En hızlı elektrikli motosiklet
Reklamlar
-
23 Temmuz 2010, 00:32
#21
Reklamlar
-
23 Temmuz 2010, 00:41
#22
fiyatıda öyle uçuk değil nerdeyse bi vtr250 parası ve nerdeyse aynı hızı yapıyor
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
23 Temmuz 2010, 02:23
#23
160 ile 0 ses... Tehlikeli bir farkedilmezlik...
-
23 Temmuz 2010, 03:58
#24
bunun fiyatı araba fiyatını bulur :D nasıl alcz :D
-
23 Temmuz 2010, 04:15
#25
Nerde o çöp kutusu büyüklüğündeki pistonlar,V motorlar,motor yağı,eksoz sesi.. BİZ BENZİNE İNANIRIZ CEYRANA DEĞİL..
-
23 Temmuz 2010, 07:24
#26
Arkadaşlar ben de elektrikli severim, özellikle yakıt konusundan dolayı ama bu motorlardan 3-5 sene daha çok şey beklemeyin derim. Neden derseniz yakıt pili kullanılmadığı sürece bu motorlar gereksiz ağır olacaklar ve bataryaları 3-5 sene içinde bitecek. Yenisi ise bayağı bir pahalı olacak. Hele sarj süresi çoook uzun olacağından, alan adam illallah diyecektir. Zaten bu türkiyeye 20 bin dolardan aşağı gelmez. Bizim milet de bunu al(a)maz. Ama yinede elektrik işi geleceğin ve kısıtlı olarak bugünün teknolojisi.
Bakalım devletimiz bunun yakıtını da %70 vergi ile verebilecek mi?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:22 ----------
Ek olarak motor gücü kesinlikle tatmin edici değil.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
23 Temmuz 2010, 09:37
#27
elektrikli motosiklet sıfıra yakın ses yüksek performans 6-8 saat yol alabilme herşey çok güzel ben sadece kasayı beğenmedim artçı için yeride yok onlarıda yaptılarmı işte tadından yenmez bide enduru olsaydı
-
23 Temmuz 2010, 09:42
#28
Mmucit arkadaşın da dediği gibi yakıt hücresi ve hidrojen kullanımına geçilmeden elektrikli motorları unutun. Aküler hem ağır, hem çevreye zararlı hem de şarj süreleri çok uzun.
-
23 Temmuz 2010, 09:58
#29
GorkeM adlı üyeden alıntı
160 ile 0 ses... Tehlikeli bir farkedilmezlik...
"vızzzz güm" olmaması için 1000 w lık elektronik Yoshimura takılır
-
23 Temmuz 2010, 23:01
#30
Bence çok güzel olmuş, tabi enerji tasarufu için zincir aktarma yerine motoru arka jantın içine rahat sığdırılardı. Elektrik motorunun güzel bir yanı fazla yer kaplamamasıdr.
Hakını aramaktan korkmak erdemmidir ?
-
23 Temmuz 2010, 23:33
#31
-eren- adlı üyeden alıntı
onun da kolayı var içine birkaç farklı motorun ses efektini yükledinmi 3d ses le gerçek motor gibi ses çıkarır böyle birsey süper olurdu
-
23 Temmuz 2010, 23:57
#32
herkes birgün elektırıklı alete binecek
MOTOR bence bır hastalıktır.
-
24 Temmuz 2010, 00:25
#33
-
24 Temmuz 2010, 00:49
#34
ne yalan söyliim ilerleyen zamanlarda bunların çoğaldığını, şu anda kullandığımız canavarların bitmeye yaklaştığını düşündükçe gözlerim yaşarıyo. motosikleti ihtiyaç olarak görenler için sorun olmaz. taşımacılık vbg işlerde kullanılır. ama sözkonusu zevkine binmek gezmek oldumu bu elektrikli bisikletler hiç bi işe yaramaz. :(((
-
24 Temmuz 2010, 16:41
#35
o nasıl bir aynadır yhaa arkayı görmek için elimizin yanına mı bakıcaz...
