Iste bu dur
Antalya Emniyet mudurlugunden alinmis 10 adet CBX 750.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...29889875/detay
Iste bu dur
Antalya Emniyet mudurlugunden alinmis 10 adet CBX 750.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...29889875/detay
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Ama cb ve cbx arasında farklar var...Bunlar da uygun olur mu?Ben eski cb'leri tercih ederim bobber için...Bugün arayıp sorduğum 1972' cb750 aslında 500TL'ye iyidi ama maalesef satılmış işte dün...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:30 ----------
Bu brassballs bobbers'ın çizgisi de güzelmiş...
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
xs ve triumph gibi silindiri yuvarlak bulmak lazım köşeli güzel durmuyor bence.
Gerçi scooter motorundan yapan bile var hele farklı tarzlardaki motorlarda hoş durmuyor değil
250 cc virago çakmasından
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
ön tekerde çamurluk olmamasının olayı nedir ?
Bu arada depo yapımı ile ilgili şahane bir anlatım...Gerçekten öyle mi bilemiyorum ama çok zor gözükmüyor...
http://www.millerwelds.com/resources...ks-Ron-Covell/
Ben de bu aralar bir custom sele olayına girmeyi düşünüyorum bakalım nasıl iş çıkarıcaz...Hatta "derinin üstüne nasıl kabartma veya oyma desen yapılır" la ilgili bir site de vardı ama bulamadım...Temelde olay, ıslatılıp nemlendirilmiş derinin üstüne sivri uçlu bir zamazingoyla vura vura yapmaktı diye hatırlıyorum....Bu bilgiler ileride lazım olucak
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:18 ----------
Tarz meselesi...
Bu son resimler iyice tipsizlesmis birde old school a kaciyor.
Bizim elimizdeki en buyuk avantaj is gucunun ucuz olup her sey Torna yada CNC atolyesinde imal edebilecegimizdir. Amerikada boyle bir imkan yok. Ya kapali kutusunda alirsin yada kendin yaparsin
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Şöyle bir şey var;Eğer sanayiiye motorla gidersen fazla fiyat çekiyorlar...En azından cruiser için..Çünkü onlara göre hepsi "arli tavitson"...
Yurtdışında bizdeki kadar kolay tornacı-usta olunabileceğini sanmıyorum...Yurtdışı derken Avrupa-Amerika'da...O yüzden belki daha çok işçilik masrafı vardır ama işide ona göre kalitelidir sanırım...
Dogru kaliteli zaten randevu aliyorsun , bla bla ayni burasi.
Simdi bu benzin deposunun yapim stili gayet dogru. Yanliz birinin sana bunu Autocad te tam olarak 2D seklinde her parcayi cizmesi sart. Yoksa usta bunu yapamaz.
Deriye sembol islemek aslinda kolay. Kabartmadan mesala alev. Alev seklinde kesilmis bir kac kat deriyi asil selenin altina koyuyorsun. Daha sonra bastirarak deriyi o yonlerden hafif yumusatiyorsun. Vazelin bu iste yardimci olacaktir. Kredi karti gibi bir plastik sptaula ile de bastirip sekili belirginlestiriyorsun,
Acikcasi gonlum NSU , Rolay Enfield , Norton yada Triumph gibi bir motor ile cafe racer yapmak. Cunku cafe racerin baslangic yeri UK.
Tek seleli bobber lar bana sempatik geliyor cunku cafe racer cok benziyorlar.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Aklımda neler neler dönüyor...Şimdi ilk olarak bir sele olayına girmeyi planlıyorum...Bauhaus'ta mesela sac satılıyor...Kalınlığı da gayet iyi...Zaten çeşit çeşit...En başta kartonla selenin taban kısmını çizicem, oturtacağım..Sonra o şablona göre dremelle sacı kesicem...Tabanına oturması için delik açıp şasedeki yuvalara uygun vidayla sabitliycem..Tabii sabitlemeden önce depoyu yapan abi gibi silindirde bükerek kıvrımını verip,üstüne ince sünger ve dana derisi kaplıyacağım...Genel olarak planım bu
Beni guldurdun
En son ne zaman sanayiye gittin?
Bauhaus tan alinan sac ile sanayiye kivirmayami gideceksin yani, sanayiye git, tornaci bul. Hatta dirsek boru kivirma yada profil isi yapan. Onda sac in alasi var. Ama seleyi sac tan yaparsan gereksiz bir agarlik olur. Ayni zamanda dosemeci onun ustunde calisamaz, cunku dosemelik kumasi zimba ile tutturdugundan , zimbalar saca tutunamaz.
Sana tavsiyem ince marine kontrasi alman. Bunu bukur istedigin sekli verirsin. Daha sonra en alt kati boya ile kapatirsin.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
ıllakı sac kullanacagım dıyorsan sekıl verdıgın sac'ın etrafına delıkler acarsın derı'yıde uygun kestıkten sonra dıkıs atar gıbı etrafını komple donersın.delmeye bıle gerek yok .ılla dıkıslı olsun dersen eyer dıkısı dıyorlar derıye cıft taraflı dıkıs atılıyor.ebay'de orneklerı var
kendın yapmayacaksan sac'ı almak harıcınde iscilige yuklu mıktar ısteyebılırler.
kesım, bukum,kaplama ve yaylar'la alt baglantılar
bırde ıstedıgın gıbı olmamasıdurumu var
onun yerıne komple hazır setler var 100lıradan baslayıp 1000lıraya kadar cıkıyor
hazır set'te tek sorunun tornacıda yay'lar ıcın bug(baglantı) yaptırman gerekıyor
deri'nin uzerıne sekıl yapmak vıdeo'lardakı gıbı kolay degıl.gravür yada airbrush gibi zor.teknık gerektırıyor.pres makınelerı sayesınde derıye ,her desenı basmak mumkun
ıslemedende farkı kolay ayırt edılmıyor
dostum o 500'lıralık motoru ne yapacaksın trafıkten men edılmıs
gerı sokamazsında
polıs motor'ları guzel
onlarıda plaka yok epey mesai yaptırırlar
biraz gezmek lazım anadoluyu trakya taraflarını denk gelıyor cunku
su tekırdagın bır koyunde buldugum ve toplamaya calıstıgım bır ılk sahıbınden xs var
motor uzun bır sure dısarıda yatmıs .cok vaktımı calacakmıs gıbı gozukuyor
Uploaded with ImageShack.us
Buna hasta oldum,benim cbf150'ile takasa girermi acaba
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
Bu başlık güzel devam ediyor @greyhorse yaşadığın zorluklarıda anlatırsan mesela, hazırplan aldın mı, bir örnek çıkardın mı yoksa ya allah Bismillah deyip giriştin mi
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
@Zeda yanlız cidden benim gördüğüm saç bayaa kalındı...Öyle deforme olabilecek bir incelikte değildi...Gözüme uygun gözüktü...Mutlaka bir formül bulunur...Kendim bu işi kıvırırım sanki...
@Greyhorse teşekkürler...Ben aslında yaylı sele düşünmüyorum...Dragstar'a yapacağım için sadece inceltip alçaltıcam...Orjinal kaplamaya kıyamadığım için taban dahil kendim imal etmek istiyorum...
Bu arada o motor satılmış zaten...Ayrıca sana katılıyorum Trakya'da,köylerde dikkat edilirse ne cevherler yatıyor...Bende radarları açtım...Senin şu mct'ninde resimleri atsan ya buraya bu arada...Projenide sabırsızlıkla bekliyorum,artık havalar da bozdu ama en kısa zamanda beraber süreriz umarım...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:13 ----------
Aklıma gelmişken bu seat pan denen deri ve süngerin altındaki plakayı hiç bir yerde bulamamıştım...OEM olarak ta satılan bir parça değil...Fiberglasstan yapmanın yöntemi var ama ne kadar güvenli olur bilemiyorum...Sactan yapılırsa daha sağlam olur sanki...Nette yukarıda anlattığım gibi basit formülleride var...
Ayrıca ilgilenenler için aşağıdaki linkte fiberden nasıl yapacağınızı görsellerle filan basit bir şekilde anlatmış...
http://www.jeffreyphipps.com/seat_pans.htm
bunu poster yapmak istiyorum salona ... acaba hanım ne der
[IMG adlı üyeden alıntı
You Shook Me All Night Long ..... Kıyamet gelsede kopsak
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
tabi yaa fiber
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)