Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

klx 250 s yeni kullanıcı

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    26 Eylül 2014
    iyi forumlar motosiklet ailesi ayın 10 unda klx 250 geliyor. daha çok arazi de kullanmayı düşünüyorum. daha önce arazi deneyimim olmadı yeni başlıcam amortisörlerde oynama yapmam gerekıyor mu ? veya başka konularda tavsiyeniz var mı ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Dereyi görmesekte , şimdiden kazasız belasız , güle güle kullanın.

    Full ekipman , sırtlık/body armor, dizlik dirseklik , arazi/cros işi şakaya gelmez , ne var ne yok lahana gibi donanmak gerek yoksa...


    Gerisi için : http://www.motosiklet.net/forum/moto...t&daysprune=-1
    Selçuk Keleş bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    26 Eylül 2014
    saol gelince fotoraf atıcam. parada kalmadı onnarı alıcak verdiğin linkte çok sayfa var hocam ya neyse bakayım

  4. #4
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Arazi için en mantıklı seçim. Bir önceki motosikletim klx 250 idi amortisörde herhangi bir oynama yapmaya gerek yok. Ancak lx250 de önde ve arkada amortisör ayarları mevcut, hangi ayarın sürüşte neye neden oldugunu hem gözlemleyip hem okuyarak sürüşe ve araziye en uygun ayarlarda kullanabilirsiniz. Onun dışında 1 ve 2. vites harici 7 bin devirden snra motosiklet gücünü kısmaya başlar. Hızlanması size yetersiz gelirse debriyaj müşürü iptal edilerek bu kısıtlama ortadan kaldırılabiliyor.
    Ve son olarak kronik egzantrik gergisi problemi vardır klx te. Otomatik olarak gerilmesi gereken zincir gerilmez ve 10 bin km civarlarında ses gelmeye başlar. Çözümü 15-20 dakika harcayarak gergiyi elle bir tık germektir. Hayırlı ugurlu olsun
    çiko-0 bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    26 Eylül 2014
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arazi için en mantıklı seçim. Bir önceki motosikletim klx 250 idi amortisörde herhangi bir oynama yapmaya gerek yok. Ancak lx250 de önde ve arkada amortisör ayarları mevcut, hangi ayarın sürüşte neye neden oldugunu hem gözlemleyip hem okuyarak sürüşe ve araziye en uygun ayarlarda kullanabilirsiniz. Onun dışında 1 ve 2. vites harici 7 bin devirden snra motosiklet gücünü kısmaya başlar. Hızlanması size yetersiz gelirse debriyaj müşürü iptal edilerek bu kısıtlama ortadan kaldırılabiliyor.
    Ve son olarak kronik egzantrik gergisi problemi vardır klx te. Otomatik olarak gerilmesi gereken zincir gerilmez ve 10 bin km civarlarında ses gelmeye başlar. Çözümü 15-20 dakika harcayarak gergiyi elle bir tık germektir. Hayırlı ugurlu olsun
    TEŞEKKÜRLER

  6. #6
    Selçuk Keleş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX 250 (Atılgan)
    Alıntı çiko-0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi forumlar motosiklet ailesi ayın 10 unda klx 250 geliyor. daha çok arazi de kullanmayı düşünüyorum. daha önce arazi deneyimim olmadı yeni başlıcam amortisörlerde oynama yapmam gerekıyor mu ? veya başka konularda tavsiyeniz var mı ?
    Lastikler ... Daha çok nerde kullanıcaksın, arazi olarak? Üzerindekiler arazide iyi değil.

  7. #7

    Üyelik
    15 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    İnşallah birgün
    Selamün aleyküm bende enduro kros tarzı motorla baslamak istiyorum ekipman ve motorun şekline hayranim vede işlevlerine klx 250 ile baslamak uygunmudur hoc motor tecrubem yok genel olarak asfaltta kullanıcam şehir içi gezicem arada bir arazide vın vın yaparım şimdiden teşekkürler cevaplarınız için


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)