Orta Asya gezisi için Enduro tavsiyesi
-
hylaz adlı üyeden alıntı
2003 modeldi benim xl650. 2000 ve 2008 yılları arasında üretilen modellerin hepsi aynıdır
Honda’da yeni modeller bende hayal kırıklığı yarattı resmen, daha fazla plastik ve elektronik. Ne varsa eskilerde var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:15 ----------
Tenere 700’ü bu ara gözlemliyorum, tam bir rally motosiklet yapmışlar. Çift silindir 72hp 68nm tork. Farlar, ön cam, rally fairing, 204kg ıslak ağırlık ile 16lt yakıtla 350km gibi bir menzile sahip. Fiyatı çok cazip geldi 64.950tl, bu özelliklere sahip bir motosikleti diğer markalarda bu fiyata bulmak imkansız, aynı kefeye koymamak lazım ama africa alayım desek şu an 90 bin tl.
Reklamlar
-
Motosikleti aldım, evin bahçesinde yerini aldı, şimdi artık sıra onu tura hazırlamakta, iyi bir bakım ve eksiklerini gidereceğim(elcik koruma, çanta demiri vb)
[Img]https://eksiup.com/p/v8185406ap64[/Img]
https://eksiup.com/p/af185425zs6f
-
joshua adlı üyeden alıntı
Oh yahu. Sonunda bittş bu işkence
Hayırlı olsun, umarım hayal ettiğiniz tura çıkarsınız...
-
ufoz adlı üyeden alıntı
Oh yahu. Sonunda bittş bu işkence
Hayırlı olsun, umarım hayal ettiğiniz tura çıkarsınız...
Teşekkür ederim, inşallah
-
Motoru yavaştan hazırlıyorum fakat bu ara virüsten dolayı ben ve bir çok plan yapan arkadaşın seyahat etme imkanı yok, mecbur salgının geçip hayatın normale geçmesini bekleyeceğiz, bu arada da motosiklete daha çok zaman ayırıp istediklerimi aceleye getirmeden yapıyorum, epey uğraştım, satacak olsam kıyamayacağım muhtemelen.
-
selamlar.
birçoğu özel nedenler olmak üzere birçok sebepten ötürü pandemi biter ya da en azından kabul edilebilir bir şekilde kontrol altına alınabilirse kesin tarih belirlememekle birlikte BMW F650 GS'im ile (2011 model, çift silindir 799cc) ülkemizden'den İran'a oradan da Azerbaycan başta olmak üzere Türki Cumhuriyetler ve Rusya anakarası ile özellikle Sibirya'daki özerk Türk bölgeleri'ni aşıp pasifik kıyısında, Vladivostok'ta sonlandıracağım uzun soluklu bir tur planım var. Bir ihtimal turu oradan sonlandırmayıp oradan da deniz yolu ile Güney Amerika'nın en güneyine inip yine güneyden ortaya kıtanın alt yarısını katederek Kolombiya ya da Panama'an tekrar deniz yolunu kullanarak Antiller'deki ikinci vatanım Antigua & Barbuda'ya geçme planım var.
benim motosiklet tavsiyesine değil fakat lastik ve ilave ekipman tavsiyesine çok ihtiyacım olacak, bu doğrultudaki bilgi ve tecrübe paylaşımlarınız benim için son derece kıymetli olacaktır. Şimdiden teşekkürlerimle.
-
Unicorn Knight adlı üyeden alıntı
selamlar.
birçoğu özel nedenler olmak üzere birçok sebepten ötürü pandemi biter ya da en azından kabul edilebilir bir şekilde kontrol altına alınabilirse kesin tarih belirlememekle birlikte BMW F650 GS'im ile (2011 model, çift silindir 799cc) ülkemizden'den İran'a oradan da Azerbaycan başta olmak üzere Türki Cumhuriyetler ve Rusya anakarası ile özellikle Sibirya'daki özerk Türk bölgeleri'ni aşıp pasifik kıyısında, Vladivostok'ta sonlandıracağım uzun soluklu bir tur planım var. Bir ihtimal turu oradan sonlandırmayıp oradan da deniz yolu ile Güney Amerika'nın en güneyine inip yine güneyden ortaya kıtanın alt yarısını katederek Kolombiya ya da Panama'an tekrar deniz yolunu kullanarak Antiller'deki ikinci vatanım Antigua & Barbuda'ya geçme planım var.
benim motosiklet tavsiyesine değil fakat lastik ve ilave ekipman tavsiyesine çok ihtiyacım olacak, bu doğrultudaki bilgi ve tecrübe paylaşımlarınız benim için son derece kıymetli olacaktır. Şimdiden teşekkürlerimle.
Okurken ağzımın suyu aktı, (pandemi geçerse inşallah) şimdiden iyi seyahatler. Pandemi durumları çok mühim; Itchy Boots'u takip ediyordum, kadıncağız Güney Amerika'da mahsur kaldı, sonra zar zor dönebildi ama sanırım motosikleti halen orada...
Bu tarz seyahat yapan birkaç üye var (biri inzell), görürlerse yorum yapacaklardır.
-
F54 adlı üyeden alıntı
BEN tenere 660 kullanıyorum tavsiye ederim ama senin bütçe ne kadar o da önemli bi konu
crf tavsiye etmem depo küçük gücü yetmez o yolu tepmeye
bi arkadaş crf ile gitti fakat makina patladı tamir ettiremedi en son moğolistan'da sattı motoru uçakla döndü memlekete
ben sana temiz kullanılmış bakımlı xt66o r tavsiye ederim hem uygun hem tenere ile aynı işi yapar japon oralarda her türlü yürür gider yollar çok kötü 400 500 km asfalt olmayan yerler olduğunu söylüyor giden arkadaşlar
tenere de olabilir sağı solu patlamaz 100 km de 4 lt 5 lt yakar
ktm in mekanik bi sorunu olursa rusya moğolistan harici servis parçasını bulamazsın
dr 650 de olabilir oda kabul görmüş bi enduro fakat yakıt ı parçası hakkında bilgim yok
kawasaki 500 kle de olabilir oda güc yakıt olarak tenere ile aynı
geçen yıl 1200 gs le giden bi arkadaşında motor patladı tamir edemediler parçası yok ustası yok 2000 usd ye uçakla geri getirdiler
instagamda teneke_çelebi yi takip et oraları gitti gezdi
afrika twin le onunda motoru çok masraf açtı mekanik sıkıntısı yok ama başka yerlerden patlak verse de yolu tamamladı
Vay be ,yorumu okuyunca benim xt660r neymiş dedim kendi kendime,motorumu alalı 13 bin km oldu, şimdi 57 bin km re de,bazen hayal kurarım ben de Pamir dağlarını, gitmek görmek istiyor insan,ama ben Artvine kadar gittim,ilerisi yok , bir de nasip olursa güneydoğu Anadolu'ya gittimmi Türkiye'nin yüzde 75 ini gezmiş olacağım,ben Kırgızistanı , özbekistanı, anca YouTube dan izlerim herhalde,ama gitmek büyük macera olurdu herhalde, öyle bir yolculuğa XT 660r motorun adının geçmesi bile güzel,geziye çıkacak arkadaşa yolun açık olsun demek düşer bana, XT660R şu ana kadar ben de bir arıza çıkartmadı, ESKİŞEHİR den selam olsun
-
mesut hoca adlı üyeden alıntı
Vay be ,yorumu okuyunca benim xt660r neymiş dedim kendi kendime,motorumu alalı 13 bin km oldu, şimdi 57 bin km re de,bazen hayal kurarım ben de Pamir dağlarını, gitmek görmek istiyor insan,ama ben Artvine kadar gittim,ilerisi yok , bir de nasip olursa güneydoğu Anadolu'ya gittimmi Türkiye'nin yüzde 75 ini gezmiş olacağım,ben Kırgızistanı , özbekistanı, anca YouTube dan izlerim herhalde,ama gitmek büyük macera olurdu herhalde
, öyle bir yolculuğa XT 660r motorun adının geçmesi bile güzel,geziye çıkacak arkadaşa yolun açık olsun demek düşer bana, XT660R şu ana kadar ben de bir arıza çıkartmadı, ESKİŞEHİR den selam olsun
abi 660 blok olarak süper katır gibi bakımı nı yap yola devam et
ben 4 yıl kullandım masraf 0
şimdi afrika twin aldım kısmetse bunu artık satmam
yılların verdiği tecrübe ile biraz güç konfor güvenlik istiyor insan bunlar crf 1000 de var
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:11 ----------
Unicorn Knight adlı üyeden alıntı
selamlar.
birçoğu özel nedenler olmak üzere birçok sebepten ötürü pandemi biter ya da en azından kabul edilebilir bir şekilde kontrol altına alınabilirse kesin tarih belirlememekle birlikte BMW F650 GS'im ile (2011 model, çift silindir 799cc) ülkemizden'den İran'a oradan da Azerbaycan başta olmak üzere Türki Cumhuriyetler ve Rusya anakarası ile özellikle Sibirya'daki özerk Türk bölgeleri'ni aşıp pasifik kıyısında, Vladivostok'ta sonlandıracağım uzun soluklu bir tur planım var. Bir ihtimal turu oradan sonlandırmayıp oradan da deniz yolu ile Güney Amerika'nın en güneyine inip yine güneyden ortaya kıtanın alt yarısını katederek Kolombiya ya da Panama'an tekrar deniz yolunu kullanarak Antiller'deki ikinci vatanım Antigua & Barbuda'ya geçme planım var.
benim motosiklet tavsiyesine değil fakat lastik ve ilave ekipman tavsiyesine çok ihtiyacım olacak, bu doğrultudaki bilgi ve tecrübe paylaşımlarınız benim için son derece kıymetli olacaktır. Şimdiden teşekkürlerimle.
bende şu sınırları açarlar sa haziran gibi birkaç gün gürcistan ve 15 gün kadar rusya turu düşünüyorum
yok sınırlar açılmassa eylül e ayarlarım izinimi 25 gün iznim var belki moğolistan kırgısistan yapmaya yetmez amaa adam gibi gezerim herşey hazır sadece şu corona nın geçmesini bekleyecğiz sanırım
-
joshua adlı üyeden alıntı
Aklım KLR 650 ve XT 660 modellerinde ama temizini bulmak epey zor ve ilanları gidip incelemek kısacası vakit lazım, tenere 660 bu anlamda ön plana çıkıyor ilanlarda temiz motosikletler var. KLR 650 bulamazsam KLX 250 var fakat o da rampalarda ve araç sollamalarda beni düşündürüyor, kullanıp test etmek lazım yakın çevremde de yok, selesi konfort seleye çevrilmiş, lastikleri metzeler tourance ile değiştirilmiş, uygun üniversal bir ön cam uygulanmış bir klx 250 işimi görür mü acaba diye düşünüyorum. Aslında imkan olsa alıp 2-3 bin km prova turu yapıp karar vermek lazım.
bunu yazdıktan sonra aradan 15 ay geçmiş şimdi hem klr hem klx garajda yatıyor planlar ertelendi, benim bu seneden de ümidim yok, kolay düzeleceğe benzemiyor bu işler, çok canım sıkkın bu yüzden
-
butun hevesim kacti bu salgindan oturu, klr yi satip bir transporter-vito alip campervan yapayim diyorum bazen
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler