Oncelikle bu makina ilk tercihi acele gitmeyi seven adam icin degil, son hizi dusuk 180 civarinda ama inanilmaz bir hizlanma ve tork var 260 kg'lik agirligina rağmen kalkista gaza abandiginizda nerdeyse on kaldirmaya niyetleniyor.
ben kullandım bu motoru güzel yolda 30dk kadar çok cruiser tecrübem yok fakat o sınıfta feci torklu rahat güzel makına
fakat normal motordan buna geçmek sıkıntı. 140tan sonra motor aşırı titriyor denge bozuluyor, vıraj kabılıyetı o kadar dusuk kı ufak bı vırajı 100le donerken onu arkası ayrı oynuyor abs si güzel rahat şık bi motor
Motorun galiba ön amörtüsörlerinden kasise girince amörtüsörlerin daralırken değilde genişlerken bi gıcırtı sesi geliyor. Bu neden kaynaklanıyordur. Nasıl çözebilirim?
Ben dragstar 250 lik kullandım 1 ay civarı , bunu almayı düşünüyorum abs li modelini , zorlanır mıyım , genellikle şehir içi kullanıcam uygun mudur trafiğe ? birde ömürlük olarak alıcam sizce ideal midir ? dragstar 650 likle arasında kaldım ama biraz çevik bi cruiser istiyorum şehir içi rahatça şerit değiştirebileceğim
defalarca anlattık halen; "beygiri ne kadar az .s.s.s.s" diye sayıklayan arkadaşlar var...
ben bir arkadaşımda olduğu için sık sık kullanıyorum, debriyajdan elimi çekmemle 15-20 km hıza çıkıyor alet. deli bir tork var, gaz kontrolü zor ancak alışılmayacak gibi değil..
Nmax kullanicisiyim vitesli motorla pek fazla tecrubem yok xv950 ye gecsem cok problem yasar miyim ?
Hiç problem yaşamazsin hocam. Yüksek torklu oldugu icin debriyaj vites kontrolü çok rahat. Agirlik merkezi asagida oldugu icin agirligini hic hissettrimez. Kivrak ve viraji iyidir. Sinifina gore daha ince yapili oldugu icin aralara oldukca rahat girebilirsin. Kullanimi oldukca rahat bir makina.
Merhaba,
Kaskosu ortalama ne kadardır Xv950'nin?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)