Kawasaki kle 500 zincir ve dişli değişimi
Reklamlar
-
2005 model motorumun zincir ve dişlilerini değiştirmek istiyorum. Orjinal ön 17, arka 44 dişli var. Dişli oranı katalogta 2.652 ( 61/23 ) şeklinde. Ben sadece arka dişliyi 46 olan ile değiştirmek istiyorum, bundaki amacımda azıcık torku artırıp vites aralıklarını uzatmak, yavaş ve orta süratlerde (40-120) daha keyifli kullanmak . Hızı ve yakıtı değişirmi. Sizce doğru bir değişim mi olur. Konu hakkında gerçekten bilgisi olan arkadaşlardan yardım istiyorum. Saygılar
MUTLU OLAMIYORSAN BAHANE ÜRETME, KAFANI DEĞİŞTİRMEYİ DENE..
Reklamlar
-
erol 62 adlı üyeden alıntı
2005 model motorumun zincir ve dişlilerini değiştirmek istiyorum. Orjinal ön 17, arka 44 dişli var. Dişli oranı katalogta 2.652 ( 61/23 ) şeklinde. Ben sadece arka dişliyi 46 olan ile değiştirmek istiyorum, bundaki amacımda azıcık torku artırıp vites aralıklarını uzatmak, yavaş ve orta süratlerde (40-120) daha keyifli kullanmak . Hızı ve yakıtı değişirmi. Sizce doğru bir değişim mi olur. Konu hakkında gerçekten bilgisi olan arkadaşlardan yardım istiyorum. Saygılar
Motorun zaten 6 vites 60 Km/h hızda bile 6. vitesde kullanmak mumkun dişli değişimine bence gerek yok.
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
-
Aşağıdaki site tork ve son hız konusunda yardımcı olabilir.
www.sprocketcalculator.com
Üst kısma mevcut ön-arka dişli ve zincir bakla sayısı giriliyor.
Aşağıya ise takmak istediğimiz dişli sayıları giriliyor.
Sonuçları ise + veya - olarak görebiliyoruz.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
AydoganX adlı üyeden alıntı
Aşağıdaki site tork ve son hız konusunda yardımcı olabilir.
www.sprocketcalculator.com
Üst kısma mevcut ön-arka dişli ve zincir bakla sayısı giriliyor.
Aşağıya ise takmak istediğimiz dişli sayıları giriliyor.
Sonuçları ise + veya - olarak görebiliyoruz.
Çok güzel bir link. Paylaşım içim teşekkürler
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
-
Bu site teknik forumda sabitlenmeli.
-
Ben dişlilerle çok oynadım bence dişli değiştirmek pek gerekli değil.Dişli büyütüldüğünde tork artsada vites aralıkları kısaldığı için bu tork vites değiştirirken kaybediliyor son hız da düşüyor .Ben enduro yaptığım için son hız pek önemli değil ve vites oranlarının azalması rampalarda rahatlık sağlıyor ama asfaltta kullanırken vites arlıklarını azalması ve son hızın düşmesi rahatsız edebilir.(zaten tork beklediğin kadar da artmaz)
-
Detaylı bir araştırma yaptıktan sonra, arka dişliyi büyütmekten vazgeçtim ve Kawasakinin orjinal dişlilerini taktım 17/44 servis fiyatı 200 tl. Zinciride Regina marka taktım 108 bakla o da 200 tl. Toplam 400 tl ye patladı.
MUTLU OLAMIYORSAN BAHANE ÜRETME, KAFANI DEĞİŞTİRMEYİ DENE..
-
09 Ağustos 2011, 10:09
#8
herkese merhaba kawasaki en 500 deki zincirli modelinde arka dişlide ufak bi boşluk var acaba mz deki gibi arka cantla dişli arasında olan lastik takozlar bunlardadamı varsa aşınmış olabilirlermi bilgilerinizi bekliyorum şimdiden teşekürler
-
09 Ağustos 2011, 13:20
#9
anlaşılan pek kawasaki en 500 anlayan yok
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)