Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
17. sayfa BirinciBirinci ... 7151617

Bobber sevenler buraya...

    REKLAM ALANI
  1. #321

    Üyelik
    05 Mayıs 2017
    Çok sağolasın ya ilk böyle ilgilenerek cevap yazdı biri😀bende ondan çekiniyorum zaten çok eski baş agritmasin
    Bide Regal raptorlar nasıl bu çin malı olması kafa karıştırıyor ama onlarada8-10000 arası fiyat çekiyorlar 20112012 sine


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #322
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı drdoguank adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok sağolasın ya ilk böyle ilgilenerek cevap yazdı biri��bende ondan çekiniyorum zaten çok eski baş agritmasin
    Bide Regal raptorlar nasıl bu çin malı olması kafa karıştırıyor ama onlarada8-10000 arası fiyat çekiyorlar 20112012 sine
    Valla kişisel tecrübe ve görüşüm, görüntülerinin çok iyi olduğu ama arızalarının ve malzeme kalitesinin kullanıcıyı bezdireceği yönünde. Şanzımanlarında ciddi problem var, kaplamaları kısa sürede soyulup küflenebiliyor vs.

    Çin mallarının da kendi içerisinde kaliteli ve kalitesiz olanları var. Bunların içerisinde RKS (Keeway) ve Lifan diğerlerine nazaran bir-iki adım önde. Fakat bütçenden ötürü 2.el düşük kilometrede bir LF250-B daha mantıklı şu aşamada.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  3. #323
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla kişisel tecrübe ve görüşüm, görüntülerinin çok iyi olduğu ama arızalarının ve malzeme kalitesinin kullanıcıyı bezdireceği yönünde. Şanzımanlarında ciddi problem var, kaplamaları kısa sürede soyulup küflenebiliyor vs.

    Çin mallarının da kendi içerisinde kaliteli ve kalitesiz olanları var. Bunların içerisinde RKS (Keeway) ve Lifan diğerlerine nazaran bir-iki adım önde. Fakat bütçenden ötürü 2.el düşük kilometrede bir LF250-B daha mantıklı şu aşamada.
    98 rebel kullanıcısıyım, dostum senin gibi bir japon kullanıcısının kalkıp çinli önermesini aklım almadı

    20 yaşında rebelim, 0 lifanı raptoru gömer, döner helvasını yer duasından sonra.

    dostum şöyle bir durum var. şahsi bir düşünce tabi bu. bobber, scrambler, cafe racer tarzı custom motorları 0 makinalarla yapınca benim görüşüm pek hoş durmuyor. yani bir ruhu olmuyor. onun için bir klasik ile çalışmak, ona bir ruh katmak bence daha güzel. önemli olan custom u yapmak, ona kendinden ruh katmak, tamir etmek gerekirse.

    Alıntı drdoguank adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ��eyvallah aslında siz alsanız çok güzel olur��
    Şöyleki ilk motorum olacak yeni öğreniyorum bobber motorlar çok hoşuma gidiyor özellikle Honda rebel ama ben biraz iriyim 183 boy 105 kiloyum bu motor küçük mı gelir bana Mak 7-8 binlik bütçemiz var 2006 rebele 9000 istiyorlar fazla degilmi bu sizce
    rebele evet biraz fazla istiyor olabilirler genel olarak motosiklet fiyatlarının artışından kaynaklıdır. ama rebel gerçekten tank gibi motordur. taş demedim farkettiyseniz. tank gibi.

    bir çok parçasını piyasada muadilleriyle bulup değiştirebilirsiniz, ayrıca karbüratörlü makinadır. çok basittir. tamiri, bakımı, kullanımı.

    umarım güzel bir makine bulup, bobber projenizi yaparsınız. yalnız cafe racer denemiş biri olarak şahsi tavsiyem, çamurluksuz bir motor, özellikle yağmurlu havalarda komple çamur olmanızı sağlar. o resimlerde görülen arka çamurluğu olmayan makinaları ancak yazın kullanırsınız. onu da güzel buz mavi gömlek giyip, yoldaki su birikintisinden geçince puantiyeli gömleğiniz olur uyarmak adına aklınızda olsun

    kolay gelsin.

  4. #324

    Üyelik
    05 Mayıs 2017
    Hiç tecrubem olmaması nedenli öneriler üzerine hareket edyirom keeway çok hoşuma gitti fiyat olarak da makul ama onada sikintili motordiyenler var lifuna hiç bakmadım onu inceleyim bide bunlarla hem şehirde hem uzun yolda rahat kullanilirmi Ankara trafiğinde çok büyük motor sıkıntı olurmu kararsız kaldım en sonunda bişey alicam bi yerden başlamak lazım galiba

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------

    Diablof tam düşüncemi anlattin aslında ben klasik ve sade şeylerden hoşlanıyorum bir ruhu olsun isterim ama bir yandan da ilk motor tecrubemde yolda kalmak da istemiyorum kafamda rebel var hatta Antalya'da yapılmış bir tane var ancak 9800 TL isteniyor 2006 modele biraz fazla değil mı sizce
    Keeway superligth çok hoşuma gitti ancak 150 cc alma çabuk sıkılırsın diyorlar anlamıyorum ki sanki yarış yapacaz ben hobi olarak alma düşüncesindeyim zaten 100 km hıza çıksa yeter

  5. #325
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı diablof adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    98 rebel kullanıcısıyım, dostum senin gibi bir japon kullanıcısının kalkıp çinli önermesini aklım almadı

    20 yaşında rebelim, 0 lifanı raptoru gömer, döner helvasını yer duasından sonra.

    dostum şöyle bir durum var. şahsi bir düşünce tabi bu. bobber, scrambler, cafe racer tarzı custom motorları 0 makinalarla yapınca benim görüşüm pek hoş durmuyor. yani bir ruhu olmuyor. onun için bir klasik ile çalışmak, ona bir ruh katmak bence daha güzel. önemli olan custom u yapmak, ona kendinden ruh katmak, tamir etmek gerekirse.
    Kaçırdığın bir nokta var; arkadaşın ilk motoru olacak. İlk motoruna parça bulamadığında, bakımını yapamadığında, arızasını çözemediğinde motosikletten soğumasın diye yazdım bunları.

    İnsanın eli yatkındır alet edevata, motosikleti yıllardır kullanıp neresinde ne çıkabileceğini bilir; o zaman o adama önerirsin Rebel'i. Rebel kötü motor demedim zaten. Ben de klasik hastasıyım. Ama durumu değerlendirdiğinde arkadaşın başlangıç aşamasında olduğunu ve fazla bir şey bilmediğini görüyoruz.

    Bu sebeple tamiri kolay, parçası ucuz, arızası minimumda cep yakmayan motor olarak ben başka alternatif göremiyorum. Yoksa alsın yapabilecekse istediği motoru çekip çevirsin, ona kimsenin bir lafı yok.

    Alıntı drdoguank adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiç tecrubem olmaması nedenli öneriler üzerine hareket edyirom keeway çok hoşuma gitti fiyat olarak da makul ama onada sikintili motordiyenler var lifuna hiç bakmadım onu inceleyim bide bunlarla hem şehirde hem uzun yolda rahat kullanilirmi Ankara trafiğinde çok büyük motor sıkıntı olurmu kararsız kaldım en sonunda bişey alicam bi yerden başlamak lazım galiba

    Diablof tam düşüncemi anlattin aslında ben klasik ve sade şeylerden hoşlanıyorum bir ruhu olsun isterim ama bir yandan da ilk motor tecrubemde yolda kalmak da istemiyorum kafamda rebel var hatta Antalya'da yapılmış bir tane var ancak 9800 TL isteniyor 2006 modele biraz fazla değil mı sizce
    Keeway superligth çok hoşuma gitti ancak 150 cc alma çabuk sıkılırsın diyorlar anlamıyorum ki sanki yarış yapacaz ben hobi olarak alma düşüncesindeyim zaten 100 km hıza çıksa yeter
    En devasa cruiser'ı da alsan yapacağı max. "konforlu sürat" 130-140. Sıkılma durumu insanın maymun iştahlılığından geliyor. Bak mesela uygun fiyata nispeten temiz işçilikle ucuz Çin motorlarını çekip çeviren, customize eden yerler var: http://www.berlincustomchoppers.com/

    Yarın öbür gün yeteri kadar tecrübelendiğinde aldığın 2006 model kaç yaşında olacak ve satabilecek misin ? Tecrübesiz adama lazım olan temel motosiklet mantalitesi şu 4 kriteri kapsamalı:
    1. Kullanımı kolay ve hata tolere edebilir olması.
    2. Servis ve parçasının bulunabilir ve ucuz olması.
    3. Olası arızaların minimum seviyede olması.
    4. Satarken 2. elinin nispeten hareketli olması.

    Bu arada Supershadow 150 almasan daha iyi olur. Kuba Superlight 200 de düşünebilirsin. Bu forumda müthiş bilgiler alabileceğin bir sayfası var. Ama V motor, yeni model, tertipli düzgün görünüşlü bir şey arıyorsan LF250-B 'den başka alternatif gelmiyor aklıma. Tecrübelendikten sonra baş edebileceğine inandığında eski motorlara bakabilirsin.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  6. #326

    Üyelik
    05 Mayıs 2017
    Çok teşekkürler yorumların için
    Lifunu biraz daha araştırayım
    İşte insanin gönlü istiyor ama birazda mantıklı olmak lazım acemiliği atmam lazim

  7. #327
    g_wata - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2017
    Şehir
    istanbul/maltepe
    Motosikleti
    yamaha xv535
    ben son 2 yıldır uğraşıyorum işten kalan zamanlarda xv535 i bobber yapıyorum elektrik aksamı ile ilgili biraz sıkıntı yaşıyorum bi başlık açmıştım yardımcı olabilecek anadolu yakasında biri ama daha cevap yok

  8. #328
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    hangi kısımda sorun yaşıyorsun, kablolama mı, röleler mi?

  9. #329
    g_wata - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2017
    Şehir
    istanbul/maltepe
    Motosikleti
    yamaha xv535
    kablolama avometre ile kontrol edip şablona bakarak kabloların bağlantısını yaptım bi şekilde ama bir sorun var sanırım yanlışlık yaptım aküyü taktığımda güç gelmiyor

  10. #330
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    Alıntı g_wata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kablolama avometre ile kontrol edip şablona bakarak kabloların bağlantısını yaptım bi şekilde ama bir sorun var sanırım yanlışlık yaptım aküyü taktığımda güç gelmiyor
    aküden şasiye bağlantı vermeyi unutmuş olabilir misin? ondan dolayı güç alamıyor olabilirsin.

    kolay gelsin.

  11. #331
    g_wata - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2017
    Şehir
    istanbul/maltepe
    Motosikleti
    yamaha xv535
    Alıntı diablof adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aküden şasiye bağlantı vermeyi unutmuş olabilir misin? ondan dolayı güç alamıyor olabilirsin.

    kolay gelsin.
    akü tarafında herhangi bir değişiklik yapmadım buton kablolarını değiştirdim sadece

  12. #332
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    soketlerini kontak spreyi ile temizle, uzun zamandır kullanılmıyorlarsa oksitlenme yapmıştır, diğer bir sorun olacak konu ise sigorta kutusudur, sigorta kutusuna akım gelip gelmediğine bak sonra da çıkışlarına..

  13. #333
    g_wata - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2017
    Şehir
    istanbul/maltepe
    Motosikleti
    yamaha xv535
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    soketlerini kontak spreyi ile temizle, uzun zamandır kullanılmıyorlarsa oksitlenme yapmıştır, diğer bir sorun olacak konu ise sigorta kutusudur, sigorta kutusuna akım gelip gelmediğine bak sonra da çıkışlarına..
    kablolama işini be kendim yaptım soket değil konnektör kullanarak yeni kablolama yaptım yani fakat sanırım bir yerde yanlışlık olduğundan oluşan sıkıntı


17. sayfa BirinciBirinci ... 7151617

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)