peki o uzak dağlarda benzin sıkıntısı olmuyor mu
Depolar şeffaf olduğu için benzini sürekli görüyorsun.azaldığında dönmeye başlıyorsun.Ama genel anlamda motorlar az yakıyor. Düz asfalttam gitmezsek yakmıyor.
Sanada bi MZ yapalım. Piston sekman takım 40 lira. Silindirin sıfırı 600 ama çıkması ucuza bulunur.
Hasan Basri Arıcins var instagram ve facebookda ekli. 60 yaşında filan vardır adam. Aktif olarak enduro yapıyor. MZ'ide oynayıp enduroya çevirmiş onuda kullanmış.
Valla durum onu gösteriyor.bugun piston almak zorunda kaldım.Normalde almayacaktım ama geçmişte yaptıgım hataları tekrarlamak istemedim.Eğer bu motorlarda bişeyin zamanı geldiyse kesin değişmesi lazım yoksa sonuçları ağır alıyor Tecrübeyle sabit.) euro 4.52 bende yakında bir mz yaparım.
SADECE ENDURO @YOUTUBE
Ben sibop ayarı yaparken 1 tanesi kontra yapmayı unutmuşum yamulttu bunu. Aldık yenisini. Egzantirikte falan hiç bişey yok benimki taş gibi maşallah. ilk aldığımda 6 sene önce silindir piston egzantirik zinciri değiştirdim. Aslında hepsi sağlamdı hem söktüm kurcaladım motoru öğrendim. ufak tefek karbüratör ayarı haricinde yağ değiştirip bininiyorum. 3. 4. vites tek teker maşallah.
Tek sorun çok yakıyor. Hatta içiyor. Gaza basarsam 50-60 km de istasyona giriyorum XXD
Selamlar arkadaşlar malum takip edenler bilir motoru bakıma aldık.Piston sekman oringler bilyalar derken eksozada el attım. Resimde gördüğünüz gibi eksozun boğaz kısmında 2 adet kaynak var ve yıpranmadan dolayı 2 adet daha catlama oldu.Dolayısıyla pistonda değiştirseniz bu eksoz ile motor en az 15bg kayba uğrar.Bende yeni eksoz araştırmaya başladım fiyatı 2000tlden başlıyordu ,ekonomik durumda buna uygun değil pistonu zor aldım zaten Neyse bende kolları sıvadım başladım çizmeye uzun uğraşlar ve 100-150 bardak kahveden sonra böyle bişey çıkardım ortaya sanırım benim ve benim gibi zor imkanlar ile enduro yapmakta olan arkadaşlarada yardımım olacak bir projeye imza atmak üzereyim.Bittiğinde nasıl olacağını aşagıdaki resimde görebilirsiniz. Biteceğine inanmaya başladım.Gerçekten zor bir iş.
Vakit ayırdığınız için teşekkür ederim. Youtube kanalıma abone olarak beni takip edebilirsiniz.
SADECE ENDURO @YOUTUBE
Zor bir gündü 2 bölümden oluşan enduro günlüğüm.
Bölüm-1
bölüm-2
Polisle ne oldu ben mevzuyu anlamadım
Plakasız motorlar yüzünden sanmıştım.
Toplu gezmekte ayrı mevzu. Bizde AMOG (Aksaray motosiklet gezginleri) olarak kan verme etkinliği için Aksaray çarşı merkezinde toplanmıştık. Çok geçmeden polis geldi. Eylem yapıyoruz sanmışlar. Amacımızın güzel olduğunu görünce kaldırıma motor koymamıza bile birşey demediler.
İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.
Merak ettiğim bir konu var. Bu saat mantığıyla çalışmayan motosikletlerle crf250 ya da bunun benzeri gibi motorlarla ne kadar arazi zorlanabilir içimde köşede saklanan bir heves enduro tarzı ama öğrencilik dönemi sınırları zorlamam mümkün değil. Performans mı olur tek farkı aynı hareketleri motosiklet kaldırabilir mi ya da bir taştan zıplasak ön takımı dağıtır mıyız?
Performans,malzeme kalitesi, süspansiyon,ağırlık olarak special ile aralarında çok fark var.Crf ilede araziye girebilirsiniz.Ama grup sürüşünde falan ktmlerin arkasından gitmeniz biraz zor olur.Yani bizim sürüş tarzımızda crf olmuyor.Fakat daha soft düz patikalarda falan iş görebilir.
SADECE ENDURO @YOUTUBE
Yeni video Yeni macera-Enduro günlüğüm.
SADECE ENDURO @YOUTUBE
Selam arkadaşlar,enduroda geldiğimiz son noktayı bu videodaki gençleri izleyerek görebilirsiniz.3üse 16-18 yaşında Helal olsun.
Startı beklerken boş durmadık tabi
Merhaba arkadaşlar uzun süredir forumda aktif değildim ama motosiklet sürmeye devam ettim.
Bu bölümde Antalya Toros dağların special endurolar ile uzun bir gezi yapıyoruz.
SADECE ENDURO @YOUTUBE
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)