Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha SUPER TENERE vs. Honda CROSSTOURER ("xt 1200z" vs. "vfr 1200 x")

    REKLAM ALANI
  1. #1
    cr4zy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    Bmw r 1200 gs




    Yamaha XT1200Z Super Ténéré
    Teknik Özellikler

    MOTOR
    Tip: Sıvı soğutmalı 4 zamanlı, DOHC, sıralı 2 silindirli, 4 subaplı, yakıt enjeksiyonlu, çift bujili motor
    Hacim: 1199cc
    Piston çapı x strok: 98 x 79,5 mm
    Sıkıştırma oranı: 11.0:1
    Ateşleme aralıkları: 270 ve 450 derece noktaları
    Maksimum Güç: 80,9kW (110PS) @7.250rpm
    Maksimum Tork: 114,1 Nm (11,6kgf・m) @6.000 rpm
    Yağlama sistemi: Kuru karter
    Yakıt besleme sistemi: Yakıt Enjeksiyonu
    Ateşleme sistemi: Çift buji
    Marş sistemi: Elektrikli
    Şanzıman sistemi: Sürekli kavrama, 6 vites
    Gaz sistemi: Yamaha Çip Kontrollü Gaz (YCC-T)
    Yamaha D-MODE: 2 mod, Spor (S) ve Turing (T)
    Çekiş kontrolü: 3 mod, TCS1, TCS2 ve OFF (KAPALI)
    Egzoz Sistemi: 2’li 1 (2-into-1)

    ŞASİ
    Ön süspansiyon: Tersine teleskopik çatal, 43 mm iç boru, ayarlanabilir ön yük, sıkıştırma ve sekme sönümlemesi
    Ön teker hareketi: 190 mm
    Arka süspansiyon: Monoshock, ayarlanabilir ön yük ve sekme sönümlemesi
    Arka teker hareketi: 190 mm
    Ön fren: Hidrolik Çift 310 mm dalgalı disk, ABS/Birleşik Fren Sistemi:
    Arka fren: Hidrolik Tek 282 mm dalgalı disk
    Ön lastik: 110/80/19
    Arka lastik: 150/70/17
    BOYUTLAR
    Toplam uzunluk: 2.250 mm
    Toplam genişlik: 980 mm
    Toplam yükseklik: 1.410 mm
    Sele yüksekliği: Ayarlanabilir 845-870 mm
    Aks Açıklığı: 1.540 mm
    Minimum yerden yükseklik: 205 mm
    Ağırlık: 261 kg (yağ ve yakıt tankları tam dolu):
    Yakıt kapasitesi: 23 litre





    Honda VFR 1200 X Crosstourer

    Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 16 sübaplı, UNICAM V4 silindirli
    Motor hacmi (cc) 1237cm3
    Silindir çapı x strok (mm) 81 X 60mm
    Sıkıştırma oranı 12:01
    Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
    Maks. Güç (kW@dev/dak) 95/7,750 (126,67 ps)
    Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 126 /6,500
    Ateşleme Bilgisayar kontrollü dijital transistörlü elektronik avanslı
    Çalıştırma Elektrik
    Şanzıman 6 vites
    Güç aktarımı Kapalı Şaft
    Boyutlar (UxGxY) (mm) 2,285 X 915 X 1,335mm
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,595mm
    Sele yüksekliği (mm) 850mm
    Yerden açıklık (mm) 180mm
    Yakıt kapasitesi (litre) 21,5lt.
    Tekerlekler
    Ön Çelik tel jant
    Arka Çelik tel jant
    Ön 110 / 80 R-19
    Arka 150 / 70 R-17
    Süspansiyon
    Ön 43 mm'lik ters çevrilmiş ön yüklemeli açılma ayarlı hidrolik teleskobik çatal
    Arka Gazlı Pro-link tip, sonsuz ayarlı süspansiyon sistemi
    Frenler
    Ön 310 mm'lik hidrolik çift disk, Kombine ABS
    Arka 276 mm'lik hidrolik disk, Kombine ABS
    Ağırlık (kg) 275 kg (Ön : 132 Arka : 143)
    SUSAMADAN ÖNCE, KUYUYU KAZ!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    ikiside çok iyi.. V4 motor hatrına honda diyorum yoksa seçim yapmak çok zor

  3. #3
    kanmix_x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2012
    Şehir
    Gonya- Mevlana Selçuklu
    Motosikleti
    Cbf150,Ybr,Tvs üçlüsü :)]
    Korkuluk gibi heybetli makineler bunlar yokmu 200 cc olanı
    İmza yok
    Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
    Oğlum Bak Git

  4. #4
    Acil112 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2010
    Super Tenere!..
    112ciyiz

  5. #5
    cr4zy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    Bmw r 1200 gs
    ikisi de şaflı olan bu motorlar sizce 1200 gs'in pabucunu dama atabilir mi?

    ---------- Post added at 13:47 ---------- Previous post was at 13:44 ----------

    Alıntı Acil112 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Super Tenere!..
    sebebini de yazarsanız memnun oluruz.
    SUSAMADAN ÖNCE, KUYUYU KAZ!

  6. #6
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Burda asıl olay motosikletin kullanım amacı.v4 motorun agırlık merkezi yukarda olacaktır. Bu nedenlede dengeyle ilgili hataların telafisi süper tenereye göre daha zor olacaktır.
    Asfalttan çıkılmayacaksa Cross Tourer ama yok arada hafiften topragında tadına bakarım denilirse süper tenere daha mantıklı bir seçim olabilir. Birde hararet sorunu var tabi. V4 ün sıkışık trafikte sogutulması biraz daha zor olabilir ama süper tenerenin çift silindiri bu yönden birazdaha şanlı görünüyor.

  7. #7
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ikiside çok iyi.. V4 motor hatrına honda diyorum yoksa seçim yapmak çok zor
    Aynen... 2side önemli markaların belli bir konumu olan motorlar. Birbirlerine doğrudan rakipler. Ama bence en can alıcı fark motor kısmında. Hondanın V4 motorunun yanında Yamahanın sıralı 2 silindirinin pek lafını etmem ben. Bir de yanlış bilmiyorsam bu "crossbişey" modellerinde çift kavramalı şanzıman seçeneği de vardı. Yada dışarıda vardı ama TR de yoktu.
    #sürenadam


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler