Orta Asya gezisi için Enduro tavsiyesi
Reklamlar
-
joshua adlı üyeden alıntı
Benim gönlüm de de yatan Triumph Tiger 800XC, ama pahalı motosiklet, o parayı verip zorlu bir tura sokup 15-20 bin km yaptırıp sonra fren diskleri, balataları, amortisörleri, zinciri dişlisi vb bir ton masrafla geri dönmek istemiyorum, çok rahat edemem beki ama dual sport tarzı şu ara kafama yatkın, bugün yakın çevremde bir ilan gördüm, onu incelemeye gideceğim birazdan, hayırlısı bakalım.
motosikleti gördüm, durumu baya kötü, çok bakımsız, masraf edilse dahi yine zor, o yüzden beğenmedim fakat deneme için kullandığımda cidden aradığım model bu dedim beni epey kendine bağladı, ürkütücü bir gaz tepkisi var, çok güçlü bir motosiklet diğer satılık seçeneklere bakacağım artık.
Reklamlar
-
joshua adlı üyeden alıntı
motosikleti gördüm, durumu baya kötü, çok bakımsız, masraf edilse dahi yine zor, o yüzden beğenmedim fakat deneme için kullandığımda cidden aradığım model bu dedim beni epey kendine bağladı, ürkütücü bir gaz tepkisi var, çok güçlü bir motosiklet diğer satılık seçeneklere bakacağım artık.
ilanı buraya bi atarmısın
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
F54 adlı üyeden alıntı
ilanı buraya bi atarmısın
Sıfır vizeli tork canavarı klr650
İlan No: 725565607
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...25565607/detay
Süleyman iyi bir arkadaş, motosiklet bakım istiyor, TR sınırlarında binecek olsam alır biraz masraf eder binerdim ama planlar uzaklar olunca bana uygun gelmedi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:03 ----------
F54 adlı üyeden alıntı
ilanı buraya bi atarmısın
Sıfır vizeli tork canavarı klr650
İlan No: 725565607
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...25565607/detay
Süleyman iyi bir arkadaş, motosiklet bakım istiyor, TR sınırlarında binecek olsam alır biraz masraf eder binerdim ama planlar uzaklar olunca bana uygun gelmedi.
-
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...95866026/detay
BU TEMİZE BENZİYOR BİRAZ PARAYA KIYIP BAKIMLISINI ALMAN DA FAYDA VAR
-
F54 adlı üyeden alıntı
yurt dışı tur planım olduğu için, bende öyle düşündüm.
-
Suzuki DRZ 400, 400cc ve 40hp motoruyla, rally aksesuarlarıyla iyi bir alternatif olarak duruyor ama malesef ne ilanlarda var ne de yenisi geliyor
-
joshua adlı üyeden alıntı
yurt dışı tur planım olduğu için, bende öyle düşündüm.
haziran ayı gibi aradım bu motor için, kendisi 7 yıldır kullandığını söyledi.Daha önce başıma geldiği için doochikey zımbırtısının durumunu sordum.Pek bir cevap alamadım yoldan geri döndüm.Yay önemli motor kitlemeye kadar götürür.Görünüşte temiz iyice bir baktırın.
-
merianne adlı üyeden alıntı
haziran ayı gibi aradım bu motor için, kendisi 7 yıldır kullandığını söyledi.Daha önce başıma geldiği için doochikey zımbırtısının durumunu sordum.Pek bir cevap alamadım yoldan geri döndüm.Yay önemli motor kitlemeye kadar götürür.Görünüşte temiz iyice bir baktırın.
doochikey işini çözmüş arkadaşlar, teknik resimi dahi paylaşıldı, uğraşamam dersen de amazon’da ve eBay’da 40-50 usd civarına satılıyor. Almayı düşündüğüm motosikletlerin modelleri çok yeni değil bu yüzden alayım hiç masraf etmeden bineyim diyemiyorum, detaylı bir bakım parça değişimi yapacağım, motor ve süspansiyonlar keçeleri, yayları, baskı seti, lastikler, sele, belki de rally fairing uygulaması yaparım bu anlamda kafamda dakar fairing lere benzer bir çalışma var, çok temiz bir motosiklet de almış olsam yine detaylı bir bakım yapmadan yola çıkmam. Masrafı önemli değil, önemli olan hayaller.
-
joshua adlı üyeden alıntı
Suzuki DRZ 400, 400cc ve 40hp motoruyla, rally aksesuarlarıyla iyi bir alternatif olarak duruyor ama malesef ne ilanlarda var ne de yenisi geliyor
https://i.hizliresim.com/1panqj.jpg
Harika bir şeydir, karbüratörlü, Euro normlarını karşılayamadığı için gelemiyor.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Harika bir şeydir, karbüratörlü, Euro normlarını karşılayamadığı için gelemiyor.
Bir yandan getirebilseler de fiyat yüzünden çok fazla satış rakamı yakalayamayacaklar uluslararası pazarda 6.800 usd (40.000tl) gibi bir rakamı var bizde kaça satılır düşünmek dahi istemiyorum. 144kg kuru ağırlığı arazide avantaj sağlar diye düşünürken, kullanan arkadaşlar ağırlık merkezinin yukarıda olması sebebi ile arazide denge sorunu yaşadıklarını belirtmişler.
-
joshua adlı üyeden alıntı
Suzuki DRZ 400, 400cc ve 40hp motoruyla, rally aksesuarlarıyla iyi bir alternatif olarak duruyor ama malesef ne ilanlarda var ne de yenisi geliyor
https://i.hizliresim.com/1panqj.jpg
instagram'da ingiltereden bir kadını takip ediyordum, bu motorla dünya turu yapmıştı. Şimdi ingilterede motorun heryerini söküp baştan toplayıp ciddi bir bakımda geçirme maceralarını takip ediyorum. Güzel motor.
-
joshua adlı üyeden alıntı
Bir yandan getirebilseler de fiyat yüzünden çok fazla satış rakamı yakalayamayacaklar uluslararası pazarda 6.800 usd (40.000tl) gibi bir rakamı var bizde kaça satılır düşünmek dahi istemiyorum. 144kg kuru ağırlığı arazide avantaj sağlar diye düşünürken, kullanan arkadaşlar ağırlık merkezinin yukarıda olması sebebi ile arazide denge sorunu yaşadıklarını belirtmişler.
https://i.hizliresim.com/jqrj3g.png
Her kuruşuna değer...
Honda Türkiye'de ABD fiyatlarıyla satış yapabiliyor, dolayısıyla imkân ve istek olsa Suzuki de yapabilirdi bence. Tabi Euro normlarından dolayı asla olacak bir şey değil...
-
Aklım KLR 650 ve XT 660 modellerinde ama temizini bulmak epey zor ve ilanları gidip incelemek kısacası vakit lazım, tenere 660 bu anlamda ön plana çıkıyor ilanlarda temiz motosikletler var. KLR 650 bulamazsam KLX 250 var fakat o da rampalarda ve araç sollamalarda beni düşündürüyor, kullanıp test etmek lazım yakın çevremde de yok, selesi konfort seleye çevrilmiş, lastikleri metzeler tourance ile değiştirilmiş, uygun üniversal bir ön cam uygulanmış bir klx 250 işimi görür mü acaba diye düşünüyorum. Aslında imkan olsa alıp 2-3 bin km prova turu yapıp karar vermek lazım.
-
iyibir XL 650 transalp böyle bir yolda benim ilk tercihim olurdu. Onca yol yaptım ilk aldığımda iyibir bakım yaptım, sonrasında sadece standart km bakımı. TRANSALP kullananlar bilir ''bir Transalp, sizi gideceğiniz yere en ekonomik, en konforlu, en hızlı götürmez; ama MUTLAKA GÖTÜRÜR'
-
Böyle bir tur için Royal Enfield Himalayan modelini de düşünebilirsiniz. Kadın doğru dürüst otoban kullanmadan dünyayı geziyor.
Hem dayanıklı hem de orta asyada bilinen bir hint motosikleti
https://www.youtube.com/channel/UCEI...W9WmYtsOcJBwTg
-
hylaz adlı üyeden alıntı
iyibir XL 650 transalp böyle bir yolda benim ilk tercihim olurdu. Onca yol yaptım ilk aldığımda iyibir bakım yaptım, sonrasında sadece standart km bakımı. TRANSALP kullananlar bilir ''bir Transalp, sizi gideceğiniz yere en ekonomik, en konforlu, en hızlı götürmez; ama MUTLAKA GÖTÜRÜR'
Hız önemli değil, sadece istediğim rampalarda 80-90km’ye düşmesin hızım en azından 100-110km/h koruyabilmeliyim. Mevcut motosikletim ile (125cc) uzun yola çıkmayı sevmiyorum, kamyon ve tırları rahat sollayabilmeliyim 150-160 gitsin diye bir kaygım yok normal seyir 100-110 km/h benim için ideal, sadece bu hıza kolay toparlasın yeter.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:35 ----------
anotherbrick adlı üyeden alıntı
Modeli beğendim, geçen hafta Hindistan’dan müşterilerim vardı onlarla da konuştuk, epey tutulan basit, sağlam bir model olduğunu söylediler, hatta bana uçakla gel bizde zaten motosiklet var onu kullanırsın dediler ama onu ayrı bir tur olarak düşüneceğim, abs mevcut, gücü benim için yeterli fiyat 40-50 bin tl civarı, bu rakamlara çıkınca benim için alternatif çoğalıyor. Ayrıca 50 bini verip 15-20 bin km yapıp ciddi masraflarla geri dönmeyi istemiyorum.
-
İşte tamda bunun için transalp "hız önemli değil! ama sorun istemiyorum" dediğiniz için xl 650 . 2 yıl kullandım malesef satmak zorunda kaldım :( nasıl bir makine oduğunu bildiğim için tavsiyemdir. Sonuçta Honda, hemen hemen tamamı mekanik, her hangi bi sorunda (olmaz ama) kendiniz müdahale edebilirsiniz, parça sıkıntısı da yaşatmaz, en büyük sorununuz yakıt olur, o da söylediğiniz hız ve şartlarda max 5,5 - 6 lt\ 100 km olur.
-
hylaz adlı üyeden alıntı
İşte tamda bunun için transalp "hız önemli değil! ama sorun istemiyorum" dediğiniz için xl 650 . 2 yıl kullandım malesef satmak zorunda kaldım :( nasıl bir makine oduğunu bildiğim için tavsiyemdir. Sonuçta Honda, hemen hemen tamamı mekanik, her hangi bi sorunda (olmaz ama) kendiniz müdahale edebilirsiniz, parça sıkıntısı da yaşatmaz, en büyük sorununuz yakıt olur, o da söylediğiniz hız ve şartlarda max 5,5 - 6 lt\ 100 km olur.
Sizin transalp kaç modeldi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------
Aklım hep dual sport modellerde.. Dual sport modellere bazı dokunuşlarla “mini adventure”a çevirmek var hep aklımda.
KLR650
XT660R
690 Enduro
DRZ400
DR350
KLX250
WR250R
CRF250L
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:51 ----------
Böyle bir görüntü geliyor hep aklıma
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------
üzerinde dişli arazi lastiği yerine Metzeler Tourance gibi daha çok asfalt ağırlıklı bir lastik düşünüyorum.
-
Sana böyle birşey lazım 250 cc zaman sıkıntısı yoksa olabilir
-
2003 modeldi benim xl650. 2000 ve 2008 yılları arasında üretilen modellerin hepsi aynıdır
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler