Harley mi yoksa japonlarmı?
-
17 Aralık 2011, 09:59
#181
Reklamlar
-
17 Aralık 2011, 12:20
#182
Japonların dikkatimi çeken özelliği hacimlerine göre çok iri olmaları. Yanlışmı düşünüyorum. xvs 950, 1600cc lik dyna street bob dan daha iri gibi. Keza shadow 750 de öyle ve kawasaki...
-
17 Aralık 2011, 14:08
#183
kusura bakma arkadasim... yanlis anlamissin... ben kimseye hizli git tavsiyesinde bulunmadim... ama herkez surdugu makinanin sinirlarini gucunu bilmek ister, sanki sen hic denemedin...ayrica arkadasim bunu bana ilk bakimdan sonra servis yetkilikleri tavsiye etti...
-
17 Aralık 2011, 14:24
#184
luthier76 adlı üyeden alıntı
Japonların dikkatimi çeken özelliği hacimlerine göre çok iri olmaları. Yanlışmı düşünüyorum. xvs 950, 1600cc lik dyna street bob dan daha iri gibi. Keza shadow 750 de öyle ve kawasaki...
irilik tamamen depoyla alakalı depoları biraz geniş tutuyorlar zaten cruiserları asla sportster karşılaştırma sportster cruiser değil tam anlamıyla bir motosiklet naked classic gibi birşey kısaca motosiklet jawa gibi haha
ama sen fat bob fat boy falan görmedin sanırım japonların en kalıplısı dragstardır yan yana getirirsen ikisini farkı anlarsın.
Japon cruiserları sorunsuzdur az titreşimlidir kullanması zevklidir ama custom yapmak çok para gerektirir parçalar uyumlu değil seriler arası.Çok param olsa kesinlikle altıma bir dragstar tekrar çekerdim çünkü uzun yolda bu kadar rahat motora hiç binmedim nereye gitsem millet motora bakardı hoş harleymi bu derlerdi o ayrı işte milletin aklına nasıl girmişse anlayın.Ama vrod kullandıgımda genelde racingciler bakardı arka lastikler 240 lık olunca haliyle kalkış yapmak isterlerdi vrod motor açısında çok başarılı ama ergonomide sınıta kalan bir motor
-
17 Aralık 2011, 14:36
#185
her ne kadar harley hoşuma gitsede
http://www.yamaha-motor.eu/tr/produc...ight-star.aspx
bu motorun gönlümdeki yeri farklı motorun yandan duruşu gidonu krom parçaları hava soğutmalı motor blokları herşeyi beni kendine aşık etti uygun bi tane düşürürsem amayı da düşünüyorum
HONDA
CBF 150-CBF 500-CBF 1000
-
17 Aralık 2011, 14:50
#186
-
17 Aralık 2011, 15:07
#187
Dragstar 1300 ler yeterince iridir. Ama HD nin ismi ve sesi var. Sportster zaten hafifi bir bobber tarzi ile tasarlanmis bir motor. Kasli cusseli HD diyor isen Night Rod tur, Japonlar ile alakasi olmayan salak sacma bir boga.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
17 Aralık 2011, 15:32
#188
Bunun da ne olduğu belli değil. Cruiser değil, touring değil, ss değil, naked desen belki.
-
17 Aralık 2011, 15:39
#189
luthier76 adlı üyeden alıntı
Bunun da ne olduğu belli değil. Cruiser değil, touring değil, ss değil, naked desen belki.
Dedim ya, boga boga
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
17 Aralık 2011, 16:20
#190
sportster'ın daha kalıplı olanlarıda var, 2001 modelini baz alma... birçok çeşiti var, harley mağazasına girip bir baksan aslında çok faydası olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------
şurda kaç sayfa tartışmışız, birinizde cevap vermemişsiniz!!!
ya 2006 yılında sportster ım vardı ve karburatörlüydü,
2012 modeller karburatörlü mü yoksa enjeksiyona mı geçtiler?
muhakkak geçmişlerdir euro5 standartları yüzünden falan filan ama bilenleriniz açıklasın lütfen???
2006 da screamineagle egsozlar amerakada yasaklanmıştı, bütün malı türkiye'ye yığmışlardı kapış kapış alınıyodu...
-
17 Aralık 2011, 17:04
#191
-
17 Aralık 2011, 17:09
#192
benimki 2010 sporty... enjeksiyonlu, bide egzosda kat dedikleri seydende var...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:07 ----------
gv 250 veya o tarz japon cinli gormedim ama kucuk dedidiniz sportsterlar in bos agirligi 270kg...
-
17 Aralık 2011, 17:11
#193
Hocam yanlış anlaşılmasın. Kimsenin motoruna çirkin dediğimiz yok. Motor genel olarak güzel hatta baya güzel. Benim gördüğüm baya dökük bir motordu. Paslanmalar başlamış falan. Ah ankara ah bir hd şuben bile yok.
-
17 Aralık 2011, 17:18
#194
bahadir hocam egzosu degistirmeyi dusunuyomusun?
-
17 Aralık 2011, 17:19
#195
hd48 şu anda motoru almamayı düşünüyorum malesef... Alsam belki değiştiririm bilemiyorum
-
17 Aralık 2011, 18:06
#196
luthier76 adlı üyeden alıntı
hd48 şu anda motoru almamayı düşünüyorum malesef... Alsam belki değiştiririm bilemiyorum
Sen yine Z1000'e döneceksin anlaşıldı
-
17 Aralık 2011, 18:21
#197
benim motosikletim kesinlikle o gösterdiğinden daha kalıplı duruyordu, ama sportster da ince yapıdadır pek bir abartı beklememelisin.
-
17 Aralık 2011, 18:25
#198
Çok hazırlamıştım kendimi malesef... Daha önce japon cruiser kullanmıştım. suzukiydi sanırım. Dana gibi bişeydi. O tarz bişey bekliyordum açıkcası...En azından bir shadow gibi iri olsun isterim konu cruiser olunca. Dyna bu kadar hantal olmasaydı o olabilirdi. Onu da doğrultmak bile üzer adamı heralde.. Sorry arkadaşlar. Sizinde zamanınızı aldım. Ama yararlı bilgiler yazıldı. Eminim birilerine faydalı olacaktır...
-
17 Aralık 2011, 18:27
#199
2007 den itibaren bütün sportsterlar enjeksiyonludur delhi enjeksiyon beyni vardır.ve sen sportster alma z1000 al 3000 kmde başkasına satarsın bence motosiklet kültürünü oturmalısın
-
17 Aralık 2011, 18:40
#200
Farklı tarzlar denenebilir beğenilebilir.. Kimse bir tarza mahkum değil. Z1000 kendi sınıfının en iyilerinden. Ona karar verirsem uzun bir süre bende kalacağı kesin. Bunun için kawasakinin geçmişini bilmek zorunda değilim. Seversem bende kalır sevmezsem güle güle
Sportster kesinlike cruiser değil onu görmüş ve öğrenmiş olduk yaşayarak.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)