Arkadaşlar cadde sürüşlerindeki viraj tekniklerinden bahsetmiyorum.
Benim sorduğum pist sürüşlerindeki viraj teknikleri.
Çünkü bu konu hakkında hiç bi fikrim yok.
Bunuda öğrenmek için soruyorum.
Bana zaten pist gösterseniz, hali saha zannederim orayi.
Yani bir motosiklete pistte rahat ve güvenli viraj almasını sağlayan en büyük etken özel tasarım lastiklermidir?
Yoksa cadde sürüşlerinde oldugu gibi, viraja göre dogru hız orantısını bulmakmıdır?
Yani pistte 60 derecelik bir virajın içinde ; ''Ulan nasıl olsa lastikler saglam, dal anasını satayim!'' diyebileceğimiz kadar güvenilmelidir?
Konu başligi : ''
Motosikletler, virajlarda nasıl bu kadar yan yatabiliyor?''
Yani bunun tek sebebi özel tasarim lastikler olarak lanse edilmiş.
Pist şartlarında gerçekten en büyük etken özel tasarım lastiklermidir?
Yoksa cadde sürüşlerindeki bir takım viraj teknikleri pistte de geçerlimidir?
Konuda ya bazi eksiklikler var.
Yada benim uykum geldigi icin algilamam zayiflasti.
İlkay abi ye artik şu yemegini