Bir kadın olarak motocross alanında ilerlemek istiyorum.
Reklamlar
-
Cinsiyet ayrımcısı olduğum düşünülmeden şu noktalara dikkat çekmek isterim. Bacakların moraracak, ezilecek şort veya kısa etek giyerken morlukların gözükecek. Bir süre sonra kırıkların da olacaktır ki platini olmayan krosçuya krosçu gözüyle bakmazlar. Bünyen bu kadar sopa yemeyi kaldıracak kadar güçlü mü ? Eğer kelebek gibi kırılgansan bu iş sana göre olmaya bilir. Yine de bunu planlaman bile çok hoşuma gitti, inşallah benim kızım da senin gibi özgüveni yüksek bir birey olur.
Reklamlar
-
serif abi adlı üyeden alıntı
Ataizim , uçak salanıncaya kadar mış, feminizm kocayı buluncaya kadar , bu tip konu açanların %99,9 yapmadığını gördük.
Bakalım zaman gösterecek %0,1 lik kısımda mısın yoksa %99,9 kısımda mı .
Ateizm* (onkarakter)
-
kurubuz adlı üyeden alıntı
Cinsiyet ayrımcısı olduğum düşünülmeden şu noktalara dikkat çekmek isterim. Bacakların moraracak, ezilecek şort veya kısa etek giyerken morlukların gözükecek. Bir süre sonra kırıkların da olacaktır ki platini olmayan krosçuya krosçu gözüyle bakmazlar. Bünyen bu kadar sopa yemeyi kaldıracak kadar güçlü mü ? Eğer kelebek gibi kırılgansan bu iş sana göre olmaya bilir. Yine de bunu planlaman bile çok hoşuma gitti, inşallah benim kızım da senin gibi özgüveni yüksek bir birey olur.
Acı eşiğim çok yüksektir o eline kıymık battımı ağlayan kızlarla alakam yoktur. :D Çok şort ve etek giyen bir insan değilim zaten o yüzden pek sıkıntı değil. Hem eminim ben o yaralara bakar daha çok hırs yaparım. İnşallah abicim.
-
Motocross işin biraz gösteri ağırlıklı kısmı olduğu için, inatla Enduro yönelmeni tavsiye ediyorum.
Ama enduro başladıktan maksimum 3 sene sonra o tontiş yanaklar yerini yüz kemiklerine bırakır demedi deme.
Madem öyle çıt kırıldım değilim diyosun, Enduro'ya yönel en azından ülkemizde motocrossdan bir nebze daha çok yapılan bir motor sporu.
Sea to sky gibi efsaneler arasında olan şampiyonalara katılma imkânın olur.
Motocross yapacak olsan en fazla dandik dundik isimler altında yapılan yarışlara katılırsın, onlarda 5 sene içinde seni motocrosstan soğutur zaten.
Graham Jarvis amcamızı izle, hem karakteri hem yeteneği tartışılmayan çiçek gibi bir adam.
Izleyenin bir şeyler öğrendiği cinsten.
-
Tekin Enduro garaj var Adana'da çemsk filan onları bir araştır oradakilerle bilgi alışverişinde bulun. İnşallah her şey gönlünce olur
-
MrMud adlı üyeden alıntı
Motocross işin biraz gösteri ağırlıklı kısmı olduğu için, inatla Enduro yönelmeni tavsiye ediyorum.
Ama enduro başladıktan maksimum 3 sene sonra o tontiş yanaklar yerini yüz kemiklerine bırakır demedi deme.
Madem öyle çıt kırıldım değilim diyosun, Enduro'ya yönel en azından ülkemizde motocrossdan bir nebze daha çok yapılan bir motor sporu.
Sea to sky gibi efsaneler arasında olan şampiyonalara katılma imkânın olur.
Motocross yapacak olsan en fazla dandik dundik isimler altında yapılan yarışlara katılırsın, onlarda 5 sene içinde seni motocrosstan soğutur zaten.
Graham Jarvis amcamızı izle, hem karakteri hem yeteneği tartışılmayan çiçek gibi bir adam.
Izleyenin bir şeyler öğrendiği cinsten.
