Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

crosscular bi bakın

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    20 Mart 2015
    iyi geceler dostlar.adım cihan 1 senedir ybr 125 kullanıyorum. motor tecrübem 5000 km. ybr ilk aldığımda da işi az çok kaptıktan sonra cross a geçmek vardı ama bu 1 senede supermotoya hayranlığımda çok fazla arttı. ve şu ara 22-23 binlik bi bütçem le bi araştırma yapıyorum. bu konularda çok bilgisizim size danışmak istedim. biraz kaliteli bi motora binmek istiyorum. hafif ve orta zorlukta araziye girip arada bir şehirler arası gidebilecğim bir motor olmasını çok isterim. 2 zamanlı aletlerle sabit hızdı uzun süre gidilemiyeceğini öğrendiğimde çok üzülmüştüm. peki 4 zamanlıyla hiçbi sorun çıkmadan 200-500 km gidilebilir mi ? bu konuyuda çok merak ediyorum. yamaha honda kawasaki VE ktm husaberg husqvarna gasgas hangi 3lünün takımına daihl edeblrz şimdiden teşekkrler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    husaberg husquvarna ve gasgas PEK ÖNERMEM ziraa parça pahalılığı bariz ortada,

    bunların dışında 250,,,300 cc 4 zamanlı F serilerinden bakabilirsin o paralara yakın,

    Mesela KTM EXC 400 kullanıcısı olarak tavsiyem KTM işini görebilir,

    Tabii sırası ile YAMAHA ve HONDA elbette yabana atılır aletler değiller...

  3. #3

    Üyelik
    20 Mart 2015
    saol serkan. yamaha nın 4 zamanlısını kurtarabilirmiyiz 23 bine

  4. #4
    e_trkuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    aydın-ısparta-istanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    ben mondial extreme sm ile çok kez uzun yol yaptım, 500 600 km civarı. belli bi süre sonra süpermoto işkence oluyo sürücüye uzunyolda ama sen dayanırsan motor her türlü dayanır, sonuçta soğutma sistemi olan makinalar.

    bana kalırsa 350 400 cc 4 zamanlı husgavarna yada gasgas alınır her türlü, binilir canavar gibi. Jantlarlada rahat oynama ihtimalin olan model alırsan hem süpermoto hem cross olarak da kullanırsın daha da tatlı olur.

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    12 Şubat 2012
    Şehir
    GB
    Belirttiğiniz özelliklerde, Sizin alacağınız modeller;öncelikle PLAKALI ve Bakım aralığı uzun olan,pist için üretilmemiş, 4 zamanlıda olsa saatlik bakım gerektirmeyen motosiklet olmalıdır.

    2.el husaberg,husquvarna alınabilir,yeni modeller olmak kaydıyla.İlandaki motora bakmanızda yarar var.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-husqvarna-husqvarna-safkan-supermoto-174394245/detay

    Suzuki drz 400 sm Temizini bulunca alın..

    2.el KTM 640 olabilir bakım aralığı uzundur,temizi bulmanız çok zor ve titreşim uzun yolda sıkıntı

    Yamaha XT660 X modeli piyasada bolca mevcut
    dockerengin ve cubexo bunu beğendiler.

  6. #6
    atreyu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    '12 Ktm EXC 250
    Listenize Honda CRF-L ve Yamaha WR 250'yi de ekleyebilirsiniz, bir göz atın derim. Hem bütçenizden ekipman için parada kalır.

  7. #7
    Selçuk Keleş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX 250 (Atılgan)
    Enduro mu, dual sport mu, arazi mi ? Yüzdelerine göre bunu netleştirmek lazım.
    Kawasaki KLX Türkiye - https://www.facebook.com/groups/klxturkiye/
    Atılgan'ın Seyir Defteri : https://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/262332-at%C4%B1lgan%C4%B1n-seyir-defteri/

  8. #8
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Alıntı merianne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Belirttiğiniz özelliklerde, Sizin alacağınız modeller;öncelikle PLAKALI ve Bakım aralığı uzun olan,pist için üretilmemiş, 4 zamanlıda olsa saatlik bakım gerektirmeyen motosiklet olmalıdır.

    2.el husaberg,husquvarna alınabilir,yeni modeller olmak kaydıyla.İlandaki motora bakmanızda yarar var.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-husqvarna-husqvarna-safkan-supermoto-174394245/detay

    Suzuki drz 400 sm Temizini bulunca alın..

    2.el KTM 640 olabilir bakım aralığı uzundur,temizi bulmanız çok zor ve titreşim uzun yolda sıkıntı

    Yamaha XT660 X modeli piyasada bolca mevcut
    merianne noktayı koymuş.

  9. #9
    Macit250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    Skinoskisama
    Motosikleti
    Dragstar
    tröldür o fazla üstelemeyin kendi gider zaten .

  10. #10

    Üyelik
    20 Mart 2015
    haklısın dostum. ama yamaha wr fiyatına göre performansı çok düşük kalıyor yani biliyosun 15 16 binken iyidi de şimdi. 19.000 vermek saçma olmaz mı

  11. #11

    Üyelik
    24 Ağustos 2013
    Kafa açısı büyüdükçe lastik yere temas mesafesi büyür ve motorun düz yol dengesi artar, viraj dönüş kabiliyeti düşer. Tersi durumda; kafa açısı küçüldükçe ön teker motora yaklaşır, lastik yerle temas mesafesi azalır ve motorun viraj dönüş kabiliyeti artar ama düz yolda ki dengesi azalır.
    http://yasinarslan82.blogspot.com.tr...a-teknigi.html[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:29 ----------

    Supermoto da kafa açısı diye birşey var. her motor sm olmaz.sonradan modifiye edenler var.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)