[B][I]ßiz YoLa çıktıkLarımızı YoLda ßuLdukLarımıza Değişmeyiz... [I][/B]
-
24 Temmuz 2010, 18:08
#36
Trafikte farkedilmediğimizden yakınıyorken elektrikli motorlar tam bir ölüm makinası haline gelir emin olun.Ayrıca 4 Silindir sesi alamadığım bir motor düşünüyorumda istersen 0-100 km'ye 2 saniyede çıksın hikaye..
-
24 Temmuz 2010, 19:02
#37
Bence motorsikletin geleceği araba ile bağlantılı ve paralel olarak gelişiyorlar dizel arabalar çoğalıyor(bir hayli) yakın zamanda dizel motorlar çıkacak çoğalacak, elektrikli arabalar çıktı yakın zamanda motorsikletler, ama şu bir gerçek ki benzin satıldığı müddetçe, 1960 dan bu yana araba ve motor teknolojisi eskimeyecek.
Devrimsel bir değişklik ancak bu ikisini tahttan indirebilir onuda dünyada yapacak insan şirket grup yok.
Birde şu noktaya değinmek istiyorum hazır konusunu açmışken
Düşünün ki 1960-- li yıllarda bile ford mustang ve türevleri arabalar 300 basıyordu buna hitaben kızılderili motorsikletlerde 300 basıp geçebiliyordu (turnuvaları vardı)
Günümüzde araba ve motor teknolojisi son kullanıcıyı hep üzüyor.
O zamanda bi ford mustang 10.000-30.000$ arası satın alınabiliyordu keza kızılderili motorsikletler çok çok daha ucuz.
Bu gün ise aynı paraya orta ve üst segmentte bir araba alabiliyoruz ki max göreceğimiz hız 220-240), peki bu 50 senedeki teknoloji neden arabanın bütününe ve fiyatlarına yansımadı?
Tek taraflı bakmayalım, bu gün herşey daha güvenli daha konforlu otomatik ama teknoloji bir tek bu yönde mi ilerliyor tabiki hayır sen 50 yıl önce bu hızı yapan arabayı ürettiysen günümüzde bir bugatti veyron herkesin satın alabileceği bir konumda olmalıydı nitekim tam tersi oldu, konuyla alakasız ama buda benim özel olarak taktığım bir nokta.
Sonsuza kadar yatabilen ölü değildir,
Tuhaf zamanlarda ölüm bile ölebilir.
-
24 Temmuz 2010, 19:51
#38
uniqe adlı üyeden alıntı
Biz türkler onu 180 190 yaptırırız.Şu arka dişliyi biraz küçülttümmü tamamdır
biz antep liler onu 250 gördürrüz antep gibi varsa gelsin ... (Reste_Rest)
(MOTOR)
-
25 Temmuz 2010, 19:03
#39
ben bu elektrikli araçları ilgiyle takip ediyorum lakin haberdeki 6-8 saat çalışma süresi en 500 km menzil anlamına gelir ki henüz o denli gelişmiş bir pil teknolojisine erişilebildiğini sanmıyorum. bildiğim kadarıyla motosikleti elektrikli yapmayı deniyen ilk firmalardan biri Zero Motors. Li-ion piller kullanmasına rağmen onun menzili bile 100 km yi aşamıyor. Yine de yanılan kişi olmayı ve haberin doğru olmasını tercih ederim
Hayliden hayli kalınlaştı yobazlık yeniden, Softalık zorlu anırtı ile aldı yürüdü.
Kara bir kinle taassub pusudan çıktı yine, Yurdu şâhâne cehâlet yeni baştan bürüdü. (Neyzen Tevfik)
-
25 Temmuz 2010, 19:24
#40
çocuklarımıza yaşanabilir bir dünya bırakmak gayemiz varsa !!! bence bu tip çalışmaları desteklemeliyiz ... ses olayı göreceli olduğu için yorum yapmayacağım ... bu işler gelişirse elektrikli bir naked motosiklet almak isterim , kasasıda süper bence !!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler