Arkadaşlar merhaba yamaha xvs 950 a cruiser düşünüyorum,bu motor
kayış aktarmalı,hava soğutmalı, 54 bg ve 275 kg fikri olan varmıdır?nedir nasıldır?
saygılarımla.
Arkadaşlar merhaba yamaha xvs 950 a cruiser düşünüyorum,bu motor
kayış aktarmalı,hava soğutmalı, 54 bg ve 275 kg fikri olan varmıdır?nedir nasıldır?
saygılarımla.
950 cc ye 54 beygir cok az değilmi??
bi gaza bassam googlede arasan bulamazsın
500 cc ortalama 200 kg olan en500 um 50 beygir benim yahu :S
Fikirlere Kurşun İşlemez .
tamamen tork ve keyif için üretilmiş bir makine...bende virago 535 var...535cc 44hp...o zaman bu da 80 beygir olmalı gibi bir mantık olmamalı...tarzlar çok farklı çünkü...kle 500de de er 5 motoru var aynı şey değil....bence tek sıkıntısı kilosu...şehir içinde çok zorlar...yakıtta ona göre artar...7lt falan yakar diye tahmin ediyorum...
her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....
Ne beygirinden bahsediyorsunuz ağalar yahu? Cruiserda beygir gücüne bakılmaz ki... Önemsizdir.
Honda Shadow 750cc 45hp
Kawasaki vn900 900cc 50hp
Honda Shadow 1100cc 50hp
Yamaha Virago 1100cc 60hp
Suzuki Intruder 1400cc 60hp
HD Electra Glide 1500cc 65hp
I'm all alone, I smoke my friends down to the filter...
çok güzel motor ama ben hiç biryere bulamadım, ortalama 45 gün bekleme süresi veriyor bayiler ve sipariş üzerine getiriyoruz diyorlar. Dayanamadım gittim 2006 model full aksesuar DragStar 1100 aldım, keyifle biniyorum
FOR THE HORDE...
çok güzel bi makina bence ancak çizgileri biraz fazla modern, o yüzden dragstar kanımca çok daha güzel.
arkadaşlar,
evet,beygir gücü açısından bakarsak biraz basık görünüyor bbelt nickli arkadaşın dediği gibi cruiser bir motorda pek beygir gücüne bakılmaz,bu motor daha çok uzun yolda kullanıcıyı rahat ettirsin mantığı ile üretilmiş,şehir içindeki ateşli dur kalklar için biraz yorucu,ha her yere gidilirmi gidilir.Ben gidip bu motoru inceledim oturuş pozisyonu çok rahat,kayış aktarma,eğer benim gibi titizseniz yok zincir yağsız kalmasın yok zinciri temiz tutayım diyorsanız daha bi rahat,ben kayışı sevdim,kiri yağı pası derdi yok,anladığım kadarıyla servisin tavsiye ettiği km de gelip bu kayışı değiştirirseniz yada bakımlarda gerdirilirse kafa ağrıtmaz.4 lt yağ alıyor.kocaman bi benzin deposu var yalnış olamsın 17 lt gibi bi kapasitesi vardı.
yamaha bütün parçalarını ve aksesuarlarını getiriyor,hızlanması da güzel fakat beni ürküten tek handikapı eğer virajlara biraz hızlı girerseniz öndeki o koca basamaklar caarrt diye asfalta deyiveriyor pek yatmaya gelmiyor anlayacağınız.
saygılarımla,
motorumu sattıktan sonra uzun bir araştırmaya girsdim..tüm dünya sitelerinin 950 test incelemelerini okudum ve geçen ay almaya karar verdim..arkadaşın dediği gibi şiparis üzerine geliyor..geçen hafta gümrüge gelmiş inşallah bu haftada teslim alacağım..aldıktan sonrada kişisel testimin neticelerini aktarırım ...hoşca kalın
2014 YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT
Merhabalar ben üÇ yıldır Yamaha XVS 650 Dragstar kullanıyorum. Motorumu sattım Midnightstar alacaktım ama bayi artık üretilmeyeceğini onun yerine Yamaha XV950 Bold üretti. Bu motor cc olarak Midightstar ile aynı ama biraz küçük gibi geldi. Duruş olarak Harley İro 883 ile aynı şekil hemen hemen. Ama İron 883 883 cc iken Yamaha XV 950 cc. Duruşu sadece bana yabancı geldi. Ben büyük couselere alıştığım için biraz kararsız kaldım. Bu motor da uzun yolları kaldırır mı bana yardımcı olursanız sevinirim
Çin malı 250'lik bir motosikletle 3 senede 10000 km yaptım. Paramı biriktdirdim ve bu motosikletten almayı uzun zamandır planlıyorum. Tek sorum kullanan arkadaşlar yakıt tüketimi konusunda bi fikir verebilirler mi acaba.
2013'ten beri ülkemize getirilmiyor ki o sene de sıfırı 24.750 TL idi. Şu anda ikinci eli sahibinden.com çomarları yüzünden 28-30.000 TL olmuş. XVS1300A 2. el almak daha mantıklı o kadar paran varsa ve vergi dilimini dert etmiyorsan.
Yakıt tüketim değeri için: http://www.fuelly.com/motorcycle/yamaha/xvs950
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------
Bu arada konuya başlık olarak XV950 yazılmış ama konuşulan XVS950. Ondan XVS950 için yazdım ben de.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
çok temiz çok kaliteli motor. Bir abimde var fena makine ..
Siz tork gücüne bakın oldukça iyi.(79,5 Nm (8,1 kg-m) @ 3.000 dev/dk). motor dış görünüş olarak güzel yapmışlar.çok güzel gözüküyor. sanki eksoz sesi harley i andirıyor gibi geldi bana.trafik işıklarında denk geldik baya yakışıklı makina yapmış yamaha. çok hoşuma gitti benim.
klasik sevenlere kawasaki vn 900 öneririm.
XV 950 kullanan arkadaşlar bi sorum olacak, Motor boş vitesten 1. vitese geçerken çok zor geçiyor. Vitese geçtikten sonra tepiyor. Bu sorun hareket ederken vites geçme sorunu olmuyor. Bu normal midir.
Selam, ayni durum benim xv950de de var. Motorun karakteristiği bu sekilede. Izledigim birkac inceleme vidyodunda da bu durumdan bahsediliyor. Yanliz ilk bakima gittikten sonra vites gecisleri biraz daha sertlesti. Durumu yamalube motor yagina bagliyorum. Bu hafta sonu yag degistirmeyi dusubuyorum.
950 cc 54 beygir harbi az 600 lük endurolar 50 beygir
HAYAT KIZGIN BOĞA BEN KIRMIZI PELERİN: ::
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)