Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Gv 250 Projesi

    REKLAM ALANI
  1. #21
    kenrox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2011
    Şehir
    Silivri
    Motosikleti
    Iron 883
    hocam bende bi tek hız göstergesi var. (onu da ön camla kapadım gözükmüyor)
    devir, benzin filan hak getire. benzini kaç km yol yaptığıma göre afaki bir hesapla alıyorum.

    kontak sağ altta motorun az üzerinde. çok güzel duruyor. eğilip anahtarı takması da cabası.

    yine şahsi fikrim, bu tür projelerde gidon üzerinin pür-ipak tertemiz göstergesiz filan olmasıdır. (olmasa da olur tabi.)

    şimdi kontağı yerleştirecek bir yuva. alu 6061 malzeme, freze işi vs uğraştırır ama bence değer :D
    yol iyidir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    07 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Gv 250
    Alıntı kenrox adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam bende bi tek hız göstergesi var. (onu da ön camla kapadım gözükmüyor)
    devir, benzin filan hak getire. benzini kaç km yol yaptığıma göre afaki bir hesapla alıyorum.

    kontak sağ altta motorun az üzerinde. çok güzel duruyor. eğilip anahtarı takması da cabası.

    yine şahsi fikrim, bu tür projelerde gidon üzerinin pür-ipak tertemiz göstergesiz filan olmasıdır. (olmasa da olur tabi.)

    şimdi kontağı yerleştirecek bir yuva. alu 6061 malzeme, freze işi vs uğraştırır ama bence değer :D
    Hocam siz en iyisi bu tarafa gelirken bi avcılara uğrayın =)

  3. #23

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    [QUOTE=Getzinwhat;

    GV'de birşey dikkatimi çekti o şasi ne kadar büyük ve geniş tutulmuş dragstar kasası gibi

    haliyle emsallerine nazaran agırlık farkı vardı
    biraz hafifletirsin artık

    devir saatini iptal et çokmu gerekli?
    sadece km saatini kullanırsın(bana kalsa onuda takma derim)
    hatta kontagıda tavsıyem motor blogunun arka kısmına yada sele altında bır yere gızleyebılırısın.elın bu ıslere yatkın vede merakın varsa zor degıl
    yapılabılır işler

  4. #24
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    sonuç u merekla bekliyorum.. güzel birşeyler çıkacak belli...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  5. #25
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Guzel fikirler yakalamisiniz, soyle iyi bir makina ile detay cekinde tadina varalim)
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  6. #26

    Üyelik
    07 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Gv 250
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Guzel fikirler yakalamisiniz, soyle iyi bir makina ile detay cekinde tadina varalim)
    Evet bitsin hayırlısıyla ilk yapacağım iş =)

  7. #27
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı Getzinwhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet bitsin hayırlısıyla ilk yapacağım iş =)
    dostum benim balatalar geldimi ya bugün çıkışta farklı bi güzergahtan dönebilme ihtimalim varda
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  8. #28
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Alıntı Getzinwhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kenrox gösterge şu şekilde;

    Yani kontak göstergelerin ortasına konumlandırılmış. O dediğin olayı yapmak için komple kontağı falan sökp atmak gerekicek :( off neden benim motorumda kontak yanda aşağıda değil =(

    Birde eğer çalıştığımız boyayı tutturamazsak mat siyah çalışıcaz ve poker temalı olucak motor. Bunun içinde maşalara ace of spades gibi birşeyler yazdırmak istiyorum bunun için illa lazer mi bulmamız gerekiyor? Nereden temin edebileceğim konusunda en ufak bir fikrim yok.
    Sana bu konuda çok tecrübeli olan http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-[diy-do-it-yourself]/90123-custom-vl800-volusia.html bu arkadaşı tavsiye ediyorum

    Her türlü sorunun cevabı bence onda!!!
    https://www.youtube.com/user/funtay34
    http://instagram.com/tayfunboralegend/
    https://www.facebook.com/tayfun.bora

  9. #29
    kenrox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2011
    Şehir
    Silivri
    Motosikleti
    Iron 883
    Alıntı Getzinwhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam siz en iyisi bu tarafa gelirken bi avcılara uğrayın =)
    tamam uğrayacağım. şu benim motora yapacak bir kaç birşeyim var. onları halledeyim ordayım.

    bu arada gidon boru çapını ve hız gösterge çapını yazabilir misin?
    aklımda bi gidon modeli var çizip ekliiim buraya
    yol iyidir.

