İlk motorumu(cross) alacağım lütfen yardım!
Reklamlar
-
27 Ağustos 2013, 21:00
#1
Reklamlar
-
27 Ağustos 2013, 21:03
#2
mondial enduro x-treme max! hemen sar!
ikinci eli 2800 liradan basliyor
sifiri 3500 lira
-
27 Ağustos 2013, 21:36
#3
Teşekkürler hocam,araştıracağım.
Özellikle bana önerilen bu fiyat aralığında motor kanuni cross 250'idi ona ne diyorsunuz?
-
27 Ağustos 2013, 21:43
#4
kanuni cross 250 piyasada temizini bence zor bulursun.
bu fiyata max kacmaz zaten fiyat performans olarak da, görsellik olarak da bence bu sınıfta tek.
sen genede düşün kararını ver.
-
27 Ağustos 2013, 21:44
#5
-
27 Ağustos 2013, 22:02
#6
yaklasik bir saat önce bende o motoru arastirdim, tesadüfen kanuninin 250'lik crossu oldugunu gördüm 150 crossu arastirirken.
okuduklarim 250 crossun güclü arazide keyif verici fakat sorunlu oldugunu gösteriyor.. mutlaka kendinde forumdaki »kanuni cross 250« sayfasini gözden gecir, ayrica »mondial x-treme max« sayfasinida gözden gecir.
ilk enduro motor icin ve bircogu icin uzun süre kullanacagi enduro motoru icin fiyat performans bakimindan en ideal motor. rahatlikla sorunsuz oldugunuda belirtebilirim.. bana kalirsa bir süre sonra büyüklügüne göre - ki max gercekte öyle foto durdu gibi degil, büyük, kaba, agresif, korkunc - yetersiz kalabilir. buna kendin karar vereceksin ve en azindan max'i veya cross 250'yi kullanmadan önce kestiremezsin.. yetersiz kalirsa forumda arkadaslarin yaptigi gibi modifikasyon yapip 200-210 cc ye yükselte bilirsin veya elinden cikarip daha büyük cc ye örnegin mondial xtreme enduro 250 modele gece bilirsin.
burda cross 250'ye gecis yaparsin bilincli sekilde söylemiyorum, en son modeli 2010 dur ve teknoloji olarak geride kalmistir.. cross 250nin sayfasinda cenkito arkadasin belirttigi gibi cross 250'nin upside-down ön amortisörleri yoktur dur ki konfor acisindan önemli ve en azindan kagit üzerinde lastik ebatlari arazi icin pek uygun degil (ön 19", arka 17" - max ön 21", arka 18")
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------
ekleme, yanlis bilgi vermissim, 250 modelinde upside-down amortisör mevcut tabii ki.
-
27 Ağustos 2013, 22:06
#7
Benim kanuni 250 de hoşuma giden büyüklüğü ve görüntüsü oldu. Fiyat olarak da bana uyuyordu , o yüzden bunun üzerinde durdum.
Yaklaşık 1 ay gibi bi sürem var motor almak için. Bu süre içinde araştıracağım baya bi...
Teşekkür ederim hocam değerli yorumların için.
Edit : ve şehir içinde de kullanacağım,bunun üzerinde de durmak istiyorum aslında.
-
27 Ağustos 2013, 23:36
#8
kanuni cross 250 de balansör yoktur titreşim vardır, kasasına göre güçlü olabilir ama sorun cıkarma ihtimali yüksektir.
artı ruhsatta tek kişiliktir, artcı ile trafiğe yakalanırsan cezayı yersin.
forzaBJK nın dediği kanuni cross 150 nin lastik ebatlarıdır, ona uygun ucuz yollu lastik temin etmende zor olur.
bahsi gecen ters ön amortisörler, eski kanuni 250 de de yeni 150 de de yoktur. ama mondial X-treme 250 de ve max da mevcuttur.
max ın sıfırını bulabilirsin ama mondialin 250 liliği piyasada sıfır yok yedek parca sıkıntında olabilir.
ben max ı 210 cc yaptıktan sonra inan, ne cross 250 nede baska motorda gözüm yok,tabi çinliler arasında
bana bu haliyle fazlasıyla yetiyor.
-
28 Ağustos 2013, 01:46
#9
oncu1 adlı üyeden alıntı
Benim kanuni 250 de hoşuma giden büyüklüğü ve görüntüsü oldu. Fiyat olarak da bana uyuyordu , o yüzden bunun üzerinde durdum.
Yaklaşık 1 ay gibi bi sürem var motor almak için. Bu süre içinde araştıracağım baya bi...
Teşekkür ederim hocam değerli yorumların için.
Edit : ve şehir içinde de kullanacağım,bunun üzerinde de durmak istiyorum aslında.
tip olarak benimde cok hosuma gitti 250 cross, ilgili forum sayfasinda arkadas video atmis, fena durmuyor harbi.
fakat cenkitonun ifade ettigi gibi balansör yoktur ve sehir ici kullanmak istiyorum yazmissin. bu kisa mesafelerde ne arazide ne de asfaltta sorun degil, fakat 50km üzeri asfalt yolculuklari seni asiri derecede rahatsiz edebilir.
balasör yani sehir veya uzun yol icin uygun mu, yedek parca durumu nedir, kronik hastaligi var mi, vs.. tercih esnasinda bu unsurlari dikkate almani öneririm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:44 ----------
birde ben bayagi karistirmisim motorlari 150'nin eksilerini 250nin olarak yazmisim.. düzeltme icin tesekkürler cenkito, yanlis bilgi vermeyelim
● hız sınırlarına uy / trafiğin akışkanlığını takip et / hızını görüş ve duruş mesafene göre ayarla ● sürüş şekli ile kimseyi hataya zorlama, tehlike yaratma ● diğerlerin öküzlüklerini telafi edebilmek için pay bırak
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)