vergi dilimine girer)
2005-2007 arası modellerde vergi dezavantajı yıllık 159-102=57tl dir.
bu yaş için gereksiz ödenen bir para gerçekten.
selamlar malesef ticari mesaj olarak kabul edldiğinden,telefon numaramı yazamıyorum.bmw konusunda yardım isteyenler lütfen özel mesajla ulaşın.f 650 gs candır.kolay kola üzmez kullanıcısını,eğerki motorda sıkıntı var ise mutlaka gereksiz bilgisiz kişilerce, diagnostik cihazı olmadan ya ordadır ya burda tekniğiyle kurcalanmadık yeri bırakılmadığından motor sıkıntı çıkartıordur.ama çözümü var merak etmeyin.f 650 gs yurt dısında 400-500 bin km yapmış olanları var .kanıt abancı forumlar.
120 bindeki bir gs i açtım ön zincir dişlisindeki stoplama pulunu zincir değiştirdikten sonra yerıne takmamıs akıllı biri,bir başka akıllıda 6 tl verip orjinal pulu almak yerine ön dişliyi ana mile kaynaklamıştı )),ön dişlinin bağlandığı ana milin dişlerini sıyırmıştı piston segman değişmeye gerek görmeden açmışken silindir contasını ana dişli milini,değişip sübap ayarını yapıp kapadık hala yollarda.
bir diğer f 650 i 80 bın km de açtım sadece antifiriz kullanılmadığından silindir kapak contası çürümüştü değiştik sübap ayarı yapmadan kapadık bunun giibi niceleri var yapılan motorlar.kısa kısa örnek verdim.alacağınız f 650 gs lerde 2000 model dahil hepsinde pc bağlantı yuvası var özel cihazla.pc ye bağlatıp kontrol etmeden expertiz yaptırmadan gs almayın .sonra demedi demeyin kalın sağlıcakla.
Bugun f650gs makinami aldim ve 400km yol yaptim cok guzel cihaz ilk izlenimlerime gore Allah bi zeval vermesin insaallah, bu yagmur camurda yalovadan izmire yol yaptim neredeyse hic yorulmadim insaallah boyle memnun olurum hep
Alınır.
Bmw mis gibi motor, 2.elde çok rağbet görüyor.
Bu arada benim 2004 model siyah bmw'em satılık, kilometresi orjinal, plaka sorgulatınca zaten son 3 muayenin kilometre bilgileri de çıkıyor, izmir'den 14,900 tl.
Merak ettiğim konu f650gs'de normal motosikletlerde benzin deposunun bulunduğu yerlerde ne var?Honda nc gibi bagaj felan mı var?
Arkadaslar bilen bilmeyen herkes bmw f650gs hakkinda yorum yapiyor, bende burdaki yorumlara f650gs almiyordum subat ayinda gercekten cok temiz 28000 km de 2003 f650gs aldim, motor cok yatmis lastikler, zincir, disliler ilk haliydi hemen hepsini degistirdim, sonra periyodik bakim kismina geldim, hava filtresi 19tl, yag filtresi 26tl, buji 19tl, fren balata ön;60tl, arka 65tl, hepsi bu, ve cin motorlari gibi parca bulamama sorunu yok hersey piyasada mevcut, gidipte "boru"san dan ismiyle müsemma fiyatlar alip motoru lütfen yermeyin, aldigim parcalar hepsi orjinal ve bakimini kendim yapiyorum ve bu motorun en guzel yani gercekten cok az yakiyor
motora yapılan yorumlardan ziyade sizin satın almayı düşündüğünüz motor ne kadar bakımlı, sizden önceki kullanıcıları motora yağı eksik halde bindi mi, ufak tefek sorunları zamanında müdahale edildi mi yoksa birikmiş halde bekliyor mu bunlar daha önemli konular.
f650gs normalde bmw'nin başkalarına ürettirdiği , kronik problemli olan modeli değil miydi? yanlıs mı hatırlıyorum?
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)