iyi forumlar motosiklet ailesi ayın 10 unda klx 250 geliyor. daha çok arazi de kullanmayı düşünüyorum. daha önce arazi deneyimim olmadı yeni başlıcam amortisörlerde oynama yapmam gerekıyor mu ? veya başka konularda tavsiyeniz var mı ?
iyi forumlar motosiklet ailesi ayın 10 unda klx 250 geliyor. daha çok arazi de kullanmayı düşünüyorum. daha önce arazi deneyimim olmadı yeni başlıcam amortisörlerde oynama yapmam gerekıyor mu ? veya başka konularda tavsiyeniz var mı ?
Dereyi görmesekte , şimdiden kazasız belasız , güle güle kullanın.
Full ekipman , sırtlık/body armor, dizlik dirseklik , arazi/cros işi şakaya gelmez , ne var ne yok lahana gibi donanmak gerek yoksa...
Gerisi için : http://www.motosiklet.net/forum/moto...t&daysprune=-1
saol gelince fotoraf atıcam. parada kalmadı onnarı alıcak verdiğin linkte çok sayfa var hocam ya neyse bakayım
Arazi için en mantıklı seçim. Bir önceki motosikletim klx 250 idi amortisörde herhangi bir oynama yapmaya gerek yok. Ancak lx250 de önde ve arkada amortisör ayarları mevcut, hangi ayarın sürüşte neye neden oldugunu hem gözlemleyip hem okuyarak sürüşe ve araziye en uygun ayarlarda kullanabilirsiniz. Onun dışında 1 ve 2. vites harici 7 bin devirden snra motosiklet gücünü kısmaya başlar. Hızlanması size yetersiz gelirse debriyaj müşürü iptal edilerek bu kısıtlama ortadan kaldırılabiliyor.
Ve son olarak kronik egzantrik gergisi problemi vardır klx te. Otomatik olarak gerilmesi gereken zincir gerilmez ve 10 bin km civarlarında ses gelmeye başlar. Çözümü 15-20 dakika harcayarak gergiyi elle bir tık germektir. Hayırlı ugurlu olsun
Selamün aleyküm bende enduro kros tarzı motorla baslamak istiyorum ekipman ve motorun şekline hayranim vede işlevlerine klx 250 ile baslamak uygunmudur hoc motor tecrubem yok genel olarak asfaltta kullanıcam şehir içi gezicem arada bir arazide vın vın yaparım şimdiden teşekkürler cevaplarınız için
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)