Bunca yıl bu kadar istediğim bir şeyden nasıl soğuyabilirim ki? Alt katagoride dandik isimlerle yarışmanın bile beni çok fazla mutlu edeceğini düşünüyorum. Zaten bütün boş vakitlerimi video izleyerek geçirip elimden geldiğince bilgi edinmeye çalışıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------
Tige-R adlı üyeden alıntı
Tekin Enduro garaj var Adana'da çemsk filan onları bir araştır oradakilerle bilgi alışverişinde bulun. İnşallah her şey gönlünce olur
Çok teşekkür ederim. Biliyorum, kulüpten biriyle konuşmuştum zaten daha önce.
-
Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..
-
awesomee adlı üyeden alıntı
Crossa gerek yok abi bacaklarım illa dikkat etsemde morariyor.. Hadi bir carp pege vs gitti al sana mor�� o yuzden yazin etek cok giymiyoruz biz kadin motorcular
kışın tercihimiz
allah cesur mert bir kiz cocugu nasip eder inşallah..
Elif crossla baslamak havali gibi duruyuor
Ama notorculuk yavas yavassss ogrene ogrene tadini cikaraaa cikaraaaa yapilcak bir ask..
Acele etme
keyfini alamazsin
Teşekkür ederimmm. ❤️❤️
-
Crosdan da endurodan da anlamam.
İyi kötü birşeyler yazılmış.
Öncelikle motosiklet seçimin küçük olsun ki başlangıç aşamasında hem motosiklet le hemde tekniklerle uğraşmak zorunda kalma.
Daha önemlisi bu başlık altında yazmaya devam et. Çevrenizde yardım edecek birileri, Mr mud gibi mutlaka olacaktır.
Asıl konu salakça yazan veya yüzyüze konuşanlardan yılmayın.
Bende bu konuda bilmediğim için yazmak istemezdim ama başlık altında bir arkadaş yazmış; "buralar değerlenir" dediği için yazdım. O arkadaşa selam olsun. Değerli insan olmak için sadece erkek cinsinden olmak yetmiyor.
-
erkanzdemir adlı üyeden alıntı
Crosdan da endurodan da anlamam.
İyi kötü birşeyler yazılmış.
Öncelikle motosiklet seçimin küçük olsun ki başlangıç aşamasında hem motosiklet le hemde tekniklerle uğraşmak zorunda kalma.
Daha önemlisi bu başlık altında yazmaya devam et. Çevrenizde yardım edecek birileri, Mr mud gibi mutlaka olacaktır.
Asıl konu salakça yazan veya yüzyüze konuşanlardan yılmayın.
Bende bu konuda bilmediğim için yazmak istemezdim ama başlık altında bir arkadaş yazmış; "buralar değerlenir" dediği için yazdım. O arkadaşa selam olsun. Değerli insan olmak için sadece erkek cinsinden olmak yetmiyor.
Çok teşekkür ederim. Olumsuz konuşmalardan yılmam zaten yüz yüze olduğum beni tanıyan insanlar bana güvendiklerini başarılı olabileceğimi her fırsatta vurguluyorlar bu da beni ister istemez kendimden emin bir hale getiriyor. Benim yerime “buralar değerlenir” yazan kişiye cevap verdiğiniz için teşekkür ederim.
-
''Melissa Bruce'' araştır ve konuş örnek al
-
KTM250 adlı üyeden alıntı
''Melissa Bruce'' araştır ve konuş örnek al
Takip ediyorum zaten ablamızı.
-
eelif adlı üyeden alıntı
Takip ediyorum zaten ablamızı.
Tamam o zaman sende ışık var.Ne yapacağını biliyorsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:34 ----------
Size önerilerim şu şekilde öncelikle bütçeyi belirleyin.2011-2013 bir 300 exc yaklaşık olarak 17-20 bintl arasıdır.250exc ilede başlayabilirsiniz.300exc daha çok yarışlarda torku hissetmek için tercih edilir.Sizin için şu böyle bişey söz konusu olamaz.O yüzden 250 exc öneriyorum.Boyunuzun durumuna göre ön amörtisörleri 4cmye kadar aşağı çekebilir aynı şekilde arka süspansüyondanda alçaltma işlemi yapabilirsiniz.
Normalde forumda bu tarz konular dalgasına açılıyor.Ama siz melissayı takip ediyorsanız gerçekten bu işi yapmak istiyorsunuz demektir.
Ülkemizdede bayan sporcular var.onlarla iletişim kurup bişeyler öğrenebilirsiniz.Adanada prostick aliacan var,bağlantı kurabilirsiniz.
ktm 125 ve 85 den kesinlikle uzak durun. torksuz makinalardır rampaları falan exup ile yani hızlı bir şekilde çıkmanız gerekir.Buda risk tabiki.Benim önerim ktm 250 exc veya freeride 250r dir.Bu söylediklerimi kesinlikle bu iş bilen birinin gözetimi altında yapın ve eğitim alın.Böyle yaparsanız keyif alırsınız.
