MT Supermoto & Cross Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Arkadaslar 2nizde hosgeldiniz. Killingmachine motosikletin güzelmis ancak biseyi merak ettim 82model oldugundan arka amortisorleri yanda. Dez avantajları olmuyormu??. Nedim sende kısa sürede atlama hoplamaya gecebilirsin ancak vücut korumalarını tam almadan tecruben ne olursa olsun yapmanı tavsiye etmem. Benim ucan fotograflarımı fln görmüssündür hepsinde full koruma ögrenene kadar düşülerde yaşadım ama bişicik olmadı ilk atlamalara başladıgımda tecrubem senden azdı. Sende kendini hazır hissettigin zaman baslıyabilirsin...
Reklamlar
-
kingOfTheExtreme adlı üyeden alıntı
Arkadaslar 2nizde hosgeldiniz. Killingmachine motosikletin güzelmis ancak biseyi merak ettim 82model oldugundan arka amortisorleri yanda. Dez avantajları olmuyormu??.
hoşbulduk arkadaşım ben ortadan amartisörlü kullanmadığım için kıyaslama yapamıyacam ama yumuşak oluyo sanki yaylı yatak gibi motor .gaza basınca arka taraf iniyo ön kalkıyo.Bide atlamalarda arkaya yüklenmem kolay oluyor.
-
kingOfTheExtreme adlı üyeden alıntı
Arkadaslar 2nizde hosgeldiniz. Killingmachine motosikletin güzelmis ancak biseyi merak ettim 82model oldugundan arka amortisorleri yanda. Dez avantajları olmuyormu??. Nedim sende kısa sürede atlama hoplamaya gecebilirsin ancak vücut korumalarını tam almadan tecruben ne olursa olsun yapmanı tavsiye etmem. Benim ucan fotograflarımı fln görmüssündür hepsinde full koruma ögrenene kadar düşülerde yaşadım ama bişicik olmadı ilk atlamalara başladıgımda tecrubem senden azdı. Sende kendini hazır hissettigin zaman baslıyabilirsin...
Hoşbulduk tekrar. motorla birlikte kask, dizlik,eldiven, sırt-omuz-dirsek koruması olan bi mont da aldım ama ne derece yeter bilinmez tebi. Bütün parayı motora yatırdığım için çok kaliteli şeyler alamadım. Bir iki ay sonra bi tane kros kaskı almak istiyorum kendime, şimdi havalar soğuk diye kapa aldım
-
mer haba arkadaşlar, benim soracak çok seyim varda nerden başlasam
bi arkadaşımızda crf 250 r var galiba, o makinaya oırjinal ön arka far takıla biliyormu?
on-off lastik alsam asfalttada kullanmak zorunda kaldıgım da motoru çabuk yermiyim nedersiniz
yani enduro gibi kullana bilirmiyim.
bi de maksimum süratı çok yüksek geldi biraz şaşırdım, arkadaş abartmıyorsun dimi
-
Arkadasım o motor CRF diil CR CRF nin 2misli kuvvette 2000model üstü TR de 2tane var. 125 2zamanlılar bile 160yapıyor bu hiç anormal diil orjinal pistonu ile 62hp su anda bigbore piston var 80hp civarında kuvveti var KLE yi çok rahat solluyan makineler. Far konusuna gelirsek acerbis farlar satılıyor takabilirsin ancak bu motoru trafikte kullanıp harcamanı tavsiye etmem sırf onun için bana 2. motoru aldık. Motor trafikte harcanamıcak kadar degerli birde husaberg450 aldık o 50hp egelenceli bir alet ama 2zamanlı gibi degil kuvvetsiz geliyor bana.
-
@kingOfTheExtreme,
senin cr250'nin ömrü (kullanmaya göre değişir ama aşagı yukarı) kaç km?
çünkü 250cc'de 80hp biraz fazla.
-
arkadaslar uzun zamandir siteye giremedim, girsemde bizim basliga yazamadim... guzel bi avrupa turundan dondum...
baktim ki bayagi bi kalabalıklasiyoruz... yeni gelen arkadaslar da resimlerini yuklesinler, giris sayfasina tasiyayim butun resimleri...
gorusmek uzere...
GET UP STAND UP DONT GIVE UP THE RIDE
-
Asagı yukarısı pek yok bide su anda 250cc degil 299cc bigbore piston kiti var 250 iken 62hp idi. Motor sezonda bir silindir piston istemekte ama bunların hepsine deyecegine emin olun yılda 1000ytl masraf + kırdıgınız gidonlar fln fln ama hepsine deger...
-
merhaba arkadaşlar, yine arka sıralara atılmısız. neyse, herkesin tarzı farklı. ben daha öncedende söylemistim, daha dogrusu sormustum.
kros ama 4 zamanlı 250cc bi makına alıp, ön arka far taksam, enduro lastigi kullansam
( 40-50 ps) önerileriniz nedir ?
-
Ben 450 tavsiye ederim. CRF450 birde 2zamanlı 250 olup trafik çıkısı olan husqvarna WR250 var ben bi süre WR125inden kullandım çok güzel motordur. Gerçek kros. EXC250 EXC450 de senin işini görebilir ama 525sx bence çok daha iyi bir secenek. Anladıgım kadarı ile cross amaçlı diil daha çok enduro dag bayırda kullanıcaksın. Ama eger Parkurda kullanıcam diyorsan tabi 250daha uygun olur.
-
parkur olarak degilde arasıra evimden binip, 20-30 km asfalttan nsonra dag bayır ne gelirse. hafir şase, yüksek torklu, düz zeminde bastıgımda motora zarar vermek istemiyorum.
endurolar agır geliyor, kros lar çok özel geliyo (pickupola taşı falan, sehir içine, düz zemine gelemez) torku yüksek olsun istiyorum. bilmiyorum artık, önceden klr vardı tekrar klr 650 almayı düşünüyorum
-
tabi sen bilirsin ama ben CRF250X yada CRF450X i şiddetle tavsiye ederim trafik çıkısı yaptırılabiliyor 450olan klr 650den kuvvetli 55hp.
-
CRF450X'i supermoto'ya çevirirsek aşagı yukarı ne kadar masraf çıkar?
bir de crf450x'i supermoto'ya çevirmek uygun mu? yani kullanışlı olur mu?
yoksa hiç ugraşma direk başka marka bir supermoto mu al dersiniz?
-
hosgeldın mehmet
[COLOR="Red"][I]CROSS ÖZGÜRLÜĞÜN FARKLI BİR ANLATIMI GUZEL BİR YAŞAM TARZI VE ENGEL TANIMAZLIKTIR[/I][/COLOR].
OH BECOME RICH FOR SAKE DIE
-
nedim öncelikle motosikletin hayırlı olsun fiyatı nedir acaba birde senin lastikler biraz daha sanki asfalta uygun bu sekilde lastik degiştirerek asfalttada titreşim olmadan kullanmak mümkünmü
diğer tecrübeli arkadaslarda fikir belirtirse sevinirim
-
Nemrut öncelikle piyasada supermoto adı altında satılan motorlara bakarsan hiçbiri special supermoto diil. Normalde yarışmada gördügün supermotoların hepsi special cross'ların lastiklerinin degistirilmesi ile elde edilen aletler. Gerçek supermoto olarak düşünüyorsan zaten direk supermoto alma imkanın yok. Specialcross u da supermotoya cevirmek için 2000ytl gibi bir masraf gerekiyor yani güzel bi supermoto sana 8000ytl ile 20000ytl arasında bir fiyata patlar. Ama kesinlikle tavsiye ederim benim husabergte supermoto kiti de var asfalt'da kullandıgımda çok egelenceli oluyor fiyatıda motorun tek basına fiyatı 7000euro...
Deer_152 lastiklerini degistirip supermoto seklinde asfalt da kullanabilirsin ama crossların en büyük özelligi mekanik aksamı basit ve ilkel olsun diye tek silindir üretilmesidir bu yüzdende supermoto olsa bile cross motorlar titreşim yaparlar. Birde asfalt agırlıklı kullanıcaksan cross almanın bir anlamını göremiyorum...
-
supermoto'ların cross'lardan bozma oldugunu biliyorum da ben crf450x için ne kadar masraf çıkar diye sormuştum.
bir de jant-lastik'ten başka neler değişiyor SM yapmak için? (amortisörlerin esneme aralıgı az olduguna göre amortisörlere bir müdahele var sanırım...)
ayrıca SM olan BMW G650 Xmoto'da ve fuarda gordugum ktm'lerde döküm jant ve tubeless lastik kullanmışlar.
telli jant'tan niye vazgeçmişler acaba ?
special-cross'lar ile uğraşmak güzel de onlar da epey masraflı. yok amortisör keçeleriydi yok pistonuydu yok sekmanıydı. bir de 2 zamanlılar. deli gibi benzin harcıyorlar.
ben xt660x gibi bir şey düşünüyorum ama bunlar da agır makinalar... hayırlısı olsun artık
-
CRF450X 14000 ytl yi bulur. Ama special 4zamanlı motorlarda piston derdi yok ve amortisör keceside dert olmuyor special cross larda aksine çok daha dayanıklı. XT660ı her yönü ile gecer Crf450
-
ben bazı şeyleri yanlış biliyorum galiba,
cross'u supermotoya çevirmek için sadece jant-lastik mi değiştirmek gerekiyor?
yoksa başka şeyler de değişiyor mu?
daha evvel hiç cross motorum olmadıgı için ve cross'lar ile ilgilenmedigim için bu konularda tecrübesizim.
-
uglychild adlı üyeden alıntı
arkadaslar uzun zamandir siteye giremedim, girsemde bizim basliga yazamadim... guzel bi avrupa turundan dondum...
baktim ki bayagi bi kalabalıklasiyoruz... yeni gelen arkadaslar da resimlerini yuklesinler, giris sayfasina tasiyayim butun resimleri...
gorusmek uzere...
bi önceki sayfada var resimler...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler