arkamda 90 kiloluk pederle işe gidip geliyoruz her gün.. sıkıntı yok kardeş.. yengenin kilosu 90 dan fazla deilse tabi..
---------- Post added at 21:02 ---------- Previous post was at 20:47 ----------
ya bazı arkadaşlar mekanik bilgisi olmadan inatla iddialarda bulunuyor.. cbr ların arka dişli küçük düz yolda hiz için yapılmış bir makina.. ben bu motoru kullandığımda cbfler yetişemiyordu ama hafif eğime geldiğim zaman cbf direk solluyordu.. wr 125 te ise hem kocaman dişli farkı var hem subap farkı var hemde 2,5 beygir fark var.. kalkışta cbr kadar hızlı olmayabilir ama güç olarak cbrla tartışılmaz... hız arttıkça güç düşer güç yükseldikçe hız düşer.. 2 motoru da kullanan bilir.. yzf ler de tahminimce cbr ayarında hız için tasarlanmıştır aralarında şanzıman dişlileri farkı bile olabilir çünkü wr nin 1. vitesi takviye vitesi gibi.. sonuçta arazi motoru..
[COLOR="#FF0000"][B][U]Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir.:bounce:
[/U][/B][/COLOR]
ben youtube da bir videoya baktim adam 19 saniyede 100e ulasiyordu cok geldi bana
Bizim motorla 13 saniyede 100e ulasanlar var ki ben 15i gectigimi dusunmuyorum sahsen bastim mi
Artci konusunda verdigin bilgiler icin cok tesekkur ederim kardes hayirlisi diyelim artik
doğru diyosun motor sonuçta arazi motoru.. bir ve ikinci vitesler takviye vitesi gibi olduğu için kullanıcıya göre 3 4 saniye fark ettirir.. motor kendini 3. viteste fırlatmaya başlıyor.. bence 125 cclerde 0 - 100 km de randıman beklememek lazım.. bu olay 250 cclerde daha farkedilir.. keşke wr 250 x alabilcek durumda olabilseydim..
[COLOR="#FF0000"][B][U]Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir.:bounce:
[/U][/B][/COLOR]
kawasaki klx 250 var bulunduğum yerde cross
eleman fmf egzos takmıs kıskanmadım desem yeridir
onun yuzunden motor almayı dusunmeye basladım
istanbuldaki sm kullanıcıları bendede mondizakii extreme sm var. bi ara toplaşsak buluşsak gezi yapsak ???
slm 2 hafta önce wr125 r ile Antalyadan 1860 km karadeniz yaptım. tek başıma. 190 tl benzin yaktı. tek sıkıntı sele idi, onada küçük elyaf minder yaptırdım sorun haloldu. ilk gün 560 km yol gittim. tavsiye ederim hiç düşünmeden al.
Gel senide bizim motrads grubuna alalım
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
ben 130luk sanırken 150lık oldugunu anladım
wr ıcın nıyetlenırken buyuk teker benı duke'Ye yonlendırdı ondan ısı bozdu dedım
[COLOR="#FF0000"][B][U]Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir.:bounce:
[/U][/B][/COLOR]
wr 125 te yzf motoru var fakat gördüğüm kadarı ile (gözümden kaçmış olabilir affedin) kimse ağırlık konusunu göz önüne almamış wr 125 kaç kilo
130 heralde motorun gösterdiği bir rakam olsa gerek
şunun gibi
http://i4.ytimg.com/vi/p66S2B0g2Vc/0.jpg
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
Ben daha az olmasını bekliyodum r125 ile aralarında fazla bi ağırlk farkı yokmuş bundan sonra bakılcak yer dişli oranları sanırım ben top speed 135 yapıyorum
tabiki dişli oranları farklıdır. birisi daha çok hız için yapılmış, diğeri şehir içinde oynamak için.
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
90kilo olduğumdan klx 250
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
bende 2. el wr125x aldım...almayı düşünen varsa bence düşünmesin alsın derim şu ana kadar 22 23 tane kadar motorum oldu ve aralarında şehirde en rahat ve keyifli olanı diyebilirm xt660 haricinde oda zaten güç bakımından...hız konusuna gelince arkadaşlar şahsi görüşüm 125cc bi motosiklette 20km daha hızlı veya daha yavaş gitmiş pekte bi önemi yok fakat önemli olan kullanım amacı bence... tek kişi rahat ve kullanması çok eğlenceli bir motor wr125x..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)