-
Bence erkek ya da kadın 17 yaş bir spora yeni baştan başlayıp kompetitif olmak için geç. 5 yaşında Yamaha pw ile başlayan bir şansı olup da sebat ederse 17-18'e geldiğinde yarışıyor. Bu hesapla siz 29'a geldiğinizde 18-19 yaşındakiler ile aşık atmak zor olur.
-
serif abi adlı üyeden alıntı
Ataizim , uçak salanıncaya kadar mış, feminizm kocayı buluncaya kadar , bu tip konu açanların %99,9 yapmadığını gördük.
Bakalım zaman gösterecek %0,1 lik kısımda mısın yoksa %99,9 kısımda mı .
İstakiksel olarak bu tip konu açanların %90 nında fazlası konuyu açar sonra kaybolur ,sen kalan %10 olan azınlıktansın .
Yapabilirmisin , veya yaparmısın bilemem ama azim var.
Bir hemşire hanım ablamız var forumda kübra , onda da mesela azim var ama bu iş kolay değil. O yüzden %99,9 yapmıyor..
Ağabeyin olarak sana tavsiyem bu işi yapsan da yapmasanda formda kal ,
Bir insanın hayatda mutlu olması için hobileri olmalı , En az iki hobi birisi ev içi digeri evdışı(outdoor). Şuanda senin yaşın çok çok genç ,dedigimi ilerde daha iyi anlarısın.
Zaman göreceli bir kavramdır 10 yaşında bir çocuk için bir yıl hayatının 1/10 iken 80 yaşında birisi için 1/80 nidir. Yaş ilerledimi zaman hızlı akıyor dersin ..
Bir insanın ""vakti ve nakti"" varsa yapmak istedigi şeyleri ertememeli ,onu yapmalı sonra keşkeler ile yaşamak zorunda kalmamalı ..
Daha senin önünde kocaman yıllar var ve hayellerinin peşinden koş çocuk ..
İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.
If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.
-
KTM250 adlı üyeden alıntı
Tamam o zaman sende ışık var.Ne yapacağını biliyorsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:34 ----------
Size önerilerim şu şekilde öncelikle bütçeyi belirleyin.2011-2013 bir 300 exc yaklaşık olarak 17-20 bintl arasıdır.250exc ilede başlayabilirsiniz.300exc daha çok yarışlarda torku hissetmek için tercih edilir.Sizin için şu böyle bişey söz konusu olamaz.O yüzden 250 exc öneriyorum.Boyunuzun durumuna göre ön amörtisörleri 4cmye kadar aşağı çekebilir aynı şekilde arka süspansüyondanda alçaltma işlemi yapabilirsiniz.
Normalde forumda bu tarz konular dalgasına açılıyor.Ama siz melissayı takip ediyorsanız gerçekten bu işi yapmak istiyorsunuz demektir.
Ülkemizdede bayan sporcular var.onlarla iletişim kurup bişeyler öğrenebilirsiniz.Adanada prostick aliacan var,bağlantı kurabilirsiniz.
ktm 125 ve 85 den kesinlikle uzak durun. torksuz makinalardır rampaları falan exup ile yani hızlı bir şekilde çıkmanız gerekir.Buda risk tabiki.Benim önerim ktm 250 exc veya freeride 250r dir.Bu söylediklerimi kesinlikle bu iş bilen birinin gözetimi altında yapın ve eğitim alın.Böyle yaparsanız keyif alırsınız.
Teşekküüür ederimm. Bütçe konusunda sıkıntı yok motorların, ekipmanlarının ve motorun bakımının masraflı olacağını bilerek yelteniyorum bu işe aynı şekilde ailem de bunu bilerek destekliyor. 250 EXC alsam başlangıç olarak ileri ki seviyelerde motor hakimiyetini vs vs kazandıktan sonra 300 ECX e geçiş yapabilir miyim? İki motor arasında ne farklılıklar var? Aynı motorla devam etmemde bir sakınca olur mu? Bu benim için daha iyi bir motor mu olur? Dalga konusu olmayı hiç istemem çünkü ben fazlasıya ciddiyim bu konuda. Bir çok kadın ve erkek sürücülerin takibindeyim ve videolarını her fırsatta izleyip bir şeyler kapmaya çalışıyorum. Ülkemizde olan bayan sporculardan biliyorsanız eğer bir kaç isim söyleyebilir misiniz? Adana’da bağlantı kurduğum bir kaç insan oldu o konuda sıkıntım yok. Biraz fazla soru sordum ama teşekkür ederim. :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:57 ----------
sanausbe adlı üyeden alıntı
Bence erkek ya da kadın 17 yaş bir spora yeni baştan başlayıp kompetitif olmak için geç. 5 yaşında Yamaha pw ile başlayan bir şansı olup da sebat ederse 17-18'e geldiğinde yarışıyor. Bu hesapla siz 29'a geldiğinizde 18-19 yaşındakiler ile aşık atmak zor olur.
Geç fakat imkansız değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:00 ----------
serif abi adlı üyeden alıntı
İstakiksel olarak bu tip konu açanların %90 nında fazlası konuyu açar sonra kaybolur ,sen kalan %10 olan azınlıktansın .
Yapabilirmisin , veya yaparmısın bilemem ama azim var.
Bir hemşire hanım ablamız var forumda kübra , onda da mesela azim var ama bu iş kolay değil. O yüzden %99,9 yapmıyor..
Ağabeyin olarak sana tavsiyem bu işi yapsan da yapmasanda formda kal ,
Bir insanın hayatda mutlu olması için hobileri olmalı , En az iki hobi birisi ev içi digeri evdışı(outdoor). Şuanda senin yaşın çok çok genç ,dedigimi ilerde daha iyi anlarısın.
Zaman göreceli bir kavramdır 10 yaşında bir çocuk için bir yıl hayatının 1/10 iken 80 yaşında birisi için 1/80 nidir. Yaş ilerledimi zaman hızlı akıyor dersin ..
Bir insanın ""vakti ve nakti"" varsa yapmak istedigi şeyleri ertememeli ,onu yapmalı sonra keşkeler ile yaşamak zorunda kalmamalı ..
Daha senin önünde kocaman yıllar var ve hayellerinin peşinden koş çocuk ..
Hayallerim ve isteklerim konusunda istikrarlı biriyim. Sabırla olması için elimden geleni ve fazlasını yaparım. Söz konusu olarak yapamasam bile Mr.Mud abimin dediği gibi enduroya yönelirim. Düşündüğüm zaman bu sporu yapan kadınlar var sonuç olarak. Ben neden yapamayım ki? Yaşım çok genç farkındayım daha öğreneceğim bir çok şey ve değişecek düşüncelerim var. Fakat değişecek düşüncelerimden birine motor kesinlikle girmiyor. Sonuna kadar hayallerimin peşinden koşacağım, düşsem bile sapasağlam kalkacağım Allah’ın izniyle abim. Teşekkür ederim.
-
Kardeşim, yapamazsın olaylarına peki deyip geç münakaşaya girme.
Ben deyim yerindeyse kendimi bildim bileli aldığı nefes Enduro/Arazi olan insanım, gönül isterdi ki küçük yaşlarda bu merakım ciddiye alınıp desteklenseydim ama desteklenmedim.
Hep kendi imkânlarımla birşey yapmaya çalıştım buna da çoğu zaman maddi gücüm yetmedi.
Normal maddi gidişatıma zarar vermemesi için aylarca ek iş yapıp Te250 aldım, bu kadar uğraşıp aldığım o motorla amatör olarak yine kendi imkânlarımla amatör yarışlara katıldım.
Hiç bi zaman bu işten bir getiri beklemedim, sadece yaşantımın bu tutkumu maddi olarak karşılaması icin uğraştım.
Sana yapamazsın edemezsin diyenleri umursamadigin gibi, "Paran varsa yaparsın yiiaa" diyenleri de umursama.
En önemli faktör para değil, yetenek.
Tonla parası olduğu halde, beceriksiz olduğu için dünya kadar eğitim aldığı halde motoru düz tutamayan adamlar tanıyorum.
Ailen seni destekliyosa, sende bu sporu seviyosan -ki başladığında bağımlısı olacaksın...
10 lafının 9u para olan, "Para olsa bende yaparım yiiaa" diyen kişilerden fikir almaya çalışma.
Git bu işi severek icra eden, profesyonel olsun olmasın, boş zamanların da araziye giden değil, araziye gitmek için boş zaman yaratan kişilere ulaş.
Belki yaşından dolayı geçici bir heves, belki "Hiçte zevkli değilmiş" diyeceğin bir saçmalık gelecek sana Enduro/Motocross.
Ben Arazici tayfayı oldum olası ikiye ayırırım.
Jarvis ruhlu araziciler.
GS'ci ruhlu araziciler.
Graham Jarvis "Enduro Kralı" ünvanını, her sabah evinden çıktığında, kapısının önündeki toprağa elini ovuşturup güne başlamasına borçludur belki.
Çoğu dünya çapında yarışçı emekli olmasına yakın maddi birikim derdine düşerken, Graham Jarvis'in "Artık yaşlanıyorum, kısa süre sonra dağlarda yarişamayacağımı düşünmek beni üzüyor." demesi belki onu Enduro Kralı yapıyordur bilmem anlatabildim mi.
Doğuştan sağır dilsiz olan dünya şampiyonu Ashley Fiolek'ın engelin seni zorluyor mu dediklerinde "Motorumun sesini duymayı çok isterdim." cümlesindeki Motocross tutkusunu kendinde buluyosan, gerisi teferruat.
Yasadığın şehirde bu işleri yapan kişilere ulaş, internet üzerinden, hayatinin her köşesinde arazi olan kişilere ulaş hybrid forumlarda zaman kaybetme.
Yaşında zaman kaybetmeye müsait değil artık, eğer profesyonel yapmak istiyosan.
Bol şans.
-
Başlık motokros ama ismi geçen motor exc . exc motokros değil hard enduro motorudur , iki zamanlıdır motokros yapmak için dört zamanlı motorlar daha uygundur. ktm sx-f , yamaha yz-f motokros , kawasaki kx-f modelleri motokrostur. exc yle motokros olmaz. Motokros parkuru varsa yakınlarınızda parkurda çalışmak gerekiyor , açık arazide , dağda ormanda olmaz. önce motokros parkuru gerekiyor , parkur varsa kros yapan birileride vardır onlardan motor kiralanabilir başlangıç olarak sonra gerisi kendiliğinden gelişir
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:18 ----------
Türkiye de Efnan Valimaki var bayan motokrosçu yarışlarda izliyorum çokta iyi sürücü
-
MrMud adlı üyeden alıntı
Kardeşim, yapamazsın olaylarına peki deyip geç münakaşaya girme.
Ben deyim yerindeyse kendimi bildim bileli aldığı nefes Enduro/Arazi olan insanım, gönül isterdi ki küçük yaşlarda bu merakım ciddiye alınıp desteklenseydim ama desteklenmedim.
Hep kendi imkânlarımla birşey yapmaya çalıştım buna da çoğu zaman maddi gücüm yetmedi.
Normal maddi gidişatıma zarar vermemesi için aylarca ek iş yapıp Te250 aldım, bu kadar uğraşıp aldığım o motorla amatör olarak yine kendi imkânlarımla amatör yarışlara katıldım.
Hiç bi zaman bu işten bir getiri beklemedim, sadece yaşantımın bu tutkumu maddi olarak karşılaması icin uğraştım.
Sana yapamazsın edemezsin diyenleri umursamadigin gibi, "Paran varsa yaparsın yiiaa" diyenleri de umursama.
En önemli faktör para değil, yetenek.
Tonla parası olduğu halde, beceriksiz olduğu için dünya kadar eğitim aldığı halde motoru düz tutamayan adamlar tanıyorum.
Ailen seni destekliyosa, sende bu sporu seviyosan -ki başladığında bağımlısı olacaksın...
10 lafının 9u para olan, "Para olsa bende yaparım yiiaa" diyen kişilerden fikir almaya çalışma.
Git bu işi severek icra eden, profesyonel olsun olmasın, boş zamanların da araziye giden değil, araziye gitmek için boş zaman yaratan kişilere ulaş.
Belki yaşından dolayı geçici bir heves, belki "Hiçte zevkli değilmiş" diyeceğin bir saçmalık gelecek sana Enduro/Motocross.
Ben Arazici tayfayı oldum olası ikiye ayırırım.
Jarvis ruhlu araziciler.
GS'ci ruhlu araziciler.
Graham Jarvis "Enduro Kralı" ünvanını, her sabah evinden çıktığında, kapısının önündeki toprağa elini ovuşturup güne başlamasına borçludur belki.
Çoğu dünya çapında yarışçı emekli olmasına yakın maddi birikim derdine düşerken, Graham Jarvis'in "Artık yaşlanıyorum, kısa süre sonra dağlarda yarişamayacağımı düşünmek beni üzüyor." demesi belki onu Enduro Kralı yapıyordur bilmem anlatabildim mi.
Doğuştan sağır dilsiz olan dünya şampiyonu Ashley Fiolek'ın engelin seni zorluyor mu dediklerinde "Motorumun sesini duymayı çok isterdim." cümlesindeki Motocross tutkusunu kendinde buluyosan, gerisi teferruat.
Yasadığın şehirde bu işleri yapan kişilere ulaş, internet üzerinden, hayatinin her köşesinde arazi olan kişilere ulaş hybrid forumlarda zaman kaybetme.
Yaşında zaman kaybetmeye müsait değil artık, eğer profesyonel yapmak istiyosan.
Bol şans.
Haklısın abim. Ben profesyonel olmasam bile iyi olmak için çabalayacağım. Henüz yeteneğim var mı yok mu bunları bilmiyorum yalnızca hırsım ve azmim var. Bahsettiğiniz tutkuyu kendimde fazlasıyla buluyorum. Ben kendimi bu alanın içinde düşündüğümde bile gözlerim parlıyor belki de ailemin destek vermesinde ki en büyük neden bu. Düzenlenen yarışlara gitmek için ne kadar hevesli heyecanlı olduğumu görüyorlar. Hatta bu yaz Mersin'de düzenlenen yarışta benim motorları görünce nasıl ağladığıma şahit oldular ki zaten annem o olaydan sonra bana daha ciddi bir şekilde desteğini belirtmeye başladı. Adana'dan görüştüğüm bir arkadaşım var dün birlikteydik bana yapabileceğimi ama profesyonel olamayabileceğimi, küçüklükten beri eğitilen insanlar olduğunu söyledi.Dün de sizin dediklerinizin üzerine fitness hocamla konuşup bacak ağırlıklı çalıştık. Çok teşekkür ederiim size de bol şans.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:11 ----------
atilas adlı üyeden alıntı
Başlık motokros ama ismi geçen motor exc . exc motokros değil hard enduro motorudur , iki zamanlıdır motokros yapmak için dört zamanlı motorlar daha uygundur. ktm sx-f , yamaha yz-f motokros , kawasaki kx-f modelleri motokrostur. exc yle motokros olmaz. Motokros parkuru varsa yakınlarınızda parkurda çalışmak gerekiyor , açık arazide , dağda ormanda olmaz. önce motokros parkuru gerekiyor , parkur varsa kros yapan birileride vardır onlardan motor kiralanabilir başlangıç olarak sonra gerisi kendiliğinden gelişir
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:18 ----------
Türkiye de Efnan Valimaki var bayan motokrosçu yarışlarda izliyorum çokta iyi sürücü
Yakınımda parkur ve eğitim verecek birileri var. Teşekkür ederim.
-
MrMud adlı üyeden alıntı
Motocross işin biraz gösteri ağırlıklı kısmı olduğu için, inatla Enduro yönelmeni tavsiye ediyorum.
Ama enduro başladıktan maksimum 3 sene sonra o tontiş yanaklar yerini yüz kemiklerine bırakır demedi deme.
Madem öyle çıt kırıldım değilim diyosun, Enduro'ya yönel en azından ülkemizde motocrossdan bir nebze daha çok yapılan bir motor sporu.
Sea to sky gibi efsaneler arasında olan şampiyonalara katılma imkânın olur.
Motocross yapacak olsan en fazla dandik dundik isimler altında yapılan yarışlara katılırsın, onlarda 5 sene içinde seni motocrosstan soğutur zaten.
Graham Jarvis amcamızı izle, hem karakteri hem yeteneği tartışılmayan çiçek gibi bir adam.
Izleyenin bir şeyler öğrendiği cinsten.
+1
Geçen gün 12 de evden çıktım, tam aralalıksız, sigara ve su molası dışında 5 saat sürdüm, sahilde, çamurda, çakılda, taşta, toprakta. Eve geldiğimde vücudumun her yeri ağrıyordu.(Abartı tabi, çok yorgundum.)
Harbi endurocu olmak(stabilize yolda gazlayıp dönüşe geldiğinde hızı 20 ye indirmek değil) gerçekten sağlam kondisyon gerektiriyor. 100kg civarı alet altında bir o yana bir buyana fırlıyor dönüşlerde tutmak durumundasın, zaten sürekli ayaktasın...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler