Ducati'yi Audi satın aldı.
Reklamlar
-
qsTah adlı üyeden alıntı
v4 ducati gelmesi sence iyi bir gelişmemi olur?
farklılık, alternatif, seçenek? ozaman tek tip üretilsin, hepsi busa gücünde, busa tipinde olsun binelim
..
V4 motorun nesi kötü? kaç tane marka V4 motor üretebilip bunu satmayı başırıyor buna cesaret ediyor? Ducatinin V2 motorunun avantajı olduğu kadar dezavantajıda var. düşük ağırlık merkezinin getirdiği avantajı yüksek devir çeviremeyen büyük pistonlu ve uzun stroklu motor gölgeliyor. V4 motor üretmek pahalı bişeydir ve iki motorun avantajları birleştirir..
ducatinin hyper motor segmentinde yeni bi motor üreticek finansmanı bulmasının hepsi busa tipinde gücünde olsun gibi bi cümleyle nasıl bağdaştırılır şaşırdım doğrusu
Bazı motor tipleri sadece marka ismi olarak yüksek prestije ve yüksek fiyatları yadırganmayan markalarla üretilir. Hayabusa son sürati(GPS)310 km olan ve fiyatı 15.000 euro olan bi motor. Günümüz spor otomobillleri açık yolda hayabusayı hiç zorlanmadan geçebiliyorlar. bunun için 50-60 sn gaza asılmaları yeterli(corvette ZR1-Porshe turbo S /GT2 RS- Ferrari GT0-458- GTR-hks- Viper SRT-10)Şimdi hayabusaya daha büyük ve kompilike motorlar koyup özel üretim parçalar ve lastiklerle danatıp daha fazla hız yaptırsanız ve fiyatı yukarı cekseniz motosiklet kağıt üstünde ünlenir ama satış olarak 4-5 kat geri gider yüksek fiyattan dolayı. Çünkü müşteri kitlesi Suzuki marka kupadan kahve içen kitle değil
Ducati motosiklet olarak bugatti veyronun(VW grubu yine) motosikletteki karşılığını üretebilir. bu motora fanzazi V6 motor koyup yaklaşık 300 beygiri ve 370-380 km hız yapan 40-50 belkide 80 bin bin euro etiketi ile satışa sunabilir. Böyle bir motosiklet üretmek için gereken şey yüksek finansman ve üretilen modelin sadece prestij modeli olup satışından zarar edebilmeyi göze alırken marka imajını parlatıcak bi ortama gerek duyulmasıdır. Aynı 2 milyon euro ya satılmasına rağmen Veyrondan kar değil zarar edildiği gibi..Ama üretilmiş böyle özel bir modele sahip markanıın normal ducati 848 kullanan müşterilerine de imaj ve prestij olarak övünç karnağı olur. Satışlar misli misli artar..
Bu tarz motorları görmek artık mümkün benim dediğim
Reklamlar
-
Vallahi binmeden konuşmim ama
Hem pahalı ,hem parçası sıkıntılı,hem 2.ci eli çok sıkıntılı, bi kusuru mutlaka oluyor
Bana kızmayın Gelen yorumların hepsi böle
Alman Firmaya geçince birazcık daha iyi olur gibime geldi fiyat servis benzeri konuda
-
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Lamborghiniyi de WV bünyesine kattı(2002) marka şahlandı özellikle gallardo modelinin üretilmesi ve türlü varyasyonlarıyla Ferrarinin karşısında hiç olmadığı kadar güçlü oldu. satışlar rekor üstüne rekor kırdı.
Yani bu iş için kesin kötü diyemeyiz. belki V4 ducati gelir veya hayabusa segmentinde 350 km yapan bi ducati
Tek umudum bu yönde, çok iyi içimi okumuşsun. Ancak Ducatiyi almalarına gerek yoktu aslında. Bu marka ile anlaşıp kendi modellerini üretebilirlerdi. Hatta VW nin önceki başarısız satın alma girişimlerinden sonra direk kendi adı altında motosiklet üretimine girişeceklerini düşünüyordum. Sonuçta F650 yi yıllarca aprilia'dan aldı BMW. VW de bir süre bu şekilde takılabilirdi. Sonra kendi karakterine uygun, kafasına yatan motosikletler üretebilirlerdi. Ancak şimdi Ducati'nin tarzına uygun ama bir yandan da BMW ye cevap olacak, bir yandan da markanın değerini ve gücünü daha da yukarıya taşıyacak modeller ve projeler üzerinde çalışmaları lazım. Bu durumu çok köklü olan bir firmayı bozmadan gerçekleştirmek güç. Yani bence VW hazıra konacam diye kendi kendini yük altına soktu. Ya Ducatiye sadece maddi destek sağlayacak ya da özellikle BMW ye rakip olacak modellere yoğunlaşığ Ducatinin orjinalliğini bozacak... Yeni modeller geleceğinden eminim ama tek isteğim orjinal modelleri çok fazla bozmamaları. Yani ürün gamı genişlesin ama Ducati tarz değiştirmesin...
zeda3000 adlı üyeden alıntı
..Lamborghini ile bu 2. satin aldiklari Italyan markasi oldu.
Abi sanırım Bugatti de VW grubuna dahil, bir kontrol edeyim ben... (gerçi bugatti bir italyan tarafından almanya sınırları içerisinde kurulmuş, daha sonra bu bölge savaşlar sonrasında Fransa sınırları içerisinde kalmış. Tam olarak italyan markası mı ben de bilemedim)
beyaz atlı adlı üyeden alıntı
belki bu sayede ducati tükiyedede kendini toparlar...
Tek derdin bu olsun ya, biz marka için endişeleniyorduk...
-
ulem zenginin malı züürdün çenesini yormuş 2 saatte başlık 2 sayfa olmuş
-
Bugatti italyan degil. Sadece kurucusu Italyada dogmus biri. Ama tum tasarim ve gelismesini Fransada yapti. Italyan demek icin Italya tarihinde koklu bir yeri olmasi gerekli
Ama sunu unutmayin zaten Ducatinin V4 motoru var. Hatta dunyadaki en iyi V4 oldugunu da acikca biliyoruz. Moto GP Desmosidici ler V4 tur.
Ama silindir sayisini pazardaki rakiplerine gore endekslemek ciddi bir hata olur. 230 Hp gucunde bir motor uretiyor Ducati.
Ayrica Italyanlarin carbon fiber uzerine yaptiklari Ar ge yi hic bir japon firmasi yapmadi. Italyanlar cidden cok farkli boyuttlar
Bugatti Veyron 16 silindir ama son hizi denediginiz anda 60.000 euro gibi bir para odeyip tum lastikleri degistirmek zorundasiniz.
Mesele 4 silindir yapmak degil, mesele muhendisligi konusturmak , bunu ducatinin becerdigi asikar.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
GP500-1st adlı üyeden alıntı
V4 motorun nesi kötü? kaç tane marka V4 motor üretebilip bunu satmayı başırıyor buna cesaret ediyor? Ducatinin V2 motorunun avantajı olduğu kadar dezavantajıda var. düşük ağırlık merkezinin getirdiği avantajı yüksek devir çeviremeyen büyük pistonlu ve uzun stroklu motor gölgeliyor. V4 motor üretmek pahalı bişeydir ve iki motorun avantajları birleştirir..
ducatinin hyper motor segmentinde yeni bi motor üreticek finansmanı bulmasının hepsi busa tipinde gücünde olsun gibi bi cümleyle nasıl bağdaştırılır şaşırdım doğrusu
Bazı motor tipleri sadece marka ismi olarak yüksek prestije ve yüksek fiyatları yadırganmayan markalarla üretilir. Hayabusa son sürati(GPS)310 km olan ve fiyatı 15.000 euro olan bi motor. Günümüz spor otomobillleri açık yolda hayabusayı hiç zorlanmadan geçebiliyorlar. bunun için 50-60 sn gaza asılmaları yeterli(corvette ZR1-Porshe turbo S /GT2 RS- Ferrari GT0-458- GTR-hks- Viper SRT-10)Şimdi hayabusaya daha büyük ve kompilike motorlar koyup özel üretim parçalar ve lastiklerle danatıp daha fazla hız yaptırsanız ve fiyatı yukarı cekseniz motosiklet kağıt üstünde ünlenir ama satış olarak 4-5 kat geri gider yüksek fiyattan dolayı. Çünkü müşteri kitlesi Suzuki marka kupadan kahve içen kitle değil
Ducati motosiklet olarak bugatti veyronun(VW grubu yine) motosikletteki karşılığını üretebilir. bu motora fanzazi V6 motor koyup yaklaşık 300 beygiri ve 370-380 km hız yapan 40-50 belkide 80 bin bin euro etiketi ile satışa sunabilir. Böyle bir motosiklet üretmek için gereken şey yüksek finansman ve üretilen modelin sadece prestij modeli olup satışından zarar edebilmeyi göze alırken marka imajını parlatıcak bi ortama gerek duyulmasıdır. Aynı 2 milyon euro ya satılmasına rağmen Veyrondan kar değil zarar edildiği gibi..Ama üretilmiş böyle özel bir modele sahip markanıın normal ducati 848 kullanan müşterilerine de imaj ve prestij olarak övünç karnağı olur. Satışlar misli misli artar..
Bu tarz motorları görmek artık mümkün benim dediğim
hocam iş performans değilki sadece, estetik, ses, kıvraklık v.s
performan istese fiat ta yapar 1000 beygirlik birşey ama satamaz, seri üretime geçemez..
neden sbk da 2 silindirli motor izlemeyelimki biz?
teknolojisine bakıp 'buda böyleymiş' demeyelim?
senın cümlelerinin bir çoğuna katılıyorum, amacım mualefet değil ama her zaman çeşitten yanayım..
bana kalsa boksör tipi motor 1000 cc üretilsin..
-
Bence çok iyi oldu.. Türkiyede yaygınlaşabilirler umarım.
-
-
Belki pazarlama ve satış dışında olayın Ducati'ye hiçbir katkısı olamaz. Motosikletle uzaktan yakından ilgisi olmayan bir otomobil firması Ducati'ye para dışında ne verecek ? Ancak strateji belirlerler, şöyle V4 yapalım derler, para koyarlar kalanı yine Ducati halleder.
-
Seko adlı üyeden alıntı
Belki pazarlama ve satış dışında olayın Ducati'ye hiçbir katkısı olamaz. Motosikletle uzaktan yakından ilgisi olmayan bir otomobil firması Ducati'ye para dışında ne verecek ? Ancak strateji belirlerler, şöyle V4 yapalım derler, para koyarlar kalanı yine Ducati halleder.
Ducatinin tamamen otomobil teknolojisi kullandigini sakin unutma ama,
Triger kayisi, Egzantrik piyanosu, rulman karank , Kuru debriyaj
Bunlarin hepsi otomobillerde olan ama motosiklette olmayan teknolojiler.
Hele Audi gibi Vites ve aktarma sistemlerinde cok basarili bir firma , Ducatiye tiptronik motor cikartir ise hic sasirmayin derim.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
ne diyelim hayırlı olsun
Asfaltı öpmeyen motorcu,motorcu değildir...
Onlara göre şeytan icadı, bize göre fizik kanunları..
-
Ben bu yazıdan sadece sahibinin değiştiğini başka bir değişiklik henüz olmayacağını çıkartıyorum.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
şerefsizim aklıma geldiydi...
volkswagen neden motosiklet işine el atmadı uzun zamandır diye...gerçi ducatiye bambaşka bir boyut katacağını düşünmüyorum...
-
-
Gönül isterdi ki bizim sözde iş adamlarımız(!) gözlerini açıp satın alsalardı.O zaman herşey farklı olabilirdi.
-
erro adlı üyeden alıntı
şerefsizim aklıma geldiydi...
volkswagen neden motosiklet işine el atmadı uzun zamandır diye...gerçi ducatiye bambaşka bir boyut katacağını düşünmüyorum...
Abi, bu VW nin Ducatiyi almak için 3. veya 4. girişimi... Sen baya bir kaçırmışsın filmin başını
-
qsTah adlı üyeden alıntı
ya yemin ediyorum bi italyan görünüşü, kalitesi, farklılığı vardı yalan edecek götheburglular
İyi de Göteborg isveçte, Almanyada değil. Senin yorumuna Göttingen şehri daha iyi gider. O almanyada
-
satın alması birşey ifade etmez, ducati yine ducati diye çıkar... şirketi satın alabilir ama ruhunu asla
yönetim yine ducatide olur fakat benim anlayamadığım ducati son olarak diavel modelinde mercedes benz'e çok jestler yapmıştı...
demek ki flört halindeydi, VW'ye kaldı ihale. Motosiklet işi kolay değil anlaşılan japonlarda bile gerileme var gibi... Mv Agusta' da pek iyi değil... F3 modelinde voleyi vururlarsa bu sene kotarabilirler, fakat avrupada 600cc pek tercih edilmiyor, deniyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:50 ----------
Synur, zeda3000 bu tür konularda en bilir kişiler. yazılarınızı önemsiyorum! bilgiler için teşekkürler.
-
Bakarsınız küçük cc ye el atarlar(monster 150 , 148 , 248(ss) , multistrada 250 )
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
-
Audinin muhendisleri sanirim ilk is olarak Ducatide ki on catal sorununa el atacaklar. 3 senedir Stoner a gore tam ayari bulduk dediklerinde Stoner gitti Rossi geldi. Her sey sil bastan. Rossi yerleri ope ope Ducatinin on catal ayarini tuturmaya calisiyor.
Birde sorulmasi gereken cok onemli bir soru var. Neden VW degilde Audi satin aldi. Bugune kadar tum satin almalari VW uzerinden di.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)