biraz uzun olacak ama
daha önce kullandığım ybr125 ve 250 de uzun yolda 200 km de bir mola veriyordum ve rampalarda 90 ın üzerine çıkmıyordu şişiyordu.bozuk yol kullanımı ve şehir içi süperdi arıza çıkarmıyordu.çıkarsada parça işçilik ucuz(max.3-3,5 lt yakıyordu)
daha sonra dragstar 650 sport yokuşta bile hızı düşmeden 140-150km/h ve üzeri depo bitene kadar mola ihtiyacı hissettirmiyordu.bozuk yolda ne bel ne sırt kalıyordu mahfediyordu,şehiriçi rahat fakat yazın bacaklarımın arasında egsoz varmış gibi sıcaklık yakıyordu.mutlaka arıza çıkarıyor parçaları pahalı güvenilir usta az.(6,3tl uzun yol 7-7,5lt şehiriçi yakıyordu)
en son kanuni tiger 250 (1 ay daha satamasaydım çöpe atıcaktım) 2 defa yolda kaldım.vurdurarak motor çalıştırmayı vs birçok arızasını gidermeyi öğrendim dahada bedava verseler binmem.
2000-2001 model f650 dakar, 2003-4-5 model kle500/pegaso650 arasında kaldım. uzun yol asfalt arazi karışık kullanım asfaltta sabit 100-120 km/h da yeter yol bitsin dedirtmeyecek bozuk yolda rampa v.s. yetersiz kalmayacak kemiklerimi yer değiştirtmeyecek.bütçemin yettiği motorlar eski olacağı için en azından daha az masraf/arıza çıkaracak tavsiyeleriniz nelerdir.