  10. #30

    Üyelik
    07 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Gv 250
    Alıntı kenrox adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamam uğrayacağım. şu benim motora yapacak bir kaç birşeyim var. onları halledeyim ordayım.

    bu arada gidon boru çapını ve hız gösterge çapını yazabilir misin?
    aklımda bi gidon modeli var çizip ekliiim buraya
    Şu an yazamıyorum geç gördüm, fakat kontak işimizi ciddi derecede bozmakta. Bugün stop yüzünden hiçbirşeyle ilgilenemedik. Bir stop günümüzü yedi şaka gibi =) Sizin gösterdiğiniz hd fotosunu polat abiye gösterdim nasıl tutturucaz maşa fln dedi. Ama dediğim gibi asıl sorun maşaya tuttrmak falan değil kontağı oradan almadığımız sürece göstergeleri maşaya almanın bir anlamı kalmayacak.

  11. #31
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Alıntı Getzinwhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu an yazamıyorum geç gördüm, fakat kontak işimizi ciddi derecede bozmakta. Bugün stop yüzünden hiçbirşeyle ilgilenemedik. Bir stop günümüzü yedi şaka gibi =) Sizin gösterdiğiniz hd fotosunu polat abiye gösterdim nasıl tutturucaz maşa fln dedi. Ama dediğim gibi asıl sorun maşaya tuttrmak falan değil kontağı oradan almadığımız sürece göstergeleri maşaya almanın bir anlamı kalmayacak.
    selam stop olarak nasıl birşey yaptınız,motorun üzerindeki stok stop lambasını değiştirdiniz heralde.Varsa resim alalım ayrıca stop lambasını ledlerle değiştirmenizi tavsiye ederim,bu konuda ve dizaynı konusunda elimden gelen yardımı yapabilirim.

  12. #32

    Üyelik
    07 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Gv 250
    Alıntı audioslave adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam stop olarak nasıl birşey yaptınız,motorun üzerindeki stok stop lambasını değiştirdiniz heralde.Varsa resim alalım ayrıca stop lambasını ledlerle değiştirmenizi tavsiye ederim,bu konuda ve dizaynı konusunda elimden gelen yardımı yapabilirim.
    Selamlar sizede. Aslına bakarsanız bugün moral bozukluğuyla geçti resmen hiçbirşey yapamadık ve bazı şeyler hesaplarımız dışında gelişti.

    Hemen anlatayım; arka çamurluğu alev desenine yakın bir biçimde kestik amaç çamurluğun lastiği göstermesi ve kavramasıydı. Fakat kesme bittiğinde gördük ki arka çamurluk ile lastiğin arasında neredeyse 15 cm var ve çok eğreti duruyor ısıtıp eğmeyi denedik vs ne yapsak olmadı. Daha sonra hazırladığımız dikdörtgen şeklinde 10x5cm içinde dış mekan ledi lan stopu iptal ettik çamurluğun kesik kısmını kapatacak şekilde başka bir stop uyarladık ama moral bozukluğu içinde hiç fotoğraf çekmedim. Dünkü düşüncem "olmayacak galiba" idi umarım gün geçtikçe fikrim değişir =)

  13. #33
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı Getzinwhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar sizede. Aslına bakarsanız bugün moral bozukluğuyla geçti resmen hiçbirşey yapamadık ve bazı şeyler hesaplarımız dışında gelişti.

    Hemen anlatayım; arka çamurluğu alev desenine yakın bir biçimde kestik amaç çamurluğun lastiği göstermesi ve kavramasıydı. Fakat kesme bittiğinde gördük ki arka çamurluk ile lastiğin arasında neredeyse 15 cm var ve çok eğreti duruyor ısıtıp eğmeyi denedik vs ne yapsak olmadı. Daha sonra hazırladığımız dikdörtgen şeklinde 10x5cm içinde dış mekan ledi lan stopu iptal ettik çamurluğun kesik kısmını kapatacak şekilde başka bir stop uyarladık ama moral bozukluğu içinde hiç fotoğraf çekmedim. Dünkü düşüncem "olmayacak galiba" idi umarım gün geçtikçe fikrim değişir =)
    hiiiç moralini bozma, deneyerek ve belkide yanıldığını sanarak çok daha farklı şeyler elde edebilirsin.
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  14. #34
    MotorKafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Alıntı Getzinwhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar sizede. Aslına bakarsanız bugün moral bozukluğuyla geçti resmen hiçbirşey yapamadık ve bazı şeyler hesaplarımız dışında gelişti.

    Hemen anlatayım; arka çamurluğu alev desenine yakın bir biçimde kestik amaç çamurluğun lastiği göstermesi ve kavramasıydı. Fakat kesme bittiğinde gördük ki arka çamurluk ile lastiğin arasında neredeyse 15 cm var ve çok eğreti duruyor ısıtıp eğmeyi denedik vs ne yapsak olmadı. Daha sonra hazırladığımız dikdörtgen şeklinde 10x5cm içinde dış mekan ledi lan stopu iptal ettik çamurluğun kesik kısmını kapatacak şekilde başka bir stop uyarladık ama moral bozukluğu içinde hiç fotoğraf çekmedim. Dünkü düşüncem "olmayacak galiba" idi umarım gün geçtikçe fikrim değişir =)
    Hardtail yapacaksın hocam başka çaresi yok. Bir ara bende çok düşündüm arka çamurluğu nasıl daha güzel yapabilirim diye. Ama hard tailden başka bir çaren yok
    Motosikletli Kaplumbağa...

  15. #35
    kenrox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2011
    Şehir
    Silivri
    Motosikleti
    Iron 883
    ya hardtail iyi güzel de adamın dişlerini kırar istanbul'da.
    onu yerine düşük profil süspansiyonla alçaltıp da ona yakın bir efekt oluşturulabilir.
    yol iyidir.

  16. #36
    MotorKafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Çok sık motora binmeyen, sadece hafta sonları gezi amaçlı kullanımlar için çok sıkıntı yaratmayacağı kanısındayım. Bende hobi amaçlı kullanıyorum fakat aynı zamanda servisim olmasına rağmen, hergün işe gidip geliyorum motorla. Açıkçası benim gözüm yemedi.
    Küçük süspansiyon olayına gelecek olursakta, fazla bilgim olmamakla beraber bir arkadaşımdan duyduğumu yazayım. Hatta iki arkadaşım aynı şeyi söyledi

    Birisi outlaw custom un sahiplerinden Ertuğ isimli arkadaş
    " Bu çamurluğun en düşük seviyesi budur. Daha alçağı lastikle temas eder tümseklerde "

    Diğeride Acayüp nickli üye arkadaş
    "Daha fazla indirirsen çamurluğa sürter lastik. Tam ayarında bırakmış adamlar "

    Alıntılar net olmasada benzer şekildeydi

    Yalnız çamurluğu alçak tutmanın bir yolunu daha öğrenmiştim biraz tuzlu oldğu için yaptıramadım. Ama o yol ne diye soracak olursanız hatırlayamıyorum şu an için
    Motosikletli Kaplumbağa...

  17. #37

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    çamurlugu lastiğe yaklaştırmanın yolu çamurluğu arka salıncaga sabitlemek istedigin olcude ayarlarsın
    egerkı orjınal camurlugu kullanamazsan yenı bır camurluk ıle bu sorun ortadan kalkabılır.turkıyede ayda yılda bır kullanım ıcın hardtaıl'e katlanılabılır.hardtail uzun sure kullanımda istanbul,silivri yollarında böbreklerimde agrılara neden oluyor.hele o kasisler yokmu.tabi birde motora verdigi hasarda cabası

  18. #38
    MotorKafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Alıntı greyhorse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çamurlugu lastiğe yaklaştırmanın yolu çamurluğu arka salıncaga sabitlemek istedigin olcude ayarlarsın
    egerkı orjınal camurlugu kullanamazsan yenı bır camurluk ıle bu sorun ortadan kalkabılır.hardtail uzun sure kullanımda istanbul yollarında böbreklerimde agrılara neden olmaktar.hele o kasisler yokmu.tabi birde motora verdigi hasarda cabası
    Hah evet budur ama biraz tuzlu bir olay. Birde ben motorun orjinal hiç bir parçasını bozmadan birşeyler yapmaya çalışıyorum. En azından geri döndürebilecek şekilde. Ama sen zaten dağıtmışsın ortalığı
    Motosikletli Kaplumbağa...

  19. #39

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    MotorKafa

    camurlugu kesıyorsun zaten orjınallıgı gıdıyor ,aslında tuzlu degılde motora kıymak lazım.
    önce arka kuyruk kesilir.(bır yerde saklanır )ılerde kullanabılecegın dusuncesıyle sonrada uygun bır motordan on camurluk alınır arkaya monte edılır
    yakınımın vn800'üne benzer bır uygulama yapmıstım
    GV'ye baktım ön camurluk arkaya uydurulması seklı ıtıbarıyle zor.makul olarak regal raptor,bisan v.s camurlukları uyarlanabılır.hatta emaneten kalıp olarak kullanmak ıcın camurluk bulup fıberglass'tan yaptırabılırsın.forumda rastlamıstım jinlun'a uygulamıstı

  20. #40
    MotorKafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Alıntı greyhorse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MotorKafa

    camurlugu kesıyorsun zaten orjınallıgı gıdıyor .
    Bende onu diyorum işte. Ama son söylediğin tabi daha yapılası bir işlem. Ben direk ustaya yaptıracaktım o yüzden fiyat biraz sağlam çıktı
    Motosikletli Kaplumbağa...


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler