Bobber sevenler buraya...
Reklamlar
-
20 Şubat 2012, 17:38
#261
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba,kafamda her zaman bi bobber sahibi olmak vardı,araştırdığım kadarıyla Kawasaki vn 800 drifter yada vn 1500 drifter çamurlukları sökülünce orj tekli selesiyle bobber dönüşümünün en kolay motoru
Reklamlar
-
21 Şubat 2012, 00:36
#262
Eklemek istedim bide yamaha xvs 650 dragstar bobber olmaya çok müsait gibi görünyr,anladığım kadarıyla ön maşaları kısa olan ve arka süspansiyonları yanlarda değilde koltuk altında saklı olan chopperlar daha az tadilat gerektiriyor
-
21 Şubat 2012, 08:08
#263
Bobber dediğin hardtail olacak hocam popon 2 tane yayla rahat etmeye çalışacak. Malum bir motor var en çok çevrileni, dünyada zeballah kadar üretilmiş ama Türkiye de 4-5 tane anca çıkar. Buralarda yazdıklarımızdan sonra tasiş dahil 10.000 den aşağı adını açmadıkları için marka ve modelin ismini vermiyorum Ama bobber düşünüyorsan 90 derece bloğa oturmuş ve v değilde sıralı silindirlere bak V tipi motorlar oldschool veya chopper lar için daha müsait.
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
21 Şubat 2012, 15:00
#264
sizdede xvs 650 dragstar var sanırım,bu mtr benimde çok kafama yatıo.Sele,gidon,kalın beyaz çizgili arka lastik(jantlar siyaha boyanabilir),arka stopson olarakda belki küçüç ön arka çamurluklar.araştırdığım kararıyla dragstarın ön gidonunun daha ince olduğu modeli daha çok tercih ediyolar acaba daha mı alçak ondan mıdır?
-
21 Şubat 2012, 21:10
#265
Custom modeli o TR de sport diye de geçiyor, çoğu aksesuarı olmadığından kendine göre geliştirebileceğin güzel bir motordur.
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
Başlık bir ara aktifti şu an yerlerde sürünüyor.Hortlatayım bari Qweasdnon arada ilgileniyordu o da kayıp.
pridefirus : draggy haklı sıralı yada V bir motor alınır amortısor ıptal edılır yaylı bır sele hoplaya zıplaya bınılır
-
Vertical çift pistonlu bulsam yapacağım ama yok maalesef olanlarda uçuyor artık Bugün trom mu tron mu diye bir motor gördüm eğik değil tam dikti triumphlar gibi motoru yada önü kaldırmış öyle gözüküyordu, alımı çelmedi değil
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
06 Nisan 2012, 18:07
#268
uzun zamandır bobber tarzı ilgimi çekiyor ama artçı selesi olmaması fikrini kaldıramıyorum !!!
bobber mutlaka solo seat mi olmak zorundadır ?
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
12 Nisan 2012, 15:08
#269
Bir abimiz o işide çözdü.800 cc Suziki İntruder i Bobber yaptı ve artçı seleyide ek ilave yaparak olayı çözdü.Bir ara resimlerini de bulursam buraya ekleyeceğim.
Dünya'da İki Şey Paylaşıldıkça BÜYÜR;
BİLGİ ve SEVGİ
-
12 Nisan 2012, 15:38
#270
bobber'da amaç bobbing yani motoru olabildigince hafifletmek,basitleştirmek(sadeleştirmek) oldugundan tüm fazlalık sayılabılecek aksesuar ve parçalar cıkarılıyor buna amortisörlerde dahil.Yani sadece selenin çıkmasıda pek anlam ifade etmiyor.Motor bobber olmak zorunda değil custom olsun önemli'mi?.Kavramlara o kadar takılmayın motorunuzu nasıl sevıyor ve kullanmak ıstıyorsanız oyle kullanın.
-
16 Nisan 2012, 14:57
#271
cevaplar için teşekkürler.
tabi haklısınız tarzların isimlendirilmesi çok da önemli değil. Ben cruiser/chopper/custom türünde çok yeniyim. kısa süreli iki adet düşük cc'li çinli motoru saymazsak ilk cruiserımı bu ay içerisinde satın aldım (2007 mode Vt750C4 Shadow)
Bobber'da bana hitap eden dediğiniz gibi gereksiz herşeyin çıkarılması ve saf sürüşe odaklı bir motor kullanmanın keyfi.
bu yüzden motorumu seçerken ne ön cam ne çanta ne elcik püskülü vb. hiçbir aksesuar olmamasını istedim.
şimdi de gözüme fazlalık gelen herşeyden kurtulma derdindeyim
ama arka amortisörden fedakarlık etmem sanırım mümkün değil çünkü motoru aktif olarak şehir içi ve şehirler arası da kullanma niyetindeyim. sadece haftasonları bir iki saat turlayıp garaja kaldırma amacım yok çünkü.
Şu an aklımda olan solo seat görünümünde ama çok rahat olmasa da artçı almaya müsait sele satın almak ve arka çamurluğu kısaltımak.
bakalım araştırmalara başladım.
trafikte güvenli seyretmeye olanak verecek ölçüde (sinyallere aynalara dokunmadan) neler yapabileceğime bakacağım artık.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
19 Nisan 2012, 18:58
#272
Öncelikle hayırlı olsun.kaliteli bir yay ve sele ile şehir içi yada araziye çıkmanız hiç önemli değil .Problem yaşamazsınız.Ben araziye çıkıyorum banamısın demiyor.Tek sorunum önde çamurluk yok, arka çamurluğum kısa o yuzden heryerım camur oluyor Normal motorların şasi'leri hasar görüyor , kırılıyor hardtail kırılmaz diye birşey yok. İyi bir usta , kaliteli malzeme ile bu sorun aşılabilir.Bu hafifletme sonunda görünüm, estetik bir kenara motor gerçekten hafiflediğinden hissedilir bir serilik oluyor.
-
20 Nisan 2012, 10:50
#273
greyhorse adlı üyeden alıntı
Öncelikle hayırlı olsun.kaliteli bir yay ve sele ile şehir içi yada araziye çıkmanız hiç önemli değil .Problem yaşamazsınız.Ben araziye çıkıyorum banamısın demiyor.Tek sorunum önde çamurluk yok, arka çamurluğum kısa o yuzden heryerım camur oluyor
Normal motorların şasi'leri hasar görüyor , kırılıyor hardtail kırılmaz diye birşey yok. İyi bir usta , kaliteli malzeme ile bu sorun aşılabilir.Bu hafifletme sonunda görünüm, estetik bir kenara motor gerçekten hafiflediğinden hissedilir bir serilik oluyor.
teşekkür ederim. bu arada siz ne kullanıyorsunuz ? fotoğraf varsa paylaşabilir misiniz ?
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
22 Nisan 2012, 01:50
#274
-
22 Nisan 2012, 11:30
#275
Hımmm, "Hey sexy Lady"
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
24 Nisan 2012, 23:45
#276
Teşekkür ederim, mutlaka yaptıgım tüm degisiklikleri sizlerle paylasacagim
-
27 Nisan 2012, 11:14
#277
Herkese merhabalar.Foto yüklemeyi beceremiyorum.Motorumun resimlerini paylaşmak isterim. yardımcı olabilirseniz sevinirim.
-
30 Temmuz 2012, 22:05
#278
Bmw 1200c lerin selesi tek kişilik sırtlığı olan selelerden vardı bazı modellerinde ama sırtlık geriye doğru yatıp artçı selesi oluyordu biraz düşünnülse çözülebilir.
Aşk üç harflidir...!
BMW bin
Git
Sin
-
30 Temmuz 2012, 22:20
#279
Kocaeli İl Temsilcisi
-
30 Temmuz 2012, 22:48
#280
Moderatör
İrfan abi yapak ortaklaşa bişeyler Uçucaz, kesicez biçicez. Hepsini yapıcaz sırayla
Legends may sLeep.. But they never diE..!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)