Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
14. sayfa BirinciBirinci ... 41213141516 ... SonuncuSonuncu

Bobber sevenler buraya...

    REKLAM ALANI
  1. #261
    pridefirus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2014 Yamaha x max 250
    Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba,kafamda her zaman bi bobber sahibi olmak vardı,araştırdığım kadarıyla Kawasaki vn 800 drifter yada vn 1500 drifter çamurlukları sökülünce orj tekli selesiyle bobber dönüşümünün en kolay motoru


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #262
    pridefirus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2014 Yamaha x max 250
    Eklemek istedim bide yamaha xvs 650 dragstar bobber olmaya çok müsait gibi görünyr,anladığım kadarıyla ön maşaları kısa olan ve arka süspansiyonları yanlarda değilde koltuk altında saklı olan chopperlar daha az tadilat gerektiriyor

  3. #263
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Bobber dediğin hardtail olacak hocam popon 2 tane yayla rahat etmeye çalışacak. Malum bir motor var en çok çevrileni, dünyada zeballah kadar üretilmiş ama Türkiye de 4-5 tane anca çıkar. Buralarda yazdıklarımızdan sonra tasiş dahil 10.000 den aşağı adını açmadıkları için marka ve modelin ismini vermiyorum Ama bobber düşünüyorsan 90 derece bloğa oturmuş ve v değilde sıralı silindirlere bak V tipi motorlar oldschool veya chopper lar için daha müsait.
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  4. #264
    pridefirus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2014 Yamaha x max 250
    sizdede xvs 650 dragstar var sanırım,bu mtr benimde çok kafama yatıo.Sele,gidon,kalın beyaz çizgili arka lastik(jantlar siyaha boyanabilir),arka stopson olarakda belki küçüç ön arka çamurluklar.araştırdığım kararıyla dragstarın ön gidonunun daha ince olduğu modeli daha çok tercih ediyolar acaba daha mı alçak ondan mıdır?

  5. #265
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Custom modeli o TR de sport diye de geçiyor, çoğu aksesuarı olmadığından kendine göre geliştirebileceğin güzel bir motordur.
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  6. #266

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Başlık bir ara aktifti şu an yerlerde sürünüyor.Hortlatayım bari Qweasdnon arada ilgileniyordu o da kayıp.





    pridefirus : draggy haklı sıralı yada V bir motor alınır amortısor ıptal edılır yaylı bır sele hoplaya zıplaya bınılır

  7. #267
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Vertical çift pistonlu bulsam yapacağım ama yok maalesef olanlarda uçuyor artık Bugün trom mu tron mu diye bir motor gördüm eğik değil tam dikti triumphlar gibi motoru yada önü kaldırmış öyle gözüküyordu, alımı çelmedi değil
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  8. #268
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    uzun zamandır bobber tarzı ilgimi çekiyor ama artçı selesi olmaması fikrini kaldıramıyorum !!!
    bobber mutlaka solo seat mi olmak zorundadır ?
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  9. #269
    Amca35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2010
    Şehir
    İZMİR / ANTALYA
    Motosikleti
    Ramzey QM250 Chopper / Kawasaki VN800 Vulcan
    Bir abimiz o işide çözdü.800 cc Suziki İntruder i Bobber yaptı ve artçı seleyide ek ilave yaparak olayı çözdü.Bir ara resimlerini de bulursam buraya ekleyeceğim.
    Dünya'da İki Şey Paylaşıldıkça BÜYÜR;
    BİLGİ ve SEVGİ

  10. #270

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    bobber'da amaç bobbing yani motoru olabildigince hafifletmek,basitleştirmek(sadeleştirmek) oldugundan tüm fazlalık sayılabılecek aksesuar ve parçalar cıkarılıyor buna amortisörlerde dahil.Yani sadece selenin çıkmasıda pek anlam ifade etmiyor.Motor bobber olmak zorunda değil custom olsun önemli'mi?.Kavramlara o kadar takılmayın motorunuzu nasıl sevıyor ve kullanmak ıstıyorsanız oyle kullanın.

  11. #271
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    cevaplar için teşekkürler.
    tabi haklısınız tarzların isimlendirilmesi çok da önemli değil. Ben cruiser/chopper/custom türünde çok yeniyim. kısa süreli iki adet düşük cc'li çinli motoru saymazsak ilk cruiserımı bu ay içerisinde satın aldım (2007 mode Vt750C4 Shadow)
    Bobber'da bana hitap eden dediğiniz gibi gereksiz herşeyin çıkarılması ve saf sürüşe odaklı bir motor kullanmanın keyfi.
    bu yüzden motorumu seçerken ne ön cam ne çanta ne elcik püskülü vb. hiçbir aksesuar olmamasını istedim.
    şimdi de gözüme fazlalık gelen herşeyden kurtulma derdindeyim
    ama arka amortisörden fedakarlık etmem sanırım mümkün değil çünkü motoru aktif olarak şehir içi ve şehirler arası da kullanma niyetindeyim. sadece haftasonları bir iki saat turlayıp garaja kaldırma amacım yok çünkü.
    Şu an aklımda olan solo seat görünümünde ama çok rahat olmasa da artçı almaya müsait sele satın almak ve arka çamurluğu kısaltımak.
    bakalım araştırmalara başladım.
    trafikte güvenli seyretmeye olanak verecek ölçüde (sinyallere aynalara dokunmadan) neler yapabileceğime bakacağım artık.
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  12. #272

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Öncelikle hayırlı olsun.kaliteli bir yay ve sele ile şehir içi yada araziye çıkmanız hiç önemli değil .Problem yaşamazsınız.Ben araziye çıkıyorum banamısın demiyor.Tek sorunum önde çamurluk yok, arka çamurluğum kısa o yuzden heryerım camur oluyor Normal motorların şasi'leri hasar görüyor , kırılıyor hardtail kırılmaz diye birşey yok. İyi bir usta , kaliteli malzeme ile bu sorun aşılabilir.Bu hafifletme sonunda görünüm, estetik bir kenara motor gerçekten hafiflediğinden hissedilir bir serilik oluyor.

  13. #273
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    Alıntı greyhorse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle hayırlı olsun.kaliteli bir yay ve sele ile şehir içi yada araziye çıkmanız hiç önemli değil .Problem yaşamazsınız.Ben araziye çıkıyorum banamısın demiyor.Tek sorunum önde çamurluk yok, arka çamurluğum kısa o yuzden heryerım camur oluyor Normal motorların şasi'leri hasar görüyor , kırılıyor hardtail kırılmaz diye birşey yok. İyi bir usta , kaliteli malzeme ile bu sorun aşılabilir.Bu hafifletme sonunda görünüm, estetik bir kenara motor gerçekten hafiflediğinden hissedilir bir serilik oluyor.
    teşekkür ederim. bu arada siz ne kullanıyorsunuz ? fotoğraf varsa paylaşabilir misiniz ?
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  14. #274

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    japonlar bu işi çok iyi yapıyor.Basit bir motoru az bir maliyetle çok karizmatik bir hale getirmişler.



    Ben rebel 250 kullanıyorum .kullandıgım motoru eşim sevmiyordu sonradan fikir değiştirdi ikinci bir rebel alıp onuda kesip biçtik.çok matah sayılmasalarda ayağımızı yerden kesiyor.Hoplaya hoplaya gidiyoruz .böbrekte taş varsa ilaç gibi geliyor önceki sayfalarda vede kendin yap bölümünden bazı yapım fotoğraflarını paylaşmıştım.şimdi ufak tefek eksikleri vede iki motorun boya'ya ihtiyacı var.Chopperrider motoruna yaptıklarını burada paylasırsan memnun oluruz.











    premium hesabım olmadıgı için hepsini göstermiyor galiba

  15. #275
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Hımmm, "Hey sexy Lady"
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  16. #276
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    Teşekkür ederim, mutlaka yaptıgım tüm degisiklikleri sizlerle paylasacagim
    ersin_lou bunu beğendi.

  17. #277

    Üyelik
    24 Ekim 2011
    Şehir
    fethiye/muğla
    Motosikleti
    Dragstar 650 custom
    Herkese merhabalar.Foto yüklemeyi beceremiyorum.Motorumun resimlerini paylaşmak isterim. yardımcı olabilirseniz sevinirim.

  18. #278
    baysamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Bmw 1200c lerin selesi tek kişilik sırtlığı olan selelerden vardı bazı modellerinde ama sırtlık geriye doğru yatıp artçı selesi oluyordu biraz düşünnülse çözülebilir.
    Aşk üç harflidir...! BMW binGitSin

  19. #279
    Kocaeli İl Temsilcisi piyanist_irf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2011
    Şehir
    kocaeli- karamürsel
    Motosikleti
    kawasakı versys,honda wın-go
    aslında şu bobber olayına bitiyorum motosikleti sadeleştirip dahada çekici bir hale getirmek gayet mümkün hayalimde böyle bir şey düzenlemek hep vardı bakalım ne zamana kısmet olacak , sanırım en doğru motosikleti ve arka tekerini bulduğumda





    | ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/

  20. #280
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    İrfan abi yapak ortaklaşa bişeyler Uçucaz, kesicez biçicez. Hepsini yapıcaz sırayla
    piyanist_irf bunu beğendi.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!


14. sayfa BirinciBirinci ... 41213141516 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)